Zorba de Griek

Voorstraat 43 3201 BA Spijkenisse Nederland Kaart

Over het restaurant Zorba de Griek

Restaurant Zorba de Griek is sinds 1995 een begrip in het centrum van Spijkenisse en omstreken. Gerasimos Douskas is de trotse eigenaar/gastheer en draagt er persoonlijk zorg voor dat het de gasten aan niets ontbreekt. Voor fine dining, topwijn, gastvrijheid en gezelligheid bent u bij Zorba de Griek aan het juiste adres.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Zorba de Griek

• : Valet parking

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 16:00 - 21:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
A.B D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Vanavond voor de eerste keer hier wezen eten,
Was heerlijk, goede bediening en aardig personeel.
Vlees was lekker mals, zeker voor herhaling vatbaar.
clairevanholstein V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
we hebben heerlijk gegeten!
VorkjeMeePrikken .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Afgelopen zaterdag hier het tweepersoonsgerecht 'Olympisch vuur' gegeten. Heel veel vlees, van prima kwaliteit, gebakken aardappeltjes en tzaziki. Maar als we om extra tzaziki vragen, wordt vijf euro toegevoegd aan de rekening. Vijf euro voor een beetje saus, wat een schrapers. Het restaurant zat goed vol, dus reserveren is aan te raden. Ondanks de drukte kwam elke ober die er rond liep vragen of alles naar wens was. Zoiets kan een vervelende herhaling van zetten worden maar integendeel, het was zelfs leuk. De toiletten kunnen echter wel een renovatie gebruiken.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
prima eten en prima service ,wel kregen we de verkeerde gerechten maar dat werd prima opgelost veel excuses en een gratis drankje dus wij gingen zeer tevreden huiswaards.
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten voor mijn vriend zijn verjaardag , gastvriendelijk en snel geholpen. Ook dat wij onze dochter bij ons hadden van 7 maanden oud was geen probleem. Hebben we helaas wel is anders mee gemaakt. Ik vond het top dat ze ons de ruimte gaven om te genieten van een heerlijk avond weg. Zeker een aanrader !
annie L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
voor grote groepen zijn de tafeltjes iets te krap
Daphne P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zoals altijd een prima verzorgd geheel, het is zelfs mogelijk om iets anders te krijgen dan er daadwerkelijk op de schotel / menukaart staat.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
karin D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wat een keuze op de kaart,wisten niet wat we moesten eten,alles was heerlijk. .
R K.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Als je van goed Grieks eten houd moet je hier wezen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
7 personen,allen een ander gerecht. toch prima en snel voor elkaar.Restaurantn was goed bezet,ondanks deze drukte geen probleem om alles snel en keurig te serveren.
Vriendelijk en goed personeel .
Bram H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteren met mijn zoon, schoondochter, kleinzonen en mijn vrouw en ik heerlijk gegeten. Het was top! Zeer snelle bediening. Wij komen zeker weer terug. De drukte op zaterdagavond laat wel zien hoe geliefd jullie restaurant is.
Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Altijd lekker eten! Gezellige bediening, echte Griekse gerechten van goede kwaliteit, heel veel keuze en ook meer dan genoeg per gerecht. Leuke sfeer. Komen hier graag.
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
En zoals altijd weer heerlijk en gezellig gegeten!
esther V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten vonden wij goed, 3e maal dat we in dit restaurant waren. Prijs vinden wij aan de hoge kant voor wat je krijgt. Bediening mocht van ons scherper zijn erg lang op hoofdgerecht gewacht.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Fantastisch restaurant, prijs kwaliteit verhouding is top, een echte aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Was hier na een lange tijd niet meer geweest. Ben in ieder geval blij dat ik er weer geweest ben. Prima
John R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Een hoge waardering niet alleen vanwege de zeer goede kwaliteit van het eten. Maar zeker ook voor de pure verwennerij die wij hebben ervaren als Gast met een hoofdletter, in dit gezellige restaurantje.
Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een goede ondernemer beschouwd een klacht als een gratis bedrijfsadvies.
De "Griekse salade" was een smaakloos hoopje groenvoer, het enige Griekse er aan waren de twee blokjes feta kaas die er op boven lagen,
Op mijn opmerking hierover tegen de serveerster werd niet gereageerd.
De bediening was vlot en vriendelijk maar slecht te bereiken.
Als ze beneden op het terras een bestelling kwamen afleveren gingen de oogkleppen op en liepen ze rechtstreeks terug naar het restaurantgedeelte zonder eerst rond te kijken .
Ik heb dus ook twee maal een serveerster op de schouder moeten kloppen om aandacht te vragen.
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren met 12 dames heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en het eten was weer heerlijk. We werden niet weggekeken toen we klaar waren met eten, maar nog niet uitgepraat waren. Fijn restaurant, ik kom er graag.