Zotte Lunch & Diner

Straatweg 114 3051 BM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Zotte Lunch & Diner

Zotte Lunch en Diner aan de Straatweg in Hillegersberg/Rotterdam Zotte Lunch en Diner is gevestigd aan de statige Rotterdamse Straatweg, de lange laan die leidt naar de sfeervolle wijk Hillegersberg. Hier kun je genieten van een heerlijk lunch of een prachtig diner, er is een uitgebreide keuze aan gerechten. Bij de diner kaart is er ook een uitgebreide Black Angus Beef kaart met heerlijke voor en hoofdgerechten. Ook voor de wijn heeft Zotte Lunch en Diner een ruime keuze aan wijnen per glas of per fles. Maak je klaar voor een sfeervolle lunch of diner! Wij kijken uit naar uw komst.

Halve fles mineraalwater

Het was in 1 woord helemaal top
Geweldig eten
Super vriendelijk personeel
Kortom topzaak
Chapeau en dank voor de super avond
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We zijn op valetein savond geweest met 10 vrienden was helemaal super gezellig en heerlijk gegeten!
Echt een aanrader ook voor lunch vaak geweest!
Personeer en eigenaar super vriendelijk!
Bertram R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Lekker eten!!
martyhendriks H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We waren hier eigenlijk per ongeluk terecht gekomen, maar ons wachtte een mooie ervaring ! Lekker eten, gezellige sfeer, hele vrindelijke
Jacq D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zalig gegeten, sfeervol. Personeel denkt graag mee en is zeer vriendelijk. Gerechten zijn heerlijk. Ruim in keus. De borden zijn mooi opgemaakt. Voor ieder gerecht passende wijn. De stoelen zitten ook fijn. Omen zeker terug.
Teo T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten met een groep van 12 personen. Leuke, informele bediening en de prijs was zeer acceptabel.
Isabel D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk eten en goede service. Wij komen zeker terug!
Jetse de V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima eten, goede bediening. Heerlijk voor een avondje quality time met vrienden.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Vanmiddag heerlijk geluncht bij restaurant Zotte. De saté van kippendij was echt bizar zacht en heerlijk op smaak. De frietjes zijn ook echt te lekker. Grote aanrader...
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Vandaag heerlijk geluncht bij Restaurant Zotte!

Patat Stoofvlees is een absolute aanrader!! Maar volgens mij is alles op de kaart lekker...

Bedankt voor de gezellige middag en zeker tot ziens!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
het eten was erg lekker, maar iets meer creativiteit zou het aantrekkelijker maken.
Kellie S.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Ik en mijn partner hebben hier eergisteren voor het eerst gegeten.Wij zijn begonnen met overheerlijke Ibericoham gevolgd door een Overheerlijk gerecht met kaviaar,kalfsentrecot en een overheerlijke eclaire als afsluiting.overal overheerlijke cava's en wijnen erbij..de sfeer,personeel,inrichting én het eten plus wijnen,men moet hier een keer geweest zjjn.wij zijn meer dan voldaan en heel gelukkig naar hui gegaan en hebben voor deze maand aleer n tafeltje gereserveerd.. <3
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten werden zeer verzorgd opgediend en waren van goede kwaliteit/prijs verhouding. Attente, niet opdringerige bediening. Warme, rustige sfeer in restaurant. We komen zeker terug!
Melanie W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
6 jaar getrouwd, romantisch en zalig willen eten? Zotte was wederom de perfecte keuze. Alles klopt, van de vriendelijke gezellige bediening tot de prachtige wijnen, heerlijke gerechten en romantische stoere interieur. Een echte aanrader!!!
Xander P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Echt super lekker eten en een top bediening????????????????????
jwolfs W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Zeer goed restaurant , niet goedkoop maar wel goede prijs-kwaliteit verhouding
René V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Fantastisch, wij hebben het geluk elke week buiten de deur te eten, al 3 jaar. Hier waren wij nog niet eerder geweest. In die 3 jaar van alles gezien en gegeten, 2 sterren tot een v/d Valk. Dit was super!!! Wij komen zeker terug.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren 25-05-2017 na een afwezigheid van bijna 10 maanden hier weer eens neergestreken. Kreeftmenu genomen. Alle gangen met zorg bereid en leuk opgediend. Kortom een echte aanrader. Koffie en grappa chardonnay rondden het geheel af. Zeer geslaagde avond gehad.
Maureen A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke avond gehad: heerlijke gerechten en bijpassende wijnen. Dit wordt een van onze favorieten.
Elena H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
We hebben heerlijk gedinerd bij Zotte. De gerechten waren erg lekker en kwamen in mooi opgemaakte, geschikte porties. De bijpassende wijnen bevielen ook erg goed, de bediening was uitstekend en het restaurant leuk ingericht. Ik zou Zotte zeker aanraden, mijn enige verbeterpunt zou het toevoegen van vegetarische gerechten op de kaart zijn.