Zout & Peper

5 Mei Plein 13 6701 DW Wageningen Nederland Kaart

Over het restaurant Zout & Peper

Met een gastvrij en enthousiast team bestaande uit koks en kelners, word er dagelijks gewerkt met een traditionele BBQ. Dit is een houtskool gestookte bbq die flink hoge temperaturen kan bereiken. Van de gerechten die je op de kaart vindt, komen vrijwel alle hoofdgerechten van de BBQ, wat zorgt voor een heerlijke authentieke houtskool smaak. Het geeft simpelweg een betere kwaliteit en smaak dan bakken of grillen. De gerechten krijgen een subtiele maar fenomenale smaak van het hout; een heerlijke textuur en sappigheid bij alle producten.

Maak kennis met het nieuwe bbq-concept; proef de oorspronkelijke smaak van de ingrediënten en de liefde voor de producten!

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Zout & Peper

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Gepassioneerde en fijne bediening en gastheer.
Heerlijk gegeten.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Was zeer goed en zeer goed personeel zeer vriendelijk
Gaan zeker nog eens terug
En niet duur
Jan.w B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Voor de eerste maal, goed bevallen gaan zeker nog wel.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Fantastisch! Voor weinig kun je er heerlijk eten. Waar vind je dat nog? De gamba’s en de carpaccio zijn er óverheerlijk!! Echt een dikke aanrader!
S.Roetman R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Was echt super lekker. Vlotte bediening, aardig en ook niet dat je binnen een bepaalde tijd moest et e. We komen zeker nog een keer terug
Angel K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het vlees vond ik erg taai, de carpaccio en de ossenhaaspuntjes. De vis (zalm) daarentegen was erg lekker. Bediening was top, super enthousiast en vriendelijk personeel.
Marie-jose R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Vooraf de gerookte zalm en tartaar die verrassend lekker waren en mooi opgemaakt. Maar het hoofdgerecht was een pannetje vol met gekookte garnalen, wat veel en vooral heel saai eten is. De diepvries gemengde groente kan echt niet meer net als de aardappelsalade van koude kriel in de schil. De bediening en service is goed.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Leuk en gezellig restaurant in Wageningen. Min puntje, als het druk is kan het eg rumoerig zijn en kun je lkaar slecht verstaan. Verder het eten is lekker en zeker een aanrader. tip voor de bediening: hier geld ook als het druk is, om in ieder geval per tafel af te werken, want onze tafel werd halverwege opdienen vergeten, waardoor we een deel niet meer kregen. Uiteindelijk na opmerking wel.
Jack V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Per toeval beland in dit restaurant, wat een ontzettend leuk en goed restaurant. Behulpzame bediening en een hele goede gastvrouw. Niets was teveel. We kunnen geen minpuntje bedenken. Eten goed, goede ambiance, echt top!
Jesse D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuke eetgelegenheid met een sfeervolle binnentuin. Het broodje met tappenade en de carpaccio vooraf waren lekker. Mijn hoofdgerecht was lekker gegrild, ironisch gezien stonden het zout en peper echter niet op tafel in dit restaurant. Het bijgerechtje met de groenten leek mij gewoon diepvries en dat vond niemand aan tafel lekker, dus die zou ik zeker niet meer erbij geven.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prachtig terras, mooi authentiek pand, fantastische gastvrouw, vlotte bediening, lekkere wijn en lekker eten voor een goede prijs. Aanwinst voor Wageningen.
Dylyan K.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ik heb een hele goede recensie geschreven omdat ik niet wil dat de waardering van dit restaurant omlaag gaat zonder dat ik er gegeten heb. Maar wat ik wel kwijt wil, is dat ik vandaag via Iens een reservering bij zout en peper gedaan heb, welke bevestigd werd, en welke halverwege de middag opeens telefonisch geannuleerd werd. Dit voelt niet gastvrij. Dus Iens-gebruiker: check voortaan je reservering door er nog even achteraan te bellen zodat je niet voor een onaangename verrassing komt te staan, zoals wij..
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Leuk concept. Erg ontspannen eten. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding!
Bo L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
We hebben hier een heerlijke avond gegeten met een verrassend concept. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Een top plek met een gezellige sfeer! We komen zeker terug!
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heerlijk samen met mijn vrouw en kinderen gegeten, daarbij ook prima glutenvrij kunnen bestellen. Het concept is prettig, de kwaliteit goed en gastvrijheid in orde. Een aanbeveling waard!
Joyce R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voortreffelijk. Leuk concept.
b-r- B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuk concept, vriendelijke bediening en (meestal) heel lekkere en verzorgde gerechten. ( De toetjes waren wat minder). Alles prettig voor een avondje uit. We komen terug!
Mirella D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuk concept, prettig personeel, gezellige inrichting. Erg relaxed gegeten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
We waren voor het eerst in het restaurant. Het was heel goed. Sfeer gezellig en lekker gegeten. 1 tip: kom niet te vaak vragen of alles lekker is. Dit is een beetje storend maar begrijp het wel. Het restaurant is nog niet zo lang open en dan wil je grrag weten of alles lekker is. Niet doen. Jullie hebben geen bevestiging nodig. Jullie doen het uitstekend in onze ogen.
José S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hartelijk ontvangst, uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Een aanrader!