Zorba de Griek

Voorstraat 43 3201 BA Spijkenisse Nederland Kaart

Over restaurant Zorba de Griek

Restaurant Zorba de Griek is sinds 1995 een begrip in het centrum van Spijkenisse en omstreken. Gerasimos Douskas is de trotse eigenaar/gastheer en draagt er persoonlijk zorg voor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Voor fine dining, topwijn, gastvrijheid en gezelligheid bent u bij Zorba de Griek aan het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zorba de Griek

• : Valet parking

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Voordelig
Gaia14 R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een hoge waardering niet alleen vanwege de zeer goede kwaliteit van het eten. Maar zeker ook voor de pure verwennerij die wij hebben ervaren als Gast met een hoofdletter, in dit gezellige restaurantje.
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een goede ondernemer beschouwd een klacht als een gratis bedrijfsadvies.
De "Griekse salade" was een smaakloos hoopje groenvoer, het enige Griekse er aan waren de twee blokjes feta kaas die er op boven lagen,
Op mijn opmerking hierover tegen de serveerster werd niet gereageerd.
De bediening was vlot en vriendelijk maar slecht te bereiken.
Als ze beneden op het terras een bestelling kwamen afleveren gingen de oogkleppen op en liepen ze rechtstreeks terug naar het restaurantgedeelte zonder eerst rond te kijken .
Ik heb dus ook twee maal een serveerster op de schouder moeten kloppen om aandacht te vragen.
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren met 12 dames heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en het eten was weer heerlijk. We werden niet weggekeken toen we klaar waren met eten, maar nog niet uitgepraat waren. Fijn restaurant, ik kom er graag.
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vandaag weer zalig gegeten !
Voor de vislefhebbers onder ons zijn de coquilles als voorgerecht een echte aanrader !!
Als hoofdgerecht de gegrilde lamskoteletjes een ook die waren zalig !
Mijn partner had vooraf de gehaktballetjes in tomatensaus en dat was ook een voltreffer ! Als hoofdgerecht de mousaka en die neemt hij volgende x weer !
Al vaker geweest maar we komen steeds weer terug !!
Raimond V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
We hebben hier met een grote groep van de www.luva.org hier gegeten. Een leuke tafel en het eten was goed. Zeker dat je van te voren kan aangeven dat je allemaal apart wil betalen. Dan krijg iedereen een eigen bon nummer. We komen zeker nog eens terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Hier vaker gegeten. Personeel altijd erg vriendelijk. Eten meestal erg goed. De eigenaar zorgde dat alles soepel verliep. Gyros normaal lekker knapperig en smaakvol was dit helaas vandaag niet. Heel erg vet en flauw van smaak. Gebakken mosselen was wel erg lekker . Jammer dat de Griekse salade geen Griekse salade meer is . Een beetje ijsbergsla met stukje tomaat en komkommer. Geen olijven of feta meer te vinden.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Vandaag sins lange tijd weer eens bij Zorba wezen eten. Het was allemaal weer erg lekker. De thalassino als voorgerecht blijft echt een toppertje. Het hoofdgerecht was ook erg lekker. De gyros was wat minder knapperig als normaal en de blokjes feta waren van de salade verdwenen, verder alles dik in orde. En als extra verrassing ook nog eens 20% korting ivm het 20 jarig bestaan.
Jvz1000 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Wij hebben hier in het verleden vaak gegeten; maar zijn na de laatst keer echt afgehaakt.
Eten wordt met de keer minder van smaak.
Salade komt verm. uit een zakje kant en klaar v/d supermarkt; leek niet lekker vers.
De glazen (frisdrank) zijn zo smal dat ik me verbaasde dat ze bleven staan zonder houdertje. Leken wel op reageerbuisjes. Daarnaast zit er veel ijs in, zodat je eigenlijk maar heel weinig drank krijgt....
Weinig kwaliteit maar wel volle pond betalen!
Wij zijn hier echt uitgegeten, en zoeken naar een andere Grieks restaurant.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij zorba. Wij komen hier graag bediening is enthousiaste en weet goed om te gaan met de gast. Het eten is gewoon super niks om over te zeggen. Zorba goed bezig zo door blijven gaan.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Al vaak hier gegeten maar de laatste keer was echt een tegenvaller. We werden naar ons tafeltje geleid en terwijl ik nog stond kreeg ik al de kaart in mijn handen geduwd. Mijn opmerking of ik eerst even moch gaan zitten werd volgens mij niet begrepen. Na een smakelijk voorgerecht hadden we als hoofd gerecht een schotel voor 2 personen met alles er op en eraan en uiteraard giros. De Griekse salade is niet meer Grieks maar een beetje sla en een tomaatje....jammer. Het vlees was smakelijk en we werkten ons naar de giros. Helaas was de giros een afknapper vol met zeentjes....na het personeel te hebben aangesproken kreeg ik een smoesje dat ze dit zo aangeleverd krijgen van de slager.... De giros verder dus maar laten staan. We gingen met een tegenvallend gevoel weg. Aangezien we een andere Griek hebben gevonden waarbij het net even wat beter en vriendelijker is en wel lekkere giros weet te serveren komen wij niet meer bij Zorba terug omdat het iedere keer wat minder werd.
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
We hadden thuis een feestje en vroegen de gasten of ze wilden blijven eten. We belde Zorba of dat mogelijk was. We bestelden voor bijna €400 aan voor- en hoofdgerechten. Toen het werd opgehaald was het personeel helemaal niet vriendelijk zoals als je daar eet. Ouzo is alleen voor gasten die komen eten, niet voor de afhaler.. Vlak voor het afrekenen vroegen we om een beetje appelmoes, tuurlijk voor €2 was dat mogelijk. Dude we betalen al
€400!! Nou goed betaald.

Thuisgekomen was alles per persoon in witte piepschuimbakken met folie gedaan. Koud en warm door elkaar in de tassen. Sommige waten lek.

Echt zó balen! Als we daar eten is het personeel vriendelijk, gastvrij en krijg je waar voor je geld. Dit was een grote teleurstelling!
Ellis J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Wij verbleven in een hotel in Spijkernisse. Liepen rond in winkelcentrum en vroegen hier en daar waar we het beste konden gaan eten. Deze griek staat goed aangeschreven. Hebben direct gereserveerd. Dit moest ook want het zit hier dus ook vaak vol.
Ongelovelijk lekker gegeten! Zeker een aanrader. Wij hebben een vleesschotel gehad. Als toetje de chocoladetaart met echt heerlijke koffie erbij!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Zelden zo'n vieze smakeloze maaltijd gegeten, waren hier met 40p. en alleen de mix grill was ok,maar de bediening was ook ronduit irritant! Begrijp best dat n grote groep meer stress geeft, maar om elk drank/maaltijd over de tafels te blern omdat ze gn flauw idee hadden wie had.. keftedakia vindt ik bij andere Grieken héérlijk,maar deze half om half gehakt, net gaar gn smaak en waterige saus en de 8 garnalen op spies met ui, en paprikasaus was ook niet te eten!!
Mickeymouse69 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Vanavond met z'n 6en heerlijk genoten van het kerstmenu. Het was erg lekker en ze hebben vanavond laten zien dat ze een super service bieden. Bij mijn moeder bleef helaas een graatje van een visfilet in haar keel steken, toen bleek dat ze deze er niet zelf uit kon krijgen schoten ze direct te hulp. Ze probeerden van alles maar niets hielp, ze besloten toen in het restaurant te kijken of er geschoolde hulp aanwezig was en jawel er was een reddende engel zij heeft toen heel rustig de graat uit haar keel kunnen halen. Hierna bleef het personeel vragen of alles goed was en of ze nog iets anders wilde eten of drinken. Het menu van mijn moeder schrapten ze van de rekening en we kregen ook nog een gratis rondje. Toen ik vroeg of ze de reddende engel een drankje van ons aan wilde bieden deden ze dat, maar ook dat hoefden we niet te betalen. Echt SUPER allemaal. We waren al klant bij Zorba, maar door dit blijven we echt in de toekomst ook nog komen. Chapeau Zorba de Griek!! Dit alles schrijf ik ook namens mijn moeder.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Vertel ons alles over Zorba de Griek! Welk gerecht vond je het lekkerst? Hoe was de bediening? Hoe zou je de sfeer omschrijven? Wat is je nog meer bijgebleven? Iedereen is benieuwd naar jouw recensie!
1ste Kerstdag met 15 personen bij Zorba de Griek gegeten.
20.00 uur kwamen wij binnen, nadat we een aperitiefje van het huis hadden gehad, moesten we bijna 1 uur wachten voordat er een bestelling opgenomen werd, het eten kwam pas om 21.45 uur op tafel.
Buitengewoon slecht, wat als kalfsvlees moest voorstellen, bleek een uitgekookt bleek stukje vlees te zijn, de giros had totaal geen smaak, slecht het stukje ossenhaas was van redelijke kwaliteit, verder lag er totaal on-Grieks bloemkool op het bord, zelfs dat was niet beetgaar maar bijna rauw, tussen de maaltijd door lange wachttijden op het drinken, kortom het was wat mij betreft, snel geld verdienen ten koste van de kwaliteit.
Riquo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Op 14 augustus,op uitnoding van vriend,voor het eerst hier komen eten. Zeer vriendelijke mensen,die een heerlijk 3- gangendiner hebben geserveerd. Echt heerlijk gegeten,lieten je de ruimte,tussen de gangen. Zodat je op je gemak kon genieten,van die lekkere gerechten. Zal hier ook zeker,vaker komen.
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Weer eens lekker gegeten op het achterterras van Zorba. Dit keer niet een van de standaard-mixed grills (altijd lekker overigens), maar de Olympisch Vuur schotel. Vooral de met feta, paprika en ui gevulde varkenshaas sprong er uit. Het lamsvlees met groente in bladerdeeg was lekker, maar de smaak van het lamsvlees verdwijnt een beetje naar de achtergrond. De kadaifi als dessert was prima.
Aandachtspuntje: het personeel had aan het begin net iets te veel aandacht voor zichzelf in plaats van voor de klanten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Lekker gegeten hier, ruime porties en werken met verse ingredienten. De zaak is leuk en grieks ingericht, de sfeer is goed. Voor herhaling vatbaar!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Op vrijdagavond 9 mei 2014 met 4 personen heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met een ongedwongen Griekse gastvrijheid. Als hoofdgerecht een Sagopo schotel besteld welke geflambeerd aan tafel werd geserveerd. Een variatie van heerlijk bereid vlees, daarnaast volop aardappeltjes, rijst en een grote salade. Ruime porties, zeer vriendelijk en attent personeel. Ze waren in de feeststemming want Rob Geus had hen juist die middag een kwaliteitssticker overhandigd en die hebben ze zeker verdiend! Voor een nagerecht was geen ruimte meer. Avond afgesloten met lekkere koffie en een likeurtje van het huis.
19Ro57 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Na lange tijd weer eens wezen eten bij Zorba,het was slecht tot zeer slecht.
Had een visschotel Poseidon alles leek uit de frituur de sliptong de mosselen en de inktvisringen er zat echt geen smaak aan "ja een vet smaak van de frituur",het eten was lauw (Grieks!!),ook de vlees schotel echt niet lekker.
We zaten in het achter gedeelte de ruimte was minimaal en het zicht was schrikbarend,in de hoek een soort van aquarium met erop er achter losse troep/rommel niet iets dat je verwacht als een lekker en gezellig wil gaan tafelen.
Dit was voor ons niet echt uitnodigend dus een volgende naar Zorba zit er niet in.