Over het restaurant Zuyd

Creatieve en verfijnde gerechten

In de meest chique winkelstraat van Breda zit deze prachtige zaak. De basis is Frans, maar chef Stefan Dirkx is niet bang om invloeden van over de hele wereld te gebruiken. Gastvrouw Wendy en haar brigade zorgen aan de voorkant voor een ontspannen sfeer, zodat je ultiem kunt genieten van deze culinaire ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zuyd

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

9,3

Jouw recensie over het restaurant Zuyd

Willem-jan R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Vandaag was een nieuwe ontdekking, super ambiance en uitstekende aandacht voor de gasten.
Zowel de kwaliteit van hetgeen we hebben mogen proeven als de bijbehorende wijnen zijn wat ons
een Michelinster waard !

Willem Jan Reijnen
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Uitstekende gelegenheid voor een zakelijke afspraak!
Athal P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuke en verrassende combinaties met een prachtige opmaak. Goede persoonlijke aandacht van de gastvrouw, kok en personeel
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Uitstekend goed en zeer bijzonder lekker gegeten, een echte aanrader, als je iets anders wil en durft te proberen
RL S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Zuyd stond al lang op het verlanglijstje om eens te bezoeken, nu kwam het er eindelijk van!
Het was een heerlijk mild-warme avond, dus het terras buiten lonkte. We zijn beiden voor het verrassingsmenu gegaan (3 gangen), incl. wijn-arrangement. Dit is echt heel goed bevallen; Van de malse zalm, via de heerlijke scholfilet tot het groen/fris/romige dessert, incl. gedurfde wijnen (o.a. Portugese Alentejo sur lis 2015... man, man, wat een feestje!), gedurfde smaken en vriendelijke en kundige bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hanneke R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
We zaten met 6 personen aan een gezellige ovale tafel achterin de zaak. Heerlijk gegeten en werden goed bediend.
Julien R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Wij hadden het verrassings menu met wijn arrangement.
Heerlijk gegeten .kreatieve keuken
Moet je beslist uitproberen.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
restaurant zuyd is een leuk restaurant zoals het er uitziet maar het leeft niet op tegen de verwachting .. personeel weet niet allemaal wat het serveert , er wordt niks gecommuniceerd over een 'stroomstoring' en het diner qua verloop na die storing verliep ook heel erg stroef. Wees niet zo pretentieus en wees wat meer jezelf personeel staat strak van de zenuwen om per ongeluk iets verkeerd te zeggen. Keuken is veel verder dan de bediening, echt een doodzonde!
alexander D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer lekker gegeten, top, goede vriendelijke bediening, mooi en verzorgd interieur, een aanrader!
Dedis .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wat een feestje om bij Zuyd te eten! De heerlijke gerechtjes, het wijnarrangement dat daar perfect bij aansluit en een zeer kundige en vriendelijke bediening, maken dat Zuyd bij de top restaurants hoort, zonder de ongedwongen en fijne sfeer te verliezen. Wij komen graag nog een keer terug!
Dedis .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Nannette V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben hier een geweldige avond gehad! Heerlijk eten heerlijke wijn en de bediening was zo aardig! Echt een aanrader
J. G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een lust voor de maag, maar zeker ook voor het oog!!! Zeer aangenaam, vriendelijk, verrassend en heerlijk!!!
Winkeldochter V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ik vond het eten tegenvallen. De
opmaak op de borden was prachtig. De smaak daarentegen flauwtjes. Geen intense smaakbeleving gehad en daar ben ik wel naar op zoek in deze prijsklasse.
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.! Super leuke en mooi op gemaakte gerechten. Wij waren hier anderhalf jaar geleden ook geweest en wederom was het weer een succes. Een echte aanrader.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Niet alleen lekker maar ook een streling voor het oog! Prima bijpassende wijnen en een fijne bediening. Reeds meerdere keren bezocht en altijd weer verassend en erg goed!
sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Drie gangen lunch met tussengerecht gekozen, vooraf mijn allergieen doorgeven en daar is erg goed mee om gegaan. Ze hebben echt naar vervangingen gezocht in plaats van sauzen e.d. weglaten. Zuyd is echt een aanrader
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Fijne avond gehad! Gastvrij en heerlijke gerechten! voor herhaling vatbaar!!
Mirte D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een zeer verrassend Valentijns menu met goede, bijpassende wijnen. De bediening was erg vriendelijk, we hebben heerlijk gegeten, ofwel het was een geslaagde avond!
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Restaurant waar je onaardig en hooghartig bediend wordt. Het is de toon die de muziek maakt!!! Eten is aardig maar niet bijzonder. Geen aanrader.