Over het restaurant Zuyd

Creatieve en verfijnde gerechten

In de meest chique winkelstraat van Breda zit deze prachtige zaak. De basis is Frans, maar chef Stefan Dirkx is niet bang om invloeden van over de hele wereld te gebruiken. Gastvrouw Wendy en haar brigade zorgen aan de voorkant voor een ontspannen sfeer, zodat je ultiem kunt genieten van deze culinaire ervaring.

Glas champagne

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
gerard D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Hier vergeet je even de grote boze buiten wereld.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Super
Bianca P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Fris, vernieuwend,verrassend,sfeervol. Fijne bediening,bank zat niet heel prettig voor de hele avond. Klein minpuntje. Verder Top!
Eelco J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Eerste ervaring bij restaurant Zuyd.
We hebben ons prima vermaakt en echt gast gevoeld.
Eten was uitstekend
Onno O.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Zeer gastvrije ontvangst, de gerechten zagen er prachtig uit en de smaak was erg goed. Prima avond gehad
Roel L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Super gezellige avond met heerlijk eten!
Helemaal achterin de zaak, prima plekje.
Hub S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Het verrassingsmenu is een aanrader. De bediening is hartelijke en attent. Een echte aanrader. Top!
Brenda R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk verzorgde avond, voortreffelijk eten & drinken en zeer prettig gastheer/vrouwschap! Een aanrader voor iedereen die van eerlijk en lekker eten geniet!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Zuyd, het verassings menu genomen met bijpassend wijn arregement. Een echte aanrader voor iedereen!
davidkoetsveld .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zuyd behoort tot de beste restaurants van Breda e.o.
Perfecte ambiance, heerlijke en verrassende gerechten. Prima gastvrouw. Enige aandachtspunt vind ik de kwaliteit van de overwegend vrouwelijke bediening.
Mechteld P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fantastisch gegeten op tweede kerstdag!
Eten, service en bediening in één woord top!!! Aanrader!!
Voor mij de nummer 1 in Breda!!
TDirkse .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
We hebben een 4 gangen Kerstmenu genomen.
Voorgerechten met Tonijn/Noordzee krab en Argentijnse gamba waren subliem met mooie bijpassende witte wijnen.
Hoofdgerecht schots hert met peer pastinaak kastanje en Jamaica peper waren een geweldig vervolg hierop met een lekkere Chiraz.
Tenslotte een heerlijk nagerecht met mandariin speculaas en witte chocolade.
Een ware smaaksensatie weer met zoals altijd een zeer gastvrije en vriendelijk Wendy met haar medewerkers
Top-avond gehad
Kito H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Erg leuke eettent waar je goed kan eten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zou volgend jaar graag terug komen, alleen dan zonder m'n zatte vader. Sorry dat jullie dit mee hebben moeten maken.
Natascha B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een aanrader, ze gaan ons er vaker zien!!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gekozen voor het verassingsmenu met wijnarrangement. Je hoopt altijd enthousiast te worden door heerlijke smaakcombinaties en dat is zeker gelukt! Heerlijke avond gehad. Aanrader.
Ebro69 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Ik ben hier nu voor de 4e keer geweest in een aantal jaren tijd. Mijn complimenten voor de heerlijke gerechten die met groter zorg zijn bereid. Het is een feest om hier te eten!
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij reservatie doorgegeven dat er twee vegetariërs bij waren, er bleek ook nog een collega lactose- en glutenintolerant te zijn. Ondanks dat dat dus niet was doorgegeven, werd voor haar ook een fantastisch alternatief op tafel getoverd bij elke gang. Super! En ook als vegetariër weer enorm genoten van het eten.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We zijn zeer verrast door met name de amuses. De gerechten i.c.m. de wijn waren ook erg goed!
De gastvrouw vonden we vooral te zakelijk en deed haar kunstje, maar niet oprecht. In dit soort restaurants verwacht je ook passie van de bediening en gastvrouw als ze iets verteld over de gerechten. Dat ontbrak er zeker aan en wij hadden sterk het gevoel dat ze er geen plezier aan beleefde. Dat heeft ons voorlopig doen besluiten om niet zomaar terug te gaan, want voor dit prijsniveau wil je toch dat er een totaal beleving gecreëerd wordt.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wijnaragment: je krijgt voor 17 euro 2 glassen wijn en klein dessert wijnje. De wijnen zijn niet speciaal. Het eten is mooi en speciaal, met verschillende apparte smaken. Het ijs ook heel bijzonder met wassabi smaak. Lekker warm binnen. Leuke nette publiek.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Uitstekend gegeten, heel creatief en smakelijk. Ook het keuken personeel helpt in de bediening, hetgeen een leuke sfeer schept.