Zusjes

Zondag Gesloten

• Huisdieren welkom , Terras
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Ge-wel-dig. Wat een héérlijk broodje gegrilde groenten heb ik op! Tot de laatste hap genoten. Ook mijn tafelgenoot heeft genoten van haar lunch. Met lekker verse theetjes erbij. Top.

Ik vind het jammer dat De Zusjes niet wat meer in het centrum zit, of op een locatie met wat meer zonnig terras. Maar los daarvan zeker een aanrader! Relaxte sfeer, en lekker knus klein.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Barkrukjes aan het raam waren erg wiebelig en geen steun in de rug. Warme panini lekker, maar prijzig!!! Fijne plek om mensen te kijken.
Canterbury .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Dordrecht is zo wie zo een verrassing, een mooie plaats aan het water. De lunch bij Zusjes was lekker: boterham met humus en aubergine en een hot panini. Lekker, maar ook niet meer dan dan. Een drankje erbij en hop, € 24. Dat maak ik zelfs in de randstad niet mee. Mooie plek, leuk restaurant, bediening ok, maar echt veel te duur.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Tussen lunch en diner bij de Zusjes binnengelopen voor een drankje.
De gekozen latte macchiato zag er prima uit en smaakte ook uitstekend.
De choco lait was ook apart. Daarvoor kreeg je een glas warme melk geserveerd met een stuk chocolade aan een stokje, waarmee je zelf chocolademelk kon maken.
Ook de citroen-meringue taart was prima van smaak. De meringue vond ik te zacht. Er ontbrak een krokant randje aan.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Heerlijke lunch bij 'Zusjes', een biologische lunchroom in het overgangsgebied.
Het broodje (Brood van Menno), maar ook de koffie (Golden Coffee Box) en de originele Mojithé smaakten heerlijk.
Philip .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Een prima adres voor heerlijke koffie en thee, met een lekker stuk taart of scones met echte clotted cream. Ze hebben ook aparte lunchgerechten, veel biologisch en alles vegetarisch, maar ook de verstokte vleesliefhebber kan hier heel goed terecht. Het is wel wat krap binnen, maar dat is het enige minpunt.
Besi .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Genoten van een erg lekkere high tea met originele hapjes. Fijne locatie. Bediening was een beetje ongeïnteresseerd, maar wel correct. Het toilet was ontzettend smerig, het stonk naar urine en in de pot en onder de bril zaten resten aangekoekte vuil... Kortom, lekker eten, sfeer wat minder.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Gezellige plek voor een biologische, vega lunch. Lekker brood, smakelijke combi's, zoals pita met gegrilde groenten en houmous. Worteltaart ook zalig, zeker begeleid met 'een extra lekkere' koffie of thee.