Over het restaurant Zushi

Een stukje Japan op het Rembrandtplein

Kom binnen, neem plaats aan de lopende band en kies zelf de bordjes uit waarvan bij jou het water in de mond loopt. Stel je eigen sushidiner samen met al het lekkers dat rechtstreeks van het mes op de band terechtkomt. In hartje Amsterdam is dit een fantastische plek om neer te strijken na een museumbezoek of een dagje winkelen.

Meer informatie over restaurant Zushi

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Zushi

Ruben A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goed eten. Goede service.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al vaker bij Zushi gegeten en elke keer is het een feestje. De lopende band met allerlei lekkers en de koks die je aan het werk ziet, zijn natuurlijk heel leuk. Maar de sushi is gewoon ook heel goed. Verder is de bediening heel lief en attent. Kortom, we komen hier heel graag!
Jaron R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Zushi heeft in mijn ogen een erg teleurstellend aanbod van sushi. De menu's is altijd wel wat op aan te merken. Bijvoorbeeld zijn er altijd een paar stukjes komkommer of tonijnsalade inbegrepen. Bah.
Verder is de sushi wel rijkgevuld, maar mijn portemonnee na dit etentje niet meer.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Aardige en vlotte bediening. Leuk om aan een lopende band met sushi te zitten. Alles wordt vers bereid. Heerlijk!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Geweldige avond gehad heerlijk gegeten!!!!!ga zo door!!!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Veel keuze van sushi bediening heel vriendelijk en snel.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De indeling is leuk, de bediening is erg vriendelijk maar wat betreft sushi die is niet spectaculair en smaakvol. Het is niet slecht maar de hoge waardering kan ik niet begrijpen.
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Best sushi ever
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima service! Heerlijk gegeten. De chef heeft ons ook veel aangeraden en heeft ons veel laten proeven. Zeker de moeite waard om vaker terug te komen.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We komen hier al jaren. Altijd goede kwaliteit van bediening, eten en goede sfeer. Als je tafeltje voor vier wilt moet je even elefonisch reserveren.
Claudine W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer gastvrij. Top kwaliteit sushi, rijst perfect en goed gevuld. Overheerlijk. Kom er zeker twee keer per maand en sleep er iedereen naartoe die van sushi houdt. 'S middags altijd plek! 'S avonds reserveren aan te raden.
Bendert K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Werden goed en gastvrij ontvangen. Klassiek sushi concept met een lopende band. We waren hier voor lunch op zondagmiddag dus het was er niet heel druk. Gemiddeld gegeten, met zijn tween denk ik 10 bordjes + 2x miso soep, koffie en thee maar moesten meer dan 85 euro afrekenen.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst, kraakverse sushi en tempura, lekkere wijn. De chef was zeer terzake kundig en zeer hulpvaardig met het beantwoorden van vragen over bepaalde gerechtjes en ook als er iets niet was maakte hij ter plekke wat je wilde...
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Dit is één van onze favoriete sushitentjes in Amsterdam. Je kunt hier eigenlijk altijd (zonder reserveren) terecht. De staff is uitermate attent en de chefs geweldig. Bestel vooral de specials. Je krijgt zeker iets heerlijks voorgeschoteld en de chefs vinden het erg leuk om iets bijzonders voor je te maken. De california handrolls zijn waanzinnig (echte krab en geen surimi). De kwaliteit van de vis is top, en dat proef je.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima sushi van de lopende band. O.a. Sushi met zalm en roomkaas, met spinazie en roomkaas., warme grote garnalen. Ook kan er a la carte gekozen worden. Leuke kleinschalige zaak. Naast plaatsnemen aan de bar waarlangs de band loopt is er ook de mogelijkheid om aan een tafeltje plaats te nemen.
Zeer vriendelijke chef en een aardige man in de bediening,
Prima zaak voor een wat snellere lunch of diner.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Leuk concept met een draaiende band plus de mogelijkheid om a la carte te bestellen. The usual suspects als edamame, california maki en sashimi staan op de band, maar ook eigen, verassende creaties zoals sushi met paling en maki met spinazie, ei en roomkaas. Verwacht geen kwaliteits-Japanner, maar een modern horeca-concept waar je prima en lekker Japans kunt eten. Personeel is vriendelijk en snel.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Prima sushi die langskomen via de band ... maar vergeet de extra sushi niet die je via de kaart kunt bestellen, zoals de heerlijke sushi van soft-shelled crab!
Lea D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Voordat ik naar de Ladiesnight in Pathe ging, besloten we om hier te gaan eten. We hadden niet genoeg tijd voor een all-you-can-eat en hadden trek in sushi. De sushi's werden vers gemaakt en gedurende korte tijd op de band gelegd. Wat volgens de kok te lang op de band lag, werd er weer af gehaald. Het concept is heel simpel: de sushi's liggen op een gekleurd bordje, en een kaart weergeeft wat de prijzen ervan zijn. Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat de temaki's besteld moeten worden en dat er dan een andere prijs bij komt kijken. De gastvrouw vraagt regelmatig of alles naar wens is. De plaatsen rondom de belt waren goed bezet. Gezien de gesprekken die de gastvrouw en de sushi chef maakten met de gasten, blijkt dit een stek te zijn waar de gasten regelmatig komen. Dat kan natuurlijk alleen maar goed zijn :) Met z'n tweeen hebben we goed gegeten! Met 10 (!) bordjes sushi en drinken kwamen we uit op 40,50 euro. Wel hadden we voornamlijk blauwe bordjes, maar ook andere kleurtjes en toch ook 2 paarse (de duurste) gegeten. Toppertje, en een aanrader als je korter dan een uur de tijd hebt om iets te eten :)
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Lekkere sushi's. Heerlijk van smaak. Gerechten worden vers klaargemaakt. Nadeel van de lopende band is dat wanneer het stiller is, niet alle gerechten op de band verschijnen. Dan mogen de gerechten wel wat duidelijker op de kaart worden aangegeven.
Verder uitstekend.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eind vorig jaar hebben we op basis van de positieve beoordelingen op iens besloten hier te gaan eten. Op basis van de locatie zou je wellicht een tourist trap verwachten, maar niets is minder waar. De sushi is dik in orde, net zoals de andere gerechten. We waren positief verrast. Sindsdien zijn we een aantal keren terug geweest, met steeds weer een positieve ervaring. De bediening is vriendelijk. De inrichting ok. De lopende band is trouwens een aanrader met kinderen. Die van ons eten sinds die tijd sushi, tempura en teriyaki gerechten. En oh ja, ze serveren ook fruitsalade en pannenkoekjes met banaan. Het zijn eigenlijk desserts, maar het is hiermee ineens nog meer kind-proof.