Zuivere Koffie

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom
Jorinde H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Een gezellig tentje qua inrichting maar helaas twee nukkige dames in de keuken/bediening. De zaak was koud, stukken taart stonden onafgedekt op een tafeltje in de loop (stel dat iemand moet niesen) en er was een kat in de zaak. Al met al niet hygiënisch. Ik had wat verbrande stukjes van mijn tosti gehaald, niet genoeg aanleiding om meteen te klagen maar bij het afrekenen werd het bedrag toch van de rekening gehaald. Dat was natuurlijk aardig alleen de collega kokkin stond met haar rug naar ons toe allerlei nare dingen te mompelen als "nou dan eet je 'm toch niet ..." etc. Een vreemde lunch was het, niet echt een goede ervaring.
Koen21 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Koffie was goed, verder niks bijzonders. Broodje Rosbief wat ik had was saai en droog. Een hoop peper en zout bij moeten doen om er smaak aan te geven. Service voldoende, soms wat traag. Decor is leuk, niet bijzonder. In de tuin (waar ik zat) teveel tafeltjes voor te weinig ruimte, je zit bijna bij de andere klant op schoot..