Zypendaal

Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

Arinda B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Hier vandaag wezen eten, omdat we hier in de buur slapen. Wat hebben wij genoten van deze avond en vooral de service 1 en al top, onze complimenten:).
Over de top service: we haddenper ongeluk rode wijn gemorst en gelijk zonder wat te zeggen werd het met een doekje weg gehaald, spekjes apart omdat iemand een vegetarisch gerecht had besteld, zelfs aanbieden om een spaanse koffie alsnog te maken terwijl manlief perongeluk Jamaicaanse koffie heeft besteld, echt een top service, daar houden wij van.
Ook houden we erg van een kleine menu kaart, liever minder keus en zeer goede en smaakvolle gerechten dan te veel keus op een menu kaart[:D] Het vleesbordje om te delen viel wat tegen (verkeerde keus van ons), maar de gnochie en de parelhoen waren om te smullen. Ook de wijn was super erbij. Kortom we hebben een heerlijke avond gehad en willen dan ook de vriendelijke en goede bediening en uiteraard de kok voor het lekkere eten bedanken:)
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vanmiddag heerlijk geluncht met twee personen. Er was even iets misgegaan, maar dat wordt vervolgens uitstekend opgelost. Perfecte service! Leuke inrichting en zeer kindvriendelijk, zonder in te leveren op kwaliteit. De aparte (af te sluiten) kinderspeelruimte is fantastisch. Dat alleen al is een reden om hier te eten. Kortom: aanrader!
Cynthia H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij Brasserie Zypendaal. We kwamen op een druk moment binnen, waardoor we wel erg lang op ons eerste drankje en gerecht moesten wachten. Maar de attente bediening was daar bewust van en maakte daar regelmatig excuses voor.

De keuze qua gerechten is beperkt, maar de gerechten die ze serveren zijn erg goed. Wij houden zelf van een verrassingsmenu en misten die optie een beetje.

De gerechten waren allemaal heerlijk en de wijn (die erg schappelijk geprijsd is) was een topper.

Aan het begin van de avond stond het licht wel wat (te) fel, maar dit werd later op de avond wat gedimd.

Al met al, een aanrader en dat op loopafstand van ons huis. :-)

Wij komen zeker eens terug.
Tonny T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed op smaak, niet te vlak of flauw maar goed! Aanrader voor als je van ongecompliceerd lekker eten houdt.
Naborrellen was geen probleem, huiskamer gevoel voor oud-Arnhemmers, personeel en eigenaars zorgen voor thuisgevoel en super avond uit.
Dank daarvoor!
Geurt H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
gisteravond voor het eerst geweest bij zypendaal. een broccolisoep was de soep vd dag ontzettend lekker daarna zalmfilet met o.a saffraan, friet en salade. en als nagerecht een tarte tatin..alles erg lekker,,fijne bediening heerlijke wijn. niet te duur. ga zeker vaker komen
Verslootw .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Vanuit de personeelsvereniging van Arcadis hebben we onze jaarlijkse wijn-spijs proeverij in samenwerking met brasserie Zypendaal (en wijnkoperij Henri Bloem) georganiseerd. Alle gerechten (caprese, tarbottine met beure-blanc saus, steak bavette met morieltjes jus, kaasplankje met zelfgemaakte vijgencompote en tarte tartin van peer) waren in één woord fantastisch. Géén opsmuk, maar mooie smaken met een goede kwaliteit (locale) ingredienten. Mede ook door de leuke sfeer en fijne bediening een absolute aanrader!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Een verademing tussen al het all you can eat geweld (waar het hoge zoutgehalte zorgt voor dorstige kelen.....). Een eenvoudige kaart, maar de in de oven gegaarde skrei, de gebakken tournedos, en de ribeye van het Simmentaler rund waren allen 'cooked to perfection'. Fijn dat er de keuze was tussen een flink aantal huiswijnen. De moderne, warme inrichting, de rustige ligging aan het park en de speelkamer voor onze jongste maken dat wij hier zeker terug gaan komen.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Een echte parel in de buurt! Met een overheerlijke wildstoof als hoofdgerecht was het een schot in de roos. De bediening was bijzonder vriendelijke en servicegericht. De wijnen pasten heel goed bij de gerechten. Met een nog iets betere akoestiek - en die wordt beter zo weten we - en een iets hoger gezette verwarming gaat dit restaurant richting de 10.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Mooi verbouwd restaurant met klassieke brasserie gerechten. De gerechten zijn bereid met verse producten maar culinair gezien niet heel bijzonder. Hartelijke ontvangst. Beschikt over een aparte afgesloten ruimte voor de kinderen. Goede ligging aan het Sonsbeekpark met een prima terras waar je goed een borrel of een lekkere kop koffie kunt drinken.
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Na lange tijd wachten is Trianon dan eindelijk omgebouwd tot een eigentijdse brasserie. Wij wonen vlak in de buurt en dan moet je lokale ondernemers natuurlijk steunen. Het was niet erg druk en de ontvangst was vriendelijk en loyaal. Eten, drinken en bediening waren prima & goed maar niet (heel) bijzonder. Dat hoeft ook niet, tis immers meer een brasserie dan een restaurant. Er is een aparte (speel)ruimte voor kinderen evenals wat gerechtjes. Wij komen dus zeker nog eens terug met onze dochters. Tip; gezien de gedrukte kaart verwacht ik dat het menu lange(re) tijd wordt gehandhaafd. Dat zou ik met het oog op de potentiële klantenschare toch proberen vaak te wisselen. Liever minder, écht verse (dag)gerechten dan steeds een wat uitgebreidere kaart wat mij/ons betreft.