Zus en Zus

Overtoom 548 1054 LM Amsterdam Nederland Kaart
31-206165825

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vissoep met kabeljauw, tomaat en prei
      Klassieke rundercarpaccio
      Watermeloensalade met feta en glacé van balsamico
  • Hoofdgerechten
    • Ierse diamanthaas met pepersaus, met frites en gemengde groenten
      Zalmfilet met witte wijn-citroensaus, courgette en frites
      Frittata met pompoen, spinazie en feta, met frites en gemengde groenten
  • Nagerecht
    • Tiramisu van ananas en kokos
      Scroppino van citroen
      Lavacake met vanilleijs

Meer informatie over restaurant Zus en Zus

Neem vanaf het centrum de tram 1 richting Osdorp en stap uit bij halte Rhijnvis Feithstraat. Vanaf hier loopt u nog ongeveer 200m richting de brug.

Jouw recensie over het restaurant Zus en Zus

Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ivy L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Vriendelijke bediening in een rustige omgeving met mooi en lekker eten.
Gerda F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Leuke kaart met precies genoeg keuze. Het was die dinsdagavond niet druk dus werden we snel geholpen. Lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Grieda V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Het was top heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk kon niet beter,deze zaak is zeker een aanrader ,wij gaan zeker nog een keer er naar toe
Lies V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten wij voelde ons zeer welkom . Het is een aanrader.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima tent met goede porties (met voldoende groente - gelukkig niet zo'n obligate slasaussla). Gerechten zijn wat ze zijn, geen liflafjes of ingewikkelde disjes. Gewoon prima dus.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goed eten en zeer correcte en vriendelijke bediening!
Wybe K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Op 'avontuur' dankzij de AH-restaurant-actie viel de keuze op Zus & Zus. Als eenmalige uitzondering mochten we in de tuin zitten. Hoera. Op een prachtige zomeravond konden we het niet beter treffen. De voorgerechten (tomatensoep en carpaccio) smaakten uitstekend; het hoofdgerecht - beiden frittata - was erg lekker en de toetjes (chocolade lava cake en tiramisu met ananas en kokos) waren ook erg lekker. Over de bediening niets dan complimenten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
De meeste gerechten waren bijzonder goed en creatief, en de dienstverlening uitstekend. Echt een aanrader.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
lekker eten met vriendelijke en belangstellende bediening
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Gegeten met de restaurantactie. Eten was enorm lekker. Service heel goed. Zou er zeker nog een keer heen gaan.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Gegeten met de AH actie. Service was super. We mochten buiten zitten. Buiten zijn wel de mooiste plekjes van het restaurant. De porties bij het eten waren prima, beetje klein, maar daardoor zat je niet overvol. Ik zou zeker terug komen.
Christien V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijk personeel , heerlijke verse gerechten.
Toetje “lava” aanrader.
Komen zeker nog eens terug!
Sophie S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Simpel maar goed eten
Eefke H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Naar aanleiding van de recensies op Iens had ik goede verwachtingen van dit restaurant. Maar voor een zaterdagavond was het erg rustig. In eerste instantie waren we de enige gasten, later kwam er nog een tafeltje voor 2 bij. Eten was ok, bediening wel zeer vriendelijk en gastvrij.
Inrichting is erg cafetaria-achtig, niet bepaald gezellig of stijlvol. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.
ventoux .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Weer eens naar Zus&Zus geweest. Nog altijd even goed. Op deze maandag was het erg rustig. Kregen alle aandacht en alles wat wij vroegen kon geregeld worden. Het was weer geweldig. Zowel de diamant haas en de vis waren heel erg lekker. De patatjes en de groenten zijn al volop, maar hebben toch nog een extra portie gevraagd, omdat wij door omstandigheden de laatste dagen te weinig groenten hadden gegeten. Ook de rosé die zij serveren was van goede kwaliteit. Mevrouw Sylvia ga zo door en je ziet ons snel weer een terug.
Swanny G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
goed eten, vriendelijke bediening!
Daan B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Één van de beste restaurants waar ik in tijden heb gegeten! Erg klantvriendelijk personeel, snelle bediening en heerlijke wisselende gerechten die perfect passen bij het seizoen en bij de sfeer van het restaurant. Daarnaast is het restaurant ook erg makkelijk te bereiken! Zeker een aanrader!
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten! De bediening was heel vriendelijk en de service erg snel. Het restaurant ziet er mooi uit van binnen. Ik kom zeker nog een keer terug.
Leonard B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Geweldig gegeten, een heerlijke salade met carpaccio en de diamanthaas zijn echte aanraders! Snelle en vriendelijke bediening