Zorba de Griek

Marktstraat 22 1431 BE Aalsmeer Nederland Kaart
31-297320492

Over restaurant Zorba de Griek

Grieks geluk in Aalsmeer

Dans de Sirtaki in dit typisch Griekse restaurant in het centrum van Aalsmeer! Een keuken met heerlijke traditionele gerechten die je al op afstand kunt ruiken. Het menu biedt veel keus en variatie in specialiteiten, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Zorba de Griek

Ellenvandenhaak .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Het eten was erg lekker vooraf een soep en mijn man mosselen , daarna hoofdgerecht vlees giros en kip salade friet etc... toetje griekse yoghert en madame blanch beide erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
Hansensilvia .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Heerlijk voorgerecht, prima hoofdgerecht en een top nagerecht. Goede bediening, vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader om eens dit restaurant te bezoeken.
CobyvdM .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Gebruik gemaakt van de spaarkaart van AH.
Heel vriendelijke bediening je voelt je echt welkom!
Eten was uitstekend en grote portie.
Ehsevering .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Het was gezellig,jammer dat de pin stuk was, ze hadden een speciaal AH menu, maar er
was keuze genoeg, en lekker, goede bediening, en redelijke prijs,
Mbrouwer49 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het eten bij Zorba de Griek is uitstekend. Alles vers, niets uit een pakje of potje! Net of je even in Griekenland bent. Bediening is vriendelijk en het restaurant gezellig.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het was al aardig druk toen wij dit restaurant binnengingen. Wij bestelden beiden alleen een hoofdgerecht. De zaak liep helemaal vol. Omdat er maar 3 obers waren, waarvan er een alleen de drankjes verzorgde, waren 2 obers echt te weinig om de volle zaak te bedienen, het stagneerde aan alle kanten. Mensen moesten lang wachten op, of de kaart, het eten of de rekening. Gelukkig kregen wij het eten vrij vlot. Een besteld glas wijn is nooit gekomen, slordig. Het eten is verder prima.
Stevenkooij .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Het eten is goed alleen was het erg druk en moesten daarom heel lang op alles wachten. Wij hadden eerst een tafeltje naast de deur en dat was erg koud maar kregen na 1 keer vragen direct een ander tafeltje, kortom goed eten maar we hebben er wel 4 uur gezeten
Jaimy91 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Heel leuk restaurant. Het personeel was erg aardig en in voor grapjes.
Het eten was top, echt lekker! Grote porties, we zaten goed gevuld na afloop.
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het eten is heerlijk! Voor het AH menu hebben ze goede keuze! Wij hebben weer genoten. Wel lachen dat de pinautomaat na 3 maanden nog steeds defect is.
M.vleghaar .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten is heerlijk. Je krijgt genoeg.

Alleen de prijs zou iets naar beneden bijgesteld moeten worden.
Wij denken dat het te duur is voor sommige mensen.
In de stad eet je goedkoper in een Grieks restaurant.
TCPop .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gereserveerd met AH-voucher, hiervoor was een speciale menukaart gemaakt. Genoeg keuze mogelijkheden. Was alleen erg druk deze avond en moesten wat lang op het eten wachten.
Kregen bij binnenkomst en bij de rekening een ouzo van het huis aangeboden.
Bediening was heel vriendelijk.
Het restaurant zag er goed uit en vond het sfeervol ingericht.
Margee .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Toevallig hier terecht gekomen. Druk restaurant,maar de bediening was goed, vriendelijken eten was snel.
Decor typisch grieks restaurant.
Eten goed niets mis me. Lekkere gyros en mals lamsvlees en moussaka was ook erg lekker.
Qua portie ruim voldoende en prijs van de gerechten ook goed.
Jjheeren .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gewoon lekker eten. Goede bediening. Het restaurant is gezellig ingericht. We hadden souvlaki en een aubergine gerecht. Prima!
Neem wel contant geld mee!
Roze.glitters .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
We kwamen hier via de Ah restaurantactie. Andere recensies zagen er plezierig uit. En ik kan dit alleen maar beamen. Leuk keuze menu (speciaal voor deze actie) met genoeg keuzemogelijkheden voor 30 euro.
Voorgerechtjes zouden misschien iets ruimer kunnen (ik geloof 3 sneetjes stokbrood per persoon? Maar wel lekker en (meer dan) genoeg om er op te smeren). Hoofdgerecht was ook niet overdadig veel, maar voor ons was het genoeg. Toetje was lekker!
Bediening was prima. Kan er niets op op- of aanmerken.
Lekker gegeten en als ik weer eens Grieks wil eten, zal ik dit restaurant zeker weer bezoeken.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk gegeten met de ah restaurantkaart. De gebakken mosselen waren super lekker. Bediening was netjes en verliep goed. Lees was ruim voldoende.
Jammer dat de pin stuk was, zodat we eerst moesten pinnen. Maar die zal de volgende keer wel weer werken. Fijne avond gehad.
Annie B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met een klassiek moderne uitstraling is het niet het meest 'warme' restaurant waar je binnenstapt maar dat maakt het vriendelijke personeel direct goed. Speciale AH/Iens menu kaart met voldoende keuze voor iedereen. Het eten was prima, de mosselen super smaakvol.
Nvankampen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
eten was uitstekend en goed verzorgt en personeel was zeer attent. Lokatie is prima en schoon
en goed bereikbaar voor auto ,parkeren op plein voor gemeente huis (zondag vrij )
An.elzinga .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wij kregen een speciale AH menukaart, maar daar stond voor iedereen wel iets op wat we lekker vonden. Zelfs de vegetariër onder ons had nog keuze uit meerdere gerechten. Het eten was zeer smaakvol en de bediening super goed. We waren met een groep van 10 mensen en hebben een zeer leuke avond gehad!
Lindawitte .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Voor de tweede keer hier gegeten met de AH actie,wederom héérlijk gegeten.
Bediening was top! Deze keer meer oplettend wat betreft de inhoud van de glazen.
Hier gaan we vaker eten,met of zonder actie!
Hansrijsenbrij .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het eten was er erg lekker de bediening prima en het aangepaste menu had genoeg keus
Het drinken was wel wat aan de prijzige kant.