Zussen Lobby Restaurant

Korte Jansstraat 23 3512 GM Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Zussen Lobby Restaurant

Gezellige drukte en een origineel menu

Temidden van het hectische maar gezellige centrum van Utrecht kun je genieten van gezellige drukte bij Zussen Lobby restaurant in de Korte Jansstraat. Met een origineel menu, vriendelijke bediening en een stijlvol interieur kun je je hier laten verrassen door de pareltjes die op je bord zullen verschijnen. Dit is een fijne plek om te eindigen na een dag winkelen in het centrum van de stad of voor een mooi begin van je avondje uit!

Meer informatie over restaurant Zussen Lobby Restaurant

Maandag t/m Zondag

6,4
5,9
Allard L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke bediening, maar niet snel en niet accuraat. Voorgerecht was verrassend lekker. Hoofdgerecht viel daar en tegen iets tegen.
diver .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Vandaag met groep een high-tea gehad om 70ste verjaardag van familie te vieren. Bijna een uur op het eten moeten wachten. Eten zelf was niet bijzonder, erg standaard en fantasieloos. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Boven ziet het er nog sfeervol uit, maar de speelruimte is een smerig hol. Net als de toiletten. Had ik de recensies gelezen, dan was ik hier niet naar toegegaan. Maak een andere keuze!
Onemoreplease .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Zit je dan; Lekker op het terras(je), te kijken naar voorbij scheurende fietsers en bussen.
Ik met een Barrelproof G&T, mijn vriend met een Apple Pie old fashioned. De 1 teveel garnituren waardoor de gin wegviel, de ander perfect op smaak. Daarbij een portie bitterballen van Oma Bob, hoe deze zo populair zijn geworden begrijpt niemand naar mijn mening. Flauw en gevuld met slappe ragout.
Daarna de gemarineerde rode biet en de vitello tonato genomen. Beide net zo smaakvol als de bitterballen. Niet dus! Afgesloten met een Batida en die was voortreffelijk. De sfeer was prima maar je blijft hier niet een paar uurtjes zitten. Dat mede dankzij het personeel dat zichzelf echt fantastisch blijft vinden maar nog steeds de slechtste service van Utrecht verlenen.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op een zonnige avond heerlijk gegeten op het kleine terras. Het eten (stoofpotje) was lekker, niet heel bijzonder, maar wel goed! De kaart is niet heel uitgebreid.
De bediening was vriendelijk maar de drankjes en de menu's lieten wat lang op zich wachten. Het terras is erg lekker om van de zon te genieten en naar het voorbijgaande verkeer te kijken.
timmer252 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Leuke tent met lekkere cocktails, bediening is vriendelijk en ze hebben lekkere cakejes. Decor is erg mooi. Leuk voor een keertje wat gezellig wat te drinken.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Als er van de 5 hoofdgerechten 3 koud tot lauw op tafel komen ( 2x tomatenrisotto en 1x biefstuk) en direct terug kunnen naar de keuken is dit voor een restaurant geen pre! Dit ondanks het vroege uur van 19.00 uur! Keuken had nog weinig te doen! Onbgrijpelijk! Franse Chardonnay ok! Bediening ok!
mark37 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Cocktails, erg lekker aan bediening is niet veel veranderd jammer genoeg. Maar alle cocktails maken dat gelijk weer goed decor is ook erg mooi. Voor de rest zeker leuk om een avondje te ontspannen.
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Na een borrel in dit levendige restaurant zijn we hier blijven hangen voor het eten. Geen verkeerde keuze want de tomatenrisotto was heerlijk. Naar mate de avond vorderde werd het steeds drukker en veranderde het uiterlijk van het restaurant steeds meer in een café, helemaal nadat er een dj ging draaien. Heel gezellig!
De bediening was veelvuldig aanwezig in steeds een ander personage. Net te jong, net te onervaren en net te veel niet-Nederlands sprekend; jammer!
Maikel K.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Een leuke lounge/restaurant. De menukaart is erg fijn. Vooral de kleine hapjes en dessers zijn erg lekker. Zussen staat bekend om de heerlijke cocktails, die zijn zeker de moeite waard. Muziek is top en de sfeer erg fijn.
suusversteeg .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Was gezellig hier, mooie lounge en het is best groot. Bediening was oke en de cocktails zijn zeker een aanrader. Kom hier vaker maar dit keer was het toch was gezelliger.
wandakraal .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten, jammer dat het dessert onevenredig lang op zich liet wachten. Heel vriendelijke en attente dame in de bediening.
Voor de kinderen een geweldige speelplek in de kelder!!
evarosa .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Hier gegeten via de restaurant Actie van Albert Heijn.
Trage bediening en een saaie kaart (Als je niet de hele kaart wil aanbieden bij een Actie moet je naar mijn mening niet meedoen)
Saai, flauw voorgerecht (zalmmouse) zonder enige opsmuk of spannend detail.
Goed klaargemaakte vis als hoofdgerecht maar ook bij deze was de garnering saai en een half uur tussen voorgerecht en hoofdgerecht is wat veel.
Toetje was een chocoladetrio met tova aardbeiensaus, droge brownie en een redelijke mousse.
Al met al erg saai en niet echt een avondje uit.
Tel daarbij op dat we op de tocht zaten en de bediening hierop vond dat het wel meeviel.
mjc1979 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op zaterdag een high wine gedaan. Wat op de website niet vermeld staat, is dat er halve glazen geschonken worden. We waren met zn zessen en elke keer bleef er een kwart fles over. Eten was lekker, maar combineerde niet met de geschonken huiswijnen.
Larissa S.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Prima avond gehad bij Zussen. We hebben er gegeten met de Ah restaurantzegels en we kregen een aparte menukaart, maar die had genoeg (smakelijke) keuze. De bediening was vriendelijk, maar soms wat traag. Dit was echter vooral op het begin; vanaf het hoofdgerecht ging het allemaal wat soepeler. Er hangt een goede sfeer bij Zussen en het ziet er erg mooi uit vanbinnen! Wel jammer dat de Sauvignon Blanc 6,50 kost en alle cocktails gemiddeld 2 euro duurder zijn geworden, dat weerhield ons ervan om na het eten nog even te blijven voor een drankje. Ze moeten het dus hebben van de drankprijs. Verder prima gegeten, gerechten waren goed op smaak en er was voldoende keus. De vegetarische lasagne (met o.a pompoen en ricotta) is aan te bevelen!
janneke.klip .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
De bediening was dieptriest. We hadden een fleswijn besteld. 40 minuten later kregen we glas, dus hebben we opnieuw die fles besteld. Het duurde heel lang allemaal, het eten zag eruit of het uit de koelkast kwam en de keuze was beperkt. Zussen is leuk voor een cocktail, maar eten kun je er beter niet doen!
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
De bediening was opvallend attent! echt top. Decor prettig. Eten was oke, we hadden de hamburger, prima van smaak maar koud. Frietjes oké. De carpaccio was mooi gesneden, er kan nog meer uitgehaald worden met een goede dressing.
Verelie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Het eten was lekker! Het duurde wel lang voor we konden bestellen. Tevens vergat de jongen van de bediening twee keer wat we besteld hadden. Ook het afrekenen duurde vrij lang. Heerlijk eten, maar neem de tijd als je hierheen gaat!
abraaksma57 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. Voldoende keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Lekker gegeten, aardige bediening en leuke sfeer in het restaurant.
In eerste instantie zaten we bij een kleine rond tafeltje, maar toen er een andere betere plek vrij kwam werden we daar heel aardig op gewezen door de bediening.
Verbeterpunten: wat ons betreft mag het wat royaler wat betreft bijgerechten, bijvoorbeeld meer groente, een stukje brood erbij.
Ma Rian H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hadden een AH menu en konden kiezen uit 3 gerechten. Het zalmtartaartje, carpaccio, de Dorade en cheesecake waren erg lekker. Ook de fles wiite wijn/sauvignon smaakte goed. Het personeel werkt erg hard en is vriendelijk. Het is te druk voor het personeel en de eigenaar zou er goed aan doen wat meer mensen in te zetten . Prijs/kwaliteit is prima. We hebben een gezellige avond gehad en komen graag terug.
nikkimarino .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Met Albert Heijn bon wezen eten. Je hebt bij elke gang keuze uit 3 gerechten voor 29,50. Vlees was mals, bediening kon wat sneller (het zat wel helemaal vol). Dessert en cocktails waren overheerlijk!