Zuiver-Joure By Marten & Nely

Douwe Egberts Plein 1A 8501 AB Joure Nederland Kaart

Over het restaurant Zuiver-Joure By Marten & Nely

Geachte Gast,

Welkom, leuk dat u er bent. Wij zijn Restaurant Zuiver Joure By Marten & Nely.
We zijn van woensdag t/m zondag geopend vanaf 11 uur.

U kunt bij ons o.a. terecht voor heerlijke koffie en thee met huisgemaakt gebak maar ook voor een uitgebreide lunch en diner.

Vanaf 12 uur kunt u een keuze maken uit de heerlijke gerechten van de lunch kaart. Deze serveren wij tot 17 uur.

Vanaf 18 uur serveren we een wisselend 4-gangen menu voor 37,50 met als mogelijkheid een perfect afgestemd wijnarrangement voor 25,-.
Het menu is uit te breiden naar 5 of 6 gangen.

In dit mooie concept werken we zoveel mogelijk met pure, verse en ambachtelijke producten uit de streek en van het seizoen. We werken met een kleine voorraad, no-waste staat hoog in het vaandel en het menu wisselt dan ook voortdurend. Dat houdt ons scherp en zo dragen we ons steentje bij aan het milieu.

Uiteraard houden we rekening met uitzonderingen als allergieën en intoleranties en we vragen u dit ons expliciet te melden van tevoren.

Wij staan voor gastvrijheid en service in een laagdrempelige ambiance met een eerlijke eigentijdse keuken waarbij wij geen concessies doen aan kwaliteit.

Groet van Marten & Nely en Team Zuiver

9,4

Jouw recensie over het restaurant Zuiver-Joure By Marten & Nely

Danker V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Uitstekende maaltijd met originele gerechten tegen gunstige prijs. Toch een paar - constructieve - punten van kritiek:
- tempo kan duidelijk hoger
- akoestiek is minder warm dan die was
- bij het hoofdgerecht zou iets meer garnituur wenselijk zijn
- de prijsstelling van de wijnen is fors
F.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Het wijnarrangement er bij is een echte aanrader. Leuke kleine gerechten met verassende smaakcombinaties en goede wijnen.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij zaten met z’ n 4en tussen 3 groepen van +/- 10 mensen, waardoor het erg lawaaierig was . En wij moeilijk met elkaar konden converseren .
Tafeltjes dicht op elkaar, wij zouden niet zo gauw weer kiezen om bij Zuiver te gaan eten met vrienden.
Met vriendelijke groet Tineke Hilverda
Mario F.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fantastische avond beleefd voor Opa & Oma hun 55 jaar huwelijk.
Eten en service waren top !
Dank jullie wel voor de fijne avond.
Mario Fagel
Nicoline W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Verfijnd en verrassend. Zeer vriendelijke bediening die verstand van zaken heeft maar dit niet overdreven etaleert. Aanrader!
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijke avond gehad bij Zuiver. Alles klopt, het eten, de wijn, bediening, de inrichting. Wij zijn zeer enthousiast over dit concept. Het eten is van zeer hoge kwaliteit en het ziet er fantastisch uit.
Laura .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een bezoek zeker waard. Heerlijk gegeten met vele verrassingen. Vriendelijke bediening die ook van de hoed en de rand wisten.
Lammert D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Leuk restaurant en goed eten!
Ik heb ook nog een blog geplaatst over dit restaurant.

Gerdien O.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Echte heerlijk gegeten, originele met zorg bereide gerechten. Alleen echt jammer van de sommelier die oo een agressieve manier de wijnen aan de man probeert te brengen. ongepast!
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Zuiver is een aanwinst voor Joure. We hebben er gisteravond heerlijk buiten kunnen eten, genoten van de verschillende gerechten die met zorg klaar gemaakt waren .Complimenten voor de kok,en voor zijn team; vriendelijk, goed geïnformeerd.
Ik gooide per ongeluk mijn (half lege) glas cava om; er werd gelijk een nieuw glas aangedragen en dat stond niet eens op de rekening!!!
Tip : binnen oogt het restaurant nog wat kaal. Moet nog een beetje "ingewoond "worden.

Wij komen zeker terug
Inge T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Geweldig gegeten met voortreffelijke wijnen. Leuk concept. Heerlijke verse producten, de opmaak een schilderijtje en de smaak heerlijk!! De oesters vooraf, waren zooooo vers, geweldig! Restaurant Zuiver is een aanwinst voor Joure en een aanrader voor idereen die van puur eten houdt en er wat voor over heeft! Wij komem zeker terug ????
Kirsten S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Genoten van een heerlijk 6 gangen diner met bijpassend wijnarrangement bij Marten en Nely, een gastvrij, jong en ondernemend stel. De zaak is prachtig opgeknapt en hip ingericht. De bediening is vriendelijk en fris, de koks komen zelf bij je aan tafel om uitleg te geven over de gerechten en de bediening vertelt met veel passie over de bijpassende wijnen. Zuiver Joure is een aanrader voor een avondje heerlijk dineren met vrienden of familie. Wij komen zeker terug!
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Heerlijk eten en toch net anders.
Alles netjes gepresenteerd, ingrediënten puur natuur en dat allemaal in een sfeervol en gezellig geheel. Zuiver doet zijn naam echt eer aan daarom een dikke 10, wij gaan zeker nog eens weer.