Over het restaurant Zuyd

Creatieve en verfijnde gerechten

In de meest chique winkelstraat van Breda zit deze prachtige zaak. De basis is Frans, maar chef Stefan Dirkx is niet bang om invloeden van over de hele wereld te gebruiken. Gastvrouw Wendy en haar brigade zorgen aan de voorkant voor een ontspannen sfeer, zodat je ultiem kunt genieten van deze culinaire ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zuyd

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

9,2

Jouw recensie over het restaurant Zuyd

Tom V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
restaurant zuyd is een leuk restaurant zoals het er uitziet maar het leeft niet op tegen de verwachting .. personeel weet niet allemaal wat het serveert , er wordt niks gecommuniceerd over een 'stroomstoring' en het diner qua verloop na die storing verliep ook heel erg stroef. Wees niet zo pretentieus en wees wat meer jezelf personeel staat strak van de zenuwen om per ongeluk iets verkeerd te zeggen. Keuken is veel verder dan de bediening, echt een doodzonde!
alexander D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Zeer lekker gegeten, top, goede vriendelijke bediening, mooi en verzorgd interieur, een aanrader!
Dedis .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wat een feestje om bij Zuyd te eten! De heerlijke gerechtjes, het wijnarrangement dat daar perfect bij aansluit en een zeer kundige en vriendelijke bediening, maken dat Zuyd bij de top restaurants hoort, zonder de ongedwongen en fijne sfeer te verliezen. Wij komen graag nog een keer terug!
Dedis .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Nannette V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij hebben hier een geweldige avond gehad! Heerlijk eten heerlijke wijn en de bediening was zo aardig! Echt een aanrader
J. G.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Een lust voor de maag, maar zeker ook voor het oog!!! Zeer aangenaam, vriendelijk, verrassend en heerlijk!!!
winkeldochter .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ik vond het eten tegenvallen. De
opmaak op de borden was prachtig. De smaak daarentegen flauwtjes. Geen intense smaakbeleving gehad en daar ben ik wel naar op zoek in deze prijsklasse.
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten.! Super leuke en mooi op gemaakte gerechten. Wij waren hier anderhalf jaar geleden ook geweest en wederom was het weer een succes. Een echte aanrader.
C. B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Niet alleen lekker maar ook een streling voor het oog! Prima bijpassende wijnen en een fijne bediening. Reeds meerdere keren bezocht en altijd weer verassend en erg goed!
sabrina B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Drie gangen lunch met tussengerecht gekozen, vooraf mijn allergieen doorgeven en daar is erg goed mee om gegaan. Ze hebben echt naar vervangingen gezocht in plaats van sauzen e.d. weglaten. Zuyd is echt een aanrader
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Fijne avond gehad! Gastvrij en heerlijke gerechten! voor herhaling vatbaar!!
Mirte D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een zeer verrassend Valentijns menu met goede, bijpassende wijnen. De bediening was erg vriendelijk, we hebben heerlijk gegeten, ofwel het was een geslaagde avond!
Jim S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Restaurant waar je onaardig en hooghartig bediend wordt. Het is de toon die de muziek maakt!!! Eten is aardig maar niet bijzonder. Geen aanrader.
Wendy F.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Verrassingsmenu met wijnarragement. Vrouwelijke sommelier was erg bevlogen in haar uitleg over de verschillende wijnen, erg leuk! Goed eten en heel lekkere wijn. Goede avond uit. Verbeterpuntje is het feit dat de meeste gerechten in een kommetje werden geserveerd en dat vind ik persoonlijk minder prettig eten. Maar verder was het top!
Chantal N.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gastvrouw bijzonder onaangenaam; ga geen discussie aan met je klant die een mening heeft en dan beargumenteren waarom de mening van de klant niet goed is.
Jan Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Originele gerechten.
7 gangen + amuses is werkelijk subliem. Alles klopt hier. Keuken veel aan de 'voorkant' gezien, is erg plezierig. Echt samenspel.
Heerlijk eten.
Origineel en verrassend.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was onze eerste maar zeker niet onze laatste keer. Een avond die klopte van begin tot eind. Heerlijk eten, super bediening en perfecte ambiance. Aandacht voor ons als gast. Bedankt om deze avond voor ons onvergetelijk te maken. ( super dat lieve kaartje voor mijn vrouw)
Hopenlijk tot snel ....
Frankie D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Helaas hebben we het optreden van m.n. de gastvrouw als minder gastvrij ervaren.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten en hele fijne service, bedankt!