Zuiderzand

Mosselsepad 70 6731 SM Otterlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zuiderzand

Jouw recensie over het restaurant Zuiderzand

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Geen pretenties, gewoon een leuke eetgelegenheid. Personeel jong en vriendelijk, maar bij bestellen 3 soorten borrelhapjes kregen we er maar 1. Wel gemeld maar zo gelaten, het borrelhapplankje voldeed ook wel. Alleen hoofdgerechten genomen, 3x biefstuk (voor medium iets te lang gebakken, maar smaak was goed) en 1x vis. Redelijke patat erbij, wat sla en bakje rode kool. Voor een vriendelijke prijs best te doen.
Franck H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Lang gewacht op koude kip met frietjes.
Na dat te hebben aangegeven werd het opgewarmd???? Was het dus meer dan net niet. Niet aan te bevelen.
De mensen zijn wel vriendelijk.
AngelaBR .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het ziet er best gezellig uit, maar de hamburger met bbq saus en patat voor €7,50 is een diepvrieshamburger uit de frituur op een zacht bolletje met mayo en curry. Ook de spareribs €12,50 waren zeer hard, de bijgerechten niet goed bereid. Zeer lang gewacht op ons eten. Er werd gelukkig niet gevraagd of we lekker gegeten hadden.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met 2 jonge kinderen heerlijk gegeten. De oudste had nog nooit zulke lekkere patatjes gehad. Kids hebben zich super vermaakt in de speelhoek. We gaan hier zeker nog een keer terugkomen.