Zurich

Mercatorplein 2 1057 CB Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 27
|
31-207165933
7,7 /10
111 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 27
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Zurich

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 16:00
- Lunch 09:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00
- Diner 18:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 03:00
- Ontbijt 10:00 - 16:00
- Lunch 10:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00
- Diner 18:00 - 22:00

Services

7,7 /10
  • 10
    7
  • 9
    15
  • 8
    30
  • 7
    31
  • < 7
    28
Eten
7,6
Service
7,5
Decor
8,1
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
90/111 recensies

Jouw recensie over het restaurant Zurich

Tommie T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten liet lang op zich wachten, uiteindelijk was het droog en koud. Bijbestelde frietjes hebben we nooit gekregen.
Sophie K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
  • Online gereserveerd
Ik vind de sfeer bij Zurich leuk. De kaart wordt met regelmaat gewisseld en er is veel variëteit in het menu. Wel vind ik sommige gerechten in smaak wat overdadig. Teveel smaakcombinaties waardoor het hoofdbestanddeel niet altijd tot z’n recht komt
Marcel P.
Meesterproever
(35 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Druk en vrij veel geluid en behoorlijk warm. Gerechten waren prima.
Matthijs K.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Een opgeplust eetcafé. Gezellig. Prima bediening. Soms het overzicht kwijt. Waardoor je redelijk lang wacht. Maar als het gezellig is aan tafel maakt dat mi der uit. Het eten is creatief maar niet top bereid. Het ziet er goed uit maar de vis (roodbaars en gamba’ ) zijn echt te gaar.
Maar het is ook een eetcafé. Wat ik niet overkomelijk vind is dat er onvoldoende luchtverversing is en je alles uit de keuken ruikt (ook als er iets verbrand) en die geur in al je kleren zit.
Chelsea T.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Een fijn restaurant met prima eten!
Cecile B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Fijne bediening ! Goede wijnkaart en lekker eten ❤️ Mis alleen frietjes op de kaart
Myron L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was heerlijk, vlees viel van de sparerib af en was heerlijk gemarineerd. Alleen de akoestiek was echt super slecht ???? je moest echt schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren.
Bianca S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Let op!! Het blijkt dat de voorgerechten en hoofdgerechten door elkaar staan op de menukaart! Ik had de gemarineerde tonijn besteld met apart frites erbij, dan kom je op 14,-. Wat bleek... een paar kruimeltjes tonijn en een kroepoekje met tonijnmayonaise. Dus ik geef aan dat het wel erg weinig is. Bleek het dus een voorgerecht te zijn!! Hoezo staat dit nergens en waarom geeft de serveerster dat niet aan als ik een hoofdgerecht bestel!? Ik bestelde daarom nog wat chicken wings, maar die waren niet te eten en ben er behoorlijk ziek van geworden. Wel kreeg ik kop koffie van de zaak. Maar dat woog niet op tegen de ellende van afgelopen nacht.
Lisanne V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Heel lekker eten en gezellige sfeer. Was erg druk en moesten daardoor wel steeds lang wachten tot iemand kwam helpen.
Martine V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding, bediening was soms wat traag
Erika M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Ik vond het eten van minder goede kwaliteit en orginaliteit. Geen salade/groente bij vleesgerechten . Alleen puntparika of colesla .
De ribeye was ok. Maar niet gevraagd hoe je het wil.Raw ,medium ,well done.
Patatjes waren kartonnig en kleine stukjes en niet meer van vers aardappelen. Ga er niet mee eten .
Heel jammer ,meer commercieel geworden .
Henk J.
Meesterproever
(85 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Prima restaurant, prettige bediening en gerechten van goede kwaliteit. Wij kozen voor de carpaccio als voorgerecht. Deze was 'opgeluisterd' met o.a. kappertjes en croutons, misschien wat vreemd maar wél smakelijk. Het hoofdgerecht was een uitstekend medium gegrilde lende met paddestoelen. Mals vlees met een lekkere jus en zoete aardappel puree. De extra erbij genomen patat was eigenlijk overbodig. Ook de kaasplank als toetje was lekker en divers, maar eigenlijk al 'too much'. Al met al goed gegeten tegen een conforme prijs.
Finn P.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Alles was prima behalve het geluid.
Door het ronde dak lijkt het of iedereen door elkaar zit te schreeuwen..eerst zaten we even aan de bar, daar viel het nog mee. Maar later aan tafel was het echt een kippenhok..konden elkaar ook niet verstaan..soort zwembad..
Bediening inrichting en eten heel fijn...
Groet
Finn
Rita E.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
  • Online gereserveerd
Was erg onrustig door het afscheid daar van een van de medewerkers. Dessert werd niet gebracht...zelf opgehaald.
Kan een keer voorkomen,maar wens wel als klant behandeld worden.ik betaal voor mijn eten daar !
Nathalie S.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
6 /10
Eten
4
Service
6
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vroeger kwamen we hier best vaak om in het weekend een hapje te eten. Was altijd tevreden en er stonden heerlijke dingen op de kaart. Nu deze is veranderd ( welke nogal vaag is) is het in mijn ogen achteruit gegaan. Vorige week een Ribeye besteld van 400 gram waarvan je verwacht dat je voor 27,50 toch wat groente erbij krijgt. Enige wat erbij zat was 2 bladen sla en een bakje friet met Mayo. Daarnaast was de bestelling verkeerd opgenomen en kregen we 2 x 200 gram in 2 delen. Gisteren wederom gegeten bij Zürich met vrienden en de burger vond ik niet bijzonder. Degene van de vorige kaart was een stuk beter. Truffel frites kosten 4,50 maar waren koud, kregen nieuwe en dan verwacht je toch een goed bakje vol maar er zat nog niet de helft in. Toen ik aankaartte bij de bedoening dat ik dat jammer vond reageerde hij een alsof hij er verder ook niet aan kon veranderende en liep hij weg. Erg jammer op deze manier komen wij niet meer terug.
Restaurant
Beste Nathalie,
Wat vervelend om te lezen dat je laatste 2 bezoeken aan Zurich zo tegen gevallen zijn.
We zijn een bedrijf dat altijd lerende is en doen ons uiterste best te blijven groeien, feedback zoals deze helpt ons daarbij.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. maar service, goed eten en mooi porties staan bij ons altijd hoog in het vaandel. Wij vinden het daarom des te spijtiger te horen dat je niet ontspannen bij ons hebt kunnen dineren en we tekort geschoten zijn in onze service.
Hierbij wil ik je graag uitnodigen om, op onze kosten, nog eens bij ons te komen dineren, zodat we je goed in de watten kunnen leggen.

Mocht je het aandurven, let me know, dan reserveer ik een mooi tafeltje voor jullie 
Je mag mij persoonlijk mailen, hannah@cafezurich.nl
leonie B.
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
  • Online gereserveerd
Zurich heeft een nieuwe kaart, en ik vind het (nog) geen verbetering. Ze hebben nu meer gerechten bedoeld om te delen, en een Green Egg, en ook een aantal hoofdgerechten. Daarmee wordt het allemaal een beetje vaag in mijn ogen. Wij hadden een aantal kleine gerechten die qua smaak lekker waren, maar klein (de tonijn was bijv. echt te minimaal). Maar het blijft een sfeervol restaurant, het eten is lekker, en het personeel vriendelijk.
misslizz .
Meesterproever
(16 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Nu drie keer gegeten en steeds ongeveer dezelfde ervaring. Het is niet dat het slecht is, maar het is ook niet om aan te bevelen. Laatste keer met drie volwassenen gaan eten en eenieder was niet onder de indruk van het gerecht. Prima is het juiste woord. Panna cotta voor 8 euro is belachelijk duur en het ook nog eens niet waard. Service wisselend, het ene meisje deed het goed, het andere kon nog geen kopje koffie serveren.
Charlotte B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
10
Service
10
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten en gedronken! Het personeel was zeer vriendelijk en kon ons goed adviseren. Jammer dat de mosselen op waren. Ik vind het restaurant ook heel gezellig en mooi ingericht.
D&A L.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
3,5 /10
Eten
2
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij kwamen hier eerder en waren tevreden. Gisteren echter was het eten en organisatie gewoon slecht. Roodbaars vooraf was droog en fantasieloos opgemaakt. Steak tartaar leek zo uit het schap van de supermarkt te komen en miste 90% van de gebruikelijke kruiden en garnituur die bij een steak tartaar hoort. Sla was slap, groente niet gaar. Bijgerechten kwamen op tafel toen wij uitgegeten waren. Witbier 0% bleek na een flesje op te zijn. Heel veel tijd tussen de gangen . Prijs kwaliteit verhouding is ver zoek. Enige positieve was dat men ontvankelijk was voor onze klachten en goed reageerde. Voorlopig houden wij het maar bij een drankje op het terras, en hopen op herstel van kwaliteit en organisatie.
Kim H.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kom hier vaker, voor een wijntje en borrel hapje. Maar ook lekkere lunch. Mooie inrichting en heerlijk terras. Weet niet wat er is gebeurt. Vandaag zalm met courgettes en andere groente genomen, service liet lang op zich wachten, prijs kwaliteit verhouding valt tegen, weinig smaakvol en groenten was nog hard. Jammer, ik hou het bij het terras en een drankje.
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.