Over het restaurant Zuyd

Creatieve en verfijnde gerechten

In de meest chique winkelstraat van Breda zit deze prachtige zaak. De basis is Frans, maar chef Stefan Dirkx is niet bang om invloeden van over de hele wereld te gebruiken. Gastvrouw Wendy en haar brigade zorgen aan de voorkant voor een ontspannen sfeer, zodat je ultiem kunt genieten van deze culinaire ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zuyd

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zuyd

Bart P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastvrouw bijzonder onaangenaam; ga geen discussie aan met je klant die een mening heeft en dan beargumenteren waarom de mening van de klant niet goed is.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Originele gerechten.
7 gangen + amuses is werkelijk subliem. Alles klopt hier. Keuken veel aan de 'voorkant' gezien, is erg plezierig. Echt samenspel.
Heerlijk eten.
Origineel en verrassend.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was onze eerste maar zeker niet onze laatste keer. Een avond die klopte van begin tot eind. Heerlijk eten, super bediening en perfecte ambiance. Aandacht voor ons als gast. Bedankt om deze avond voor ons onvergetelijk te maken. ( super dat lieve kaartje voor mijn vrouw)
Hopenlijk tot snel ....
Frankie D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas hebben we het optreden van m.n. de gastvrouw als minder gastvrij ervaren.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele fijne service, bedankt!
A.C.J. S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Niet flexibel. Een uitgekozen voorgerecht door een onzer gasten (door omstandigheden) bleek niet mogelijk. Verplicht om het voorgerecht van het verrassingsmenu (keuze van andere gasten) te nemen. Ook na enige uitleg bleek men zo flexibel als beton. Jammer. Eten goed.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De wachttijden werden goed gemaakt door de fantastische bediening.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoek niet verder, hier MOET je naartoe. G EW E L D I G gegeten. 5 gangen Verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Het was een feest!. Alle gerechtjes even smaakvol en creatief. Een lust voor t oog. Maar smaakte nog beter dan dat het eruit zag. Bijzonder, heel bijzonder veel smaken geproefd. Top service. Inclusief sommelier die prachtige wijnen schonken verhalen vertelde :-)
Naast de 5 gangen veel extra’s gekregen: zelfgemaakte kroepoek van sesam bijna aperitief, bijzonder smakelijk aperitief van prosecco en komkommer, 3 amuses, heerlijke maisbroodjes bij de voor- en tussengerechten en de lekkerste friandises ooit. Zeker nog eens terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Waanzinnig goed eten!!
Prachtig opgemaakt! Maar bovendien erg lekker. Mooie verse producten. En heerlijke extra verwennerijtjes.
marjolijntjev V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben het verrassingsmenu genomen en onze wensen doorgegeven. We hebben heerlijk gegeten met veel bijzondere gerechten. Kortom het was een top avond.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
Jethro G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor het eerst gegeten. Staat toch wel bekend als 1 van de betere restaurants van Breda. Het 5 gangen menu was inderdaad verrassend, zo ook de amuses. Wijnarrangement vond ik niet bijzonder: de rode wijn uit Portugal vond ik wat vlak.. Ander minpunt is dat een karaf leidingwater niet mogelijk is. Verder een aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig, uitstekende en bekwame bediening. Mooie wijn-Spijs combinaties
frans D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Top restaurant. Een aanrader!!
H B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij waren zeer tevreden
Ivo P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Fijne gerechten en goede bediening. Altijd een feestje om daar heen te gaan! Al een aantal jaar ons favoriete restaurant.
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Je wordt zeer gastvrij ontvangen. Mooie ambiance. En fantastisch eten. Kortom top avond echt een aanrader.
Charissa_Koenraads .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat was het weer een heerlijke avond! Eten top, bediening super gastvrij, kortom we komen zeker nog een keer terug! Ieniemieniepuntje van 'kritiek', het was er erg warm dus kleed je niet te dik aan ????
Léon T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijke gerechten, super lekker gegeten in een aangename ambiance.
Vriendelijke bediening. Het zou een slaapje professioneler kunnen. Broodjes die na voorgerecht komen. Fles water vergeten. En een toelichting op het kunstwerkje op je bord ontbreekt. Dat is jammer.
De amuses zijn leuk, maar iets te gekunsteld.
Wilco D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Geweldig restaurant, super aardige gastvrouw en gastheer, uitstekende uitleg over het eten, fijne wijnkeuze en top wijnadvies. Zeker aandacht verdient de schitterende presentatie van de gerechten en geniet verder van de schoonheid, de smaak en de aangename ambiance.