Over het restaurant Zushi

Een stukje Japan op het Rembrandtplein

Kom binnen, neem plaats aan de lopende band en kies zelf de bordjes uit waarvan bij jou het water in de mond loopt. Stel je eigen sushidiner samen met al het lekkers dat rechtstreeks van het mes op de band terechtkomt. In hartje Amsterdam is dit een fantastische plek om neer te strijken na een museumbezoek of een dagje winkelen.

Meer informatie over restaurant Zushi

• : Parkeerplaats

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Zushi

Vera L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
15 min moeten wachten aan niet afgeruimde vieze tafel. Te weinig bediening. Tempura zonder smaak. Te duur voor wat je krijgt. Kom er niet terug.
Geachte mevrouw Vera,

Wij danken u voor uw feedback. Wegens omstandigheden (drukte en zieken) hebben wij op die dag niet onze gewenste service aan u kunnen bieden. Het management is hier volledig bewust van en biedt u onze excuses aan. Mocht u tijdens het eten niet tevreden zijn over een gerecht of u heeft een andere voorkeur qua gerecht, vertel het ons. Onze medewerkers staan zeer open om dit voor u op te lossen of iets voor u te maken.

Met vriendelijke groet,

Team Zushi
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Je moet wel van ' mousse' houden in je sushi, dat vind je haast overal in terug.
Erg jammer, voor mij een reden om daar niet meer te gaan eten.
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, sfeer erg gezellig.
Vind Zushi ook aan de dure kant.
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij hebben hier op zaterdag avond gegeten en het was lekker druk, dus ik was blij dat ik een reservering had gemaakt. de service was heel goed, vriendelijk personeel! De sushi was erg lekker en mooi opgemaakt. Als je iets a la carte bestelde duurde dat wel even, maar het was dan ook vrij druk. Al met al heerlijk gegeten! Iets comfortabele barkrukken zou een tip kunnen zijn .
Annelise H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
We hebben het hier heel leuk gehad. Het eten was vers en lekker en de waitstaff waren heel gastvrij. De chefkoks zijn zeer vriendelijk en het is duidelijk dat zij een passie voor hun werk hebben.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Wij vonden het eten erg goed, maar de prijs is naar onze mening toch wat aan de hoge kant. Het loopt in ieder geval snel op als je van alles uit wilt proberen.
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Sushi was vers maar niet altijd even goed gemaakt. Soms viel de sushi helemaal uit elkaar en dat maakt het eten ook wat moeilijk. Lopende band is leuk maar bleef vaak hetzelfde voorbijkomen. Afzuiging kan beter want kleren roken erg naar eten. Bediening is goed en snel.
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ik kom al zeker 12 jaar bij Zushi eten en het eten blijft heerlijk! De sushi is van hoge kwaliteit en veel variatie. Personeel is ontzettend vriendelijk en hartelijk, kortom Zushi stelt nooit teleur! Echt een aanrader!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Even wat anders: sushi aan de lopende band! Deze werd goed 'bijgehouden' en smaakte uitstekend. Op verzoek was het mogelijk om extra dingen van de kaart te bestellen. Het uitzicht over de Amstel geeft een extra tintje. Het personeel is erg attent en je betaalt gewoon per kleur bordje die je achterlaat op tafel. Verwacht niet al te veel romantiek, je bent er zo weer weg dus geschikt voor een snelle hap...
Ruben A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goed eten. Goede service.
Karin R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al vaker bij Zushi gegeten en elke keer is het een feestje. De lopende band met allerlei lekkers en de koks die je aan het werk ziet, zijn natuurlijk heel leuk. Maar de sushi is gewoon ook heel goed. Verder is de bediening heel lief en attent. Kortom, we komen hier heel graag!
Jaron R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Zushi heeft in mijn ogen een erg teleurstellend aanbod van sushi. De menu's is altijd wel wat op aan te merken. Bijvoorbeeld zijn er altijd een paar stukjes komkommer of tonijnsalade inbegrepen. Bah.
Verder is de sushi wel rijkgevuld, maar mijn portemonnee na dit etentje niet meer.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Aardige en vlotte bediening. Leuk om aan een lopende band met sushi te zitten. Alles wordt vers bereid. Heerlijk!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Geweldige avond gehad heerlijk gegeten!!!!!ga zo door!!!
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Veel keuze van sushi bediening heel vriendelijk en snel.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De indeling is leuk, de bediening is erg vriendelijk maar wat betreft sushi die is niet spectaculair en smaakvol. Het is niet slecht maar de hoge waardering kan ik niet begrijpen.
Irene T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Best sushi ever
Roy K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima service! Heerlijk gegeten. De chef heeft ons ook veel aangeraden en heeft ons veel laten proeven. Zeker de moeite waard om vaker terug te komen.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We komen hier al jaren. Altijd goede kwaliteit van bediening, eten en goede sfeer. Als je tafeltje voor vier wilt moet je even elefonisch reserveren.
Claudine W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer gastvrij. Top kwaliteit sushi, rijst perfect en goed gevuld. Overheerlijk. Kom er zeker twee keer per maand en sleep er iedereen naartoe die van sushi houdt. 'S middags altijd plek! 'S avonds reserveren aan te raden.
Bendert K.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Werden goed en gastvrij ontvangen. Klassiek sushi concept met een lopende band. We waren hier voor lunch op zondagmiddag dus het was er niet heel druk. Gemiddeld gegeten, met zijn tween denk ik 10 bordjes + 2x miso soep, koffie en thee maar moesten meer dan 85 euro afrekenen.