Zus en Zus

31-206165825

Speciale deals

-20% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Zus en Zus

Neem vanaf het centrum de tram 1 richting Osdorp en stap uit bij halte Rhijnvis Feithstraat. Vanaf hier loopt u nog ongeveer 200m richting de brug.

Jouw recensie over het restaurant Zus en Zus

Bart B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De gerechten waren erg flauw en smakeloos. De vis was enorm waterig en de groenten waren enkel gekookt zonder enige vorm van smaaktoevoeging. Ook de inrichting is niet erg sfeervol. De bediening was wel prima, maar je komt toch voor eten...
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gastvrij en fijn restaurant. Na binnenkomst verscheen er een lekker broodje en olijven op tafel (dat is inmiddels echt bijzonder) en een karaf kraanwater. De vissoep als voorgerecht was heerlijk! Hoofd- en nagerecht waren prima maar niet bijzonder (de gorgonzola saus bevatte naar mijn smaak te weinig gorgonzola, en het zoute karamelijs leek meer op vanilleijs). Vriendelijke bediening.
De tafel van Ottolien B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Botervis carpaccio was verrassend en bijzonder. Prima frietjes en ook heel belangrijk: zeer goede bedoening. Ik was hier al lang niet meer geweest maar door deze aanbieding ga weer eens vaker eten bij dit prima buurtrestaurant!
Nora R.
Heerlijk gegeten in een zeer prettige ambiance; mooie genuanceerde smaken en perfecte hoeveelheden. Er zit passie in de wijze waarop de gerechten zijn klaargemaakt. Zeker een plek om naar toe terug te keren.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuk opgediende gerechten, bijvoorbeeld als voorgerecht sla gerold in ossehaas, een mooie variatie op traditionele carpaccio. En als hoofdgerecht was de lamsrack precies goed gegaard, mals en sappig. De diamanhaas was ook goed rose. En de bediening vriendelijk. Het restaurant verdient meer klanten dan toen wij er waren.
Luc P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Lekker gegeten.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Fijne rustige sfeer met achtergrondmuziekje. Mals vlees, heerlijk!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zus en Zus is een leuk restaurant. Het eten is lekker, ingrediënten zijn goed gekozen, ruimte is klein en sfeervol. Absolute aanrader!
David S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Voorgerecht was een carpaccio met niet veel opsmuk noch smaak. Gelukkig was de perfect gegrilde rib-eye met een Argentijnse wijn prima. Als nagerecht een was compacte cheesecake. Kortom een succesvol hoofdgerecht begeleid met passende wijn en een bijzonder vriendelijke service. De inrichting is ook prettig. En ook de prijzen zijn in orde. Er zijn nog wel wat puntjes op de i te zetten, maar overall is het wel een aanrader.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Samen met vriendin hier lekker gegeten. Aardig en attent personeel. We maakten gebruik van de 50% korting op de totale rekening ( maand november) dus dat maakte het extra aantrekkelijk om hier te eten.
dinerdeal S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, echt 1 van de beste restaurants / menu's waar wij hebben gegeten. Vriendelijke vlotte bediening. Men weet hoe het hoort bij Zus en Zus
Zsu B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij jullie. Alleen jammer, dat niet alles op het menu stond, wat hier via Iens geadverteerd werd. Ik had me helemaal ingesteld op de eendenborst, die hier wel aangeboden wordt, maar was niet verkrijgbaar in het restaurant zelf.
Mignon V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Verrukkelijke desserts (chocolade lavacake en tiramisu).
Onze complimenten !
Zsu B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, maar houd er rekening mee, dat het menu in de werkelijkheid veel minder gerechten bevat dan wat hier op iens.nl geadverteerd wordt. Ik wilde de eendenborst nemen, maar die stond er niet eens op de kaart....
Jules V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We waren wat aan de late kant. Proactief belden ze mij met de vraag of ze ons nog mochten verwachten. Ik vind deze benadering super correct. Bediening was ontspannen (ja, we waren laat (tegen 22:00 uur) en het was rustig, maar toch. Eten niets op aan te merken. Heerlijk ontspannen uurtjes gehad. Mooie afsluiting van een hectische week.
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Wij werden goed ontvangen en moesten nog wachten op anderen. Daar werd geen enkel probleem van gemaakt. Ondertussen een drankje en brood genomen. Het eten was erg lekker. Ik had de lamsspiesjes, ruim voldoende en heerlijke groenten en patatje erbij. De rib-eye, die anderen hadden was ook prima. De nagerechten waren echt verrukkelijk. Ik had de chocolade-lava. Anderen hadden de cheese-cake en de tiramisu.
Luciano Z.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
hele symphatieke tent, wars Van mode grillen. vriendelijk ontvangst en service. leuke, niet te grote kaart maar met smakelijke gerechten, goed voorbereid. knapperige groente, precies goed gebakken vlees, frisse salade met vijgen en geitenkaas. vriendelijk geprijsd, gunstige prijs/kwaliteit verhouding. prima Zuid-Afrikaanse huis wijn gedronken, voor een zeer schappelijk 16,- de fles.
annelies K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
hele aardige bediening en heerlijk eten , gevarieerde menukaart. Aanrader!!!
Roos O.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goed eten voor een prima prijs. Alleen de geluidsinstallatie is aan vernieuwing toe. Een krakend geluid van de bas.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wat een smaakvolle gerechten hebben we gister gegeten. We hebben ons beperkt tot een hoofgerecht, maar alle twee vonden we het heerlijk. Ik ga zeker nog een keer voor een uitgebreider maal. Echt een pareltje op de Overtoom.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima eten, niet bijzonder. Inrichting en uitstraling laten te wensen over. Top 40 muziek in een restaurant vind ik daarnaast niet passen.