Zoomers Fashion Café

Meer informatie over restaurant Zoomers Fashion Café

6,5
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eten was prima. Erg duur voor wat je krijgt.
Bediening is vreselijk... lang wachten, blijkt er tien man te staan niksen!
Ziet er wel mooi uit!
1960307 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Na prettig gewinkeld te hebben aan de mode kant, gegeten in het café. Jammer, we hadden beter naar een zaakje op de parade kunnen gaan. Zo onbeschoft ben ik nog nooit behandeld, goedemiddag kon er niet af, eten werd nog net niet op de tafel gegooid,( bij het gezelschap naast ons, de begeleidende noga die bij de drankjes hoorde wel). 2 dames naast ons zijn zelfs opgestapt zonder gegeten te hebben terwijl ze wel een bestelling hadden gedaan !!! Het hele rijtje tafels waarin wij zaten was aan het mopperen hierover. Serveerster wierp een blik "van had je wat" toen ik het waagde bij het weg gaan hierover een opmerking te maken. Voor ons nooit geen Zoomers meer, zelfs niet meer voor kleding. Een schande voor horeca Den Bosch!!
Gdrijvers .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Trendy sfeer. Erg drukke zaak waarbij de bediening het overzicht verliest. Desalniettemin werden we keurig geholpen maar de rode wangen verraden de bijna onmacht. Eten kwam snel uit de keuken. We hadden een agnus hamburger. Enorme portie. Goed gegrild op een vers broodje en verse friet. Beste burger die ik me kan heugen. Goed ruim belegd en mooi medium zoals gevraagd. Mooie wijnkaart met goede beschrijving. Mijn partner had asperges met zalm. Ook hier weer een flinke filet met goede kwaliteit asperges en lekkere puree. Friet kregen we erbij van het huis. Ook een pluspunt. Als het serverend personeel goed aangestuurd wordt dan komt het naar mijn mening rustiger en wat minder roekeloos over.
Simone W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Er wordt hier geknoeid! Garnaal-kroketjes zonder garnaaltjes. De mooie varkenshaas voor de saté was te doorbakken en te droog. De salade die er bij werd geserveerd was niet aangemaakt met olie/azijn. De ajam pedis (gekruide kippen-dijtjes) waren, hoewel zacht gegaard, veel te zoet. We proefden alleen suiker. Het vlees lag op een salade zonder dressing. De schotels zagen er slordig en slecht opgemaakt uit. Er was geen aandacht aan besteed. We hebben hierover een opmerking gemaakt maar er werd niet op gereageerd. Jammer van dit leuke Café.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
We liepen binnen voor een biertje maar bleven eten: prettige plek, prettige bediening, simpel maar prima eten voor een prima prijs.
Coha .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Helaas waren we niet tevreden. We moesten al lang wachten voordat we werden geholpen. Toen we vroegen waar onze bestelling bleef, kregen we als antwoord dat een salade maken wat langer duurt. Na nogmaals gevraagd te hebben kregen we na ruim drie kwartier onze lunch. Ook onze tafelgenoten (we zaten aan de lange tafel) maakten hierover een opmerking. Ook nog wijn en water besteld, die werd geserveerd toen ons bord bijna leeg was. Jammer!
Recensie1995 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vreselijk. 1 uur en 45 minuten gewacht op een simpele tosti na ons soepje door een fout in de bediening. We hebben meermaals gevraagd waar de tosti bleef, en na 1 uur en 45 minuten durfden ze nog te liegen ook door te zeggen: ja we serveren hem nu want we wilden u even de tijd geven om de soep te laten zakken. Was overduidelijk niet waar, echt onbeschoft. Tosti was nog hartstikke vies ook: slechts 1 verlept tomaatje erop en de pesto was ook ver te zoeken, wel tig plakken kaas.
Decor ziet er wel goed uit
FamDenis .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijke setting. Mooie decoratie. Je merkt dat het een onderdeel is van een mode lifestyle winkel. Herkenbare gerechten zoals een garnalencocktail, maar dan op een speelse wijze geserveerd. Mijn partner ging voor safe en bestelde een omelet. Goed brood, ruim belegd met rosbief. Garnalencocktail was een grote portie echte hollandse garnalen. Al met al een goede lunch voor een zeer schappelijke prijs. Leuke jonge bediening, soms iets te vrijpostig maar niet storend.
Maanaa .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Mooie interieur maar de service was echt slecht. Wij moesten zelf meerdere malen vragen of ze onze tafel aub schoon wilde maken en moesten zelf vragen of we mochten bestellen. Geen van de medewerkers waren vriendelijk. Wij gaan er nooit meer terug.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Regelmatig combineren we winkelen in Den Bosch met een bezoek aan dit etablissement. De wijnen zijn er uitstekend. De menukaart klasse en de gerechten zeer smaakvol en van hoge kwaliteit. Enig minpunt is de bediening. Er gaat vaak iets fout bij de bestelling. Onervarenheid zou je zeggen, maar de meesten werken hier al langere tijd. Ik houd het op desinteresse. Jammer, want verder is het echt een aanrader. Ook staan de tafeltjes soms wel erg dicht bij elkaar.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Spontaan bij Zoomers Fashion Café naar binnen gestapt voor de lunch. Werd een zeer goede ervaring. Opvallend de drukte terwijl bij andere restaurants in de directe omgeving niets te doen was. Beiden begonnen met een Broccolisoep , goed op temperatuur , prima van smaak en- heel verrassend- vergezeld door een fors stuk zuurdesem brood belegd met lekkere uitgesneden zalm. Een uitstekende combinatie !! Vervolgens voor mijn eega een ruime hoeveelheid perfect voorbereide tartaar met gepocheerd eitje met frites. Gewoon heel erg lekker. Voor mij zelf de 200 grams burger van het huis . Over dit gerecht kan ik alleen maar positief over zijn. Precies goed gebakken, royaal bedekt met o.a. Cheddar kaas, zoetzure augurkjes, gebakken uien een mega goede hap!! Ook hier een ruime portie frites zoals het moet zijn. Groot, goed gefrituurd . Mooi glas Chardonnay erbij.. kortom een uitstekende lunch ervaring. De rekening voor deze uitvoerige lunch viel heel erg mee!! Kortom een uitstekende prijs kwaliteit/kwantiteit verhouding .. Wel opvallend de kwaliteit van de "zwarte brigade" is heel wisselvallig van houterig tot zeer glad.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Gistermiddag voor een snelle hap naar Zoomers. Een prachtige zaak met een leuke veelbelovende kaart. Kwaliteit van het eten, gewoon goed en lekker. Niets over aan te merken. Kwaliteit van het bedienend personeel, ronduit slecht. Langzaam, niet oplettend, slordig, niet vriendelijk en geen verstand van (horeca)zaken. Heel jammer voor zo'n mooie zaak met goed eten.
Arie N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Afgelopen zaterdag met mijn partner een smakelijke Angusburger gegeten in dit mooi ingerichte restaurant. De bediening is gastvrij en professioneel, het eten uitstekend. Vooraf nog een smakelijke vitamine-shot, die 'ontworpen' is door Jacob Jan Boerma (de Leest). Ik zie daar nog niet helemaal de meerwaarde van in... Zoomers Fashion Café is een aanwinst in Den Bosch!
topski .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Vlak voor een regenbuitje neergestreken op het mooie stadsterras van Zoomers. Gezeten onder een stijlvolle, grijze luifel werden wij snel voorzien van de door ons gevraagde wijn en een karafje water. En een bordje met brood en kruidenboter, zeer smakelijk!
Hoofdgerecht heerlijke zeebaars, weliswaar een eigenlijk net iets te kleine hoeveelheid, maar voortreffelijk van smaak, en ach, de goddelijke frietjes met meer dan voldoende super-mayonaise maakten veel goed.
De seizoensgroenten mochten ook geen naam hebben qua hoeveelheid.
Vis en groenten hadden dus net iets meer mogen zijn, vooral omdat wij geen voorgerecht hadden besteld.
Maar niet getreurd, wij hebben genoten van een heerlijke sfeer, de snelle en erg vriendelijke bediening, de heerlijke koffie toe!
Geweldige inrichting binnen trouwens, heel stijlvol-strak. Goed gedaan!
Prima eerste kennismaking met 'Den Bossche gastvrijheid en klasse'!
Frida P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2014
Aantrekkelijke sfeer, modern & Lekker unieke smaak van Hamburger zoomers en club sandwich. Geen gewoonte snackbar! Service was vriendlijk & professioneel-which i like!
Goede plaats voor lunchen en avond hangout met vriendinen.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Ontzettend leuke combinatie van winkelen en eten. De entree van het restaurant is gelegen aan de super gezellige Korte Putstraat in Den Bosch. Moderne inrichting met combinatie van hoge en lage tafels, maar ook gezellige zitjes. Het ziet er top uit, maar de lcd schermen met reclame zijn echt een afknapper. Wij aten vooraf carpaccio en gamba's. Een lekkere en goede kwaliteit, maar een beetje vlak van smaak. Daarna sucade en varkenshaassate. Het vlees had malser gemogen maar de begeleiding van verse groenten en verse atjar was lekker. Ruime porties (muv de carpaccio), dus helaas hadden we geen ruimte meer voor dessert. Gastvrije en vriendelijke bediening. De koffie is van Nespresso.
ZWD .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Dit restaurant hinkt op twee gedachten. Het hoort bij een kwalitatief goede modeketen. Als je zit te eten kijk je in een felverlichte winkel waar nog klanten in- en uitlopen. Verder hangen er LCD-schermen die constant reclame knipperen. Het maakt het eten 's avonds echter erg onrustig. Dat is jammer, want aan de inrichting ligt het niet. Die is op zich erg mooi.

Het eten is goed maar je zou wat meer creativiteit verwachten. Het is tenslotte een Fashion Café.

De bediening is meer dan vriendelijk en bespreken opmerkingen meteen met de keuken en koppelen dat ook terug. Dat zie je ook niet overal.

Dit restaurant is prima voor een goede lunch tijdens het winkelen maar voor een diner 's avonds wil je gewoon een rustige omgeving, zonder commerciële afleiding. Tip: scherm het restaurant iets meer af van de winkel en zet de schermen uit. Dan zou het zo maar een aanrader kunnen worden.