Zorba de Griek

Voorstraat 43 3201 BA Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Zorba de Griek

Restaurant Zorba de Griek is sinds 1995 een begrip in het centrum van Spijkenisse en omstreken. Gerasimos Douskas is de trotse eigenaar/gastheer en draagt er persoonlijk zorg voor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Voor fine dining, topwijn, gastvrijheid en gezelligheid bent u bij Zorba de Griek aan het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Dirk O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
In het achterste gedeelte zit je niet zo best. Muziek veel te hard en verwarming te hoog. Paar keer gevraagd of het wat minder mocht en dat lukte uiteindelijk. Eten daarintegen wel oké.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en waren op tijd in het theater.
Voor herhaling vatbaar.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Wij zijn gisteren hier met 6 personen gaan eten. prijskwaliteit verhouding was perfect. Eten en de bediening was prefect.zeker komen we hier terug!!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Gezellig, heerlijk gegeten. Wel voor ons te grote porties (geweldig hoor) dus helaas niet alles op kunnen eten. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Restaurant Zorba is een zeer druk restaurant. De tafels staan daardoor best dicht bij elkaar. We hadden daardoor best last van de groep die acchter ons zat. Deze mensen stonden ook een aantal keer op en bij het van en aan tafel gaan moesten zij zich langs ons wringen. Toch hadden wij een geweldige avond met onze vrienden. Het eten kwam gelukkig niet te snel en smaakte heerlijk, we hebben dan ook de hele avond genoten. De bedieing was erg vriendelijk, door de drukte duurde het soms even voor we gezien werden, maar dat was niet zo erg.

We hebben al een paar keer eerder bij Zorba gegeten en komen zeker terug voor een volgende keer.
Dineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben het als een gezellig avondje uit met heerlijk eten ervaren.
Lia O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goed eten , vriendelijke bediening. Voorin de zaak heel rumoerig , hoewel wel gezellig .we gaan er vast nog wel eens terug.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Het eten was goed!
De bediening was niet vriendelijk. We kwamen voor een gezellige avond eten met vrienden maar alles kwam in een zeer hoog tempo. We hebben de bediening gevraagd om meer tijd tussen de gerechten. 5 minuten later stond ze weer aan onze tafel. Beetje jammer!Het was zeer rumoerig.
Roddy R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
een van onze favoriete restaurants waar we regelmatig komen . Menu uitstekend , goed personeel en prijs kwaliteit . Vooral de griekse tapa's ( mezes ) elke keer weer anders is een aanrader jammer alleen door de weeks.
remco H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Groot restaurant, overgaar eten, waar standaard griekse maaltijden worden gerserveerd. Zeker niet bijzonder
jvd_bos .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima Grieks restaurant met uitstekende bediening en hoge kwaliteit wat betreft het eten. Ook de prijs is zeer redelijk en het is dan ook niet verwonderlijk dat het restaurant vrijwel vol bezet was. Vaak is er ook live muziek. Parkeren in de Theater garage kost 's avonds maar 1 Euro.
Manita B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Matig door de plaats waar de tafel staat.. in de loop van de bediening.. steeds loopt er in aardig tempo iemand voorbij en dat geeft en onrust en wind verplaatsing door het lopen...
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jammer dat het interieur nog steeds zo donker is. Presentatie van gerechten kan beter, vlees was erg droog, vooral de souvlakia en voorgerechtjes waren zeer karig en fantasieloos opgediend. Jammer, maar wij zijn hierdoor geen fan van Zorba.
Gea K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg lawaaiig in het restaurant. Jammer dat er geen nisje waren. Voelt daardoor erg massaal aan. Eten was goed.
Carolien Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was lekker vriendelijk personeel
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Gezellige sfeer qua inrichting echt Grieks (toiletten verdienen opknap beurt) en zeer aardig personeel. Mijn voorgerecht kwam later dan die van mijn vriend en smaakte op zich lekker maar was niet helemaal gaar. Vervolgens bood eigenaar excuses aan en kregen we drankje van het huis, zeer netjes opgelost. Onze hoofdgerechten waren zalig. Grote porties vlees, mals en dus zeer smaakvol. Salade en tsatsiki erbij, top!
dennis001 S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We hebben een super gezellige avond gehad . De bediening en de gastvrijheid was top!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heb heerlijk gegeten en de bediening was top
lydia G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vriendelijk personeel. Staan open voor vragen en opmerkingen. Handelen deze persoonlijk af. Lekker eten