Zurich

- Borrel 16:00 - 22:00
Zaterdag 10:00 - 03:00
- Ontbijt 10:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Zurich

Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Let op!! Het blijkt dat de voorgerechten en hoofdgerechten door elkaar staan op de menukaart! Ik had de gemarineerde tonijn besteld met apart frites erbij, dan kom je op 14,-. Wat bleek... een paar kruimeltjes tonijn en een kroepoekje met tonijnmayonaise. Dus ik geef aan dat het wel erg weinig is. Bleek het dus een voorgerecht te zijn!! Hoezo staat dit nergens en waarom geeft de serveerster dat niet aan als ik een hoofdgerecht bestel!? Ik bestelde daarom nog wat chicken wings, maar die waren niet te eten en ben er behoorlijk ziek van geworden. Wel kreeg ik kop koffie van de zaak. Maar dat woog niet op tegen de ellende van afgelopen nacht.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heel lekker eten en gezellige sfeer. Was erg druk en moesten daardoor wel steeds lang wachten tot iemand kwam helpen.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding, bediening was soms wat traag
Erika M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Ik vond het eten van minder goede kwaliteit en orginaliteit. Geen salade/groente bij vleesgerechten . Alleen puntparika of colesla .
De ribeye was ok. Maar niet gevraagd hoe je het wil.Raw ,medium ,well done.
Patatjes waren kartonnig en kleine stukjes en niet meer van vers aardappelen. Ga er niet mee eten .
Heel jammer ,meer commercieel geworden .
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Prima restaurant, prettige bediening en gerechten van goede kwaliteit. Wij kozen voor de carpaccio als voorgerecht. Deze was 'opgeluisterd' met o.a. kappertjes en croutons, misschien wat vreemd maar wél smakelijk. Het hoofdgerecht was een uitstekend medium gegrilde lende met paddestoelen. Mals vlees met een lekkere jus en zoete aardappel puree. De extra erbij genomen patat was eigenlijk overbodig. Ook de kaasplank als toetje was lekker en divers, maar eigenlijk al 'too much'. Al met al goed gegeten tegen een conforme prijs.
Finn P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Alles was prima behalve het geluid.
Door het ronde dak lijkt het of iedereen door elkaar zit te schreeuwen..eerst zaten we even aan de bar, daar viel het nog mee. Maar later aan tafel was het echt een kippenhok..konden elkaar ook niet verstaan..soort zwembad..
Bediening inrichting en eten heel fijn...
Groet
Finn
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Was erg onrustig door het afscheid daar van een van de medewerkers. Dessert werd niet gebracht...zelf opgehaald.
Kan een keer voorkomen,maar wens wel als klant behandeld worden.ik betaal voor mijn eten daar !
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vroeger kwamen we hier best vaak om in het weekend een hapje te eten. Was altijd tevreden en er stonden heerlijke dingen op de kaart. Nu deze is veranderd ( welke nogal vaag is) is het in mijn ogen achteruit gegaan. Vorige week een Ribeye besteld van 400 gram waarvan je verwacht dat je voor 27,50 toch wat groente erbij krijgt. Enige wat erbij zat was 2 bladen sla en een bakje friet met Mayo. Daarnaast was de bestelling verkeerd opgenomen en kregen we 2 x 200 gram in 2 delen. Gisteren wederom gegeten bij Zürich met vrienden en de burger vond ik niet bijzonder. Degene van de vorige kaart was een stuk beter. Truffel frites kosten 4,50 maar waren koud, kregen nieuwe en dan verwacht je toch een goed bakje vol maar er zat nog niet de helft in. Toen ik aankaartte bij de bedoening dat ik dat jammer vond reageerde hij een alsof hij er verder ook niet aan kon veranderende en liep hij weg. Erg jammer op deze manier komen wij niet meer terug.
Beste Nathalie,
Wat vervelend om te lezen dat je laatste 2 bezoeken aan Zurich zo tegen gevallen zijn.
We zijn een bedrijf dat altijd lerende is en doen ons uiterste best te blijven groeien, feedback zoals deze helpt ons daarbij.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. maar service, goed eten en mooi porties staan bij ons altijd hoog in het vaandel. Wij vinden het daarom des te spijtiger te horen dat je niet ontspannen bij ons hebt kunnen dineren en we tekort geschoten zijn in onze service.
Hierbij wil ik je graag uitnodigen om, op onze kosten, nog eens bij ons te komen dineren, zodat we je goed in de watten kunnen leggen.

Mocht je het aandurven, let me know, dan reserveer ik een mooi tafeltje voor jullie 
Je mag mij persoonlijk mailen, hannah@cafezurich.nl
leonie B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zurich heeft een nieuwe kaart, en ik vind het (nog) geen verbetering. Ze hebben nu meer gerechten bedoeld om te delen, en een Green Egg, en ook een aantal hoofdgerechten. Daarmee wordt het allemaal een beetje vaag in mijn ogen. Wij hadden een aantal kleine gerechten die qua smaak lekker waren, maar klein (de tonijn was bijv. echt te minimaal). Maar het blijft een sfeervol restaurant, het eten is lekker, en het personeel vriendelijk.
misslizz .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Nu drie keer gegeten en steeds ongeveer dezelfde ervaring. Het is niet dat het slecht is, maar het is ook niet om aan te bevelen. Laatste keer met drie volwassenen gaan eten en eenieder was niet onder de indruk van het gerecht. Prima is het juiste woord. Panna cotta voor 8 euro is belachelijk duur en het ook nog eens niet waard. Service wisselend, het ene meisje deed het goed, het andere kon nog geen kopje koffie serveren.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Het personeel was zeer vriendelijk en kon ons goed adviseren. Jammer dat de mosselen op waren. Ik vind het restaurant ook heel gezellig en mooi ingericht.
D&A L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij kwamen hier eerder en waren tevreden. Gisteren echter was het eten en organisatie gewoon slecht. Roodbaars vooraf was droog en fantasieloos opgemaakt. Steak tartaar leek zo uit het schap van de supermarkt te komen en miste 90% van de gebruikelijke kruiden en garnituur die bij een steak tartaar hoort. Sla was slap, groente niet gaar. Bijgerechten kwamen op tafel toen wij uitgegeten waren. Witbier 0% bleek na een flesje op te zijn. Heel veel tijd tussen de gangen . Prijs kwaliteit verhouding is ver zoek. Enige positieve was dat men ontvankelijk was voor onze klachten en goed reageerde. Voorlopig houden wij het maar bij een drankje op het terras, en hopen op herstel van kwaliteit en organisatie.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kom hier vaker, voor een wijntje en borrel hapje. Maar ook lekkere lunch. Mooie inrichting en heerlijk terras. Weet niet wat er is gebeurt. Vandaag zalm met courgettes en andere groente genomen, service liet lang op zich wachten, prijs kwaliteit verhouding valt tegen, weinig smaakvol en groenten was nog hard. Jammer, ik hou het bij het terras en een drankje.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik kom hier wel vaker. Leuk voor een drankje of lunch. Soms wel erg lang wachten. lekkere cocktails. Taartjes zijn ook erg lekker.
ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten , fijne bediening lekker rustig kunnen na tafelen!!!!!☺
Demina .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik kom hier regelmatig en het eten is er altijd heel goed. De bediening is niet altijd super snel, maar het kan er ook ontzettend druk zijn, dus dan is dat begrijpelijk. Bovendien zijn ze altijd erg vriendelijk.
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bediening uitstekend. Vlot, attent en helicopter view. De entourage hip. Maar wel lawaaiig. De tafeltjes zijn wat klein.
De gerechten zijn qua prijs redelijk. Cafe gerechten. Prima. Helaas was het dessert minder. Er zaten twee scherpe kunstof schijfjes in. De bedienimg ging er goed mee om toen we dat zeiden. Maar dit mag nooit gebeuren. In de keuken wordt er dus niet zo nauw gekeken wat zij bereiden. Dat was een beetje jammer.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Ontvangst met Prosecco en een oester, vervolgens heerlijk geluncht met een geweldig complete hamburger en truffelfriet.
Wij komen zeker terug!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
De laatste mooie dag van het jaar, vraagt om en lunch op het terras. Helaas kan Zurich de enorme aanloop van zongenieters niet aan. Het is lang wachten op de bediening. Ze zijn niet oplettend. Als je de kaart vraagt, moet je die uiteindelijk zelf halen. De keuken kon de enorme drukte niet aan. Uiteindelijk 45 minuten moeten wachten op de lunch, een simpel broodje met boerenomelet. Tijdens het wachten hoor je ook nog de bediening de nieuwe gasten informeren dat de verse jus op is en drie van de vier broodjes op de kaart niet meer voorradig is. Wat een afgang! Als je dan een groot terras uitbaat, zorg dan in ieder geval dat je het aan kan.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hee Zurich wat is er gebeurd? Nieuwe kaart of nieuwe keukenbrigade. Gauw veranderen dan! Salade Falafel: paar plukken harde sla, 5 uitgedroogde falafel balletjes en een stukje advocado, geen dressing en dan 16,50! Angus Burger op zich goed maar fantasieloos opgediend op een mcDonald broodje met slappe sla en heel klein stukje tomaat 16,50! Jammer was altijd goed bij Zurich.