Zwart! De mooiste beleving in het donker

Haven 5 4811 WK Breda Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

Als het donker wordt en je ziet geen hand voor ogen, dan wordt eten een compleet nieuwe ervaring. En dat kun je nu ervaren bij Zwart in Breda. Aan tafel met vrienden, familie of collega’s die je alleen kunt horen lachen. En proef je daar nou zalm of kip? Nog maar een hap proberen, als je die weet te vinden!

Bij Zwart gaat het licht uit. Want als je niet kunt zien wat je eet, ga je nog beter proeven. En als je dat met elkaar doet, ontstaan hilarische situaties. Waar de een denkt kip te eten, proeft de ander een garnaal. Maar eerst moet je een hap aan je vork zien te prikken. En daarbij niet het glas van je buurman omstoten.

Vooraf krijg je tips van de blinde obers, achteraf bekijk je wie het beste heeft geproefd. Dat is dining in the dark, een ervaring die je zéker wilt meemaken, dus reserveer nu bij Zwart in Breda.

Bij Zwart Breda kun je tevens terecht voor een 3-gangen lunch, hapjes arrangement, High Wine en High Beer arrangement. Alle arrangementen zullen plaatsvinden in het donker.

Menuprijzen

Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

• : In parkeergarage De Barones of Q-Park Centrum

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken
7,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zwart! De mooiste beleving in het donker

V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het was echt een beleving. We hebben er van genoten om in het donker te eten. Het eten was helaas koud. Hoeveelheid was ook zeer beperkt. Al met al was het een leuke beleving maar ik zal het niet voor de 2e keer doen tenzij kwaliteit van eten beter gaat worden. Algemeen zal ik een 6,5 - 7 geven als cijfer, zeker niet onvoldoende.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
wat een super ervaring ! eten in het donker. echt een aanrader voor de ervaring !!
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Een bijzondere beleving om mee te maken. Je kunt nu ervaren hoe belangrijk het is dat een gerecht een mooie presentatie heeft. De gerechten zijn niet heel bijzonder maar ook niet hoog op smaak waardoor herkenning wat makkelijker is. Een kleine moeite lijkt mij om van de geserveerde gerechten een foto te maken. De gepresenteerde foto's en beschrijvingen kwamen zeker niet in alle gevallen overeen met wat we hebben gegeten. Bestek was niet goed schoon. Verder wel goede en plezierige begeleiding.
MJAK V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Eten was lauw en flauw, de lijst met wat we gegeten hadden klopte niet met wat we echt gegeten hadden, bestek en borden voelden niet helemaal schoon. Ervaring was heel leuk. Wachttijd was goed maar dat staat er niet bij.
Geri S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Supervet concept, mooie beleving, fantastisch personeel, kleine porties, wat ik erg jammer vond. Het is écht superdonker overigens! Dat maakt het mega speciaal, samen zo eten is heel intens
Annebeau V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Helaas werden we niet ontvangen toen we binnenkwamen, hierdoor was het onduidelijk wat er van ons verwacht werd. Verder was het personeel heel vriendelijk en hartelijk. Het eten was niet zo goed, hele basic gerechten waardoor je snel door had wat je at. Uiteindelijk klopte de afbeeldingen die we later te zien kregen van de gerechten ook niet helemaal met wat wat we hadden gegeten. Bijzonder concept maar erg prijzig in verhouding tot het eten. Aan te raden voor groepen, als koppel is het niet zo leuk.
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Inrichting van de ontvangstruimte. De rest was natuurlijk zwart/donker!

Het was een bijzondere ervaring, zeker een aanrader!
Karin G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bijzondere ervaring. Even wennen maar dan is alle tijdsbesef, afstanden etc weg. Op gevoel eten doet meer met je dan jedenkt. En onze gastvrouw Joy was (is) top! Wat een levensverhaal en doorzettingsvermogen. Kanjer! Jij maakte onze avond compleet
D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een hele unieke ervaring. Je merkt dat je andere zintuigen beter werken als je niets ziet. En je kan stiekem zoenen in het donker ;)
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
De ervaring was super en echt van genoten. Kan het iedereen aanraden om dit eens te proberen. Echter het menu was qua prijs kwaliteit verhouding niet in verhouding. Ook het wijnarrangement was niet echt spannend te noemen. In totaal voor 2 personen 105 euro ligt dan niet in verhouding. Voor de beleving en de vriendelijkheid van het personeel toch 5€ fooi gegeven.
Sandra_vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Super leuke ervaring om een keer te doen. Ik raad het iedereen aan om een keer te beleven. Complimenten aan Petra voor de fijne bediening!
D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wat een bijzondere beleving om 2,5 uur niets te kunnen zien, en alles met je overige zintuigen op te moeten pakken. Hierdoor nog meer respect gekregen voor hoe mensen die blind of slechtziend zijn alle dagelijkse dingen moeten doen.
ien S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Ik vond het een leuke ervaring.
Maar ik vond het eten qua kwaliteit niet in verhouding staan met de prijs.
Rommelig veel smaken door elkaar, ging naar huis met buikpijn.
Marleine V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Leuke ervaring!

Maar het eten viel mij tegen. Voor de prijs had ik verwacht wat meer culinaire gerechten. Waar bijvoorbeeld tonijn wordt geserveerd en je denkt dat het wat anders is.

Nu waren het geen bijzondere gerechten kwa smaak en samenstelling. voor en tussengerecht waren nog prima. Maar het hoofgerecht was een rommeltje. Smaken combineerde niet. En toetje was niet van beste kwaliteit helaas.
Ik snap dat het uitgesproken smaken moeten zijn om te herkennen, maar dan moet het nog wel combineren zou ik zeggen.

Met een goede chefkok zouden er gerechten gemaakt moeten kunnen worden die een ultieme ervaring geven in het donker.

De ervaring is zeker aan te raden, service was verder ook super. Eten viel alleen helaas tegen.
R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Een heel fijne ervaring. De ontvangst en bediening was erg vriendelijk, en het eten zeer lekker. Alles was prima verzorgd, mooi ingekleed en goed uitgelegd. Een aanrader!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Echt een geweldige ervaring, wij gaan binnenkort terug en nemen dan een hele groep mee. Dit is iets wat je meegemaakt moet hebben. Het is veel meer dan alleen lekker eten, het is ook een belangrijk stuk bewustwording.
Maartje_101 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Bijzondere beleving. De beleving maakt de avond. Leuk om mee gemaakt te hebben en fijn dat we in klein gezelschap, 5 stellen die elkaar niet kenden, konden dineren. Het eten was prima, maar niet bijzonder.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben een geweldige avond gehad; een prachtige beleving, lekker eten en super vriendelijk en gastvrij personeel. Joy is een geweldige gastvrouw, maar ook de dame en heer die bij binnenkomst en bij weggaan aanwezig waren krijgen een groot compliment
Nadine D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Service was súper, ervaring echt heel erg leuk. Eten was niet speciaal en de gerechten die warm hoorde te zijn niet warm
Elke L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Het was een leuke ervaring om in het donker te eten en te vertoeven. De gastvrouw deed het goed.
Het eten viel ons nogal tegen. De recepten die we na afloop te zien kregen waren niet te vergelijken met wat we daadwerkelijk te eten kregen. Naar onze mening niet goed klaargemaakt eten, rauwe groenten, taai vlees met veel vet, salade zonder dressing ed.
Zeker met dit concept hadden wij veel meer verwacht dat we zintuigelijk/ op smaak geprikkeld zouden worden.