Zwart! De mooiste beleving in het donker

Haven 5 4811 WK Breda Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Als het donker wordt en je ziet geen hand voor ogen, dan wordt eten een compleet nieuwe ervaring. En dat kun je nu ervaren bij Zwart in Breda. Aan tafel met vrienden, familie of collega’s die je alleen kunt horen lachen. En proef je daar nou zalm of kip? Nog maar een hap proberen, als je die weet te vinden!

Bij Zwart gaat het licht uit. Want als je niet kunt zien wat je eet, ga je nog beter proeven. En als je dat met elkaar doet, ontstaan hilarische situaties. Waar de een denkt kip te eten, proeft de ander een garnaal. Maar eerst moet je een hap aan je vork zien te prikken. En daarbij niet het glas van je buurman omstoten.

Vooraf krijg je tips van de blinde obers, achteraf bekijk je wie het beste heeft geproefd. Dat is dining in the dark, een ervaring die je zéker wilt meemaken, dus reserveer nu bij Zwart in Breda.

Bij Zwart Breda kun je tevens terecht voor een 3-gangen lunch, hapjes arrangement, High Wine en High Beer arrangement. Alle arrangementen zullen plaatsvinden in het donker.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

• : In parkeergarage De Barones of Q-Park Centrum

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken
7,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Sandra_vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Super leuke ervaring om een keer te doen. Ik raad het iedereen aan om een keer te beleven. Complimenten aan Petra voor de fijne bediening!
D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wat een bijzondere beleving om 2,5 uur niets te kunnen zien, en alles met je overige zintuigen op te moeten pakken. Hierdoor nog meer respect gekregen voor hoe mensen die blind of slechtziend zijn alle dagelijkse dingen moeten doen.
ien S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ik vond het een leuke ervaring.
Maar ik vond het eten qua kwaliteit niet in verhouding staan met de prijs.
Rommelig veel smaken door elkaar, ging naar huis met buikpijn.
Marleine V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Leuke ervaring!

Maar het eten viel mij tegen. Voor de prijs had ik verwacht wat meer culinaire gerechten. Waar bijvoorbeeld tonijn wordt geserveerd en je denkt dat het wat anders is.

Nu waren het geen bijzondere gerechten kwa smaak en samenstelling. voor en tussengerecht waren nog prima. Maar het hoofgerecht was een rommeltje. Smaken combineerde niet. En toetje was niet van beste kwaliteit helaas.
Ik snap dat het uitgesproken smaken moeten zijn om te herkennen, maar dan moet het nog wel combineren zou ik zeggen.

Met een goede chefkok zouden er gerechten gemaakt moeten kunnen worden die een ultieme ervaring geven in het donker.

De ervaring is zeker aan te raden, service was verder ook super. Eten viel alleen helaas tegen.
R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een heel fijne ervaring. De ontvangst en bediening was erg vriendelijk, en het eten zeer lekker. Alles was prima verzorgd, mooi ingekleed en goed uitgelegd. Een aanrader!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Echt een geweldige ervaring, wij gaan binnenkort terug en nemen dan een hele groep mee. Dit is iets wat je meegemaakt moet hebben. Het is veel meer dan alleen lekker eten, het is ook een belangrijk stuk bewustwording.
Maartje_101 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Bijzondere beleving. De beleving maakt de avond. Leuk om mee gemaakt te hebben en fijn dat we in klein gezelschap, 5 stellen die elkaar niet kenden, konden dineren. Het eten was prima, maar niet bijzonder.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben een geweldige avond gehad; een prachtige beleving, lekker eten en super vriendelijk en gastvrij personeel. Joy is een geweldige gastvrouw, maar ook de dame en heer die bij binnenkomst en bij weggaan aanwezig waren krijgen een groot compliment
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Service was súper, ervaring echt heel erg leuk. Eten was niet speciaal en de gerechten die warm hoorde te zijn niet warm
Elke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was een leuke ervaring om in het donker te eten en te vertoeven. De gastvrouw deed het goed.
Het eten viel ons nogal tegen. De recepten die we na afloop te zien kregen waren niet te vergelijken met wat we daadwerkelijk te eten kregen. Naar onze mening niet goed klaargemaakt eten, rauwe groenten, taai vlees met veel vet, salade zonder dressing ed.
Zeker met dit concept hadden wij veel meer verwacht dat we zintuigelijk/ op smaak geprikkeld zouden worden.
Zoë K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De service van gladys was fantastisch. Het is alleen jammer dat het eten niet smaakte. De zogenaamde rib-eye zat vol met vet en was hardstikke droog. Er zat dubbel pasta bij het hoofdgerecht, wat nou ook niet echt bepaald lekker was, de ravioli plakte aan elkaar en de groente waren koud. Het tussengerecht was een soepje wat binnen 2 slokken weg was, en over het voorgerecht kon niks goeds gezegd worden.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Leuk concept, hele vriendelijke bediening en lekker eten! Zeker een aanrader! Leuk als je een keer op een andere manier uit eten wilt
R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het was een bijzondere ervaring, waarin wij veel respect hadden voor blinden en slechtziende mensen, 2x een glas omgegaan op onze tafel, het duurde erg lang voordat er iemand kwam, we kregen nieuw drinken en wat servetjes, niet heel handig.
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het tijdsbesef verdwijnt, dus of het lang duurt weet je niet. We zijn heel goed ontvangen en de gastheer en -vrouw waren geweldig! Zeker een aanrader.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Super ervaring en daarnaast ook nog lekker eten.
Echt een aanrader om een keer te doen. Zeker ook door de goede service!
Sofie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Erg leuk om een keer ervaren te hebben. Mogelijkheid om passend bier- of wijnarrangement bij te boeken. Bediening en begeleiding in het donker was erg goed.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Bijzondere ervaring! Was er met een vriendin als verrassing en zij vond het een erg leuk uitje.
Wij zijn bijzonder vriendelijk geholpen door Nikita, dus complimenten voor haar!
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij waren er voor een vrijgezellenfeest met 9 vrouwen en waren heel tevreden. Alles is heel leuk verlopen. Goed personeel. Goed eten . ( ik lust bijna niks maar heb daar alles op gegeten????) heel verwonderlijk hoe ze dat allemaal kunnen . Het enigste minpuntje vonden wij dat het kleine porties waren..
Giovanna V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het was een superervaring en nog meer respect voor de blinden en slechtzienden. Even in hun wereld maakt dat je merkt dat je meer moet vertrouwen op je andere zintuigen. Het verlies van de controle geeft spanning het was komisch om ook de gesprekken aan tafel te volgen terwijl je er geen mimiek bij zag en je ook niet zo ging interpreteren. De gerechten waren prima en niet bijzonder. De beleving echter wel. Aanrader om nog eens te doen. Jammer was wel dat er toch iemand in de groep een aansteker opstak en daar door de hele sfeer verpeste voir de anderen waaronder wij met onze 4 vriendinnen.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Een geweldige ervaring! Heerlijk eten, hoewel je soms niet eens weet wat het is. Fantastische bediening en gewoon leuk om op een andere manier met je eten om te gaan