Zucca

Meer informatie over restaurant Zucca

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom heerlijk gegeten bij Zucca! De pizza met room, zalm, ui en courgette is echt een aanrader. Mijn moeder kan geen gluten eten. Dit hebben we vooraf gemeld en ze hadden speciaal voor haar glutenvrije pizza's en pasta in huis gehaald zodat ze alles kon kiezen van de kaart! Echt top service! De bediening was ook heel vriendelijk en het restaurant ziet er leuk uit!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten. Jammer dat we wat lang moesten wachten op het hoofdgerecht .
Aangezien we kaartjes hadden voor de film, hebben we het nagerecht maar laten vallen.
Sunny M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Super lekkere pizza's in een leuk restaurant (inrichting is echt top) voor een mooi prijsje.
Ik kom zeker terug. Loopafstand terug naar station is namelijk ook fijn.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima restaurant. Zeer aardige bediening en heerlijk gegeten!
De wachttijd was, ondanks de drukte ook heel acceptabel, prijs kwaliteit verhouding goed.
marijn2411 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima pizza's en prima service. Alleen wel heel erg veel herrie van luidruchtige groepen studenten. Dan staan de tafeltjes te dicht op elkaar om je tafelgenoot nog te verstaan, helaas
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Pizza's en pasta's voor zes personen werden tegelijk geserveerd. Waren lekker. Duurde wel lang voordat we de kaart kregen. Verder prima. Schilderwand in het restaurant met daarom de tekst bunga bunga is een beetje misplaatst.
Anne Marie S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellige, informele sfeer. Prima plek in het hartje centrum om met vrienden of familie een hapje te eten.
Originele inrichting waarover is nagedacht.
W S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Op een woensdag avond komen wij hier eten met 12 meiden. We hadden gereserveerd om 19.00 maar om 20.30 hebben wij nog steeds niet ons eten gekregen. Wij krijgen als reactie dat ze niet 12 pizza's tegelijkertijd in de oven kunnen doen en duiden ons erop dat dit logisch is. Op een woensdag avond en het niet eens druk is in het restaurant, vinden wij het belachelijk dat we zo lang moeten wachten. Wij komen hier niet meer eten.
W S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
M. B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteravond bij Zucca gegeten. Vorige keren heerlijk gegeten, maar nu viel het helaas best tegen.
De wachttijden voor de gerechten waren erg lang. In de pompoensoep vooraf was zowat een heel potje peper gedaan. Zoveel dat het ging overheersen. En bij de carpaccio veel te veel saus, waardoor de smaak weg viel.
De vitello tonnata was overigens heerlijk. Wel complimenten voor de bediening!
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Gezellige restaurant sfeer top en heerlijk gegeten!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wederom niet teleurgesteld in de keukenbrigade en bediening. Top restaurant. Ik kan het iedereen aanbevelen. Lekker eten voor een schappelijke prijs.
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gezellig, lekker, goede service, reden om vaker terug te komen!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn, goede atmosfeer en zeer vriendelijke bediening
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Er was net een nieuwe menukaart; het personeel was niet allemaal even bekend met de nieuwe kaart, maar iedereen was heel vriendelijk. Het eten was heerlijk, de wijn goed en het restaurant ziet er leuk uit! Vooraf hadden we tonijn die heerlijk was, maar met name de pizza coppa di parma is een aanrader. Alleen het kaasplankje vond ik persoonlijk minder, voor mij iets te sterk qua smaak, maar mijn tafelgenoot vond het juist heerlijk. We komen zeker weer terug!
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een uur moeten wachten op 1 pizza en 1 pastagerecht. Gerechten Werden ook niet tegelijk geserveerd. Gnocchi was niet vers en saai. Pizza was oké.
irene T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was echt heerlijk. Het personeel was vriendelijk. Maar helaas moesten we 15min wachten tot er iemand bij ons tafeltje kwam voor het eerste drankje. Daarna weer 10 minuten voor de kaart. Het hoofdgerecht van mijn partner werd 15 minuten na het mijne geserveerd zonder dat er iets bij werd gezegd. En het was helemaal niet druk zo laat op de avond. Er 'hing' genoeg personeel aan de bar...
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was lekker en we hadden een gezellige avond.
Helaas ging er bij elke gang wat mis. Bij het voorgerecht kregen we maar de helft, bij het hoofdgerecht kregen 3 mensen 10 minuten later het eten bij bij het nagerecht moest wederom iemand 5 minuten langer wachten.
Tier .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De bediening was deze avond niet scherp; de kaart liet lang op zich wachten, lege borden werden pas na 15 minuten weggehaald, de tijd tussen de gerechten was veel te lang (minimaal 30 minuten) en we hadden het idee dat we vergeten werden. De bijgerechten bij het hoofdgerecht kregen we pas nadat we het hoofdgerecht al op hadden. Helaas bleken de bijgerechten toen ook nog smakeloos. Al met al geen leuke avond terwijl we eerder wel een goede ervaring hadden.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het eten was redelijk. Maar de bediening erg, in mijn opzicht, erg onervaren. We moesten lang op de gerechten wachten en sommige kwamen eerder als de rest. Hierdoor aten we op verschillende tijden. Verder moest eerst alles met de Chef overlegd worden. Bovendien bieden ze glutenvrij eten aan, maar bij bestellen bleken ze dit niet te hebben. Overall geen goede ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.