Zurich

Zondag t/m donderdag van 09:00 - 01.00
Vrijdag en zaterdag van 09.00 - 03.00

- Ontbijt 09:00 - 16:00
- Borrel 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Zurich

Han S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Dit keer ging ik voor NieuwZeelands hertenbout van 15 euri. Niet blij toen het bord kwam. ca. 55 gram vlees verdeeld over twee stukjes, ingebed door 4 kleine broccolie roosjes op een base. Het smaakte prima maar voor een bourgondier van 98 kilo erg miniem. Het is wellicht een idee om dat vlees uit de waterleidingduinen te halen. Dat scheelt in ieder geval heel veel transportkosten.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het was een top uitje en iedereen zeer tevreden.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Fantastisch eten, goede sfeer.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten en leuke ambiance als je van wat rumoer om je heen houdt.
Dina J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Altijd gezellig, lekker eten en goeie vediening
Felice S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Fijne gezellige tent in de buurt. Al 7 jaar prima !
Mick .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heeeerlijk gegeten, vriendelijk personeel!!
Mick .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ontzettend lekker gegeten, vriendelijk personeel. Met name de spareribs en het Zürich Snicker dessert waren zoooo niet normaal lekker! Voor herhaling vatbaar!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Hoe vaker ik in De Baarsjes kom, hoe meer ik de architectuur van de wijk en dus van de Amsterdamse School weet te waarderen. En dat geldt natuurlijk ook voor het Mercatorplein al vind ik restaurant Zurich nogal een vreemde eend in de bijt. Het is eigenlijk een rond paviljoen met een groot terras op het plein. Binnen kun je onder andere plaatsnemen aan een van de taptafels alwaar je zelf je biertje kunt tappen. De dames in de bediening waren vriendelijk, kordaat en snel. Als lunch had ik de pompoenpizza - met feta, cherrytomaatjes, zoetzure rode ui, olijven en kervelroomkaas - en de sandwich Surinaamse kip met zoetzure groenten en een piccalilly met madame-jeanette. Beide gerechten smaakten goed. De porties waren aanzienlijk en je krijgt echt waar voor je geld.
Sybe D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Altijd goed bij Zürich, zeker op het terras bij mooi weer, dat is top, maar niet alleen buiten. Gewoon goed bereide gerechten, geen hoogvliegers maar valt eigenlijk nooit tegen. Wel jammer trouwens dat ze de Wagyu-buger niet meer op de kaart hebben, dat was voor mij de beste burger van Amsterdam (huidige alternatief is niet verkeerd overigens, maar waarom komt de Wayu niet terug??). Bediening wisselt regelmatig, meestal prima en anders gewoon okay. Gewoon een fijne plek, niet overstroomd door toeristen, lekker local, ontspannen, prima over all.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Lekkere gerechten op de kaart. Vriendelijke en vrolijke bediening. Akoestiek is minder prettig.
Math V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Nog nooit in mijn leven zo n slecht ontbijt ergens gekregen Inplaats van de gevraagde Spa blauw kregen we een fles met lauw kraanwater de jus orange was gewoon warm en het brood was zo taai dat je het niet een kon snijden met je mes Hier eten we nooit meer Wat een bende en dan wil ik niet eens praten over de bediening er lopen zes man rond die niks doen en je laten wachten alsof de tent vol zit Ja zo kom je wel vol als iedereen een uur op zijn ontbijt moet wachten NOOIT meer Zürich
De betreffende groep kwam verdeeld binnen en alle drie de keren is een medewerker binnen een minuut aan tafel gekomen om hun bestelling op te nemen. De gasten waren bij het bestellen redelijk onbeleefd en onvriendelijk. Betreft de fles Spa Blauw de gasten hadden om water gevraagd en de medewerker vroeg of ze dan mineraalwater of een karaf water wilden, waarop alleen het antwoord water gegeven werd. Hierop gebaseerd is er een karaf naar de tafel gebracht. Toen deze is neergezet, is zij hier niet op aangesproken. Er is degelijk ijs gebracht toen hierom gevraagd werd. De groep arriveerde verdeeld, waardoor zij ook in drie keer de lunch bestelden bij de medewerker. Toen één van de heren van de laatste groep die arriveerde zijn uitsmijter niet meteen met de tweede groep kreeg, maar vijf minuten later(gezien dit als laatst besteld werd), wilde hij de uitsmijter niet meer omdat het volgens hem te lang duurde,deze is van de rekening gehaald. Warme verse jus was onze verantwoordelijkheid is ook van de rekening gehaald
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Grote pluspunt was voor ons de rookvrije terras. Het eten was erg lekker alleen duurde het ontzettend lang voordat je geholpen werd.

Uiteindelijk 2,5 uur onderweg voor voorgerecht en hoofdgerecht, dus "even snel iets eten" is bij Zurich niet echt mogelijk.

Idee met menukaart is overigens ook erg leuk.
Jeanice W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lieve en betrokken personeel!
Tommie T.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het eten liet lang op zich wachten, uiteindelijk was het droog en koud. Bijbestelde frietjes hebben we nooit gekregen.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Ik vind de sfeer bij Zurich leuk. De kaart wordt met regelmaat gewisseld en er is veel variëteit in het menu. Wel vind ik sommige gerechten in smaak wat overdadig. Teveel smaakcombinaties waardoor het hoofdbestanddeel niet altijd tot z’n recht komt
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Druk en vrij veel geluid en behoorlijk warm. Gerechten waren prima.
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Een opgeplust eetcafé. Gezellig. Prima bediening. Soms het overzicht kwijt. Waardoor je redelijk lang wacht. Maar als het gezellig is aan tafel maakt dat mi der uit. Het eten is creatief maar niet top bereid. Het ziet er goed uit maar de vis (roodbaars en gamba’ ) zijn echt te gaar.
Maar het is ook een eetcafé. Wat ik niet overkomelijk vind is dat er onvoldoende luchtverversing is en je alles uit de keuken ruikt (ook als er iets verbrand) en die geur in al je kleren zit.
Chelsea T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Een fijn restaurant met prima eten!
Cecile B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne bediening ! Goede wijnkaart en lekker eten ❤️ Mis alleen frietjes op de kaart