Zus en Zus

Overtoom 548 1054 LM Amsterdam Nederland Kaart
31-206165825

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Zus en Zus

Neem vanaf het centrum de tram 11 richting Surinameplein en stap uit bij halte Rhijnvis Feithstraat. Vanaf hier loopt u nog ongeveer 200m richting de brug.

Jouw recensie over het restaurant Zus en Zus

Johan V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk om hier terug te komen! De sfeer is los en gastvrij, de service heel vriendelijk. We kozen gerechten die alledrie heel lekker waren: vissoep, lamsspies en chocolade lava. Vraag om de extra wijnkaart, de sauvignong blanc die daarop staat is verrukkelijk! En vanzelfsprekend krijg je daar een karaf water bij. Topavond, en we snappen heel goed waarom het vol zat.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Lekker gegeten. Zeer verzorgd maar ruimte voor verbetering.
Marten M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We zijn vriendelijk ontvangen. Prettige bediening. Het eten is goed.
Ted B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Fantastische bediening, heel lekker gegeten, op basis van vers, leuk interieur.
Nora .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met de AH actie hier weer eens sinds lange tijd gegeten; er is aan de inrichting vrijwel niets veranderd en dat voelt als thuiskomen, maar een beetje vernieuwing zou toch aardig zijn.
De soep met kabeljauw was prima, de tomatensoep met basilicum vonden we wat flauw. De Ierse diamanthaas was lekker, medium rare zoals besteld, echter een nogal kleine portie.
Prima toetjes, de tiramisu met ananas en kokos vond ik eigenlijk het meest verrassende van de avond. De bediening is uitstekend!
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Lekker gegeten met de AH actie. Tweede driegangenmenu werd van de rekening afgetrokken. Nieuwe dame in de bediening, erg vriendelijk.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
ontzettend leuk restaurant eenvoudig ingericht daarom voel je je lekker thuis. hoog nivo met de gerechten.
alles vers. de kok is geweldig voor iedereen toegankelijk. personeelsetentjes, familie en vrienden etentjes of gezellig met je partner. kortom wij raden iedereen er te gaan eten. je zult geen spijt krijgen
René V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuke en spontane bediening, eten was uitstekend en vers bereidt. Aanrader. Zelfs zonder de restaurant actie zal ik hier zeker nog een keer terugkomen.
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goede bediening, lekker eten maar niet heel speciaal. Inrichting een beetje oubollig. Verder niks mis mee.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een goeie kaart (Ierse diamanthaas was subliem), zeer prettige bediening. was lekker rustig (doordeweekse avond). prettige en informele uitstraling kortom een aanrader. Je kunt zowel buiten als in de tuin zitten.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Prima gegeten met hele leuke bediening. Het dessert, Tiramisu, vond ik wat zwaar. Maar we komen hier zeker nog een keer terug.
Ivy L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijke bediening in een rustige omgeving met mooi en lekker eten.
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Leuke kaart met precies genoeg keuze. Het was die dinsdagavond niet druk dus werden we snel geholpen. Lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Grieda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het was top heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk kon niet beter,deze zaak is zeker een aanrader ,wij gaan zeker nog een keer er naar toe
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten wij voelde ons zeer welkom . Het is een aanrader.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima tent met goede porties (met voldoende groente - gelukkig niet zo'n obligate slasaussla). Gerechten zijn wat ze zijn, geen liflafjes of ingewikkelde disjes. Gewoon prima dus.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed eten en zeer correcte en vriendelijke bediening!
Wybe K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op 'avontuur' dankzij de AH-restaurant-actie viel de keuze op Zus & Zus. Als eenmalige uitzondering mochten we in de tuin zitten. Hoera. Op een prachtige zomeravond konden we het niet beter treffen. De voorgerechten (tomatensoep en carpaccio) smaakten uitstekend; het hoofdgerecht - beiden frittata - was erg lekker en de toetjes (chocolade lava cake en tiramisu met ananas en kokos) waren ook erg lekker. Over de bediening niets dan complimenten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De meeste gerechten waren bijzonder goed en creatief, en de dienstverlening uitstekend. Echt een aanrader.