Zucca

Meer informatie over restaurant Zucca

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Heerlijk eten, lekkere wijn, goede atmosfeer en zeer vriendelijke bediening
Elvire L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Er was net een nieuwe menukaart; het personeel was niet allemaal even bekend met de nieuwe kaart, maar iedereen was heel vriendelijk. Het eten was heerlijk, de wijn goed en het restaurant ziet er leuk uit! Vooraf hadden we tonijn die heerlijk was, maar met name de pizza coppa di parma is een aanrader. Alleen het kaasplankje vond ik persoonlijk minder, voor mij iets te sterk qua smaak, maar mijn tafelgenoot vond het juist heerlijk. We komen zeker weer terug!
Louise B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Een uur moeten wachten op 1 pizza en 1 pastagerecht. Gerechten Werden ook niet tegelijk geserveerd. Gnocchi was niet vers en saai. Pizza was oké.
irene T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was echt heerlijk. Het personeel was vriendelijk. Maar helaas moesten we 15min wachten tot er iemand bij ons tafeltje kwam voor het eerste drankje. Daarna weer 10 minuten voor de kaart. Het hoofdgerecht van mijn partner werd 15 minuten na het mijne geserveerd zonder dat er iets bij werd gezegd. En het was helemaal niet druk zo laat op de avond. Er 'hing' genoeg personeel aan de bar...
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Het eten was lekker en we hadden een gezellige avond.
Helaas ging er bij elke gang wat mis. Bij het voorgerecht kregen we maar de helft, bij het hoofdgerecht kregen 3 mensen 10 minuten later het eten bij bij het nagerecht moest wederom iemand 5 minuten langer wachten.
Tier .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
De bediening was deze avond niet scherp; de kaart liet lang op zich wachten, lege borden werden pas na 15 minuten weggehaald, de tijd tussen de gerechten was veel te lang (minimaal 30 minuten) en we hadden het idee dat we vergeten werden. De bijgerechten bij het hoofdgerecht kregen we pas nadat we het hoofdgerecht al op hadden. Helaas bleken de bijgerechten toen ook nog smakeloos. Al met al geen leuke avond terwijl we eerder wel een goede ervaring hadden.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het eten was redelijk. Maar de bediening erg, in mijn opzicht, erg onervaren. We moesten lang op de gerechten wachten en sommige kwamen eerder als de rest. Hierdoor aten we op verschillende tijden. Verder moest eerst alles met de Chef overlegd worden. Bovendien bieden ze glutenvrij eten aan, maar bij bestellen bleken ze dit niet te hebben. Overall geen goede ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen zondag spontaan binnen gelopen, we kwamen er toch langs. Industrieel ingerichte zaak, wel aardig. Vriendelijk personeel. Niet zo geweldig eten. De artisjokharten met kaas gegratineerd vooraf waren aardig, met hier en daar harde stukjes. De spezzatino had niet zo veel smaak, de spaghetti was droog. Stond dus kennelijk al een tijdje. Ook het dessert was niet geweldig. Mijn tafelgenoten waren ook niet heel enthousiast. Aardig voor een keer, niet meer dan dat.
Justa V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Op maandagavond heerlijk gegeten. Het gestoofde kalfsvlees is echt een aanrader!! Op maandag was er een kortingsactie op het menu extraordinary, waardoor het echt een heel goede prijs/kwaliteit verhouding was. Bediening was goed. We komen hier nog eens terug!
Sara T.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We gingen hier eten vanwege de vele positieve reacties maar het eten was echt een enorme tegenvaller. De ijskoude antipasti ligt zonder gevoel op een plank, de pizza's kunnen er mee door en de pasta heeft niks met Italië te maken. Niet voor herhaling vatbaar, er zijn vele betere plekken om Italiaans te eten.
C D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Gister heerlijk gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was gewoon lekker. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Leuke gevarieerde kaart. Aanrader!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Ontvangst was erg vriendelijk, leuke inrichting met prachtig kleurrijke muurschildering. Bij reservering aangegeven dat we een kleine 2 uur hadden ivm afspraak. "was geen probleem, gaan we rekening mee houden".
Helaas, er loopt erg veel personeel rond (allemaal even vriendelijk), maar ondanks alle goede bedoeling kregen wij (na lang wachten) de voorgerechten (brood en brochetta) en direct daarna de hoofdgerechten. 1 hoofdgerecht was verkeerd dus moest opnieuw klaargemaakt worden waardoor wij niet tegelijk konden eten. Op zich waren de hoofdgerechten prima. Jammer dat de zwaardvis er niet was. Dit werd pas ruime tijd na de bestelling verteld... Door alle vertraging was er geen tijd voor een dessert. Dit werd goedgemaakt door een rondje koffie van de zaak. Het ligt niet aan de vriendelijkheid, maar organisatie en timing is natuurlijk wel essentieel wil je een leuke avond hebben. Een teleurstelling dus.
Lisa P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Een modern en "hip" Italiaans restaurant, maar toch met een gezellige sfeer in het centrum van Leiden. We hebben heerlijk gegeten en de service was uitstekend en heel persoonlijk. we komen zeker nog een keer terug.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gereserveerd via de website. Bevestiging gekregen. Prima systeem. Bij binnenkomst was bij de bediening bekend dat we naar de Schouwburg moesten, dus de opmerking bij de reservering was goed overgekomen. Alleraardigst, vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Helemaal top.
Eten was gewoon.......... lekker. Via de twee aangeboden menu's kun je kiezen uit de voor-, hoofd- en nagerechten voor een schappelijke prijs en een goede kwaliteit. Zeker een aanrader waar we terugkomen.
MiekeDa .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op zoek naar weer eens iets anders, terecht gekomen bij Zucca. Aangegeven dat we op tijd naar de bios moesten en dat was geen enkel probleem. Gezellige en vlotte bediening , leuk tafeltje met uitzicht over de benedenverdieping. Eten was erg lekker en goed van prijs. De kaart biedt echt meer variatie dan de traditionele Italiaan.
Zsuzsa M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Top restaurant! Leuke sfeer, bediening en heerlijk eten. We moesten alleen vrij lang wachten op ons eten terwijl het in het restaurant rustig was (tussen de gerechten zat telkens 30/45 minuten). Verder zeker aan te raden :)
Twintiger .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
De goedkopere versie van het menu was prima, lekkere pizza's en pasta. Het was niet druk, maar toch duurde het erg lang voordat het voorgerecht en hoofdgerecht geserveerd werden. Bediening is niet erg geïnteresseerd. De wandschildering is lelijk, maar zie je niets van als je er met je rug naar toe zit.
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Onverwachts kwamen we binnen vallen bij dit restaurant, maar het was niet druk dus we hadden een tafeltje voor het uitkiezen. Het interieur is fris en doet gezellig aan, met lange banken aan de zijwand. Bediening is vlot en vriendelijk. We bestelden een glas pinot grigio (dat prima was). Het menu ziet er goed en gevarieerd uit. Ik bestelde de linguine met gamba's. Die was prima in orde: de pasta goed gekookt, de saus zeer goed op smaak. Opgediend met een vers stuk brood en verse rucola. Koffie na was ook dik in orde en alles is zeer redelijk geprijsd.
jasperbosman .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Zucca is een prima restaurant, maar ik vond het eten net niet goed genoeg om te zeggen dat ik er nu regelmatig heen zal gaan. Bediening was prima en de inrichting vond ik leuk.
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Zowel de pasta als pizza was super! Aanrader is absoluut de ravioli met truffel! Snelle en vriendelijke service. De prijs is ook nog een leuk:)