Zotte Lunch & Diner

Straatweg 114 3051 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zotte Lunch & Diner

Zotte Lunch en Diner aan de Straatweg in Hillegersberg/Rotterdam Zotte Lunch en Diner is gevestigd aan de statige Rotterdamse Straatweg, de lange laan die leidt naar de sfeervolle wijk Hillegersberg. Hier kun je genieten van een heerlijk lunch of een prachtig diner, er is een uitgebreide keuze aan gerechten. Bij de diner kaart is er ook een uitgebreide Black Angus Beef kaart met heerlijke voor en hoofdgerechten. Ook voor de wijn heeft Zotte Lunch en Diner een ruime keuze aan wijnen per glas of per fles. Maak je klaar voor een sfeervolle lunch of diner! Wij kijken uit naar uw komst.

Halve fles mineraalwater

9,3

Jouw recensie over het restaurant Zotte Lunch & Diner

Wim S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Vriendelijk ontvangst. Op ons verzoek en zonder problemen snel geserveerd. Het is hier leuk zitten en het eten is goed. De prijs kan wel wat oplopen want je wordt aangespoord extra's te bestellen.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ben hier met een groep van 10 personen geweest en verrukkelijk gegeten. We kregen 3 amuses en een 3-gangenmenu met lekkere bijpassende wijnen door onze vinoloog uitgezocht samen met de sommelier .
Zeer attente bediening, het restaurant was helemaal volgeboekt en daardoor zeer rumoerig.
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten, tnx Rene en tot snel weer!
Arina D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Van begin tot eind gevarieerd, kleurrijk en heerlijk!
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer sfeervol restaurant. Tip: neem vooraf de mosselen! Het black angus menu is zeer smakelijk maar stevig aan de prijs. De bediening is super vriendelijk.
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij Zotte met ons gezin, fijne bediening die op een persoonlijke manier ons een hele gezellige avond heeft bezorgd. We hadden allemaal een black angus gerecht van de green egg. Echte aanrader!
Solange D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Ontvangst /Onthaal was al top. Netjes voorstellen bij naam en gelijk laten genieten door aperitief en hapje voor te stellen. Makkelijk, open en klantvriendelijk. Je wordt gezien. Dacht dat de dame de eigenaar was dus kun je nagaan! Toppertjes.
Eten was ook heerlijk, smaakvol in juiste portie en samenstelling. wijn- en ginkaart naast een goed glas pelligrino water, top.
Diada V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
super fijn restaurant om te eten met super bediening altijd even vriendelijk
De tafel van E. De Graeve D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Was weer heerlijk eten, met altijd een gezellige en persoonlijk ontvangst. Weer een top-avond gehad !
Patricia D.
Heerlijk gegeten met uiterst vriendelijk personeel.
Wij waren hier voor de 2e keer en komen zeker weer terug.
Een tip: bied kraanwater aan ipv flessen
Antoon B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Gekozen voor t Lobster Menu. Alles precies goed. Eerst heerlijk voor de deur een apperetief en daarna naar binnen. Fijne persoonlijke bediening . Waarbij Esther en haar collega zich zelfs kwamen voorstellen. Ze gaan ons hier zeker terugzien.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Voor de zoveelste keer zalig gegeten. Ronald, top kok! Hester, geweldige gastvrouw en Rene? Een beter patron vind je niet snel
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Heerlijk gegeten., ongedwongen sfeer fijne avond gehad
Carlijn P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wat een verrassing was deze avond.. werkelijk ieder gerecht was fantastisch! En de bediening maakte de avond helemaal compleet! We komen snel terug!
SANDRA B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij zijn voor het eerst gaan lunchen bij Restaurant Zotte en hebben genoten! De kwaliteit en de service zijn van hoog niveau. De Chef krijgt van ons een ster! Hij kan toveren....en zette voor ons een verrassende en smaakvolle lunch op tafel! Wij gingen voor het verrassingsmenu. Wij gaan hier zeker naar terug!
jca B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het was een heel erg lekkere culinaire ervaring uitgevoerd met vakkundig en een leuke ondersteuning van het bedienend personeel.Alles was perfekt in balans een fijne ervaring en een tevreden gevoel en een feest voor je smaak.Bedankt wederom kok en keukenpersoneel.
jca B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Het was een culinaire happening met heel veel gezelligheid en vakmanschap een bijzondere eetbeleving voor herhaling vatbaar chapeau wat een tractatie.
André G.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Valentijns avond met 10 personen hier het Valentijns menu gegeten
Het was in 1 woord helemaal top
Geweldig eten
Super vriendelijk personeel
Kortom topzaak
Chapeau en dank voor de super avond
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn op valetein savond geweest met 10 vrienden was helemaal super gezellig en heerlijk gegeten!
Echt een aanrader ook voor lunch vaak geweest!
Personeer en eigenaar super vriendelijk!
Bertram R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Lekker eten!!
Martyhendriks H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We waren hier eigenlijk per ongeluk terecht gekomen, maar ons wachtte een mooie ervaring ! Lekker eten, gezellige sfeer, hele vrindelijke