Zusjes de Boer

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
Milou_catale .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij hebben hier voor een vrij grote groep van 14 gereserveerd, toen bleek dat er enkelen waren afgehaakt was dat geen enkel probleem. Het personeel was enorm vriendelijk, gastvrij en gezellig en deed nergens moeilijk over. We konden buiten wat drinken en daarna binnen gaan zitten wat eten, ze hielpen ons met alles. Het eten zelfs was prima, onze groep had vooral burers besteld en die waren gewoon goed. Het café heeft een gezellige uitstraling en op de bestekzakjes stond een afbeelding van hoe je een burger moet eten, erg grappig. Kortom een gezellig eetcafé waar je prima wat kan eten en erg leuk wat kan drinken. En nogmaals de complimenten voor het leuke personeel.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Enige eetcafé-ambiance in Assen. Met geweldige bierkaart. Ook nu weer veel bijzonders te proeven buiten de kaart om. Met die kleine proefglaasjes wordt het helemaal feest. Ergo: drinken prima voor mekaar. Dat geldt ook voor bediening. Heel vriendelijk en heel servicegericht. Dank daarvoor!
Eten is eetcafe-style rechttoe-rechtaan. Prima voor prima prijs. Aanrader want gewoon goed klaar gemaakt. Op onze tafel kwam zalm, ossenhaas-spies en twee keer een geweldige burger.
Minpuntje vind ik al enige jaren (want idd meerdere malen geweest) de geur in het restaurant. Het ruikt een beetje naar nat hout. Niet lekker. Maar desondanks idd meerdere malen geweest: want totaalervaring is prima! Dit was zeker niet de laatste keer.
Bairas .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met recht een "Bier en Burger" restaurant. Echt een eetcafé-ambiance. We werden netjes ontvangen en drinken werd direct verzorgd inclusief een schaaltje pinda's. De bierkaart is zeer uitgebreid. Helaas moest ik de auto nog in, maar je kunt hier ook prima een avondje bieren. Eten is smaakvol, borden goed gevuld, frieten uitstekend. Helaas was mijn hamburger, in tegenstelling tot een eerder bezoek, volledig doorbakken. De voorgaande keer nog mooi rood van binnen en supermals. Misschien een persoonlijk puntje, maar het viel me op. Wellicht kan dit gevraagd worden bij opname van het eten. Al bij al een zaak om vaker binnen te lopen.
Roodkapje1 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op onze vraag of wij binnen 1h klaar konden zijn met eten, daar we maar beperkt tijd hadden, werd heel vriendelijk gereageerd, dat wij voorrang in de keuken konden krijgen.
Heerlijke hamburger met frites en salade gegeten. Ruime keuze uit diverse bieren en ook van de tap. Een aanrader voor een gezellige avond.
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Het eten was zeer matig. De saté en runderspies waren niet op smaak. De friet was erg vet en niet gaar. De salade was niet meer dan blaadje sla met heel veel dressing. Personeel was vriendelijk naar de gasten. Maar niet naar de rest van personeel. Bedrijfsleidster viel het personeel af in bijzijn van gasten. Muziek stond erg hard.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Lekkere hamburger gegeten met frites en salade. De hamburger was behoorlijk groot en smakelijk, maar er werd erg weinig salade bij geserveerd. De italianburger, classicburger en cheeseburger vielen allemaal goed in de smaak bij ons gezelschap. De bediening was vriendelijk. Nadelen waren dat de tafeltjes erg dicht op elkaar stonden en het duurde best lang voordat onze burgers geserveerd werden. Prijs kwaliteit was erg goed.
Santo93 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Bijna altijd vriendelijk personeel, het eten is erg lekker en wordt snel geserveerd, er is bijna nooit een lange wachttijd. Echt een onwijs leuke zaak en kom er zeker nog een aantal keer terug!