Zorba De Griek

Meerstraat 32 1941 JC Beverwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zorba De Griek

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag vanaf 16:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bijzonder authentieke locatie. De bediening is zéér vriendelijk en behulpzaam. Het decor is zeer antiek en gedateerd. Het voorgerecht was heerlijk, wij hadden bladerdeeg met spinazie en feta/ garnalen in saus. Het hoofdgerecht was lam en spies met groenten. Dit was goed, de pasta was matig en flauw van smaak.
W M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was prima. We bestelden Mixed grill Ermis en Olympia. Het vlees was heerlijk mals en lekker gekruid en de hoeveelheden waren precies goed. De nagerechten zien er ook smakelijk uit en dat waren ze ook. We komen zeker nog een keer terug, maar dan om de Medzédes gerechten uit te proberen. Fijn restaurant en complimenten voor de kok!
Tabaqui M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden voor ons vieren 2x een 2persoons schotel besteld á €20 per persoon.
We zijn geen grote eters maar we hebben nog 2 x een portie tzaziki en 1 x een portie gyros bij besteld.
Ik vond het wat karig tov de prijs.
Met 4 personen (4x hoofdgerecht, 2 x nagerecht, 1 Irish koffie en een paar drankjes) €150 betaald.
Het eten was wel lekker, maar niet fantastisch.
Marjanne75 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk en behulpzaam. De inrichting is wel een beetje aan een modernisatie toe. Het is wat cliché.
Hikeh .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Ik heb dinsdag met een vriendinnengroep bij Zorba gegeten. Vooraf zijn we nog naar het strand geweest in Wijk aan Zee. En de beeldentuin bij Tata Steel bekeken.
Maar toen naar Zorba. We kozen voor de mezzedes, allemaal losse Griekse gerechtjes. Er is een enorme keuze, dus we hebben ons laten adviseren. En wat was het lekker, pitabrood met tzatziki, gebakken feta, aubergine, lamsspiesjes, salade enz. De gerechtjes werden opgediend zodra ze klaar waren, dus er kwam steeds wat nieuws. Allemaal heerlijk klaargemaakt. Als toetje namen we nog baklava, dat vind ik niet altijd lekker, maar deze was om te smullen.
De bediening was ondertussen prima, wijn werd bijgeschonken, we hoefden nergens op te wachten.
Kortom, Zorba zit ep een wat onopvallende plek, maar is echt een aanrader als je lekker Grieks wil eten.
MHekker .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Kwaliteit van het eten was matig. Ik had de Gyros en mijn man de mixed grill. Het vlees was soms taai en dan weer vet. Porties waren vrij klein. Ik krijg nooit mijn bord leeg bij de Griek, maar nu kostte het geen moeite. Frietjes waren smakeloos.

Bediening was niet onvriendelijk, maar niet erg alert op lege glazen. Zeker als je bijna een uur op je eten moet wachten is het fijn als je niet hoeft te gaan zitten wachten tot er iemand je kant op kijkt om nog een glaasje te kunnen bestellen. Nadat we hadden aangegeven dat graag de film nog wilden halen kwam het eten vrij snel.

De avond dat wij er waren was er live muziek. Mooi gitaarspel, maar het zingen had voor ons niet gehoeven. De muziek stond ook vrij hard, waardoor je ook niet meer ontspannen een goed gesprek kon hebben.

Interieur is verouderd en het oogt rommelig. Voor ons zeker geen tweede keer.
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige bediening en leuk en gezellig restaurant. De griekse muziek maakt het helemaal af. Prijs-kwaliteits verhouding is top
SER- .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Zorba heeft mijn verwachtingen meer dan overtroffen! Bij binnenkomst wordt je direct vriendelijk ontvangen en ook tijdens het dineren was de service zeer attent en oplettend. De inrichting zorgde samen met de muziek ervoor dat je je even in Griekenland waant. Wij kozen voor de mezedes, waarbij je voor 14,50 per persoon maar liefst 6 gerechtjes p.p. kan kiezen. Elk gerechtje was heerlijk bereid, beter dan bij menig restaurant waar ik in Griekenland gegeten heb. Omdat alles zo goed in de smaak viel, waren onze buiken al snel gevuld. Zonde als wij het vinden om zulk goed bereid eten te laten staan, vroegen wij of het misschien meegenomen kon worden en gelukkig werd er gelijk een bakje gehaald. De volgende dag dus nogmaals heerlijk van genoten.
Een echte aanrader, ook voor de kleine portemonnee!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Afgelopen maand 2 keer bij Zorba gegeten. Verrukkelijk vlees!! Mijn partner is de grootste criticus als het om vlees gaat en ook hij zat enorm te smullen van zijn Mixed Grill schotel! Ik ben een gewoontedier dus nam zoals altijd de Giros met lekker veel verse ui erover. Frietjes goed gebakken en het bolletje rijst... ik krijg er geen genoeg van! Mag van mij zelfs minder friet en meer rijst ervoor in de plaats! Je krijgt een lekker goed gevuld bord met een frisse salade en heerlijke tzatziki.
Gezellige Griekse muziek op de achtergrond en het interieur is echt Grieks. Ik waan me daarbinnen een beetje op vakantie! Alleen de stoelen mogen echt veranderd worden. Wij zijn gek op lang tafelen maar dat is niet te doen op die harde houten stoelen waarvan de ultra dunne kussentjes ook nog eens los zitten.
Qua bediening mogen de dames wat meer om zich heen kijken. Het is erg lastig contact te krijgen als je nog iets wilt bij bijstellen. En 1 hele jongedame begrijpt echt niet wat ze aan het doen is.. Ze is onbeleefd, heeft geen idee welke wijnen er zijn, toen ik Merlot zei keek ze me aan alsof ik iets Russisch bestelde.. En vergat notabene gewoon de opgenomen bestelling door te geven waardoor we nogal lang hebben moeten wachten. Begrijpelijk dat ze nog heel jong is maar zij kan echt dringend een cursus 'service' gebruiken. De vorige keer, weken terug, was dit net zo dus ik vraag me af of het arme kind überhaupt wel wordt ingewerkt!
Verder is het een prima restaurantje met heerlijk eten dus ik kom hier graag terug!
Ingriddudink .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Wij hebbe hier heerlijk gegeten, echte Griekse smaak! Dit restaurant werd ons aangeraden door iemand die zelfs Grieks is en kookles geeft. Haar tip klopte zeker! De ambiance is net als in Griekenland: lekker tuttig. Beetje overdone, pizzeria achtig. Maar met goed gezelschap en goed eten geen punt.
Ik eet niet veel vlees, maar was blij verrast dat het heerlijk,was!
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Wij eten hier vaker. Men is altijd hartelijk, het eten is lekker en de prijzen zijn zeker goed. Het gemengde voorgerecht, van alles een beetje, is feestelijk en lekker. De gegrilde gerechten smaken echt Grieks en zijn met voldoende groenten.
Sa-Men W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
We zijn al jaren van een Grieks restaurant in Alkmaar. Maar moeten toegeven dat het eten bij Zorba oneindig veel lekkerder is. Geweldige kok, gezellige gastheer en gastvrouw die hun uiterste best doen. Gisteren troffen wij live muziek en dan is de sfeer informeel gemoedelijk. Lieve bediening, wat schuchter en misschien mag er nog wel iets meer aandacht uitgaan naar de gasten wat ontvangst en vertrek betreft. Even meelopen naar de garderobe en mensen in hun jas helpen, ongevraagd water op tafel. Piepkleine gestes die benadrukken dat Beverwijk een klein juweeltje schuil houdt in dit straatje. Een omweg waard en als je in de buurt bent moet je er echt even naar op zoek gaan! Dikke aanrader, en dat mag je gerust aannemen van zeer kritische restaurantbezoekers, we zijn niet snel enthousiast!
Andre W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Zoals altijd eten geweldig en zeer aan te bevelen, heerlijke borden vol met grieks eten.
Aanrader is om te vragen dat het eten op een blad word geserveerd en niet op je bord want die zit anders overvol en het word lastig manoeuvreren met je bestek
Mb82 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Heerlijk vegetarisch gegeten voor een leuke prijs. De borden waren erg vol met veel verschillende gerechtjes en het smaakte prima.
Joost Z.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2012
Gewoon heel lekker Grieks eten zonder paspas. De mensen zijn aardig, het ziet er Grieks uit en het eten is prima en leuk geprijsd.