Zuz & Zooz

Scheepsdiep 1 4931 KW Geertruidenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zuz & Zooz

David H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heel jammer dat ze niet voldoende rekening houden met allergieën. Ja, je mag het aangeven en dan haalt de keuken het uit je gerecht. Ze vergeten er echter iets anders voor terug te doen... Geen aanrader voor gluten en lactose allergie.
Cindy H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Met zijn vieren uitgebreid genoten van het diner. Lekker gegeten, mooi opgediend, vriendelijk en gezellig personeel. De basis van de inrichting is goed, details zijn een beetje rommelig. Maar zeker een aanrader, wij komen terug.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk gegeten!!! We hadden gekozen voor gerechten van het seizoen. Ik had een heerlijk duo van eend en mijn partner het runderstoofpotje. Heerlijk mals en ook met mooi passende bijgerechten opgemaakt. Ook het voor en nagerecht was van een mooie kwaliteit.

Het restaurant ligt mooi aan een kleine binnenhaven en de bediening is goed en persoonlijk.
Johan R.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Het 3-gangen speciaal menu geprobeerd, dat zijn 2 gerechtjes van de kaart per gang. Bij dit verrassingsmenu werd verteld dat de gerechten zodanig waren dat iedereen het lust. Dat hadden we nog nooit gehoord bij een verrassingsmenu! Wel een mooie manier om deze keuken uit te proberen. Het prijsniveau blijkt in overeenstemming met de kwaliteit, omdat dit menu vrij scherp geprijsd is. Dat geldt niet voor de à la carte gerechten; die zijn iets aan de dure kant voor de geboden kwaliteit.

Het voorgerecht bestond uit een gerechtje rosbief van diamanthaas met blauwe kaas en een gerechtje zalmfilet met couscous. Het hoofdgerecht was een hertengoulash met stukje hertenbiefstuk en een visgerecht met snoekbaars en gamba. Aangevuld met frites en salade. Prima gerechten met keurig opgemaakte borden, smaakt heel goed, maar geen hoog culinaire prestaties.
Het is jammer dat de 2 gerechten per gang gelijktijdig worden opgediend. Dan wordt er één hoofdgerecht ondertussen koud.

Voor het dessert was er een leisteentegel met daarop voor 2 personen het dessert, bestaande uit bolletje kaneelijs, chocoladecake en een aardbei op slagroom. Een beetje gewoontjes qua aanbod, maar de presentatie maakte het goed.

Bij de koffie was er nog een fijne variant. Koffie met enkele likeurtjes als proeverij. Zeker aan te bevelen.

Prettige en vlotte bediening.
richardheijnen .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Hier gisteravond met een hele groep gegeten. (bedrijfsuitje) Het voorgerecht, uiensoep, was uitstekend. Ook de andere voorgerechten waren naar tevredenheid. Daarna een varkenshaasje, met een lekkere saus, ook deze was prima. Wel erg weinig saus, zo duur is die niet, volgende keer een schepje extra? Bij het hoofdgerecht werd friet en sla geserveerd.De friet was zeeeer krokant, als je er met je vork in prikte, brak ze en vlogen de stukken alle kanten op...... Wel lekker van smaak, dat dan weer wel, en voldoende mayonaise erbij. Er werd ook sla bij geserveerd, echter, 2 bakjes sla op een man of twintig is veeeel te weinig..... geen salade kunnen proeven dus, alleen van een afstandje de lege slakom kunnen bewonderen.. Het toetje was een grote teleurstelling. Het is hier de bedoeling dat met 3 of 4 personen je toetje van 1 bord eet! euh...ja echt met meerdere personen je toetje van 1 bord eten, lekker hygienisch... Bovendien zou het zo maar kunnen dat je buurman 3 aardbeien naar binnen werkt, en jij niks hebt... Vreemd, en niet voor herhaling vatbaar. Toen we met het toetje klaarwaren, werd de kachel op een graadje of dertig gezet, een beproefde methode om je klanten buiten te werken zodat je op kunt gaan ruimen en naar huis kunt gaan. Gaan wij hier nog eens terugkomen? Gezien het deeltoetje en de kachelmethode, waarschijnlijk niet...
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Mee op de boot van mijn broer en in knusse passantenhaventje afgemeerd. Dit restaurant straalde ons al tegemoet in de zo'n, maar eerst centrum van dit stadje verkend. Veel leuke terrasjes, maar duidelijk minder zonnig op de markt, dus terug naar dit leuk gelegen restaurant. Allebei een lunch met drie spiegeleieren, spek, ham en een superheerlijke kaas. Prettige en vlotte bediening. Leuk, nieuw ogend interieur en sanitair. Om te onthouden en terug te keren. Een aanrader!
Olav A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Wij gingen voor de "Smullerij van vlees" voor twee personen. Geen slechte keuze, maar de geserveerde kippenpootjes waren maar net gaar....en dat mag natuurlijk niet. Verder geen aanmerkingen, een goede hap eten voor een goede prijs. Mooie variëteit van vlees met sauzen, lekkere salade en Vlaamse frieten. Vlotte bediening, vriendelijk, voor mijn gevoel een beetje krap ingericht, leuke ligging aan de "haven" (stelt niet veel voor) van Geertruidenberg.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Na een drukke vakantiedag in de omgeving besluiten we hier te dineren. Het is nog vroeg en het zonnige terras is dan ook nog nauwelijks bevolkt. Het uitzicht op wat een soort binnenhaventje moet voorstellen en een woonflat, is niet echt je van het. Maar ik heb beroerder gezeten. Terrasverwarmers geven in de killere maanden wat extra behaaglijkheid.
Omdat het al wat later wordt besluiten we binnen te gaan eten.
Binnen is het volgens mijn vrouw 'seventies' ingericht, maar wel strak aangepast aan het tijdsbeeld van nu. Ik vind het gewoon een prettig aandoende modern ingericht restaurant. Punt.
Het terrasbezoek en de overvloedig genuttigde borrelhapjes maken een voorafje overbodig en aangezien het aspergetijd is neemt mijn vrouw de traditionele aspergeschotel, waar ik voor de Italiaanse kip ga.
Het huiswijntje is modaal - ook qua prijsstelling. Wel wordt de wijn in prachtige glazen geserveerd en mijn halve litertje komt in een fraai gevormd kannetje. Drinkt toch effe lekkerder weg dan zo'n horeca-bolletje...
De asperges zijn uitstekend en hoewel fors qua formaat, om te zuigen zo mals .
De kip is op zich prima: goede kipfilet, fraai gegarneerd met gegrilde groenten. De kip is een beetje te droog en doorbakken naar mijn smaak, maar op zich best wel lekker.
Als toetje nemen we de proeverij voor twee personen. Geserveerd op een soort tegel wordt een keur van mini-toetjes geserveerd. Persoonlijk vond ik het aanbod een beetje gewoontjes, maar verder gewoon lekker gegeten.
De rekening - inclusief drie drankjes vooraf - bedraag een dikke zeventig euro. Da's niet echt goedkoop, maar ook zeker niet duur. Al met al een prettig diner in een vriendelijke ambiance.
Marjolein A.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Hebben hier geluncht na een boottochtje in Drimmelen. Leuke, knusse brasserie. Vriendelijk personeel. Veel gerechten op de kaart. Vooral diverse broodjes. Je kijkt uit over het water.
Heerlijke grote thee koppen. Prijzen zijn prima.
SdeJongRV .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
We hebben hier nu twee keer erg goed geluncht. Goede bediening, erg hartelijke ontvangst. Op zaterdagmiddag vaak erg druk, begrijpelijk want er is een uitgebreide kaart met goede gerechten en een goede sfeer.
Lauran G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Lekker gegeten. Alles goed van smaak en keurige porties. Wel een hoog liflafjes gehalte bij het voorgerecht, ik zou het wat simpeler houden. Zeker een aanrader qua huiswijnkeuze... Bediening is professioneel.