Zwart! De mooiste beleving in het donker

Haven 5 4811 WK Breda Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Als het donker wordt en je ziet geen hand voor ogen, dan wordt eten een compleet nieuwe ervaring. En dat kun je nu ervaren bij Zwart in Breda. Aan tafel met vrienden, familie of collega’s die je alleen kunt horen lachen. En proef je daar nou zalm of kip? Nog maar een hap proberen, als je die weet te vinden!

Bij Zwart gaat het licht uit. Want als je niet kunt zien wat je eet, ga je nog beter proeven. En als je dat met elkaar doet, ontstaan hilarische situaties. Waar de een denkt kip te eten, proeft de ander een garnaal. Maar eerst moet je een hap aan je vork zien te prikken. En daarbij niet het glas van je buurman omstoten.

Vooraf krijg je tips van de blinde obers, achteraf bekijk je wie het beste heeft geproefd. Dat is dining in the dark, een ervaring die je zéker wilt meemaken, dus reserveer nu bij Zwart in Breda.

Bij Zwart Breda kun je tevens terecht voor een 3-gangen lunch, hapjes arrangement, High Wine en High Beer arrangement. Alle arrangementen zullen plaatsvinden in het donker.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

• : In parkeergarage De Barones of Q-Park Centrum

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken
7,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Rv_vermaas .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was een hele belevenis. We werden vriendelijk ontvangen, op ons gemak gesteld, er werd de tijd voor je genomen en er was ruimte voor vragen.
Lian W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Je gaat hier niet heen voor het eten maar voor de ervaring. Het eten was erg lekker hoor! De bediening was vriendelijk en enthousiast over wat ze doen. Wij waren met zes man en iedereen vond super leuk. Ik raad iedereen aan om deze unieke ervaring mee te maken.
Marjon N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Hele toffe ervaring. Bijzonder hoe iets simpels als eten met mes en vork ineens heel moeilijk wordt.
Je gaat bewuster proeven en ruiken en heerlijk met je handen eten!
Salp L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Unieke ervaring! Super fijne en bijzondere bediening en een ontzettend goede kwaliteit-prijs verhouding. Het is gek om te ervaren dat wat je proeft niet altijd overeenkomt met wat je daadwerkelijk eet!
Ulco B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Hoofdgerecht vandaag viel tegen. Kip had leversmaak, doorbakken. Maar, we werden wel op een extra drankje getrakteerd omdat we dit eerlijk vertelden
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het was een leuke ervaring. Het eten was niets bijzonders en niet lekker. De puree was ijskoud. Er werd gezegd dat dit zo hoorde.
P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We hebben een geweldige avond gehad. Je wordt ontvangen in een sfeervolle ruimte en gaat een spel doen ter voorbereiding. Daarna word je begeleid naar de ruimte. Het eten is heerlijk en wordt snel geserveerd. Je hebt geen besef van wat je eet. Het personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Zeker een aanrader!
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Het was erg leuk en spannend, de service was top! Wij vonden alleen dat je weinig kreeg, vooral in vergelijking met de prijs.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Lekker gegeten, maar vooral een erg leuke ervaring die je zeker eens moet meemaken! Niet voor het eten gaan, maar echt voor de ervaring dus.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Hoe knap is het om blind een tafel te serveren! Een ware beleving, waarbij je andere zintuigen op de proef worden gesteld.
Ellis G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Aparte ervaring in positieve zin! Geen flauw idee wat je gaat eten en dan nog de vraag: hoe ga je het eten in het donker?
Leoni V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Leuk om eens mee te maken. Gerechten zelf waren niet heel culinair of verrassend, maar wel leuk dat je niet weet wat je krijgt. Erg vriendelijk en gastvrij.
A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
De ontvangst was vriendelijk en attent. Ter voorbereiding van de maaltijd werd een toespraakje gehouden. In de hal werd het rumoerig doordat een nieuwe groep juist binnenkwam, en levendig met elkaar in gesprek raakte. Hierdoor was het toespraakje voor ons onverstaanbaar. Het binnengaan in het restaurant was avontuurlijk , en we werden goed en zorgzaam begeleid door Gladys, onze gastvrouw. De diverse gangen werden goed geserveerd, zij het, dat de wachttijd soms wat lang was. Het viel mij op, hoe prettig het was om in het donker met elkaar te praten, door niets afgeleid, en in een vrij stille omgeving. Ik vond het storend, dat ik nogal eens morste, waarbij ik het tafellaken en mijn kleding bevuilde. Een groot servet, om om te knopen, of op schoot te leggen, heb ik gemist. Ik vond de porties klein en niet verrassend of erg lekker. Na ca. 3/4 van de tijd werd het zeer rumoerig door de komst van een grote groep, dit hebben wij beiden als zeer storend ervaren. Het mocht daarna voor ons gauw afgelopen zijn. Al met al vond ik het leuk om eens mee te maken, maar het is niet voor herhaling vatbaar.
Lotte K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Fantastische ervaring en bediening. Het eten zelf vonden wij niet fantastisch, weinig smaak en kleine porties. Alles er omheen was top.
M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was zeer een leuke beleving, eten en omgeving was erg koud. De bediening is erg goed en gezellig.
Aan de ene kant erg leuk om nog eens te doen, maar doordat het eten erg koud was helaas niet nog een keer te plannen.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Wat een super leuke ervaring. En je weet echt niet waar je bent of wat je eet maar het is erg smaakvol en verrassend! En wat een spontane en gastvrije mensen die er een ware beleving van maken! Komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het was echt een beleving. We hebben er van genoten om in het donker te eten. Het eten was helaas koud. Hoeveelheid was ook zeer beperkt. Al met al was het een leuke beleving maar ik zal het niet voor de 2e keer doen tenzij kwaliteit van eten beter gaat worden. Algemeen zal ik een 6,5 - 7 geven als cijfer, zeker niet onvoldoende.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Prijs-kwaliteitsverhouding wat betreft het eten vonden wij tegenvallen. Type eten sluit dus niet goed aan bij de prijs. Jammer dat er alleen voor maar niet meer tijdens het eten een spelelement aanwezig was. Dit had makkelijk gecombineerd kunnen worden.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
wat een super ervaring ! eten in het donker. echt een aanrader voor de ervaring !!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Een bijzondere beleving om mee te maken. Je kunt nu ervaren hoe belangrijk het is dat een gerecht een mooie presentatie heeft. De gerechten zijn niet heel bijzonder maar ook niet hoog op smaak waardoor herkenning wat makkelijker is. Een kleine moeite lijkt mij om van de geserveerde gerechten een foto te maken. De gepresenteerde foto's en beschrijvingen kwamen zeker niet in alle gevallen overeen met wat we hebben gegeten. Bestek was niet goed schoon. Verder wel goede en plezierige begeleiding.