Zurich

Mercatorplein 2 1057 CB Amsterdam Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 27
|
31-207165933
7,9 /10
116 recensies

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 27
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 3 gangen, exclusief drank)
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Zurich

Hoe kom je er?

  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden

Maandag t/m Vrijdag vanaf 09:00
- Ontbijt 09:00 - 16:00
- Lunch 09:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00
- Diner 18:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 03:00
- Ontbijt 10:00 - 16:00
- Lunch 10:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00
- Diner 18:00 - 22:00

Services

7,9 /10
  • 10
    9
  • 9
    16
  • 8
    33
  • 7
    31
  • < 7
    27
Eten
7,9
Service
7,8
Decor
8
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Rumoerig
Wachttijd
Redelijk
91/116 recensies

Jouw recensie over het restaurant Zurich

Felice S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Fijne gezellige tent in de buurt. Al 7 jaar prima !
Mick .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
  • Online gereserveerd
Heeeerlijk gegeten, vriendelijk personeel!!
Mick .
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten, vriendelijk personeel. Met name de spareribs en het Zürich Snicker dessert waren zoooo niet normaal lekker! Voor herhaling vatbaar!
Peter S.
Meesterproever
(483 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hoe vaker ik in De Baarsjes kom, hoe meer ik de architectuur van de wijk en dus van de Amsterdamse School weet te waarderen. En dat geldt natuurlijk ook voor het Mercatorplein al vind ik restaurant Zurich nogal een vreemde eend in de bijt. Het is eigenlijk een rond paviljoen met een groot terras op het plein. Binnen kun je onder andere plaatsnemen aan een van de taptafels alwaar je zelf je biertje kunt tappen. De dames in de bediening waren vriendelijk, kordaat en snel. Als lunch had ik de pompoenpizza - met feta, cherrytomaatjes, zoetzure rode ui, olijven en kervelroomkaas - en de sandwich Surinaamse kip met zoetzure groenten en een piccalilly met madame-jeanette. Beide gerechten smaakten goed. De porties waren aanzienlijk en je krijgt echt waar voor je geld.
Sybe D.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Altijd goed bij Zürich, zeker op het terras bij mooi weer, dat is top, maar niet alleen buiten. Gewoon goed bereide gerechten, geen hoogvliegers maar valt eigenlijk nooit tegen. Wel jammer trouwens dat ze de Wagyu-buger niet meer op de kaart hebben, dat was voor mij de beste burger van Amsterdam (huidige alternatief is niet verkeerd overigens, maar waarom komt de Wayu niet terug??). Bediening wisselt regelmatig, meestal prima en anders gewoon okay. Gewoon een fijne plek, niet overstroomd door toeristen, lekker local, ontspannen, prima over all.
Heidi V.
Expertproever
(8 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
  • Online gereserveerd
Lekkere gerechten op de kaart. Vriendelijke en vrolijke bediening. Akoestiek is minder prettig.
Math V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
2 /10
Eten
2
Service
2
Decor
2
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Nog nooit in mijn leven zo n slecht ontbijt ergens gekregen Inplaats van de gevraagde Spa blauw kregen we een fles met lauw kraanwater de jus orange was gewoon warm en het brood was zo taai dat je het niet een kon snijden met je mes Hier eten we nooit meer Wat een bende en dan wil ik niet eens praten over de bediening er lopen zes man rond die niks doen en je laten wachten alsof de tent vol zit Ja zo kom je wel vol als iedereen een uur op zijn ontbijt moet wachten NOOIT meer Zürich
Restaurant
De betreffende groep kwam verdeeld binnen en alle drie de keren is een medewerker binnen een minuut aan tafel gekomen om hun bestelling op te nemen. De gasten waren bij het bestellen redelijk onbeleefd en onvriendelijk. Betreft de fles Spa Blauw de gasten hadden om water gevraagd en de medewerker vroeg of ze dan mineraalwater of een karaf water wilden, waarop alleen het antwoord water gegeven werd. Hierop gebaseerd is er een karaf naar de tafel gebracht. Toen deze is neergezet, is zij hier niet op aangesproken. Er is degelijk ijs gebracht toen hierom gevraagd werd. De groep arriveerde verdeeld, waardoor zij ook in drie keer de lunch bestelden bij de medewerker. Toen één van de heren van de laatste groep die arriveerde zijn uitsmijter niet meteen met de tweede groep kreeg, maar vijf minuten later(gezien dit als laatst besteld werd), wilde hij de uitsmijter niet meer omdat het volgens hem te lang duurde,deze is van de rekening gehaald. Warme verse jus was onze verantwoordelijkheid is ook van de rekening gehaald
Sandra G.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
10
Service
4
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Grote pluspunt was voor ons de rookvrije terras. Het eten was erg lekker alleen duurde het ontzettend lang voordat je geholpen werd.

Uiteindelijk 2,5 uur onderweg voor voorgerecht en hoofdgerecht, dus "even snel iets eten" is bij Zurich niet echt mogelijk.

Idee met menukaart is overigens ook erg leuk.
Jeanice W.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Lieve en betrokken personeel!
Tommie T.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
4
Service
4
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten liet lang op zich wachten, uiteindelijk was het droog en koud. Bijbestelde frietjes hebben we nooit gekregen.
Sophie K.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
  • Online gereserveerd
Ik vind de sfeer bij Zurich leuk. De kaart wordt met regelmaat gewisseld en er is veel variëteit in het menu. Wel vind ik sommige gerechten in smaak wat overdadig. Teveel smaakcombinaties waardoor het hoofdbestanddeel niet altijd tot z’n recht komt
Marcel P.
Meesterproever
(35 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Druk en vrij veel geluid en behoorlijk warm. Gerechten waren prima.
Matthijs K.
Expertproever
(6 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Een opgeplust eetcafé. Gezellig. Prima bediening. Soms het overzicht kwijt. Waardoor je redelijk lang wacht. Maar als het gezellig is aan tafel maakt dat mi der uit. Het eten is creatief maar niet top bereid. Het ziet er goed uit maar de vis (roodbaars en gamba’ ) zijn echt te gaar.
Maar het is ook een eetcafé. Wat ik niet overkomelijk vind is dat er onvoldoende luchtverversing is en je alles uit de keuken ruikt (ook als er iets verbrand) en die geur in al je kleren zit.
Chelsea T.
Expertproever
(5 recensies)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
  • Online gereserveerd
Een fijn restaurant met prima eten!
Cecile B.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Fijne bediening ! Goede wijnkaart en lekker eten ❤️ Mis alleen frietjes op de kaart
Myron L.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
10
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Het eten was heerlijk, vlees viel van de sparerib af en was heerlijk gemarineerd. Alleen de akoestiek was echt super slecht ???? je moest echt schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren.
Bianca S.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
4,5 /10
Eten
2
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Let op!! Het blijkt dat de voorgerechten en hoofdgerechten door elkaar staan op de menukaart! Ik had de gemarineerde tonijn besteld met apart frites erbij, dan kom je op 14,-. Wat bleek... een paar kruimeltjes tonijn en een kroepoekje met tonijnmayonaise. Dus ik geef aan dat het wel erg weinig is. Bleek het dus een voorgerecht te zijn!! Hoezo staat dit nergens en waarom geeft de serveerster dat niet aan als ik een hoofdgerecht bestel!? Ik bestelde daarom nog wat chicken wings, maar die waren niet te eten en ben er behoorlijk ziek van geworden. Wel kreeg ik kop koffie van de zaak. Maar dat woog niet op tegen de ellende van afgelopen nacht.
Lisanne V.
Expertproever
(9 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
4
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Heel lekker eten en gezellige sfeer. Was erg druk en moesten daardoor wel steeds lang wachten tot iemand kwam helpen.
Martine V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding, bediening was soms wat traag
Erika M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
6,5 /10
Eten
6
Service
6
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
  • Online gereserveerd
Ik vond het eten van minder goede kwaliteit en orginaliteit. Geen salade/groente bij vleesgerechten . Alleen puntparika of colesla .
De ribeye was ok. Maar niet gevraagd hoe je het wil.Raw ,medium ,well done.
Patatjes waren kartonnig en kleine stukjes en niet meer van vers aardappelen. Ga er niet mee eten .
Heel jammer ,meer commercieel geworden .
IENS maakt gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te optimaliseren, de prestaties van de sites te meten en de retargeting van advertenties te regelen. Door de site te bekijken, ga je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie of verander je instellingen.