Zus en Zus

Overtoom 548 1054 LM Amsterdam Nederland Kaart
31-206165825

Meer informatie over restaurant Zus en Zus

Neem vanaf het centrum de tram 1 richting Osdorp en stap uit bij halte Rhijnvis Feithstraat. Vanaf hier loopt u nog ongeveer 200m richting de brug.

Jouw recensie over het restaurant Zus en Zus

ventoux .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Weer eens naar Zus&Zus geweest. Nog altijd even goed. Op deze maandag was het erg rustig. Kregen alle aandacht en alles wat wij vroegen kon geregeld worden. Het was weer geweldig. Zowel de diamant haas en de vis waren heel erg lekker. De patatjes en de groenten zijn al volop, maar hebben toch nog een extra portie gevraagd, omdat wij door omstandigheden de laatste dagen te weinig groenten hadden gegeten. Ook de rosé die zij serveren was van goede kwaliteit. Mevrouw Sylvia ga zo door en je ziet ons snel weer een terug.
Swanny G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
goed eten, vriendelijke bediening!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Één van de beste restaurants waar ik in tijden heb gegeten! Erg klantvriendelijk personeel, snelle bediening en heerlijke wisselende gerechten die perfect passen bij het seizoen en bij de sfeer van het restaurant. Daarnaast is het restaurant ook erg makkelijk te bereiken! Zeker een aanrader!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was heel vriendelijk en de service erg snel. Het restaurant ziet er mooi uit van binnen. Ik kom zeker nog een keer terug.
Leonard B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Geweldig gegeten, een heerlijke salade met carpaccio en de diamanthaas zijn echte aanraders! Snelle en vriendelijke bediening
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen. We waren tien minuten later omdat we de bus gemist hadden./ We hebben gebeld. Het was geen probleem. We kregen brood met olijven. Daarna een heerlijke vissoep. De wijn was uitstekend. Het was niet zo druk. Daardoor was de bediening vrij snel. Ik had een medium haas en mijn man garnalen met pasta. Het smaakte heerlijk. Als toetje hadden we tiramisu. We hebben heerlijk gegeten veel gepraat.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fijne service
co H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vriendelijk ontvangst en bediening, en bovenal heerlijk gegeten
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, heel prettige bediening, rustige sfeer (geen muziek).
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goed eten en prima service, inrichting
en sfeer matig.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gisteren hier heerlijk gegeten. Voorgerecht heeft mijn man gekozen voor de Burrata en ik voor de boterviscarpaccio. Voor de boterviscarpaccio mogen ze mij wakker maken. Ontzettend lekker. Hoofdgerecht had mijn man Ierse diamanthaas en ik de eendenborst. Beide van zeer goede kwaliteit. Geen kleine porties. En als dessert koos mijn man voor de lava cake. Die was volgens mijn man goddelijk. Personeel zeer vriendelijk en attent. Hier gaan we graag terugkomen. Één kleine tip! Brood bij aankomst was van goede kwaliteit. Misschien wat olijfolie in paars van een kuipje boter zou misschien nog lekkerder zijn.
Lilian M.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel waren prima. Het restaurant mist echter sfeer. Wellicht dat mede daardoor het eten geen prima krijgt. Het was zeker lekker maar het is vooral het gevoel dat beter kan.
Rita F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten tijdens het Iens festival. Jammer dat er geen glutenvrij brood aanwezig was, dit was op. Als je weet dat er mensen komen die glutenvrij moeten eten dan zorg je dat dat in huis is lijkt me. Voor het dessert was er slechts 1 glutenvrije keuze, ook een beetje jammer. Je presenteert jezelf als een glutenvrij restaurant, dan verwacht ik daar iets meer van.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
De steak viel van het bot af, zo zacht was het! Een aanrader voor iedereen. De sfeer is goed en het personeel is heel vriendelijk.
Roy J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gisteravond met een paar vrienden daar gegeten. Ze waren er al eerder geweest en vol lof. De vissoep vooraf was lekker, maar had wat pittiger mogen smaken, De frietjes bij het hoofdgerecht weer bremzout en te hard doorgebakken . vond het eerlijk gezegd nogal flauw van smaak allemaal maar het zag er erg mooi uit en de bediening was voortreffelijk. En de lavacake als toetje was weer hemels.Prijs/kwaliteit beetje aan de hoge kant, maar door de 50% Iens actie nu heel goed betaalbaar.
Eelkje N.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Ik heb hier gisteren met mijn vader een hapje gegeten voor mijn verjaardag met die Iens 50% korting deal. Die deal is natuurlijk echt GEWELDIG!!!!
Vooraf had mijn vader de tomatensoep en ik de rib-eye salade, als hoofd hadden we beiden de biefstuk met roquefort saus. Dit was allemaal heerlijk. Als toetjes hadden we de tart tartin, deze was niet echt bijzonder. Ik vraag me af of deze zelfgemaakt was.
De dame in de bediening was allervriendelijkst en adequaat. Interieur is niet helemaal mijn smaak, beetje kantine-achtig of zo.
Al met al een leuke avond gehad en heerlijk gegeten, tegen een voortreffelijke prijs.
dinerdeal S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
We hebben voor de 2e maal in korte tijd bij Zus&Zus gegeten, en dat is niet zonder reden. Wederom was het eten fantastisch. We hebben gebruik gemaakt van de Iens kortingsactie, maar dat was niet te merken. De correcte en vriendelijke ontvangst en bediening was prima! Er werd belangstellend geïnformeerd of alles in orde was en ook werd er geïnformeerd of we naast de wijn water wilde. Zonder erom tevragen was dit een heerlijke gekoelde karaf kraanwater. Zo hoort het! Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk. Lekkere diamanthaas en eendenborst met perfecte groente ernaast die nog een fijne bite had. De voorgerechten carpaciosalade en viscarpacio waren dik in orde. Een lekker kaasplankje toe maakte het geheel af! De sympathieke eigenaresse kookt zelf en neemt desgewenst tijd voor even een praatje achteraf in de keuken. Complimenten! We komen zeker terug!!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Goed gegeten. Vissoep was heerlijk. Vlees prima bereid. Aan de toetjes mag iets meer aandacht worden besteed.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Leuk restaurant! De jongen die ons bediende was erg attent en hartelijk. Het menu was verrassend. Het eten heeeeeerlijk! Een aanrader!
Lies D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, lekker eten, afwisselende kaart.