Zonneweelde

Dorpsstraat 40 8896 JE Hoorn Terschelling Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zonneweelde

9,3
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Zonneweelde

Mirjam E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Fantastisch eten. Carpaccio vooraf en geitenkaas met bladerdeeg als hoofdgerecht. Super aardige bediening. En alles voor een heel schappelijk prijsje. Heel blij dat we daar zijn gaan eten.
Adebruin .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Tijdens de vakantie hier tweemaal gegeten. Omdat het de 1e keer zo goed was hier dus nog een keer terug gegaan. Ik was samen met mijn vrouw en dit restaurant betreft toch wel een pareltje op Terschelling. Ondanks het feit dat er direct naast het restaurant een speeltuin is gevestigd heb je hier niet al te veel last van. (behoudens als er een feestje wordt gegeven met veel kinderen). De gerechten, de gunstige prijs en de uiterst vriendelijke bediening (wij werden de 2e keer herkend) geven aan dat serviceverlening hier nog de boventoon voert ipv alleen maar zo snel mogelijk geld verdienen aan vakantiegangers. Wij hebben gekozen voor de Agnus kogelbiefstuk. (absoluut een aanrader!) en de maaltijdsalade. Daarbij een goede fles wijn (huiswijn) die voorzien is van een koelelement maken het compleet. Dessert de coupe Zonneweelde gekozen. Men heeft aandacht voor de klant en maakt een praatje (juiste timing en duur) Kortom; bij ons volgend bezoek aan het eiland wordt dit een vaste stek!.
Kavanbeusekom .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Prima restaurant met een eenvoudige kaart. Heerlijke speeltuin naast de deur. Iedeaal voor de kinderen. Goede vriendelijke service. Aanrader!
elly V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
gezellige tent, vriendelijk personeel. eten erg lekker.lekkere stoelen (kom je ook niet overal tegen) boerenschnitzel is aangekleed met uien champions paprika en spekjes. de sate kon beter maar zeker niet verkeerd, . 2e bezoek kabeljauw genomen erg lekker. angus burger was ook lekker. lekker sausje erover. jammie.
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Leuk verrassend restaurant. Zeer goede bediening en sevice. Prijs kwaliteit is erg goed. Buiten is er een leuke speeltuin voor de kinderen! Een echte aanrader!
Fons S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Het eten en drinken was prima verzorgd. Erg lekker.
Hele vlotte, vriendelijke en leuke bediening.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuk terras in Hoorn, met voor de kinderen een klein speeltuin. Lekkere pannenkoek en lekkere broodjes. Vriendelijke bediening.
Ravestijn .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Restaurant met speeltuin, prima voor de kinderen en wat rust voor de ouders. Spareribs waren super. Valt niet van het bot als je het snijdt, maar met een beetje moeite komt het prima los en de saus die er al op zat was heerlijk. De bijgeleverde knoflook saus was niet nodig. Minpunt was dat de Aardappelschijfjes slap waren en de friet wat kort gebakken. En er zat erg veel tijd tussen het voor en hoofdgerecht. Dessert daarom gemist.
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Leuk restaurant,werd bezocht door veel jonge gezinnen, niet zo vreemd met een speeltuin naast de deur. Eenvoudige kaart, echter het eten is prima. In de bediening staan jonge en zeer vriendelijke meiden. Ondanks de drukte is de service meer dan uitstekend.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Lekker borrelen en kleine kinderen? Dat kan bij Zonneweelde! Heerlijk terras en loungebanken waar je lekker kunt genieten terwijl je kroost zich vermaakt in de aangrenzende speeltuin! Wat een weelde!!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gezellig tentje maar het eten moet beslist beter!!
De pindasaus bij de (opgewarmde) sate komt uit een potje, ipv lekker zelf gemaakt.
De spareribs waren stug. Je zou willen dat ze zo van het bot vallen, maar helaas.
Het is een leuk tentje, prima terras en vriendelijk personeel.
Het hoge cijfer voor 't eten in 2015 gaat 'm in 2016 nog niet worden.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Waarom waren we hier nooit eerder geweest?
Tja, geen idee maar we zullen hier zeker vaker komen.
Gelukkig hadden we gereserveerd want de zaak zat vol.
De bediening is zeer vlot en al gauw hadden we de voorgerechten op tafel; lekkere kerriesoep en vers stokbrood met kruidenboter.
Hoofdgerechten:
Zeer malse kogelbiefstuk (de bediening vraagt hoe het vlees gebakken moet worden) waar het met zó doorheen gleed en voor de disgenote gebakken brie en gietenkaas in bladerdeeg. Ook zeer smakelijk en een stevig maal.
Uitstekende frietjes en lekkere gebakken aardappeltjes (die wat aan de vettige kant waren).
Eenvoudige en lekkere salade die samen met het vlees op hetzelfde bord wordt geserveerd.
We hebben geen toetje genomen want we waren verzadigd maar we hebben wel heel lekkere dingen voorbij zien komen.
En de prijs: zeer prettig!
laken01 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Super lekker gegeten voor een redelijke prijs! Bediening was ook zeer vriendelijk. Interieur niet hip maar wel netjes. Aanrader!
Bernd V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Een fijne zaak dat goed eten aanbiedt voor een goede prijs. De service was ook meer dan prima. Verder een grote speeltuin aanwezig dus ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Al met al een aanrader!