Over het restaurant Zuyd

Creatieve en verfijnde gerechten

In de meest chique winkelstraat van Breda zit deze prachtige zaak. De basis is Frans, maar chef Stefan Dirkx is niet bang om invloeden van over de hele wereld te gebruiken. Gastvrouw Wendy en haar brigade zorgen aan de voorkant voor een ontspannen sfeer, zodat je ultiem kunt genieten van deze culinaire ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zuyd

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Zuyd

Nannette V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben hier een geweldige avond gehad! Heerlijk eten heerlijke wijn en de bediening was zo aardig! Echt een aanrader
J. G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een lust voor de maag, maar zeker ook voor het oog!!! Zeer aangenaam, vriendelijk, verrassend en heerlijk!!!
winkeldochter .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ik vond het eten tegenvallen. De
opmaak op de borden was prachtig. De smaak daarentegen flauwtjes. Geen intense smaakbeleving gehad en daar ben ik wel naar op zoek in deze prijsklasse.
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.! Super leuke en mooi op gemaakte gerechten. Wij waren hier anderhalf jaar geleden ook geweest en wederom was het weer een succes. Een echte aanrader.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Niet alleen lekker maar ook een streling voor het oog! Prima bijpassende wijnen en een fijne bediening. Reeds meerdere keren bezocht en altijd weer verassend en erg goed!
sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Drie gangen lunch met tussengerecht gekozen, vooraf mijn allergieen doorgeven en daar is erg goed mee om gegaan. Ze hebben echt naar vervangingen gezocht in plaats van sauzen e.d. weglaten. Zuyd is echt een aanrader
annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Fijne avond gehad! Gastvrij en heerlijke gerechten! voor herhaling vatbaar!!
Mirte D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een zeer verrassend Valentijns menu met goede, bijpassende wijnen. De bediening was erg vriendelijk, we hebben heerlijk gegeten, ofwel het was een geslaagde avond!
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Restaurant waar je onaardig en hooghartig bediend wordt. Het is de toon die de muziek maakt!!! Eten is aardig maar niet bijzonder. Geen aanrader.
Wendy F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Verrassingsmenu met wijnarragement. Vrouwelijke sommelier was erg bevlogen in haar uitleg over de verschillende wijnen, erg leuk! Goed eten en heel lekkere wijn. Goede avond uit. Verbeterpuntje is het feit dat de meeste gerechten in een kommetje werden geserveerd en dat vind ik persoonlijk minder prettig eten. Maar verder was het top!
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastvrouw bijzonder onaangenaam; ga geen discussie aan met je klant die een mening heeft en dan beargumenteren waarom de mening van de klant niet goed is.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Originele gerechten.
7 gangen + amuses is werkelijk subliem. Alles klopt hier. Keuken veel aan de 'voorkant' gezien, is erg plezierig. Echt samenspel.
Heerlijk eten.
Origineel en verrassend.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was onze eerste maar zeker niet onze laatste keer. Een avond die klopte van begin tot eind. Heerlijk eten, super bediening en perfecte ambiance. Aandacht voor ons als gast. Bedankt om deze avond voor ons onvergetelijk te maken. ( super dat lieve kaartje voor mijn vrouw)
Hopenlijk tot snel ....
Frankie D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas hebben we het optreden van m.n. de gastvrouw als minder gastvrij ervaren.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele fijne service, bedankt!
A.C.J. S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Niet flexibel. Een uitgekozen voorgerecht door een onzer gasten (door omstandigheden) bleek niet mogelijk. Verplicht om het voorgerecht van het verrassingsmenu (keuze van andere gasten) te nemen. Ook na enige uitleg bleek men zo flexibel als beton. Jammer. Eten goed.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De wachttijden werden goed gemaakt door de fantastische bediening.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoek niet verder, hier MOET je naartoe. G EW E L D I G gegeten. 5 gangen Verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Het was een feest!. Alle gerechtjes even smaakvol en creatief. Een lust voor t oog. Maar smaakte nog beter dan dat het eruit zag. Bijzonder, heel bijzonder veel smaken geproefd. Top service. Inclusief sommelier die prachtige wijnen schonken verhalen vertelde :-)
Naast de 5 gangen veel extra’s gekregen: zelfgemaakte kroepoek van sesam bijna aperitief, bijzonder smakelijk aperitief van prosecco en komkommer, 3 amuses, heerlijke maisbroodjes bij de voor- en tussengerechten en de lekkerste friandises ooit. Zeker nog eens terug!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Waanzinnig goed eten!!
Prachtig opgemaakt! Maar bovendien erg lekker. Mooie verse producten. En heerlijke extra verwennerijtjes.