Zuid Zoet Zout

6,4
7,2
BasJoosse .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wat een drama, nog nooit zoiets meegemaakt. Na veel vragen hadden we uiteindelijk 2 uur na binnenkomst het hoofdgerecht. Een voorgerecht hadden we toen al laten annuleren omdat het hoofdgerecht dan nóg langer zou duren.

Het eten zelf was redelijk goed, maar de service was beneden álle peil. Personeel dat het verschil tussen spa rood/spa blauw niet kent en dat lege glazen niet afruimt.
Een extra karaf water kan niet even tussendoor gebracht worden, maar komt onderaan de lijst. Na het hoofdgerecht hebben we geen personeel meer gezien. Het nagerecht hebben we maar laten zitten. Dat de bon ook niet klopte (voorgerechten gerekend, maar nooit gekregen), paste wel in het armoedige plaatje.

Bij een tafel naast ons liepen mensen halverwege weg omdat ze hun eten niet gekregen hadden.
Tjonkers66 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Restaurant waar meer uit te halen valt. Bediening niet erg vriendelijk.
Eten voor deze prijs ver onder de maat.
Jammer voor deze super locatie
Hekelmans .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Prima voor de kinderen, maar de bediening , gastbeleving en het eten vinden wij niet naar behoren....er kan veel meer uitgehaald worden met het zorgen voor een goede gastbeleving....het andere restaurant op het park had dat zeker wel!!
Willem .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit weekend hier gegeten met onze kinderen en kleinkinderen. Op zich voor een vakantiepark een aardig restaurant. Het eten smaakte goed en de bediening was vriendelijk. Jammer dat het allemaal erg lang duurde, het voorgerecht kregen we na 1 uur en nog bijna een uur later ons hoofdgerecht; helaas was de kok 1 gerecht vergeten. Voor een groep met kleine kinderen duurde dit dus veel te lang.
Hier valt nog wat te verbeteren in de logistiek.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Mooie locatie voor dit restaurant gelegen op een vakantiepark, uitzicht over het meer. Hier valt wel zo veel meer uit te halen, lijkt op weer een etablissement waar de klanten toch wel aan komen waaien, immers toeristen genoeg. Zeer beperkte kaart, in ieder geval geen verrassende of bijzondrre gerechten. Het lijkt alsof hier veel gebruik wordt gemaakt van halffabrikaten en kant en klare ingekochte producten. Dit kan in orde zijn maar niet voor deze prijzen. De soep was een lauwe, waterige, flauwe, smaakloze substantie. De hamburger was een aardig stukje vlees op een droog broodje met een zure saus. Dessert maar overgeslagen. Bediening niet onaardig maar chaotisch en traag.
Al met al, teleurstellende ervaring.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Eten was zeer onder de maat lijkt wel kant en klaar maaltijd zeker voor dit prijsniveau. Er werden gewoon karren die men ook wel in supermarkten ziet voor vakkenvullen naast de tafel geparkeerd .Restaurant waar men na afloopt vraagt of het gesmaakt heeft ( manager) en als men dan aan geeft nou nee men geen idee heeft wat daar mee te doen. Inderdaad als door andere in vorige recensies geschreven leuke locatie om met kinderen even wat te eten . Maar zelfs de met ons mee etende kinderen lieten het eten staan.

Na onze laatste ervaring wil ik toch even het volgende meedelen . Wij hebben vandaag bezoek gekregen van de daadwerkelijke restaurant manager voor een gesprek over onze ervaring en zijn wel gemeende excuses.
Dit wordt door ons zeer gewaardeerd en geeft aan dat er toch wat met de kritiek wordt gedaan. Tevens zijn wij gevraagd om het eerdaags nog eens te komen proberen ook deze geste wordt door ons op prijs gesteld. En zullen u dan ook zeker op de hoogte brengen van onze ervaringen . De nu genoemde beoordelings cijfers zijn aangemaakt om de deze aanvulling van mijn laatste recensie te plaatsen maar ga er vanuit dat na de kritiek deze cijfers met gemak gaan worden gehaald en wie weet zelfs verbeterd
Erik .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Echt een restaurant om even met de kinderen naar toe te gaan tijdens een verblijf op het vakantiepark. Hele eenvoudige menukaart. De kwaliteit is nog net een voldoende, maar zou makkelijk veel beter kunnen (ook voor dit prijsniveau). Zelf zou ik er de volgende keer alleen nog wat gaan drinken, maar dus niet meer gaan eten. De uitstraling van het restaurant is prima, met een frisse, nautische sfeer (mooi witte shutters). De 'plastic' binnentafels daarentegen doen hier wel weer afbreuk aan. Deze zou ik meteen vervangen voor stoere houten tafels. De bediening is snel en correct.