Zushi

Amstel 20 1017 AA Amsterdam Nederland Kaart
31-203306882

Over het restaurant Zushi

Zushi is in 1999 opgericht en de oudste Kaiten Zushi (lopende band) in Nederland. De sushibar is gesitueerd in een 19e eeuws pand met een prachtig uitzicht over de Amstel midden in het rustige deel van het centrum van Amsterdam.

Wij beiden een compleet assortiment aan van dagverse sushi’s en warme gerechten vervaardigd van de beste producten. Zo gebruiken wij uitsluitend vis met het MSC- keurmerk (erkende indicator van duurzaam gevangen vis). Het menu bestaat uit twee delen, het vaste assortiment van sushi’s bewegen zich voort op de lopende band, welke u vrij bent om af te nemen. Het andere deel van het menu zoals temaki,s warme maki, grill producten, tempura’s en nagerechten bestelt u. Als u vragen heeft of het gewenste gerecht is niet aanwezig op de lopende band, dan helpen wij u graag. Wilt u zich laten verrassen, vraag de chef om een “special maki” voor u te maken.

Bij Zushi, gebruiken we bordjes om de prijs van een gerecht aan te geven. Deze bordjes hebben verschillende kleuren of vormen. Iedere kleur of vorm staat voor een andere prijs. De bordjes stapelt u op. Als u bent uitgegeten, zal de gastheer of –vrouw de bordjes per kleur of vorm voor u optellen. Bent u klaar om te gaan, dan vindt u de rekening bij de kassa.

Meer informatie over restaurant Zushi

• : Parkeerplaats

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Zushi

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Prima kwaliteit. Erg vriendelijke bediening.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Lekker gegeten. Maar niet heel veel keus. Snelle bediening en heel vriendelijk. Gewoon leuk en lekker om te doen
Ambienta A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Lekker vers. Goede service
Jessika P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goede en verse sushi van de lopende band. Erg lekker. Veel keus. Wel aan de dure kant.
Hilana K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Erg lekkere sushi!
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heel goed gegeten, sushi zoals het zijn moet!
Ontvangst zeer hartelijk en gezellig, koks heel vriendelijk, komen zeker terug.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Bij Zushi eten we altijd lekker! Verse en goede sushi in een fijne sfeer. Voor ons gezin dé plek om feestjes te vieren (in dit geval een behaald diploma). Lieve en attente bediening. Hier komen we graag!
JuJu T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
veel variatie en uitstekende service
Sjoerd D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Na jaren weer eens terug aan de lopende band. Nog altijd uitstekend, attente bediening en prima kwaliteit sushi's. Tempura's van groente waren heerlijk ( las eerder een wat mindere recensie hierover) onder andere lekkere gefrituurde kleine mais.
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Kwaliteit matig voor de prijs die wordt gerekend. Wij gan niet meer terug.
Charlotte F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super goed eten, vriendelijk personeel. Niet zo een vreetschuur als de meeste ondanks dat het er echt druk kan zijn!! Prima avond gehad
Vera L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
15 min moeten wachten aan niet afgeruimde vieze tafel. Te weinig bediening. Tempura zonder smaak. Te duur voor wat je krijgt. Kom er niet terug.
Geachte mevrouw Vera,

Wij danken u voor uw feedback. Wegens omstandigheden (drukte en zieken) hebben wij op die dag niet onze gewenste service aan u kunnen bieden. Het management is hier volledig bewust van en biedt u onze excuses aan. Mocht u tijdens het eten niet tevreden zijn over een gerecht of u heeft een andere voorkeur qua gerecht, vertel het ons. Onze medewerkers staan zeer open om dit voor u op te lossen of iets voor u te maken.

Met vriendelijke groet,

Team Zushi
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Je moet wel van ' mousse' houden in je sushi, dat vind je haast overal in terug.
Erg jammer, voor mij een reden om daar niet meer te gaan eten.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, sfeer erg gezellig.
Vind Zushi ook aan de dure kant.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben hier op zaterdag avond gegeten en het was lekker druk, dus ik was blij dat ik een reservering had gemaakt. de service was heel goed, vriendelijk personeel! De sushi was erg lekker en mooi opgemaakt. Als je iets a la carte bestelde duurde dat wel even, maar het was dan ook vrij druk. Al met al heerlijk gegeten! Iets comfortabele barkrukken zou een tip kunnen zijn .
Annelise H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
We hebben het hier heel leuk gehad. Het eten was vers en lekker en de waitstaff waren heel gastvrij. De chefkoks zijn zeer vriendelijk en het is duidelijk dat zij een passie voor hun werk hebben.
Meggie En Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij vonden het eten erg goed, maar de prijs is naar onze mening toch wat aan de hoge kant. Het loopt in ieder geval snel op als je van alles uit wilt proberen.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Sushi was vers maar niet altijd even goed gemaakt. Soms viel de sushi helemaal uit elkaar en dat maakt het eten ook wat moeilijk. Lopende band is leuk maar bleef vaak hetzelfde voorbijkomen. Afzuiging kan beter want kleren roken erg naar eten. Bediening is goed en snel.
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik kom al zeker 12 jaar bij Zushi eten en het eten blijft heerlijk! De sushi is van hoge kwaliteit en veel variatie. Personeel is ontzettend vriendelijk en hartelijk, kortom Zushi stelt nooit teleur! Echt een aanrader!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Even wat anders: sushi aan de lopende band! Deze werd goed 'bijgehouden' en smaakte uitstekend. Op verzoek was het mogelijk om extra dingen van de kaart te bestellen. Het uitzicht over de Amstel geeft een extra tintje. Het personeel is erg attent en je betaalt gewoon per kleur bordje die je achterlaat op tafel. Verwacht niet al te veel romantiek, je bent er zo weer weg dus geschikt voor een snelle hap...
Ruben A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goed eten. Goede service.