Over het restaurant Zwolle (Mercure Hotel)

Het hele pakket

Het Mercure Hotel in Zwolle runt een internationale keuken. Het restaurant biedt zowel gelegenheid voor een snel lunchbuffet of een keuze van de kleine kaart. 's Avonds wordt er uitgebreid gekookt en zit je in luxe sferen te dineren in het restaurant, of op het ruime terras. Dit is uiteraard een hotel, met verschillende vergaderzalen en dat maakt het ideaal voor zakelijke ontmoetingen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zwolle (Mercure Hotel)

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:30 - 10:00

Erg gunstig
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Zwolle (Mercure Hotel)

Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Ik heb er heerlijk gegeten de bediening was heel gezellig en vakbekwaam en de prijzen waren zeer gunstig
Rolf B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Mijn favoriete locatie om trainingen en cursussen te geven. Over het restaurant niets dan goed. Tsja,..... het is geen sterrenrestaurant maar alles wat men bereid is vers en ala minute. Mooi overzichtelijk restaurant en prima bediening die altijd klaar staat.
Beste Rolf,
Dankjewel voor deze lovende woorden en we zien je graag weer terug in het nieuwe cursus jaar na de zomer.
Met hartelijke groet,
Pieter
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gebruik gemaakt van het 3 gangen keuze menu a € 28,50
Prima mosterdsoep zowel qua smaak als substantie.
Mixed grill van kip, varken en rundvlees met jus, warme gemengde groente bij het vlees,
Fritjes en bakje sla apart geserveerd- mooie porties, prima gebakken vlees en rest lekker vers, warm, smaakvol.
Grand Petit desert. 5 kleine toetjes, brownie, cheese cake, frambozen mouse, chocomouse, pana cotta.

Weinig bezoek in restaurant, zakelijke uitstraling, wel mooie/leuke verlichting en attente bediening