Zorba de Griek

Voorstraat 43 3201 BA Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Zorba de Griek

Restaurant Zorba de Griek is sinds 1995 een begrip in het centrum van Spijkenisse en omstreken. Gerasimos Douskas is de trotse eigenaar/gastheer en draagt er persoonlijk zorg voor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Voor fine dining, topwijn, gastvrijheid en gezelligheid bent u bij Zorba de Griek aan het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zorba de Griek

• : Valet parking

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een keuze op de kaart,wisten niet wat we moesten eten,alles was heerlijk. .
R K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Als je van goed Grieks eten houd moet je hier wezen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
7 personen,allen een ander gerecht. toch prima en snel voor elkaar.Restaurantn was goed bezet,ondanks deze drukte geen probleem om alles snel en keurig te serveren.
Vriendelijk en goed personeel .
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteren met mijn zoon, schoondochter, kleinzonen en mijn vrouw en ik heerlijk gegeten. Het was top! Zeer snelle bediening. Wij komen zeker weer terug. De drukte op zaterdagavond laat wel zien hoe geliefd jullie restaurant is.
Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Altijd lekker eten! Gezellige bediening, echte Griekse gerechten van goede kwaliteit, heel veel keuze en ook meer dan genoeg per gerecht. Leuke sfeer. Komen hier graag.
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
En zoals altijd weer heerlijk en gezellig gegeten!
esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten vonden wij goed, 3e maal dat we in dit restaurant waren. Prijs vinden wij aan de hoge kant voor wat je krijgt. Bediening mocht van ons scherper zijn erg lang op hoofdgerecht gewacht.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fantastisch restaurant, prijs kwaliteit verhouding is top, een echte aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Was hier na een lange tijd niet meer geweest. Ben in ieder geval blij dat ik er weer geweest ben. Prima
JohnR R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een hoge waardering niet alleen vanwege de zeer goede kwaliteit van het eten. Maar zeker ook voor de pure verwennerij die wij hebben ervaren als Gast met een hoofdletter, in dit gezellige restaurantje.
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een goede ondernemer beschouwd een klacht als een gratis bedrijfsadvies.
De "Griekse salade" was een smaakloos hoopje groenvoer, het enige Griekse er aan waren de twee blokjes feta kaas die er op boven lagen,
Op mijn opmerking hierover tegen de serveerster werd niet gereageerd.
De bediening was vlot en vriendelijk maar slecht te bereiken.
Als ze beneden op het terras een bestelling kwamen afleveren gingen de oogkleppen op en liepen ze rechtstreeks terug naar het restaurantgedeelte zonder eerst rond te kijken .
Ik heb dus ook twee maal een serveerster op de schouder moeten kloppen om aandacht te vragen.
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren met 12 dames heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en het eten was weer heerlijk. We werden niet weggekeken toen we klaar waren met eten, maar nog niet uitgepraat waren. Fijn restaurant, ik kom er graag.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag weer zalig gegeten !
Voor de vislefhebbers onder ons zijn de coquilles als voorgerecht een echte aanrader !!
Als hoofdgerecht de gegrilde lamskoteletjes een ook die waren zalig !
Mijn partner had vooraf de gehaktballetjes in tomatensaus en dat was ook een voltreffer ! Als hoofdgerecht de mousaka en die neemt hij volgende x weer !
Al vaker geweest maar we komen steeds weer terug !!
Raimond V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hebben hier met een grote groep van de www.luva.org hier gegeten. Een leuke tafel en het eten was goed. Zeker dat je van te voren kan aangeven dat je allemaal apart wil betalen. Dan krijg iedereen een eigen bon nummer. We komen zeker nog eens terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Hier vaker gegeten. Personeel altijd erg vriendelijk. Eten meestal erg goed. De eigenaar zorgde dat alles soepel verliep. Gyros normaal lekker knapperig en smaakvol was dit helaas vandaag niet. Heel erg vet en flauw van smaak. Gebakken mosselen was wel erg lekker . Jammer dat de Griekse salade geen Griekse salade meer is . Een beetje ijsbergsla met stukje tomaat en komkommer. Geen olijven of feta meer te vinden.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Vandaag sins lange tijd weer eens bij Zorba wezen eten. Het was allemaal weer erg lekker. De thalassino als voorgerecht blijft echt een toppertje. Het hoofdgerecht was ook erg lekker. De gyros was wat minder knapperig als normaal en de blokjes feta waren van de salade verdwenen, verder alles dik in orde. En als extra verrassing ook nog eens 20% korting ivm het 20 jarig bestaan.
jvz1000 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wij hebben hier in het verleden vaak gegeten; maar zijn na de laatst keer echt afgehaakt.
Eten wordt met de keer minder van smaak.
Salade komt verm. uit een zakje kant en klaar v/d supermarkt; leek niet lekker vers.
De glazen (frisdrank) zijn zo smal dat ik me verbaasde dat ze bleven staan zonder houdertje. Leken wel op reageerbuisjes. Daarnaast zit er veel ijs in, zodat je eigenlijk maar heel weinig drank krijgt....
Weinig kwaliteit maar wel volle pond betalen!
Wij zijn hier echt uitgegeten, en zoeken naar een andere Grieks restaurant.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij zorba. Wij komen hier graag bediening is enthousiaste en weet goed om te gaan met de gast. Het eten is gewoon super niks om over te zeggen. Zorba goed bezig zo door blijven gaan.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Al vaak hier gegeten maar de laatste keer was echt een tegenvaller. We werden naar ons tafeltje geleid en terwijl ik nog stond kreeg ik al de kaart in mijn handen geduwd. Mijn opmerking of ik eerst even moch gaan zitten werd volgens mij niet begrepen. Na een smakelijk voorgerecht hadden we als hoofd gerecht een schotel voor 2 personen met alles er op en eraan en uiteraard giros. De Griekse salade is niet meer Grieks maar een beetje sla en een tomaatje....jammer. Het vlees was smakelijk en we werkten ons naar de giros. Helaas was de giros een afknapper vol met zeentjes....na het personeel te hebben aangesproken kreeg ik een smoesje dat ze dit zo aangeleverd krijgen van de slager.... De giros verder dus maar laten staan. We gingen met een tegenvallend gevoel weg. Aangezien we een andere Griek hebben gevonden waarbij het net even wat beter en vriendelijker is en wel lekkere giros weet te serveren komen wij niet meer bij Zorba terug omdat het iedere keer wat minder werd.