Zorba de Griek

Meer informatie over restaurant Zorba de Griek

Jouw recensie over het restaurant Zorba de Griek

Fulco28 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Gisteren lekker gegeten bij Zorba. Gevestigd in een zijstraatje van het plein in het oude centrum. Zaak is wat donker en gedateerd ingericht. Dat wordt meteen gecompenseerd door de gastvrije en vriendelijke ontvangst met een glaasje ouzo.

Leuke kaart. Keuze valt op de calamaria schotel en een gemengde grill schotel. Er komen prima gerechten uit de keuken. De grill schotel is al goed maar de calamaria is zelfs uitstekend. Verse inktvis, goede dikte en heerlijk krokant beslag. Uitstekend!

Lekkere tzatziki en aardappeltjes. Minpuntjes? Jawel, knoflooksaus uit een potje kan echt niet.
Redelijke prijzen en portionering. Geen overdadige hoeveelheden maar gewoon goed. Extra tzatziki wordt niet op de rekening gezet. Netjes. Na prima koffie en cappuccino gaan we tevreden naar huis. We komen graag nog eens terug.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wij aan regelmatig eten bij Zorba de Griek, het is onze favourite.
Altijd als we even gaan shoppen in Zaltbommel kunnen het niet nalaten hier te eindigen.
Het eten is er voortreffelijk en altijd lekker. Ik begrijp daarom ook niets van bovenstaande negativiteit in de recensies. Wij hebben aardig wat vergelijkingsmateriaal in Grieks eten, maar Zorba scoort hoog bovenaan. Altijd vriendelijk niet opdringerig, en gewoon goed en lekker. Een dikke pluim!!!
jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Samen gegeten bij Zorba. Voorgerecht boerensalade. Lekker verse salade. Mijn partner had gebakken feta. Heerlijk. Hoofdgerechten waren ook prima. Mooi portie. Vooral de broodjes vooraf zijn heerlijk! Baas is echte gastheer. Decor beetje oubollig Grieks. Een keer nieuw deurbeslag op de deuren van de toiletten zou geen kwaad kunnen. Maar al met al prima gegeten.
aktkyk .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2014
Het eten was in tegenstelling tot 2013 heel erg weinig. Wij hadden een Hermes schotel waarvan de snitzel net zo dun was als een schoenzool. De bifteki was net zo groot als een hamburgertje voor op de steengril en de souflaki was net zo groot als een sateetje. We bestelde als nagerecht de baklava (dat waren letterlijk 3 stukjes van 2x1 cm) en 1 klein bolletje ijs met wat slagroom op je bordje. Ik had van te voren op de website gekeken en zag dat de Hermes schotel werd aangeboden voor 12,50 en op de prijslijst bij Zorba stond 14,50 dus de website wordt ook niet bijgehouden (beetje misleidend) Kortom het was eten bij een "echte"Griek
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Bij binnenkomst werden we nog net begroet door het personeel, maar niet van harte. Restaurant was praktisch leeg maar toch werden we naar een tafel geleid direct achter andere gasten. Wij wilden graag een eigen keuze maken. Na 5 minuten zitten werd de kaart gebracht en weg was de bediening. 10 minuten later werd er gevraagd wat we wilden bestellen: ja een wijn en bier ajb. Lijkt me handiger / verdienstelijker wanneer er eerst een drankje wordt geserveerd en dan de kaart. Voorgerecht was keuze van de chef. Eten was niet heel slecht maar we hadden het gevoel dat het uit een grote bak kwam en niet echt vers. Halverwege het voorgerecht mijn lege glas maar eens aan de rand van de tafel gezet als hint. Bij afhalen voorgerecht aangegeven dat we nog wat wilden drinken. Daarna kwam de bediening terug met de vraag: u moest nog wat drinken?? Vlees van hoofdgerecht was acceptabel, beetje flauw. Gebakken aardappels waren vol met lucht en de sla was zeker niet vers.

Hoofdgerecht was uitgeserveerd en leeg wijnglas weggehaald maar geen nieuwe tot aan het betalen aan toe. Pepermuntjes bij weggaan zijn niet heel vers meer.

Kortom: kwaliteit van eten is redelijk, bediening is in basis aardig maar niet heel actief klantgericht. Druppel was telefoon aan het oor achter de biertap glazen spoelen en hoesten boven spoelbak zonder hand voor de mond. En het in het zicht van de klanten aan de bar zitten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Theolies .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
gezellig gegeten en leuk bediend.
kregen eerst een ouzo.
voorgerecht boerensalade
hoofdgerecht bifteki en zorbaschotel
nagerecht coupe yoghurt en koffie.
koffie werd niet berekend.
vonden het er erg gezellig
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Spontaan hier naar binnengelopen. Ontvangst is er helaas nauwelijks.
Heerlijke verse broodjes met huisgemaakte kruidenboter!
Vleesschotel was niks mis mee, allemaal erg lekker zoals bij de meeste Griekse restaurants!
Naar de wensen werd goed geluisterd, alles mooi op tijd. Alleen had de serveerster haar shirtje wel een beetje te open.
Inrichting is matig.