Zowyzo Eten & Drinken

Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 17:30
Vrijdag 10:00 - 20:30
Zaterdag 10:00 - 16:30
Zondag Gesloten

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ziggi .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Onze lunch was geweldig, dat wisten we al daarom waren we er weer! Heerlijk vers, ruim voldoende
iedereen was blij.
Waar we wat minder blij mee waren was de de mevrouw die ons hielp, het was druk maar wij zagen geen reden waarom ze zo ons zo onaardig hielp. Maar we proberen het gewoon weer een keer hoor.........
Eliza
Neeltje1904 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Wel moeilijk kiezen met zoveel lekkers op de kaart! Alle borden die langs kwamen zagen er even geweldig uit. Na lang wikken en wegen (geen enkel probleem voor t personeel) gekozen voor een 'dikke mik met oosterse kip'... Verrukkelijk! Inclusief knapperige taugé. Alle tafels (binnen en buiten) bezet en toch hebben ze alles onder controle. Snelle bediening, snel in de keuken. Leuk modern en grappig interieur met leuke accenten. Hier voelt iedereen zich welkom
Pielhaas .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Op uitnodiging van onze zoon en zijn vriendin hebben we van een heerlijke goed verzorgde Hi-tea genoten bij Zowyzo. Heerlijk entree's smaakvolle goed belegde broodjes en een ruime sortering aan zoetigheid. Gebracht door de uiterst gemotiveerde medewerkers.
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Na een lange fietstocht hier neer gestreken voor een hapje te eten. Bediening vriendelijk en snel. Het eten was goed, wel lekker, niet van uitgesproken klasse maar gewoon goed. Voor een snelle, goede en betaalbare maaltijd een aanrader.
Reinie M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Echt helemaal geweldig, een super middag gehad met onze straat.
Niets was zowyzo teveel, heerlijk geborreld en genoten van al die heerlijke soepjes en hapjes!
Voor herhaling vatbaar!!