Zwart! Dining in the dark

Haven 5 4811 WK Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Zwart! Dining in the dark

Als het donker wordt en je ziet geen hand voor ogen, dan wordt eten een compleet nieuwe ervaring. En dat kun je nu ervaren bij Zwart in Breda. Aan tafel met vrienden, familie of collega’s die je alleen kunt horen lachen. En proef je daar nou zalm of kip? Nog maar een hap proberen, als je die weet te vinden!

Bij Zwart gaat het licht uit. Want als je niet kunt zien wat je eet, ga je nog beter proeven. En als je dat met elkaar doet, ontstaan hilarische situaties. Waar de een denkt kip te eten, proeft de ander een garnaal. Maar eerst moet je een hap aan je vork zien te prikken. En daarbij niet het glas van je buurman omstoten.

Vooraf krijg je tips van de blinde obers, achteraf bekijk je wie het beste heeft geproefd. Dat is dining in the dark, een ervaring die je zéker wilt meemaken, dus reserveer nu bij Zwart in Breda.

Bij Zwart Breda kun je tevens terecht voor een 3-gangen lunch, hapjes arrangement, High Wine en High Beer arrangement. Alle arrangementen zullen plaatsvinden in het donker.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Zwart! Dining in the dark

• : In parkeergarage De Barones of parkeergarage De Prins.

Woensdag t/m zondag 18.00 - 23.00 uur

• Amex , Pin
  • Engels gesproken , Nederlands Gesproken
9,4

Jouw recensie over het restaurant Zwart! Dining in the dark

Peter L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Een 4-gangenmenu bij restaurant Zwart volkomen in het pikkedonker. Je kunt alleen op de tast eten en wat het is
kun je alleen maar voelen en proeven en dan zelf bedenken samen met je tafelgenoten wat het is.Het was een verrasssende ervaring. Als je iets bijzonders wil meemaken moet je dit zeker doen,wij hebben er van genoten.
Als er volgende maand een nieuw menu is gaan we vast en zeker nog een keer om die keer nog meer gerechten te herkennen. Dit is een aanrader,
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een heel bijzondere ervaring. De bediening was erg behulpzaam en vriendelijk. De combinatie van smaken leek soms wat ver uit elkaar te liggen.
JI G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Ik vond het eten hier niet geweldig. Het was niet echt smerig, maar het geld niet waard. Ingredienten pasten niet bij elkaar, ik denk dat hier dat de focus op de ervaring lag (veel verschillende texturen e.d.). De ervaring zelf was echt top top top, Uitstekende service. Goed concept verder!
Désirée V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Vriendelijk ontvangst en goede bediening.
Zeker (nog meer) respect gekregen voor diegene voor wie het altijd donker is.
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het eten was soms wat sterk van smaak. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk. Heb genoten van de beleving, de mensen en het eten.
Rebecca D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor het eerst bij Zwart gegeten en wat een ervaring. Goede ontvangst met een duidelijke uitleg en nog een leuke oefening. Je wordt door de ober mee naar achteren genomen in polonaise vorm. Je ogen hebben even de tijd nodig om te wennen, maar daarna gaat het goed. Eten met bestek is helaas niet goed gelukt. Daarom is het fijn om met de handen te eten. Dan weet je zeker dat je bordje leeg is. Goede bediening die erg vriendelijk en gepassioneerd zijn. Doordat je het eten niet ziet, eet je heel anders. Zeker lekker gegeten, maar je bent wel contant bezig met smaakherkenning.
Jelmer W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een unieke en hele leuke beleving! Zeer vriendelijk personeel.
Het is ook iets waarvan je je vooraf een voorstelling kan maken, maar je moet het gewoon echt beleven om te snappen hoe het is.
Ik kan het zeker aanraden voor een leuk avondje uit.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Restaurant Zwart is echt een bijzondere ervaring. Het dineren in het donker geeft een heel bijzonder gevoel. Zelf vond ik het heel rustgevend om even helemaal in het donker te zijn. Daarnaast is het leuk om samen met je tafelgenoten en eventuele andere gasten om te raden wat voor eten je in je mond stopt.
Krijn H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ik zag niets want het was donker tijdens het dinner. maar het voorontvangst was zeer aangenaam en gastvrij. Mooie entourage.
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Erg leuke ervaring met een uitstekende bediening! De tijd vliegt voorbij en er wordt veel meer gecommuniceerd... en gelachen!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuke avond gehad in Zwart en goede, sympathieke bediening
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Fantastische ervaring. En respect voor de bediening. Had alleen meer smaakexplosies verwacht qua eten. Vond de gerechten een beetje vlak.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De uitleg van het zintuigenspel was te gehaast en daardoor nauwelijks te volgen, gelukkig stonden er bij elke opdracht kaartjes met uitleg.
De ober was leuk en gevat maar de geserveerde porties waren wat aan de kleine kant. De pasta was volgens mij opgewarmd in de oven, in ieder geval niet vers gekookt want ik trof er harde uitgedroogde stukjes in aan. Maar ach, de sfeer was vriendelijk en behulpzaam en het gezelschap waar ik voor geboekt deed nergens moeilijk over. Integendeel, achteraf vonden ze het allemaal een ervaring waar ze met genoegen op terug keken.
laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Ik heb nog nooit zó genoten van het eten in een restaurant! Wat een fantastische ervaring was dit zeg! Niet alleen het concept was gaaf maar de bediening was ook perfect, op tijd, snel en super vriendelijk.
Ik zal dit nooit meer vergeten!
Denise J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Dineren bij restaurant Zwart is een zeer unieke ervaring. Gedurende de hele avond word je meegenomen in het 'dining in the dark' concept. Het personeel is erg vriendelijk en geduldig, de gerechten zijn van kwaliteit. In het geval dat je eens iets nieuws wil proberen en uit je comfortzone wilt kruipen, is eten bij restaurant Zwart een super idee.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een waardevolle ervaring om een kort moment te beleven wat het betekent om je gezichtsvermogen te verliezen en op je andere zintuigen moet vertrouwen. De begeleiding en verzorging door een blinde medewerker was subliem. Dank hiervoor
Heleen H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
we hebben het zintuigenspel gedaan en daarna het verrassingsmenu. de tijd tussen het spel en het eten was vrij lang. Het was een bijzondere ervaring om niet te zien wat je at en alleen af te moeten gaan op je smaak. Zeker voor herhaling vatbaar.
isa B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heel leuk idee en super aardige bediening. Het eten zelf was alleen totaal niet bijzonder, soms koud en niet echt uitdagend.
Vianne H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke avond gehad!
Ilona W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een hele leuke ervaring om bij Zwart te eten. Je ziet geen hand voor ogen en het is een hele beleving om te moeten eten zonder dat je ziet en weet wat je eet. Ik ben niet zo'n eenvoudige eter maar ben niet met honger de deur uitgegaan ;) Als je echt op zoek bent naar een culinair hoogstandje dan kun je beter niet gaan. Ben je op zoek naar een hele gezellige en grappige avond uit...boeken!