Zwart! De mooiste beleving in het donker

Haven 5 4811 WK Breda Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Als het donker wordt en je ziet geen hand voor ogen, dan wordt eten een compleet nieuwe ervaring. En dat kun je nu ervaren bij Zwart in Breda. Aan tafel met vrienden, familie of collega’s die je alleen kunt horen lachen. En proef je daar nou zalm of kip? Nog maar een hap proberen, als je die weet te vinden!

Bij Zwart gaat het licht uit. Want als je niet kunt zien wat je eet, ga je nog beter proeven. En als je dat met elkaar doet, ontstaan hilarische situaties. Waar de een denkt kip te eten, proeft de ander een garnaal. Maar eerst moet je een hap aan je vork zien te prikken. En daarbij niet het glas van je buurman omstoten.

Vooraf krijg je tips van de blinde obers, achteraf bekijk je wie het beste heeft geproefd. Dat is dining in the dark, een ervaring die je zéker wilt meemaken, dus reserveer nu bij Zwart in Breda.

Bij Zwart Breda kun je tevens terecht voor een 3-gangen lunch, hapjes arrangement, High Wine en High Beer arrangement. Alle arrangementen zullen plaatsvinden in het donker.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

• : In parkeergarage De Barones of Q-Park Centrum

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag t/m vrijdag: 17:45 uur – 23:00 uur
Zaterdag:12:00 uur – 23:00 uur
Zondag: 17:45 uur – 23:00 uur

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Maartje_101 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Bijzondere beleving. De beleving maakt de avond. Leuk om mee gemaakt te hebben en fijn dat we in klein gezelschap, 5 stellen die elkaar niet kenden, konden dineren. Het eten was prima, maar niet bijzonder.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben een geweldige avond gehad; een prachtige beleving, lekker eten en super vriendelijk en gastvrij personeel. Joy is een geweldige gastvrouw, maar ook de dame en heer die bij binnenkomst en bij weggaan aanwezig waren krijgen een groot compliment
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Service was súper, ervaring echt heel erg leuk. Eten was niet speciaal en de gerechten die warm hoorde te zijn niet warm
Elke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was een leuke ervaring om in het donker te eten en te vertoeven. De gastvrouw deed het goed.
Het eten viel ons nogal tegen. De recepten die we na afloop te zien kregen waren niet te vergelijken met wat we daadwerkelijk te eten kregen. Naar onze mening niet goed klaargemaakt eten, rauwe groenten, taai vlees met veel vet, salade zonder dressing ed.
Zeker met dit concept hadden wij veel meer verwacht dat we zintuigelijk/ op smaak geprikkeld zouden worden.
Zoë K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De service van gladys was fantastisch. Het is alleen jammer dat het eten niet smaakte. De zogenaamde rib-eye zat vol met vet en was hardstikke droog. Er zat dubbel pasta bij het hoofdgerecht, wat nou ook niet echt bepaald lekker was, de ravioli plakte aan elkaar en de groente waren koud. Het tussengerecht was een soepje wat binnen 2 slokken weg was, en over het voorgerecht kon niks goeds gezegd worden.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuk concept, hele vriendelijke bediening en lekker eten! Zeker een aanrader! Leuk als je een keer op een andere manier uit eten wilt
R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het was een bijzondere ervaring, waarin wij veel respect hadden voor blinden en slechtziende mensen, 2x een glas omgegaan op onze tafel, het duurde erg lang voordat er iemand kwam, we kregen nieuw drinken en wat servetjes, niet heel handig.
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het tijdsbesef verdwijnt, dus of het lang duurt weet je niet. We zijn heel goed ontvangen en de gastheer en -vrouw waren geweldig! Zeker een aanrader.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Super ervaring en daarnaast ook nog lekker eten.
Echt een aanrader om een keer te doen. Zeker ook door de goede service!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Erg leuk om een keer ervaren te hebben. Mogelijkheid om passend bier- of wijnarrangement bij te boeken. Bediening en begeleiding in het donker was erg goed.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Bijzondere ervaring! Was er met een vriendin als verrassing en zij vond het een erg leuk uitje.
Wij zijn bijzonder vriendelijk geholpen door Nikita, dus complimenten voor haar!
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij waren er voor een vrijgezellenfeest met 9 vrouwen en waren heel tevreden. Alles is heel leuk verlopen. Goed personeel. Goed eten . ( ik lust bijna niks maar heb daar alles op gegeten????) heel verwonderlijk hoe ze dat allemaal kunnen . Het enigste minpuntje vonden wij dat het kleine porties waren..
Giovanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was een superervaring en nog meer respect voor de blinden en slechtzienden. Even in hun wereld maakt dat je merkt dat je meer moet vertrouwen op je andere zintuigen. Het verlies van de controle geeft spanning het was komisch om ook de gesprekken aan tafel te volgen terwijl je er geen mimiek bij zag en je ook niet zo ging interpreteren. De gerechten waren prima en niet bijzonder. De beleving echter wel. Aanrader om nog eens te doen. Jammer was wel dat er toch iemand in de groep een aansteker opstak en daar door de hele sfeer verpeste voir de anderen waaronder wij met onze 4 vriendinnen.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een geweldige ervaring! Heerlijk eten, hoewel je soms niet eens weet wat het is. Fantastische bediening en gewoon leuk om op een andere manier met je eten om te gaan
D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Erg leuke en bijzondere ervaring gehad. Vriendelijk personeel. Eten was lekker.
Verbeterpunten; radio iets minder hard zetten, minder aardappel producten bij hoofdgerecht.
D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Mooi concept en een bijzondere beleving, zou het zeker andere aanraden om er eens een "kijkje" te nemen.
?.................
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het was een hele bijzondere ervaring! Vriendelijk en grappig personeel en lekker eten. Heel apart hoe je zintuigen zich aanpassen aan het donker. Top!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Opmerking, de servetten vinden wij ronduit waardeloos. Zelfs een tissues is beter.
Verder een prima restaurant waar mensen met normaal zicht, mensen met een visuele handicap beter gaan begrijpen. Met vriendelijke groet Fam van Oosterhout
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Basic eten maar geweldige ervaring!
Het concept is uniek en erg verassend.
Vriendelijk personeel vol passie en humor.
Top avond gehad!
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Top bediening van Iwan en Joy! Wat een hartelijkheid!