ZUID

31-202103321

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant ZUID

Albert Heijn deelname alleen voor reserveringen de lunch, niet voor diner.

Meer informatie over restaurant ZUID

Dagelijks 12.00 - 01.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant ZUID

Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Een tongstrelende ervaring. Op een warme oktober zondagmiddag buiten getafeld. Voor de wijnen; alle lof. Voor de staf; attent, voorkomend, alle lof. Voor het eten; het ligt op mooi servies, het is verbluffend mooi opgemaakt, de smaken zijn bijzonder net als de combinaties. Het krokante garnaaltje bij de makreel, ik had er graag een bakje van gehad. De opmaak van variaties op de snijboon maar ook de smaak, met de verleidelijke messenklever, prachtige smaken. Het hoofdgerecht maakte me duidelijk waarom ik vlees zo lekker vind. Een sukade gemaakt door een meester. En dan die shiraz die daarnaast stond. Voor de finale bracht de chef wederom variaties, maar nu chocolade. Geraffineerd. Wij fietsten heel tevreden huiswaarts.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Niet om van uit je dak te gaan maar de lunch met AH Restaurantbon gaf het geheel een redelijke tot goede beoordeling. Ben benieuwd naar de visplateau op zaterdag.
Marcia S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
In de omgeving van het Olympisch Stadion zijn er leukere restaurants te vinden. Bediening redelijk.
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Ik heb zelden zo lekker gegeten, een 6 gangen diner met bij iedere gang een heerlijke bijpassende wijn, het was een ware smaaksensatie.
Ik werd gastvrij ontvangen en de bediening was uitstekend.
De presentatie was perfect.
Een echte aanrader midden in Amsterdam, RESTAURANT ZUID
Jvanmoppes V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
met AH-actie hier met familie op zaterdag een 2-gangen lunch gebruikt.
Verrassingsmenu van de chef : beide gerechten erg lekker en goed bedacht.
Kurt V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het eten was echt subliem.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Wat is het hier altijd lekker eten. De porties zijn niet groot maar altijd goed op smaak, met mooie ingrediënten en prachtig opgemaakt. De ceviche, steak tartare en lam zijn favoriet. Het personeel let op en is niet te aanwezig, precies goed. Bestel ook zeker thee/koffie, je krijgt er dan huisgemaakte madeleines bij waar je je vingers bij aflikt!
Igor P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer verrast door het heerlijke eten!
Gitta P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Goed gegeten, maar geen adres om nog een keer naar terug te gaan. Erg kleine porties voor veel geld. Vriendelijke bediening
Fenna A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Er was voor ons drieën een tafel buiten gereserveerd; heerlijk! Net in de late zon.
We kozen de buikspek (met groene asperge, pinda, sambal en sake) als voorgerecht. Deze werd mooi opgediend en smaakte erg goed. Voor het hoofdgerecht kozen we de salade Nicoise (is een voorgerecht maar voor mij ruim voldoende), die goed gevuld was met (verse) tonijn, boquerones, ei, boontjes etc. en de kabeljauw. Erbij een heerlijke tempranillo uit de Dourovallei. Helaas was er voor het dessert geen ruimte meer, en eindigden we deze avond met een espresso.
Helemaal super Fenna! Wij kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek op ons zonnige terras. Mooie wijnen en heerlijk eten gegarandeerd ;)
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Geweldig! Wat hebben we heerlijk gegeten. De ceviche en buikspek waren echt voortreffelijk. Borden prachtig opgemaakt, heerlijke wijn en fijne bediening. We hebben genoten en komen zeker terug! Ok, klein puntje van kritiek, die kommetjes zijn prachtig maar een drama om uit te eten☺️
Bedankt dat u naar Restaurant Bar Zuid gekomen bent en de tijd genomen heeft om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.Tot snel!
Marleen R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Gezellig en lekkere lunch
De tafel van Marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Lekker gegeten in prima sfeer.
Antoinette B.
Heel lekker eten
Gerlof M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
lekker, pretentieloos en fijne sfeer
Sheila K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Stond op site laatste 5 plaatsen dus dachten gezellige drukte zaak bijna leeg 4 tafeltjes bezet.. bediening traag had allemaal wat meer attent kunnen zijn.. geen speciale paas geste.
Stefanie Z.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het eten (lunch) was goed op smaak en erg lekker! Mooi, verzorgd interieur en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Goede aanwinst!
De tafel van Henry W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Weer gezellige avond met goed eten en aardige bediening.
Wij zijn blij dat we u weer in ons restaurant konden ontvangen Henry! Heel graag tot ziens.
Claudine W.
Preis kwaliteit klopt - aanwinst voor buurt - top!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Mooie gerechten, heerlijke smaken, prima portie. Goed, correcte en vriendelijke bediening. Goed tempo van de keuken. Al met al een top ervaring. We komen zeker terug.
Wat goed dat je zo enthousiast bent over ZUID. Wij kijken ernaar uit je nogmaals te mogen ontvangen Bart. Tot ziens!
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Mooie tent met leuk menu en lekkere wijnen. Onze telefonische reservering was niet verwerkt. Gelukkig was er nog de chefs table (hoge tafel, praktisch in de keuken). De bediening was erg goed. Leuke, vlotte bediening met kennis van zaken. Groot aandachtspunt is de geur die uit de afwasmachine of omgeving komt. Die ruik je echt heel sterk, waardoor het irritant wordt. Daar moet wat op gevonden worden. Al met al een gezellige avond met lekker eten en drinken.
Bedankt Jeroen! Leuk dat jullie er waren met zijn vieren en hebben genoten van ons menu. We zullen zeker aandacht geven aan bovengenoemde punt. Heel graag tot ziens!