ZUID

Meer informatie over restaurant ZUID

Dagelijks 11.00 - 23.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant ZUID

Hanne O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ik vond het eten vrij redelijk. Ik vond het er koud en erg luidruchtig.Iedereen over schreeuwde elkaar.Ik was van de zomer al een keer eerder geweest maar we zaten toen buiten, het was erg gezellig.
Hanne
markpostmail P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Verassingsmenu is mooi samengesteld, fijne gerechten, heerlijk van smaak. Bediening is jong, onervaren, weet gezellige toon niet echt te vinden (te druk) en ook niet heel attent
Goed in te horen dat je hebt genoten van het Chefs Menu, zonder twijfel een perfecte keuze om ZUID te ervaren. Wij streven ernaar dat iedereen zich 'thuis' voelt door middel van goede service, helaas heeft u dit niet zo mogen ervaren. Graag tot een volgende keer om het nieuwe Chefs Menu te proeven!
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Bezoek is erg goed bevallen en voor herhaling vatbaar. Goede attente bediening en heerlijk gegeten
Bedankt Robin voor het achterlaten van deze fijne beoordeling! We hopen u snel weer te zien :)
Alice W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Een heerlijke salade nicoise gegeten
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Reeds meerdere malen hier gegeten, zowel voor lunch als diner aan te bevelen. Gezellig restaurant en een aanwinst voor de buurt!
bramiene B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Slechte akoestiek; je kunt elkaar slecht verstaan, ondanks dat er wel moeite is gedaan deze te verbeteren door een speciaal plafond
Beste Bramiene, bedankt voor je fijne beoordeling van onze service en keuken! Er is inderdaad al moeite gedaan om de ruimte akoestisch op te knappen maar spoedig worden er meer pogingen gedaan om de akoestiek te verbeteren! Wij hopen u snel weer te zien
Wies V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Leuke tent, heerlijk eten, goede bediening maar wat een slechte akoestiek. Het is zo lawaaierig dat je elkaar nauwelijks kan verstaan.
Dankjewel Wies, fijn deze complimenten! En wat betreft de akoestiek, we houden het goed in de gaten en er gaat zeker verbetering in komen, vooralsnog hangt het inderdaad nog tussen 'gezellig' en 'lawaaierig' in. Graag tot ziens bij ZUID!
Barla L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben genoten! Hele vriendelijke bediening, leuke sfeer (wel een beetje lawaaierig) en vooral lekkere en innovatieve gerechten van verse ingrediënten voor een prima prijs.
Albertine V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Eten was voortreffelijk, originele gerechten. De akoestiek was niet best en het restaurant zat vol, waardoor we elkaar wat moeizaam verstonden. Bediening had het druk maar bleef rustig en vriendelijk.
Casper D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op de menukaart stonden verrassende combinaties en het zou leuk zijn als hier mooie bijpassende wijnadviezen gegeven konden worden. Erg lekker gegeten.
Beste Casper, wij zijn het helemaal met u eens dat bijpassende wijnen bij de gerechten geadviseerd kunnen worden, heeft u hiernaar gevraagd? Het is namelijk zeker mogelijk! Onze wijnkaart is onlangs zelfs uitgebreid, dus er zijn genoeg opties. Wij hopen u snel weer te verwelkomen!
Andrew C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gerechten die niet alleen super vers en ontzettend smaakvol waren maar ook nog wisten te verrassen verwachtte ik niet op dit prijsniveau. Doe een redelijke selectie wijnen erbij eveneens voor on-zuid bedragen en dit kan eigenlijk niet meer stuk. Zeker met de fijne huiskamer ambience en personeel dat even vriendelijk als enthousiast is en dit kan echt een local favourite worden. Ga zeker terug!
Donald B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
In een woord heerlijk! Uiterst smaakvolle gerechten, prettige attente bediening (Bruno!). De buikspek met gele curry was heel erg lekker. De schol en de mini-kip ook. Ach, eigenlijk alles was top. Het is ook prettig zitten, gezellig druk. Gaan we zeker vaker doen!
Bedankt Donald, hier worden wij blij van! Wij streven naar uiterst tevreden gasten, tot snel!
Richard G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Eten uitstekend. Niet al te grote porties maar smaakvol.
Service helaas onder de maat. Jong en op het oog fris, maar weinig kennis van zaken en een wat obligate toon. Zonde van zo'n keuken.
Bedankt voor je bezoek en je recensie. Fijn om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten! Wat vervelend dat u de service onder de maat heeft ervaren deze avond, dat horen wij niet vaak. Wij hopen u snel weer te zien en uw ervaring met de bediening te verbeteren.
Ika V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Inrichting was gezellig maar geen wow effect, akoestiek matig, heren en damestoilet vreemde indeling
Dank voor de recensie. Ook voor de kritische punten, hiermee kunnen wij gaan kijken hoe dat wij dat 'wow' effect wel kunnen overbrengen met de inrichting. Graag zien we u terug bij Zuid!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
goed verzorgd en erg lekker driegangen menu voor redelijke prijs.
Fijne deskundige bediening. enig minpuntje was de akoestiek. wij hadden moeite elkaar te verstaan.
Bedankt dat je in ons restaurant bent komen eten, Marian! Het menu van de chef is vernieuwd en zeker weer de moeite waard om te proberen dus kom snel nog eens langs!
bertenschot .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke g.Gegrilde mini-kip -met krieltjes, doperwten gegeten.. De gerechten werden prachtig opgediend! Goede service. Mooie locatie.
Frederik Jan D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Het gerecht was heel zout en heel weinig geen groenten er bij en geen tafelaankleding wat heel jammer is.
Bedankt voor uw feedback, jammer om te lezen dat u niet helemaal tevreden was over uw gekozen gerecht. Wij hadden graag een nieuw gerecht voor u gemaakt als wij hiervan op de hoogte waren! De bediening controleert normaliter even bij de gast of alles naar wens is, er nu van uitgaande dat dit niet is gebeurd. Wij hopen u toch weer te mogen verwelkomen bij Zuid en dat u dan wel tevreden de deur uit loopt!
Irena B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geweldig interieur, goede service en heerlijk eten. Aziatische oesters, buikspek, bisque en schol waren uitmuntend, vooral de verschillende groenten bij de schol. Daarbij een lekkere sauvignon uit Boschendal gedronken. ZUID is een aanrader!!!!
Bedankt voor het achterlaten van deze fijne beoordeling! Tot de volgende keer!
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Gerechten, smakelijk, niet te moeilijk en mooie porties. Leuk aperitief. Super service, erg aardige jongens.
Entourage gezellig, het was wel erg warm binnen (terwijl het geen warme dag was). Dan wordt er een raam opengezet: vervolgens zit je in de rook van het terras te eten. Dat was wel erg jammer!
Jannie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Prettig restaurant met goede sfeer, aardige bediening en heerlijk eten