Zorba De Griek

Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 23:30

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij komen al jaren regelmatig eten bij Zorba in Hoorn. Vanavond waren we er vanwege onze trouwdag. Alles was weer perfect. De beste feta saganaki ter wereld, de Delphi schotel met de hoogste kwaliteit ossenhaas, kipfilet en varkenshaas, de Makedonikos rosé en een heerlijk dessert om mee af te ronden. Met deze ingrediënten, de professionaliteit van Dimitris in de keuken en de persoonlijke service van Mariska en Danos, ben je verzekerd van een geweldige avond. De extra service en aandacht die aan ons en onze familie wordt gegeven, waarderen we enorm!
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Entree is vriendelijk en behulpzaam. Voorwaar de geserveerde kruidenboter was zacht en kwam niet direct uit de koelkast. Dit is elders wel eens anders. We kozen voor onbeperkt Griekse mezedes. Met vooraf een amuse van champignonsoep. Goed van smaak. Het was druk, derhalve lang wachten tussen de bestellingen. Men komt ook niet uit zichzelf. Je moet de gastvrouw/heer echt aanschieten. Dit heeft als gevolg dat je ook steeds met lege glazen zit. Ook dit is elders wel een anders. De kwaliteit en de smaak van de mezedes wisselen nogal. Het zijn ook behoorlijk grote porties. De saus van bv gehaktballen in tomatensaus was smaakloos. De ballen wel fors. Maar ook wat smakeloos. De varkenshaas met citroen en olie was erg droog. Door het lange wachten stilt de trek. Prijs en kwaliteit zijn hier wel in orde.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Opvallend was de zeer gastvrije bediening.
Van jas aannemen tot deur open houden bij vertrek Een voorbeeld voor andere uitbaters.
Interieur oogt eenvoudig. Porties waren erg groot. Zelfs een grote eter zal moeite hebben met de hoeveelheid vlees. Saus kan beter op smaak gemaakt worden. De borden waren voorverwarmd. Zeker een pluspunt.
Brood met kruidenboter vooraf Was eenvoudig. Kruidenboter zat iets teveel margarine in.
Amuse van mosterdsoep was een ietwat vreemde combinatie in een Grieks restaurant daar mosterd niet specifiek in deze keuken thuis hoort.
Goed gegeten, smaak kan beter op peil gebracht worden door de keuken.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
In één woord een top avond, en inderdaad op de menu kaart staat veel meer dan op de website.
Het restaurant is mooi en in Griekse stijl ingericht. Wij (totaal 8 personen) hadden een goede ovale tafel bij de bar. Eerst wat drinken en daarbij kregen wij gelijk twee broodmandjes met kruidenboter, tasziki en nog wat lekkers (sorry naam kwijt). Ieder van ons bestelde wat anders. Mijn vrouw nam als voorgerecht de Calamari, lekker, ik de Kaserokroketes 4 huisgemaakte kaaskroketjes met mosterdmayonaise, heerlijk. Als hoofdgerecht: Stifado Kalfsvleesstoofpotje met uien, heerlijk en de pikante kipgerecht, top! Erg smaakvol. Nagerecht: Huisgemaakte chocoladetaart met slagroom, echt TOP! IJs met karamel, zeer smaakvol.
Onder het genot van al dit heerlijk eten en drinken was er ook op deze avond live Griekse muziek van Andreas, erg goed, daarbij nog de heerlijke humor en de goede zangstem van onze ober, de gastvrijheid van de eigenaresse……………..geweldig! Geen twijfel mogelijk dat wij hier nogmaals komen eten. Ef?charistíes gia af?tó to vrády Jacques & Yolande.

HBFR .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We kozen dit restaurant op basis van de goede recenties. Ik nam de Piato Zorba en mijn vrouw koos voor de vegetarische Aphrodite. Mijn uitgebreide grillschotel was smakelijk en goed verzorgd met name de lamskotelet, de giros en de rijst waren erg smakelijk. Ik ben niet zo'n fan van altijd maar die frieten dus als ik meer rijst had gehad was ik zeer in mij nopjes geweest. mijn vrouw was te spreken over de gevarieerde schotel maar vond wel dat 3x kaas vulling iets te veel van het goede was. Ze was met name te spreken over de gevulde paprika. en beide vonden we dat de salade een paar olijven had moeten hebben, je eet per slot in een grieks retaurant. Al met al lekker gegeten voor een niet al te hoog bedrag.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Vandaag er heerlijk gegeten. Meer dan genoeg eten gekregen. Het zag er erg gezellig en uitnodigde uit. Top service ook. Kom zeker terug!
John S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Mixed grill zou voor 2 personen zijn. Te weinig, bij aangeven vonden ze dat ze dat nog nooit hadden meegemaakt. Wij moesten erg lang wachten en zelf maar de bediening aanhalen om eten te krijgen. Extra kom patat rekenen ze dubbel.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten bij Zorba. Vooral het voorgerecht- floyieres -vonden wij (mijn man en ik) echt heerlijk. Het gegrilde vlees was prima van smaak. De amuse die tussendoor werd geserveerd was ook heel lekker. Wij zaten zo vol van dit alles dat we niet eens een dessert hebben genomen. Bediening was vriendelijk en vlot. Sfeer was ook goed.

Groetjes Jan en Marja
Eelco M.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij Zorba. Een knus , klein, gezellig restaurant. Zeer vriendelijke bediening. De chefkok is eigenaar en zijn vrouw is gastvrouw. Super. Voorgerechten stonden vlot op tafel, tussendoor een frisse amuse en het hoofdgerecht was om te smullen. Heerlijk gegrilld vlees, de lamskoteletjes zijn hier een aanrader. Zeer smakelijk tegen een schappelijke prijs. Vooral zo doorgaan. Groetjes Bianca & Eelco
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Wij hebben heerlijk gegeten echt een aanrader goede bediening en het eten was voortreffelijk
wij komen graag terug .
mijn man had als voorgerecht de garnalen en gamba s ik had carpacio heel goed de inrichting heel sfeervol.
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Het eten was super lekker en het was grappig dat de bediening ook een beetje grieks spreekt alleen mijn vader vond het toetje wel lekker alleen hij vond het raar want het werd niet op een bord of ik een schaaltje geserveerd maar op een plaat
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Top restaurant! Kom er al twintig jaar en ben nog altijd weer verbaasd over de service en kwaliteit van eten. De lekkerste Griek waar ik ooit gegeten heb, en de service is waanzinnig. Super attent. Absoluut een van mijn favoriete restaurants!
Carina S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Ik kom bij Zorba zeker 1 keer per jaar. Het is hier iedere keer echt thuiskomen. Ze herkennen je en ik vind de service erg goed. De bediening is in voor een geintje en voor de kinderen extra aandacht. Het eten is erg lekker en is nooit te kort. Carina
Wouda W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer en bediening, zeer attent en goed. De keuze viel op de Griekse tafel, zeker geen spijt. Een proeverij van allemaal heerlijke Griekse gerechten, wij komen zeker nog eens terug.
Marjon64 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Gisterenavond heerlijk gegeten bij dit Griekse restaurant. Geweldige keuze op de kaart. Wij hebben de Griekse tafel genomen. Heerlijke Griekse hapjes als voorgerecht, daarna een mixed grill met een ruime hoeveelheid bijgerechten en als nagerecht de keuze uit Griekse yoghurt, ijs of koffie met likeur. Alles smaakte prima en de hoeveelheid is ruim voldoende.
De sfeer en de inrichting zijn prima. De bediening is vriendelijk en persoonlijk.
Wij komen zeker weer terug.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Zorba Grieks restaurant. Wij komen er graag met vrienden en kennissen. Een goede kaart met ruime keuze. De kwaliteit van de maaltijden zijn zeer goed en constant van smaak. Sfeer en bediening zijn goed en men heeft ECHT aandacht voor de gast. Dit restaurant is een aanrader als je gezellig en goed Grieks wil eten en je even op vakantie wilt voelen. Wij komen er reeds jaren en hopen dit nog jaren te doen. Reserveer wel tijdig daar meerdere mensen onze mening delen.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Wij hebben erg prettig gegeten bij Zorba. Buiten was het koud, binnen warm en gezellig. Het maandmenu smaakte heerlijk!
De bediening kwam meerdere malen vragen of alles naar wens was.
Kinderen werden hartelijk welkom geheten. Onze eigen kids hadden we thuisgelaten maar het was leuk om te zien hoe dit ging, dat zie je bijna nergens meer!
Het zit'm in kleine dingen. De deur wordt voor je opengehouden, je wordt direct aangesproken als je binnenkomt, iedereen krijgt de beste wensen, je jas wordt opgehangen. Echt super. Jammer dat we in Zwolle wonen, anders kwamen we hier vast vaker.
Trendafil K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
We hebben zondag avond heerlijk gegeten bij Zorba de Griek. Er liepen vriendelijke en attente mensen in de bediening. Zeer vriendelijke ontvangst, die goed op de hoogte waren van de reserveringen. Het eten was prima en de sfeer eveneens. Zeker een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wij komen al jaren regelmatig eten bij Zorba en gelukkig verveelt het nooit! Met de heerlijke gerechten van Dimitris, de lekkerste feta saganaki ter wereld, de gastvrijheid van Mariska en de vlotte bediening van de medewerkers, is het nog elke keer een feestje. De menukaart biedt een grote variatie in vlees- en visgerechten en bekijk vooral ook de specialiteiten als de stamna. Heerlijke wijn, ouzo en likeurtjes maken de avond compleet. Kort gezegd, een beter Grieks restaurant zijn we in Nederland nog niet tegen gekomen.
Zaandam1971 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Zorba in Hoorn is een heerlijk restaurant! Zodra de zon schijnt kun je op het gezellige terras zitten, het zit in de winkelstraat dus er is ook nog van alles te zien. Binnen is het vernieuwd, ziet er allemaal top uit maar vooral gezellig en knus. De bediening is enorm vriendelijk. Ze letten goed op en zijn niet opdringerig. Wij kozen voor de Mezedes (tapas) voor 23,50 p.p. Keuze uit heerlijke gerechtjes, die ook nog leuk werden gepresenteerd.
Al met al een aanrader!