Over het restaurant ZòXander!

Martijn Bokkers, eigenaar en chefkok van ZòXander, heeft een voorliefde voor de klassieke keuken. Hij laat zich vooral leiden door pure, rijke en smaakvolle gerechten. Dagverse producten met een grote variëteit van groenten, gevogelte, vlees en vis. Allemaal terug te vinden in het Chef’s menu. Natuurlijk houdt onze keuken hierbij rekening met uw dieet en/of voorkeurswensen. Ook is er bij elk menu een bijpassend wijnarrangement mogelijk. Dit arrangement is zorgvuldig samengesteld door onze sommelier voor een perfecte wijn/spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant ZòXander!

• : Parkeerplaats

Donderdag T/M zondag 17:00 - 23:00u.
Dinsdag en Woensdag gesloten.

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant ZòXander!

K. K.
JamesBe .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben een heerlijk 4-gangen menu gegeten. Mooie porties, goede smaak en lekkere bijpassende wijntjes. De bediening was erg goed en vriendelijk. Verder waren we erg enthousiast over de leuke en sfeervolle locatie. Ik zou het iedereen aanraden!
moniquemastenbroek .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten: de borden waren ook prachtig opgemaakt en het smaakte allemaal even lekker. We hebben heel gezellig 2,5 zitten keuvelen met een vijfgangendiner. Een aanrader!
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Op een maandagavond heerlijk gegeten met een even vriendelijke als bekwame bediening. Duidelijke uitleg over gebruik van de AH kortingsactie bonnen
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was werderom erg lekker en plezierig. We hebben heerlijk gegeten. Dit keer hadden we een plekje met uitzicht op de keuken, was erg leuk.
Aurevoirsuus .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben hier ontzettend lekker gegeten! We konden korting krijgen op een uitgebreider menu icm AH-actie. Daar hebben wij geen spijt van gekregen!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten en goede service. Bediening komt rustig over en is erg vriendelijk. Er wordt kort iets verteld over het eten dat geserveerd is. Zeker aan te raden als je een avond lekker wil eten!
tvdhoeven .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was erg druk in de beperkte ruimte en het rumoer door het praten was zodanig dat wij niet ontspannen met elkaar konden praten (drie personen). Dat vind ik een groot nadeel en daar zou echt iets aan gedaan moeten worden.
Het eten was lekker, maar weinig uitgebalanceerd, veel kleine dingetjes erbij die ook genoemd werden, maar weinig toevoegden in de smaak. Daardoor vond ik het toch nog duur, ondanks de AH-actie.
De bediening was vriendelijk.
Sonja H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuk om mee te kunnen kijken hoe de gerechten bereid worden. En het was erg leuk dat we bij het grand dessert vuurwerk hadden omdat we gedeeld hadden op facebookmakers dat we uit eten waren ter gelegenheid van onze trouwdag..erg attent.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Ze hadden diverse opties op de AH actie, wij hebben gekozen voor het 4 gangen diner met proeverij bij voor- en nagerecht. Is erg goed bevallen. Er wordt dan 35 euro van de rekening gehaald.

Met mijn zwangerschap is ook erg goed rekening gehouden!
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden een verrassingsmenu van de AH actie, en alles was even goed en smaakvol. De borden waren mooi opgemaakt en de gerechten waren verfijnd. Een aanrader!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het verrassingsmenu was verrassend en lekker. De bediening was goed en we ervoeren geen negatief effect omdat alle tafels bezet waren. Omdat het een kleinere ruimte is zit je wel dicht op elkaar.
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We maakten gebruik van de AH restaurantactie. We kozen voor het meest uitgebreide menu (6 gangen). Prima eten, mooi opgemaakte borden en een vriendelijke, vlotte bediening. Goed wijnarrangement voor een redelijke prijs. Gezellig restaurant, zeker een aanrader.
wilko R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
prima gegeten en AH menu was prima.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
FO F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Voortreffelijk gegeten om het fraaie buitenterras: zowel voor-, hoofd- als nagerecht waren tongstrelend!
Aanrader voor een volgende keer!
wilma G.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben een geweldig lekker diner genoten.
Het klopte allemaal, en zullen in de toekomst zeker nog eens gaan eten bij Zoxander.

Mvg Wilma
Martien S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldig genoten van een 5-gangen verrassingsdiner onder aftrek van de waarde van het AH-menu. We komen zeker nog een keer terug. Het eten is heerlijk, de koks zijn creatief; de borden zijn mooi opgemaakt en de bediening is erg vriendelijk. Ook is er goed rekening gehouden met onze wensen/allergieën.
Esclarmonde V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Gebruik gemaakt van een AH bon, daarmee korting gehad op een menu. Het was mooi weer dus lekker op het terras gezeten.
Janine N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-diner voucher. Goed geïnformeerd over de mogelijkheden om die voucher te gebruiken. Lekkere wijn gedronken, het diner: voor: kalfsmuis met tonijnmayonaise, hoofd: eendenborst, na: hangop met fruit en cake en sorbet. Zeker voor herhaling vatbaar!
RR49 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Een restaurant waar ze weten en doen wat de klant verwacht. Prima gegeten volle aandacht van het personeel. Echt een adres om weer een keer heerlijk uit eten te gaan.