ZUID

31-202103321

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant ZUID

Albert Heijn deelname alleen voor reserveringen de lunch, niet voor diner.

Meer informatie over restaurant ZUID

Dagelijks 12.00 - 01.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant ZUID

Gitta P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Goed gegeten, maar geen adres om nog een keer naar terug te gaan. Erg kleine porties voor veel geld. Vriendelijke bediening
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Er was voor ons drieën een tafel buiten gereserveerd; heerlijk! Net in de late zon.
We kozen de buikspek (met groene asperge, pinda, sambal en sake) als voorgerecht. Deze werd mooi opgediend en smaakte erg goed. Voor het hoofdgerecht kozen we de salade Nicoise (is een voorgerecht maar voor mij ruim voldoende), die goed gevuld was met (verse) tonijn, boquerones, ei, boontjes etc. en de kabeljauw. Erbij een heerlijke tempranillo uit de Dourovallei. Helaas was er voor het dessert geen ruimte meer, en eindigden we deze avond met een espresso.
Helemaal super Fenna! Wij kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek op ons zonnige terras. Mooie wijnen en heerlijk eten gegarandeerd ;)
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geweldig! Wat hebben we heerlijk gegeten. De ceviche en buikspek waren echt voortreffelijk. Borden prachtig opgemaakt, heerlijke wijn en fijne bediening. We hebben genoten en komen zeker terug! Ok, klein puntje van kritiek, die kommetjes zijn prachtig maar een drama om uit te eten☺️
Bedankt dat u naar Restaurant Bar Zuid gekomen bent en de tijd genomen heeft om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.Tot snel!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gezellig en lekkere lunch
De tafel van Marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Lekker gegeten in prima sfeer.
Antoinette B.
Heel lekker eten
Gerlof M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
lekker, pretentieloos en fijne sfeer
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Stond op site laatste 5 plaatsen dus dachten gezellige drukte zaak bijna leeg 4 tafeltjes bezet.. bediening traag had allemaal wat meer attent kunnen zijn.. geen speciale paas geste.
Stefanie Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten (lunch) was goed op smaak en erg lekker! Mooi, verzorgd interieur en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Goede aanwinst!
De tafel van Henry W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Weer gezellige avond met goed eten en aardige bediening.
Wij zijn blij dat we u weer in ons restaurant konden ontvangen Henry! Heel graag tot ziens.
Claudine W.
Preis kwaliteit klopt - aanwinst voor buurt - top!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Mooie gerechten, heerlijke smaken, prima portie. Goed, correcte en vriendelijke bediening. Goed tempo van de keuken. Al met al een top ervaring. We komen zeker terug.
Wat goed dat je zo enthousiast bent over ZUID. Wij kijken ernaar uit je nogmaals te mogen ontvangen Bart. Tot ziens!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie tent met leuk menu en lekkere wijnen. Onze telefonische reservering was niet verwerkt. Gelukkig was er nog de chefs table (hoge tafel, praktisch in de keuken). De bediening was erg goed. Leuke, vlotte bediening met kennis van zaken. Groot aandachtspunt is de geur die uit de afwasmachine of omgeving komt. Die ruik je echt heel sterk, waardoor het irritant wordt. Daar moet wat op gevonden worden. Al met al een gezellige avond met lekker eten en drinken.
Bedankt Jeroen! Leuk dat jullie er waren met zijn vieren en hebben genoten van ons menu. We zullen zeker aandacht geven aan bovengenoemde punt. Heel graag tot ziens!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
fijne ambiance, mooie inrichting, prettige sfeer voor een goed gesprek. Spontane, persoonlijke bediening met goede kennis van de gerechten en smaakcombinaties. Aanrader! Verrassende kaart
DJ P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Heerlijk genoten van het 4-gangen menu met wijnarrangement. Grappige combinaties, bijvoorbeeld ravioli met pompoen, curry Madras, Tom Kha Kai saus met daaroverheen aan tafel geraspte macadamia. We zaten aan een hoge tafel met uitzicht op de keuken. Topplek! Je moet wel tegen rumoer kunnen.
Hartelijk dank voor uw bezoek en de tijd die u heeft genomen voor deze mooie reactie. Hopelijk mogen wij u en uw gasten in de nabije toekomst weer verwennen en heeft u net zo’n prettig diner als deze.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We kozen voor 4-gangen surprise menu en dat bleek een goede keuze. Verrassende smaken en combinaties; heel leuk en prima gegeten!
S.i. K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was niet goed en niet slecht. Voorgerecht tartaar van gamba met een wat drabberig schuim. De opmaak ging verloren in de diepe donkere kom en het schemerlicht. De zeer koude linzen met feta maakt iedere linzenminnende huisvrouw beter. De sucade was perfect, de bieten goed gekookt en niet meer dan dat. het dessert, 2 bereidingen van cocos,gewoon smakeloos. De wijnen waren het lekkerst.
Met de never come back lijn naar huis en de volgende keer een paar straten verder naar Moer, Juuls, Jaspers, Reuring etc. Net zo duur en met veel meer liefde bereid. Jammer
Wij vinden het spijtig dat uw ervaring bij ons niet naar uw verwachting is verlopen. Ik stel het op prijs dat u uw ervaring deelt, dit zorgt er voor dat wij onze producten en services kunnen optimaliseren.
Momenteel werken wij er hard aan nieuwe gerechten voor op de kaart. Uw beoordeling is dan ook met onze restaurant en keukenmanager besproken. Ik wil u nogmaals hartelijk danken voor het schrijven van een review en hoop u toch weer te mogen verwelkomen in de toekomst.
Schellekens L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We waren er eerste kerstdag en we hadden het kerstmenu met wijnarrangement en het was gewoon echt heerlijk, daarnaast ook hele vriendelijke bediening.
We vonden het erg gezellig dat je eerste kerstdag bij ZUID hebt gevierd! Het Kerstmenu met bijpassende wijnen was zonder twijfel een perfecte keuze. Kom snel nog eens langs om andere heerlijke gerechten en wijnen met elkaar te combineren.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben hier 1e Kerstdag gegeten. We kregen een heerlijk 5-gangen menu voorgeschoteld en een verrukkelijke amuse en een pre dessert.
Het is te uitgebreid om alles bij naam te noemen maar ik kan zeggen dat elk onderdeel op zich gewoonweg superlekker was! Bovendien waren het allemaal schilderijtjes om te zien.
Gastvrouwen en heren allemaal Top!
Het hele team van restaurant zuid willen wij bedanken voor een smakelijke en geweldige avond!
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten op eerste Kerstdag met de familie. Prachtige gerechten met veel smaakexplosies. Fijne bediening en aan onze specifieke dieetwensen is geheel naar wens voorzien. Mvrg Sharon
Wat fijn om te lezen dat je zo enthousiast bent over de keuken en onze bediening Sharon! Wij hopen jou en je familie snel nogmaals te mogen ontvangen. Tot ziens!
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Verrassend lekker gegeten en een on-Amsterdams leuke bediening!
Bedankt dat u naar Restaurant Zuid gekomen bent en de tijd genomen heeft om deze beoordeling te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons!