Zuidbroek

- Ontbijt 08:00 - 11:00
- Brunch 11:30 - 14:30

Menne V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Van der Valk Zuidbroek is de naam van deze zaak. Vandaag staan asperges uit de streek op de dagkaart. We nemen i.p.v. traditioneel ham en ei de variant lamskoteletten en zalmmoot.
Met de vis is niets mis.
Maar de koteletten smaken waterig, niet de smaak die bij een gegrilde kotelet hoort.
Gesmolten boter is in voldoende mate aangeboden en zelf te malen nootmuskaat in een handzame molen.
De asperges 6 per persoon zijn royaal en beetgaar.
Er naast een schaaltje kleine krieltjes die goed zijn afgekookt.
Een frisse sla en appelmoes?
Opvallend is het beperkte zout gebruik.

Van het huis een karaf water! Dit komt gelukkig steeds vaker voor. De verplichte Spa blauw verliest terrein.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Hier een tijd geleden gegeten. Er moet veel te lang gewacht worden op het voorgerecht wel spijtig als je honger hebt, waarna er tussen de gerechten ook nog eens veel te lang zit. vervolgens is helaas het hoofdgerecht ook nog eens koud waarna deze teruggestuurd moet worden als gevolg dat je voor de tweede keer lang moet wachten op een hoofdgerecht.
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Op weg terug uit Duitsland gegeten bij deze vestiging van van der Valk.
Het eten was prima verzorgd, de wildgerechten waren uitstekend.
Ik ben erg gecharmeerd van het serveren van ingredienten uit de regio, dat gebeurde hier ook door slakken van de Slakkenfarm uit Zuidbroek op de kaart te zetten.
Alleen als er in dit restaurant maar 2 slakkentangen en vorkjes zijn is dat een echt minpunt.Na veel zoeken kreeg ik een gebakvorkje, waarmee ik de slakken niet te lijf kon, heb met de andere tafelgenoten het bestek gedeeld. Ik heb niet zoveel aan het excuus van de ober, dat het bestek gestolen wordt. Of je zorgt dat er voldoende bestek is en let op dat het er bij het afruimen ook nog is of je haalt de slakken van de kaart.
Jammer.