Zuyd

Ginnekenweg 35 4818 JA Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Zuyd

Creatieve en verfijnde gerechten

In de meest chique winkelstraat van Breda zit deze prachtige zaak. De basis is Frans, maar chef Stefan Dirkx is niet bang om invloeden van over de hele wereld te gebruiken. Gastvrouw Wendy en haar brigade zorgen aan de voorkant voor een ontspannen sfeer, zodat je ultiem kunt genieten van deze culinaire ervaring.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Zuyd

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Zuyd

Jethro G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor het eerst gegeten. Staat toch wel bekend als 1 van de betere restaurants van Breda. Het 5 gangen menu was inderdaad verrassend, zo ook de amuses. Wijnarrangement vond ik niet bijzonder: de rode wijn uit Portugal vond ik wat vlak.. Ander minpunt is dat een karaf leidingwater niet mogelijk is. Verder een aanrader!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gezellig, uitstekende en bekwame bediening. Mooie wijn-Spijs combinaties
frans D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Top restaurant. Een aanrader!!
H B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij waren zeer tevreden
Ivo P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten. Fijne gerechten en goede bediening. Altijd een feestje om daar heen te gaan! Al een aantal jaar ons favoriete restaurant.
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Je wordt zeer gastvrij ontvangen. Mooie ambiance. En fantastisch eten. Kortom top avond echt een aanrader.
Charissa_Koenraads .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wat was het weer een heerlijke avond! Eten top, bediening super gastvrij, kortom we komen zeker nog een keer terug! Ieniemieniepuntje van 'kritiek', het was er erg warm dus kleed je niet te dik aan ????
Léon T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijke gerechten, super lekker gegeten in een aangename ambiance.
Vriendelijke bediening. Het zou een slaapje professioneler kunnen. Broodjes die na voorgerecht komen. Fles water vergeten. En een toelichting op het kunstwerkje op je bord ontbreekt. Dat is jammer.
De amuses zijn leuk, maar iets te gekunsteld.
Wilco D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Geweldig restaurant, super aardige gastvrouw en gastheer, uitstekende uitleg over het eten, fijne wijnkeuze en top wijnadvies. Zeker aandacht verdient de schitterende presentatie van de gerechten en geniet verder van de schoonheid, de smaak en de aangename ambiance.
Gideon B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten, 4 gangen verrassingsmenu. Prima bijpassende en een leuk geselecteerd wijnarrangement. Erg genoten, alles prima, en in het bijzonder de uiterst vriendelijke service. Echt een avondje uit!.. Mocht ik een attentiepunt mogen noteren dan is het de acoustiek. Al nam ik al wel waar dat er aandacht aan was geschonken... het zou het restaurant veel rustiger maken. .. ik ga zeker nog eens eten bij Zuyd.
Gizelle F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heel leuk en goed restaurant. Zeker de moeite waard.
Jacomijne P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Eten lekker. Achter in zaak te warm waardoor gezelschap om toerbeurt naar buiten moest om af te koelen. Er was geen ventilator beschikbaar. Voor in zaak is wel airco, misschien handig als u reserveert. Nb inmiddels was het gelukkig buiten niet meer zo warm als een week eerder.
TDirkse .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Weer geweldig gegeten deze keer a la carré. Mooie smaaksensatie! Goede spijs/wijncombinatie
Zeer tevreden huiswaarts gegaan, het juiste gevoel
stephan M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Fantastisch! En het wiijnarrangement was uitstekend gekozen! Top
Olaf74 E.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Bijzondere smaakcombinaties en een fijne, rustige bediening. Het was ook niet druk tijdens ons bezoek, dus dat speelde waarschijnlijk ook mee. Niet goedkoop, maar vergeleken met andere restaurants goede porties en een bijzondere beleving.
M V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
De menukaart bestaat uit een aantal hoofdgerechten, voorgerechten en een 2-3-4 gangen menu.
Het was onmogelijk om een voorgerecht van het menu te combineren met een a la carte hoofdgerecht.
Het was helemaal niet druk. Dus meer souplesse zou ik op prijs stellen. Ik kan me niet voorstellen dat de kok hier last van zou ondervinden. Kwaliteit was uitstekend. Beperkte keuze van de wijnen per glas. Twee wit , de bekende sauvignon en chardonnay en 1 rode.
Koen F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Lekker gegeten hier en zeer vriendelijke bediening. Veel aandacht voor zowel de gerechten als de bijpassend wijnen. De gastvrouw is erg vriendelijk en de koks komen ook regelmatig langs. Aanrader!
Jonas R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk verrassingsmenu! Keuze van de wijnen is nog een klein werkpuntje...
Top.
Th.A. V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Uitstekend gegeten, goede bediening, voortreffelijke wijn en dito sommelier
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten, blijft een aanrader.