Zucca

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Voordelig
C D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gister heerlijk gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was gewoon lekker. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke gevarieerde kaart. Aanrader!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontvangst was erg vriendelijk, leuke inrichting met prachtig kleurrijke muurschildering. Bij reservering aangegeven dat we een kleine 2 uur hadden ivm afspraak. "was geen probleem, gaan we rekening mee houden".
Helaas, er loopt erg veel personeel rond (allemaal even vriendelijk), maar ondanks alle goede bedoeling kregen wij (na lang wachten) de voorgerechten (brood en brochetta) en direct daarna de hoofdgerechten. 1 hoofdgerecht was verkeerd dus moest opnieuw klaargemaakt worden waardoor wij niet tegelijk konden eten. Op zich waren de hoofdgerechten prima. Jammer dat de zwaardvis er niet was. Dit werd pas ruime tijd na de bestelling verteld... Door alle vertraging was er geen tijd voor een dessert. Dit werd goedgemaakt door een rondje koffie van de zaak. Het ligt niet aan de vriendelijkheid, maar organisatie en timing is natuurlijk wel essentieel wil je een leuke avond hebben. Een teleurstelling dus.
Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een modern en "hip" Italiaans restaurant, maar toch met een gezellige sfeer in het centrum van Leiden. We hebben heerlijk gegeten en de service was uitstekend en heel persoonlijk. we komen zeker nog een keer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gereserveerd via de website. Bevestiging gekregen. Prima systeem. Bij binnenkomst was bij de bediening bekend dat we naar de Schouwburg moesten, dus de opmerking bij de reservering was goed overgekomen. Alleraardigst, vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Helemaal top.
Eten was gewoon.......... lekker. Via de twee aangeboden menu's kun je kiezen uit de voor-, hoofd- en nagerechten voor een schappelijke prijs en een goede kwaliteit. Zeker een aanrader waar we terugkomen.
MiekeDa .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op zoek naar weer eens iets anders, terecht gekomen bij Zucca. Aangegeven dat we op tijd naar de bios moesten en dat was geen enkel probleem. Gezellige en vlotte bediening , leuk tafeltje met uitzicht over de benedenverdieping. Eten was erg lekker en goed van prijs. De kaart biedt echt meer variatie dan de traditionele Italiaan.
Zsuzsa M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Top restaurant! Leuke sfeer, bediening en heerlijk eten. We moesten alleen vrij lang wachten op ons eten terwijl het in het restaurant rustig was (tussen de gerechten zat telkens 30/45 minuten). Verder zeker aan te raden :)
Twintiger .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De goedkopere versie van het menu was prima, lekkere pizza's en pasta. Het was niet druk, maar toch duurde het erg lang voordat het voorgerecht en hoofdgerecht geserveerd werden. Bediening is niet erg geïnteresseerd. De wandschildering is lelijk, maar zie je niets van als je er met je rug naar toe zit.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Onverwachts kwamen we binnen vallen bij dit restaurant, maar het was niet druk dus we hadden een tafeltje voor het uitkiezen. Het interieur is fris en doet gezellig aan, met lange banken aan de zijwand. Bediening is vlot en vriendelijk. We bestelden een glas pinot grigio (dat prima was). Het menu ziet er goed en gevarieerd uit. Ik bestelde de linguine met gamba's. Die was prima in orde: de pasta goed gekookt, de saus zeer goed op smaak. Opgediend met een vers stuk brood en verse rucola. Koffie na was ook dik in orde en alles is zeer redelijk geprijsd.
Jasperbosman .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Zucca is een prima restaurant, maar ik vond het eten net niet goed genoeg om te zeggen dat ik er nu regelmatig heen zal gaan. Bediening was prima en de inrichting vond ik leuk.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Zowel de pasta als pizza was super! Aanrader is absoluut de ravioli met truffel! Snelle en vriendelijke service. De prijs is ook nog een leuk:)
Rrodenburg1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuk restaurant met prima eten.
Wij gingen voor de "duurdere variant" van het 3 gangen menu. Heerlijk. Vitello Tonato was goed, rib-eye met gorgonzola heerlijk (al mag er wel wat minder gotgonzola gebruikt worden) en de citroentaart was ok. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kom zeker nog een keer terug!
M0nst3r .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Uiterlijk van het restaurant sprak me niet echt aan maar het eten en de service was super.
Weinig wacht tijd tussen de maaltijden door en hele goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding!
Zeker een zaak om nog eens terug te komen!
Liekevanvliet .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten was écht een tegenvaller. Ik schrijf niet zo gauw een slechte recensie, maar deze ervaring moet gewoon gedeeld worden. Ten eerste kwam het eten heel laat, terwijl het niet druk was. De bediening kwam laks en ongeïnteresseerd over: opmerkelijk! Ten tweede was het eten lauwwarm en niet goed op smaak, eigenlijk totaal niet lekker. Ik had geen zin om weer zo lang op mijn eten te moeten wachten, vandaar dat ik het niet terug stuurde. Het restaurant ziet er wel mooi uit, maar ik zou 'm niet aanraden! Personeel slecht, eten ook niet goed. Helaas!
Marc_berg1989 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gegeten met twee personen. De service was uitstekend. Goede wijnen en speciale Italiaanse gerechten! Zeer goede sfeer.
Lauravr .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Service van de bediening was goed. We bestelden allemaal een pizza, het was erg rustig, maar ik vond het best lang duren voor de pizza's klaar waren. We vonden twee van de drie pizza's tegenvallen, we hadden er meer van verwacht. Het beleg was nogal karig. Ik had de pollo besteld, de gerookte kip waren boterham belegplakjes, ik had stukjes gerookte kip verwacht en er zou rode peper en rode ui op zitten, dus ik verwachtte een beetje pit erop, maar deze was amper aanwezig. Jammer, had een goede pizza kunnen zijn. Vriendinnetje had de Noche en had daar ook hogere verwachtingen bij en vond de pizza te vettig. De derde pizza was vijf kazen en die beviel wel. Sfeer is wel leuk, leuke inrichting. 't Heeft potentie als 't eten naar verwachting is. In dit geval zou ik 't zelf beter kunnen maken en dat is niet de bedoeling van uit eten gaan.
PatrickKampng .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Via ticketveiling een voucher gekocht en vanavond verzliverd . En wat was het weer heerlijk !! Vooraf namen wij samen de ANTIPASTI “MISTA DI ZUCCA DELUXE” een heerlijk plateau met allerlei heerlijke anti pasta .Als hoofdgerecht namen wij de RIBEYE DI VITELLO heerlijk malse kalfssukade . Als nagerecht namen wij de huisgemaakte Tiramisu en die is zoals vaker Heerlijk !! Nu meerdere keren wezen eten bij Zucca en elke keer weer genieten .. Aanrader!!
Annemart B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijke plek boven, uitkijkend over het restaurant. Naar mijn idee de beste plek. Eetvoorkeuren als vegetarisch en koolhydraatarm zijn prima op te lossen met de bestaande menukaart. Ik genoot van een prima gambasalade en een perfect rare gebakken ribeye vitello met groenten. Met tafelgenoot werd blij van de pompoensoep en genoot van de pasta met groenten. Geen haute cuisine, maar prima prijs/kwaliteitverhouding. Apart benoemen: de bediening, die de drankjes tijdig kwam aanvullen, uitzocht of we wel of geen menu moesten nemen om voordeliger uit te zien, en bijzonder vriendelijk en snel was!
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk gegeten bij zucca, vooral erg genoten van het voorgerecht en het toetje was echt het hoogtepunt!
De pizza zalm met courgette vond ik zelf niet zo, al vind ik gerookte zalm en courgette erg lekker. Je moet gewoon houden van gerookte zalm op een pizza. Het personeel is ook vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. En het is ook nog eens niet duur. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ifs2 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk eten, maar erg slechte bediening (geen aandacht voor gasten, duurt lang voor ze doorhebben dat je iets wilt, drinken brengen duurt ook lang). Het heerlijke eten maakt een hoop goed gelukkig.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gezellig hip restaurant met een leuke kaart en vriendelijke bediening. Simpel en lekker eten. Vers bereidt. Ook vega. De pompoensoep smaakte lekker fris . De pasta met geitenkaas en groente was goed gevuld en smaakte romig. De scroppino is een aanrader.