Zusters

Breelaan 26 1861 GE Bergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zusters

Marian J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gezellig eetcafé. Goede sfeer met fatsoenlijk eten. We namen het daghapje: eendenborst in een sinaasappel-grandmarnier saus, rode kool en een stoofpeer. De rode kool was verrukkelijk en de saus ook heerlijk. Het vlees was voor ons redelijk, maar had beter gekund. Het was wat stug.
Sfeer wel prima.
Jörg S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We hadden zin om na een dagje strand een lekker hapje te gaan eten. We namen allebei een voorgerecht als hoofdgerechtscht. De salade met geitenkaas werd met gekarameliseerde noten en een lekkere dressing geserveerd. Niet ingewikkeld maar toch heel erg lekker. De service was perfect. Spontaan en erg attent. Enig minpuntje was dat het een tijdje duurde voor het eten werd geserveerd. Het mooie weer en de gezellige sfeer compenseerden dat ruimschoots. Voor herhaling vatbaar.
Gonny V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Gisteren even een lunch in Bergen NH. Nog nooit bij dit hotel met restaurant in het centrum gegeten. Ondanks het buiige weer buiten gegeten onder kap met warme lampen; een mooie hamburger en een goede uitsmijter gegeten. Prima hapje voor de wandelaar of fietser! Aardig personeel.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Even na aankomst een hapje eten. Zusters kenden we nog niet. Een café-restaurantsfeer .qua uitstraling en ook qua bediening, daar moet je van houden. We namen een hoofdgerecht. Forel en lamskoteletten waren uitstekend. Verse groente garnituur en aardappel in de schil prima evenals de extra salade en friet. Witte enrode huiswijn (Italiaans) aangenaam. Geen restaurant om een avondvullend diner te gebruiken, hoewel de chef zijn vak heel goed verstaat.
Annemargriet V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Een gezellig restaurant, waar we terecht kwamen omdat het diner hier bij onze hotelboeking in begrepen was. Geen slechte keuze: de Thaise kokossoep en de tajine met kip waren erg smakelijk. De bediening was zo vriendelijk dat we besloten er de avond daarna a la cartemte gaan eten. Bleek wederom een juiste beslissing. Adequate service,,terwijl het erg druk was. Een verrassende kaart, waarbij alle combinaties mogelijk bleken. Twee voorgerechten ipv een voor en een hoofd: geen enkel probleem. Om naar terug te keren bij een volgend bezoek aan Bergen!
Loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Hadden het wildmenu gekozen. Prima keuze met als voorgerecht 2 soorten paté.
Was wat veel, 1 stukje was genoeg geweest. Daarna haas en tot slot een fantastisch dessert dat voor ons op 1 groot bord werd opgediend.
De service zoals altijd prima en persoonlijk.