Zuiver-Joure By Marten & Nely

Douwe Egberts Plein 1A 8501 AB Joure Nederland Kaart

Over het restaurant Zuiver-Joure By Marten & Nely

Geachte Gast,

Welkom, leuk dat u er bent. Wij zijn Restaurant Zuiver Joure By Marten & Nely.
We zijn van dinsdag t/m zaterdag geopend vanaf 17.30 uur.

Vanaf 17.30 uur serveren we een wisselend 4-gangen menu voor 37,50 met als mogelijkheid een perfect afgestemd wijnarrangement voor 24,-.
Het menu is uit te breiden naar 5 of 6 gangen.

In dit mooie concept werken we zoveel mogelijk met pure, verse en ambachtelijke producten uit de streek en van het seizoen. We werken met een kleine voorraad, no-waste staat hoog in het vaandel en het menu wisselt dan ook voortdurend. Dat houdt ons scherp en zo dragen we ons steentje bij aan het milieu.

Vanaf 24 oktober serveren wij uitsluitend lunch op reservering vanaf 6 personen. We werken dan in het zelfde concept als tijdens het diner en serveren voor u een prachtig verrassing’s menu vanaf 2-gangen afgestemd op uw speciale wensen.

Uiteraard houden we rekening met uitzonderingen als allergieën en intoleranties en we vragen u dit ons expliciet te melden van tevoren.

U kunt bij ons ook terecht voor al uw feesten, partijen of kook workshops e.v.t. ook op locatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via de website of per telefoon.

Wij staan voor gastvrijheid en service in een laagdrempelige ambiance met een eerlijke eigentijdse keuken waarbij wij geen concessies doen aan kwaliteit.

Groet van Marten & Nely en Team Zuiver

Meer informatie over restaurant Zuiver-Joure By Marten & Nely

Bus halte op loop afstand
  • : gratis

Dinsdag t/m Zaterdag: 17:30 - 22:00 uur
Zondag & Maandag: Gesloten

• Mastercard
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Gratis parkeren , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,1

Jouw recensie over het restaurant Zuiver-Joure By Marten & Nely

H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Echt erg lekker gegeten! Goede passende wijnen bij de gerechten. Vriendelijke bediening. Het was een mooie avond uit. En nu moet de recensie minstens 120 tekens lang zijn en dat is nou wel jammer ;-)
Els V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
We hebben in een fantastische ambiance, heerlijk gegeten bij Zuiver. Er wordt met veel liefde over de gerechten en ingrediënten gesproken en iedere gang wordt toegelicht. Iedereen was overigens op de hoogte van mijn allergieën en zo hoefde ik me geen zorgen te maken of er al dan niet rekening mee werd gehouden. Super service!
Ineke J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Een belevenis.... verrassend...attent personeel met kennis van de gerechten. Gezellige inrichting....Een aanrader
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Een bijzonder diverse "smaak-beleving"
Susan R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super lekker gegeten! Gerechten waren een echte verrassing; verfijnd en met grote zorg gemaakt. Met oog voor detail, ook qua bediening was dat zichtbaar. We hadden het wijnarrangement. Allemaal lekker!
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Eten was uitstekend, mooi opgemaakt, originele smaken. Wijn was lekker maar prijzig. Restaurant zeer rumoerig en niet geschikt voor mensen met gevoelige oren of hoorproblemen. Advies: zorg voor geluiddemping met stoffen materialen.
Atty T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening, ook deels door de keukenbrigade met uitleg over de gerechten. Verrassende combinaties en smaaksensaties. Alles mooi opgediend.
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Ontzettend lekker gegeten! Het verrassingsmenu komt goed tot z’n recht, omdat je allerlei elementen uit de keuken krijgt
Sander T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk genoten! Wat een belevenis en smaaksensatie met 6 gangen!!! En wat een fantastische service en bediening!
Paula M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Geweldig en smaakvol eten met goede producten en heel goed team dat op elkaar is af gestemd. Een echte aanrader!!! Voor Joure een aanwinst!!!!!!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Iedere keer een verassing wat er op het bord lag. En allemaal even lekker! Zeker een aanrader..
G B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Friesland biedt mooie dingen!
Deze nog jonge uitbaters verdienen een warme aanbeveling wanneer je van culinair verwennen in een klassieke enthourange houdt. Ze pakken uit met gevoel voor detail, coleur lokale en smaak hoogstandjes. Nu voor mij al minstens een halve ster! En voor een bijzonder redelijke prijsstelling.
Kan het van harte aanbevelen als toch al redelijk verwende uit-eter.
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Een heerlijk verrassingsmenu met uitstekende gerechten en mooie smaken. Een echt culinair avondje uit
W. B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Tegen vallend, zeker als je het vergelijkt met de vorige eigenaar!!!

Gehaaste bediening, wijn te laat.

Vlak qua smaak

Al met al een duidelijke reden om hier niet meer heen te gaan
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Ontspannen genoten van prima gerechten en goede wijnen. Ook bij onze jongste zoon van 12, vielen alle gangen in de smaak. Ik vond de sfeer en inrichting prima, het leidt niet af van het eten.
Romkes S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijke gerechten waarbij mooi gebruik wordt gemaakt van lokale producten. Zeer vriendelijk personeel, altijd open voor een leuk gesprek. Een flinke stap hoger dan een standaard restaurant, maar dat valt qua prijs alleszins mee. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten een een zeer vriendelijke atmosfeer. De inrichting kan wat ons betreft sfeervoller.
Een waardig opvolging van het Plein!!
Danker V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Uitstekende maaltijd met originele gerechten tegen gunstige prijs. Toch een paar - constructieve - punten van kritiek:
- tempo kan duidelijk hoger
- akoestiek is minder warm dan die was
- bij het hoofdgerecht zou iets meer garnituur wenselijk zijn
- de prijsstelling van de wijnen is fors
F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het wijnarrangement er bij is een echte aanrader. Leuke kleine gerechten met verassende smaakcombinaties en goede wijnen.