Zurich

Zaterdag 10:00 - 03:00
- Ontbijt 10:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00

7,1

Jouw recensie over het restaurant Zurich

Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vroeger kwamen we hier best vaak om in het weekend een hapje te eten. Was altijd tevreden en er stonden heerlijke dingen op de kaart. Nu deze is veranderd ( welke nogal vaag is) is het in mijn ogen achteruit gegaan. Vorige week een Ribeye besteld van 400 gram waarvan je verwacht dat je voor 27,50 toch wat groente erbij krijgt. Enige wat erbij zat was 2 bladen sla en een bakje friet met Mayo. Daarnaast was de bestelling verkeerd opgenomen en kregen we 2 x 200 gram in 2 delen. Gisteren wederom gegeten bij Zürich met vrienden en de burger vond ik niet bijzonder. Degene van de vorige kaart was een stuk beter. Truffel frites kosten 4,50 maar waren koud, kregen nieuwe en dan verwacht je toch een goed bakje vol maar er zat nog niet de helft in. Toen ik aankaartte bij de bedoening dat ik dat jammer vond reageerde hij een alsof hij er verder ook niet aan kon veranderende en liep hij weg. Erg jammer op deze manier komen wij niet meer terug.
Beste Nathalie,
Wat vervelend om te lezen dat je laatste 2 bezoeken aan Zurich zo tegen gevallen zijn.
We zijn een bedrijf dat altijd lerende is en doen ons uiterste best te blijven groeien, feedback zoals deze helpt ons daarbij.
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten. maar service, goed eten en mooi porties staan bij ons altijd hoog in het vaandel. Wij vinden het daarom des te spijtiger te horen dat je niet ontspannen bij ons hebt kunnen dineren en we tekort geschoten zijn in onze service.
Hierbij wil ik je graag uitnodigen om, op onze kosten, nog eens bij ons te komen dineren, zodat we je goed in de watten kunnen leggen.

Mocht je het aandurven, let me know, dan reserveer ik een mooi tafeltje voor jullie 
Je mag mij persoonlijk mailen, hannah@cafezurich.nl
leonie B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Zurich heeft een nieuwe kaart, en ik vind het (nog) geen verbetering. Ze hebben nu meer gerechten bedoeld om te delen, en een Green Egg, en ook een aantal hoofdgerechten. Daarmee wordt het allemaal een beetje vaag in mijn ogen. Wij hadden een aantal kleine gerechten die qua smaak lekker waren, maar klein (de tonijn was bijv. echt te minimaal). Maar het blijft een sfeervol restaurant, het eten is lekker, en het personeel vriendelijk.
misslizz .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Nu drie keer gegeten en steeds ongeveer dezelfde ervaring. Het is niet dat het slecht is, maar het is ook niet om aan te bevelen. Laatste keer met drie volwassenen gaan eten en eenieder was niet onder de indruk van het gerecht. Prima is het juiste woord. Panna cotta voor 8 euro is belachelijk duur en het ook nog eens niet waard. Service wisselend, het ene meisje deed het goed, het andere kon nog geen kopje koffie serveren.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken! Het personeel was zeer vriendelijk en kon ons goed adviseren. Jammer dat de mosselen op waren. Ik vind het restaurant ook heel gezellig en mooi ingericht.
D&A L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Wij kwamen hier eerder en waren tevreden. Gisteren echter was het eten en organisatie gewoon slecht. Roodbaars vooraf was droog en fantasieloos opgemaakt. Steak tartaar leek zo uit het schap van de supermarkt te komen en miste 90% van de gebruikelijke kruiden en garnituur die bij een steak tartaar hoort. Sla was slap, groente niet gaar. Bijgerechten kwamen op tafel toen wij uitgegeten waren. Witbier 0% bleek na een flesje op te zijn. Heel veel tijd tussen de gangen . Prijs kwaliteit verhouding is ver zoek. Enige positieve was dat men ontvankelijk was voor onze klachten en goed reageerde. Voorlopig houden wij het maar bij een drankje op het terras, en hopen op herstel van kwaliteit en organisatie.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Kom hier vaker, voor een wijntje en borrel hapje. Maar ook lekkere lunch. Mooie inrichting en heerlijk terras. Weet niet wat er is gebeurt. Vandaag zalm met courgettes en andere groente genomen, service liet lang op zich wachten, prijs kwaliteit verhouding valt tegen, weinig smaakvol en groenten was nog hard. Jammer, ik hou het bij het terras en een drankje.
Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Ik kom hier wel vaker. Leuk voor een drankje of lunch. Soms wel erg lang wachten. lekkere cocktails. Taartjes zijn ook erg lekker.
ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten , fijne bediening lekker rustig kunnen na tafelen!!!!!☺
Demina .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Ik kom hier regelmatig en het eten is er altijd heel goed. De bediening is niet altijd super snel, maar het kan er ook ontzettend druk zijn, dus dan is dat begrijpelijk. Bovendien zijn ze altijd erg vriendelijk.
Olaf a'dam .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Bediening uitstekend. Vlot, attent en helicopter view. De entourage hip. Maar wel lawaaiig. De tafeltjes zijn wat klein.
De gerechten zijn qua prijs redelijk. Cafe gerechten. Prima. Helaas was het dessert minder. Er zaten twee scherpe kunstof schijfjes in. De bedienimg ging er goed mee om toen we dat zeiden. Maar dit mag nooit gebeuren. In de keuken wordt er dus niet zo nauw gekeken wat zij bereiden. Dat was een beetje jammer.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Ontvangst met Prosecco en een oester, vervolgens heerlijk geluncht met een geweldig complete hamburger en truffelfriet.
Wij komen zeker terug!
A. V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
De laatste mooie dag van het jaar, vraagt om en lunch op het terras. Helaas kan Zurich de enorme aanloop van zongenieters niet aan. Het is lang wachten op de bediening. Ze zijn niet oplettend. Als je de kaart vraagt, moet je die uiteindelijk zelf halen. De keuken kon de enorme drukte niet aan. Uiteindelijk 45 minuten moeten wachten op de lunch, een simpel broodje met boerenomelet. Tijdens het wachten hoor je ook nog de bediening de nieuwe gasten informeren dat de verse jus op is en drie van de vier broodjes op de kaart niet meer voorradig is. Wat een afgang! Als je dan een groot terras uitbaat, zorg dan in ieder geval dat je het aan kan.
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hee Zurich wat is er gebeurd? Nieuwe kaart of nieuwe keukenbrigade. Gauw veranderen dan! Salade Falafel: paar plukken harde sla, 5 uitgedroogde falafel balletjes en een stukje advocado, geen dressing en dan 16,50! Angus Burger op zich goed maar fantasieloos opgediend op een mcDonald broodje met slappe sla en heel klein stukje tomaat 16,50! Jammer was altijd goed bij Zurich.
Hanna1948 V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We hebben genoten van de dynamische sfeer bij Zurich. Het eten is goed, de bediening was ook attent. Eén minpuntje: wij zaten met een groep vlak bij de keuken, en een open keuken is leuk maar vraagt wel discipline om niet met de borden te smijten. Dat was af en toe best storend. Maar verder alles prima.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Heerlijk gegeten, zowel op het terras als in het restaurant een gezellige drukte.
Voor zowel de vleeseter als de viseter waren voor- en hoofdgerechten zoals we eigenlijk wel verwacht hadden weer erg goed.
Een perfect gebakken tournedos heerlijk gerookte zalm.
We komen zeker WEER terug.
Emeline R.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ontbeten met vriendinnen. Het duurde erg lang voor dat iemand ons kwam helpen en voor we konden bestellen. Tijdens het eten kwam er niemand langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog iets wilden drinken. Het Zurich ontbijt was prima maar niet spectaculair. Scrambled egg was ook prima maar bevatte zwarte olijven die niet op de kaart stonden. Wellicht dat de chagrijnige bediening erg sfeer bepalend was deze ochtend.
Ina M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Voor het eerst geborreld en gegeten bij Zurich. Erg rumoerig, mede door de open keuken. Door diezelfde open keuken ook een stevige baklucht in onze kleding na afloop. Kwaliteit van de bediening wisselend, soms heel oplettend en de glazen bleven niet vaak lang leeg, maar met de rekening zaten we een kwartier te wachten tot we zelf maar gingen afrekenen bij de bar.
Prima wijnen per glas. Het eten viel ondanks de interessante gerechten op de kaart helaas tegen; erg zout en erg vet waardoor de smaken van de individuele ingrediënten wegvielen. De peer die bij de parelhoen zou komen en wat verfrissing had kunnen bieden niet gevonden, en zelfs de groene kool droop van het vet. De messen waren zo bot dat er niet mee te snijden viel. Gelukkig was er een steakmes beschikbaar maar dat zou natuurlijk niet nodig moeten zijn.
Ik onthou Zurich voor een glas wijn op het terras.
SasGouw .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vrijdag avond, half zes, ondanks dat het nog rustig is qua mensen die borrelen is er een gezellige sfeer in Zurich. De vis van de dag (heilbot met witte asperges) was heerlijk, de cheeseburger met frites met truffelmayo idem. Snickers toetje is heerlijk maar echt mega, dus die delen! Bediening zou wat beter mogen, ze letten niet echt uit zichzelf op of je nog een drankje wilt en een karaf water ipv elke x een half glas water zou toch wel fijn zinn.
Freek Van K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Het was heerlijk, we hadden een burger en de vis dagschotel. Goede smaken en het meisje dat ons hielp heeft echt haar best gedaan zodat wij helemaal in de watten werden gelegd! Dank u!
Sannecim .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
We kwamen hier voor slechts een klein drankje en een snackje. We dachten, we gaan uitgebreid borrelen en bestelden het meest royale plateau wat er op de kleine kaart stond, plateau Zurich. We zijn beiden vervent eters, van equise hapjes tot een vet bekkie: ons maak je overal blij mee. Maar dit was zonder overdrijven de meest teleurstellende borrelplank ooit. Eerlijk gezegd was ie gewoon vies. Van die goedkope teppanjaki stokjes in die standaard marinade, idemdito chickenwings, gortdroge korst om de balletjes gehakt, frikandelletjes waar je alleen aan de vorm, niet aan de smaak de frikandel herkende en alles doordrenkt van frituurvet. Er lagen ook balletjes gevuld met bietjes op, die waren dan wel weer best aardig. Alles fingerfood, 1 mini servetje pp. Dus vragen om extra servetjes. Meer dan de helft van het plateau laten staan.

De limonade die ik bestelde kwam met zó'n klein glas water dat ik maar een kwart van het zakje limonade kon gebruiken anders werd het veel te zoet. Toegegeven, toen ik vroeg om nog een beetje water, kreeg ik datzelfde glaasje met wat nieuw water bijgevuld. Maar echt best karig in z'n totaliteit en alsnog halve zakje ongebruikt. Zonde.

Met mijn gezelschap afgesproken dat we gauw weg zouden gaan en af zouden rekenen. En dat als ze zouden vragen of het naar wens was we eerlijk zouden zeggen dat het écht niet lekker was (wat ze hadden kunnen zien als ze 1 blik op ons tafeltje hadden geworpen, het plateau lag nog voor 70% onaangeroerd op tafel). Maar.. Er werd ons niets gevraagd...

Dus we hebben afgerekend en zijn gegaan. En zullen hier niet gauw meer terugkomen, ondanks het geweldige terras en de mooie aankleding binnen.