Zorba De Griek

7,2

Jouw recensie over het restaurant Zorba De Griek

C. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Het bevalt ons nog steeds goed. Mee genomen kennissen en familie hebben die zelfde mening. Wij gaan dus daar grieks eten. en kunnen met een gerust hart anderen meenemen.. Herinneringen laten bovenkomen aan onze vakanties in Griekenland. Wat is er mooier !!!
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima sfeer en vriendelijk personeel
Don D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Was rustig maar bediening was ook rustig. Oftewel erg lang wachten op een drankje.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Gezellig personeel zeer vriendelijk en het eten heerlijk.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten, 6 mezes per persoon. We waren vooral fan van de auberginedip, lekkerste die ik ooit gegeten heb.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Was heerlijk, en bediening was leuk, en goed.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Zoals altijd lekker gegeten. Mis de wat intiemere sfeer van vroeger, tafeltjes staan redelijk dicht bij elkaar, geen afscheidingen meer.
ontvangst en begeleiding vd gastvrouw is super!
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Was erg rustig voor de Zondag avond , maar lekker gegeten .
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Neem je als voorgerecht een schaal koude/warme voorgerechten voor 3 krijg je een schaal voor 2 waarbij zelfs van 1 warm gerechtje er maar 1 lag.
Weet niet of de ober er pas kort staat zo ja dan kan hij nog wel wat begeleiding gebruiken, zo nee dan is hij niet geschikt. Te timide, meerdere keren om hetzelfde moeten vragen.
Sorry, voor mij geen 2e keer.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Matig restaurant. Decor en inrichting nogal standaard Grieks, een beetje ouwbollig en niet echt mooi afgewerkt. De bediening is lief en vriendelijk, maar je moet overal lang op wachten. Het eten is redelijk, niet bijzonder. Ik zou hier zeker niet nog een keer heen gaan.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten is zeer gevarieerd en heerlijk. Het personeel is zeer vriendelijk en attend. Een gezellige en ongedwongen zweer.
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima gegeten, leuke anbiance en vriendelijk personeel. Komen zeker nog wel eens terug.
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,eten was voldoende en erg lekker.
We komen zeker terug.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Week van te voren geboekt via iens, maar stonden niet op de gastenlijst! Na viavia overleg toch een tafeltje. We waren er al om 6.30 en de tent zat vol. Alleen kregen we als laatste om 21.00 ons hoofdgerecht! Gasten na ons hadden al gegeten. En restaurant liep al leeg. De keuken is goed. Wij hebben het idee dat er veel stamgasten eten. Wel vriendelijke bediening en live muziek.
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Fantastisch lekker gegeten. Zeer gevarieerd. Bediening ook prima. Restaurant ziet er wat gedateerd uit en het is geen toplocatie. Maar je kunt niet alles hebben. Dit is een toprestaurant voor mensen die op de kleintjes moeten letten.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening is vlot en vriendelijk en houdt alles goed in de gaten. We namen zes verschillende gerechtjes en die waren stuk voor stuk erg smakelijk en gezamenlijk was het ruim voldoende en dat voor een zeer nette prijs. We komen zeker nog eens terug!
Marjanne T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima sfeer, prijs en eten.
Inrichting wat verouderd maar wel gezellig.
Mezedes waren lekker en genoeg (6pp), zeker voor die prijs
Tjeerd N.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bijzonder authentieke locatie. De bediening is zéér vriendelijk en behulpzaam. Het decor is zeer antiek en gedateerd. Het voorgerecht was heerlijk, wij hadden bladerdeeg met spinazie en feta/ garnalen in saus. Het hoofdgerecht was lam en spies met groenten. Dit was goed, de pasta was matig en flauw van smaak.
Willemien M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was prima. We bestelden Mixed grill Ermis en Olympia. Het vlees was heerlijk mals en lekker gekruid en de hoeveelheden waren precies goed. De nagerechten zien er ook smakelijk uit en dat waren ze ook. We komen zeker nog een keer terug, maar dan om de Medzédes gerechten uit te proberen. Fijn restaurant en complimenten voor de kok!
Tabaqui M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden voor ons vieren 2x een 2persoons schotel besteld á €20 per persoon.
We zijn geen grote eters maar we hebben nog 2 x een portie tzaziki en 1 x een portie gyros bij besteld.
Ik vond het wat karig tov de prijs.
Met 4 personen (4x hoofdgerecht, 2 x nagerecht, 1 Irish koffie en een paar drankjes) €150 betaald.
Het eten was wel lekker, maar niet fantastisch.