Zondag

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

L. K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Eerste bezoek, waarbij ik niet over de drempel ben geweest (dus over het decor kan ik weinig melden) maar direct heerlijk in de zon op het terras ben gaan zitten. Hartelijke bediening. Goede koffie en een meer dan uitstekende tonijnsalade op donkerbruin brood. Ruime portie en garnituur. Ik kom terug; fijn te weten dat de zaak alle dagen is geopend.
Hartelijk dank voor de lieve recensie. Tot snel bij Zondag!
Tom070 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Met veel plezier gegeten bij Zondag.
We bestelden een club sandwich en een soep. Beide waren goed op smaak en de club sandwich was heerlijk. Grote portie, juiste temperatuur, goede hoeveelheden van ingrediënten en mooi opgemaakt.
Ik vind het erg goed dat de keuze beperkt is. Bediening heb ik niets op aan te merken, was gewoon prima. Prijs vind ik ook in verhouding, ik kom hier zeker terug!
GoeieMie .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Leuk tentje met lekker eten en goede koffie. Jammer dat ze vaak dicht zijn voor gesprekken met de gemeente of een beurs, regel dan ander personeel. Ik vind het ook niet altijd professioneel hoe de klant (via social media of in de zaak) op de hoogte wordt gehouden over gedoe met de gemeente over het terras. Ik kom gewoon voor de lekkere koffie en taart! Toch zeker een aanrader, al staan de tafels wat dicht op elkaar.
Normaal reageren wij niet op recensies, maar deze gaat ons aan het hart. Spijtig om te horen dat u vindt dat we vaak dicht zijn vanwege gesprekken met diverse partijen, wat afgelopen jaar 3x is geweest. Dit komt voornamelijk omdat ik en mijn man 7 dagen per week vol passie en toewijding in onze prachtige zaak staan, die wij draaien zonder fulltime personeel. Een zaak waarin het draait om persoonlijk contact met onze gasten, die wij graag op de hoogte houden van onze ontwikkelingen. Social media is een bewust gekozen communicatiemiddel om dit te kunnen doen. We vinden het vervelend dat u de uitzondering op de regel bent. We hopen dat dit gegeven u niet weerhoudt om te genieten van onze koffie en taart. Warme groet, Sheena Shu en Arthur

Reactie van proever:

Hallo beiden, met 'jammer dat ze vaak dicht zijn' bedoel ik alleen dat ik het vervelend vind om voor een dichte deur te staan, juist omdat ik graag bij jullie kom. En ik zou er zelf als bedrijf niet voor kiezen om de klant zo van alle ins en outs achter de schermen op de hoogte te houden, maar dat is een persoonlijke keuze die ik zeker respecteer. Dit was naar mijn idee een heel positieve recensie en het was zeker niet mijn bedoeling iemand te kwetsen, jullie harde werken en enthousiasme zijn duidelijk terug te zien in een leuke zaak met veel kwaliteit, waar ik heel graag kom en blijf komen en die ik iedereen aanraad. Daarom ook een 9, 7 en 8. Keep up the good work!
Badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het is altijd gezellig hier! Goede sfeer, fijne plek om een uur of twee lekker te kletsen en te genieten van een hapje en een drankje. Ik vind het alleen erg jammer dat de BLT-sandwich niet meer op de kaart staat, dit was namelijk veruit mijn favoriet. Nu moest ik het maar doen met een clubsandwich, welke ook erg lekker was, maar toch mis ik de BLT. Lekkere thee hier ook!
Solarfield .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
De terrastuin is open! Dus ook als het elders nog wat frisjes is, is het hier meer dan hemels vertoeven in het zonnetje:)
En die carrot cake ... Mega lekker!
En wat mij betreft een winst dat 'de speelhoek' weg is. Minder kakelende koters...
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Aantal keer met veel plezier bij Zondag gegeten. Ook een keer mee gedaan met het Paasontbijt. Allemaal erg gezellig en geslaagd. Op het eten valt bijzonder weinig aan te merken en we komen er graag terug. Jammer is wel dat de ruime speelhoek enige tijd geleden is opgeofferd voor extra tafeltjes. Begrijp het vanuit bedrijfs-economisch standpunt maar voor ons als jonge ouders maakt het Zondag minder aantrekkelijk. Zeker nu er in de buurt een concurrent is die dit beter op orde heeft en op zijn minst gelijkwaardige lunches serveert.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Bijna wekelijks eet of drink ik wat bij Zondag. Het sap van de dag is mijn favoriet, altijd vers en smaakvol. Zondag is geschikt voor alle gelegenheden: Ik mag er graag een paar uur werken, maar ga er ook graag heen met mijn zoontje van 11 maanden. Het cafe is ruim van opzet en de sfeer fijn. Een echte aanrader en met stip mijn lievelingslunchplek in Fahrenheitstraat en omgeving!
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Afgelopen week weer een dag in Den haag gewerkt. Als pleisterplaats heb ik wederom voor Zondag gekozen om te lunchen en tevens e-mail bij te werken. De passie die beide ondernemers (Sheena en Arthur) voor hun vak hebben is nagenoeg niet meer in andere lunchrooms te vinden en dat uit zich in de vriendelijk houding van de bediening en de hoge kwaliteit van het eten. Ga zo door!
Han B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Nou hier is het heerlijk. 's Ochtends rustig en prima om te werken of even te overleggen. De koffie en het bijbehorende hapje uitstekend. De taart is awesome.
We gaan zorgen dat jullie hier blijven. Sheena en Arthur ik kom snel terug en neem dan het liefst nog iemand mee.
ps
In de winter is het achterin bij t grote raam wel fris....
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Sinds de opening komen we (bijna) wekelijks bij Zondag voor een heerlijk ontbijtje of lunch. Goede koffie en lekkere broodjes. Afgelopen weekend een soepje met een tosti, ook weer erg lekker. Sheena en Arthur, ga zo door en wij blijven komen!
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Fantastische aanwinst voor de buurt, dit gezellige lunchzaakje. Veel leuker dan toen het nog 'de koffiefee' was. Hoge kwaliteit broodjes en koffie. Jammer dat de gemeente Den Haag een tuinvergunning niet verleent. Hierover zou toch te praten moeten zijn, bijvoorbeeld een paar dagen per week of een paar uur per dag. Ik kan me voorstellen dat als je kleine kinderen hebt (die bijvoorbeeld een middagdutje moeten doen) het niet prettig is als het de hele dag door druk is in de achtertuin, maar er moet toch een compromis mogelijk zijn??
Marg41 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Heel blij met dit gezellige lunchzaakje in de Fahrenheitstraat! Kom hier regelmatig voor een laat ontbijtje. Soms alleen voor een dikke snee brood met een spiegeleitje en wat gebakken spek, andere keer voor een schaal yoghurt met cruesli en vers fruit; alles is lekker en de bediening is supervriendelijk! Inderdaad heel jammer als ze de gezellige tuin moeten opgeven want de zitplekken voor de deur zijn bij mooi weer snel bezet.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Wat een onverwachts genoegen deze lunchroom! Weinig opvallend misschien aan de buitenkant tref je binnen een mooie open inrichting met aan de zijkanten banken van blank hout en wit hout en een kleine zithoek voor kinderen. Wij bestelden een broodje oude kaas en een broodje rosbief. Ik was gewoonweg verbluft over de kwaliteit van de broodjes die we kregen. Twee heerlijke sneden ovenvers knapperig brood dik belegd met rosbief, halfgedroogde tomaatjes, heerlijke lichte truffelmayonaise, rucola en afgetopt met een sneeuw van parmezaan. Zelden werden mijn verwachtingen zo overtroffen en dat nog wel door een broodje rosbief. Gecombineerd met de vriendelijke service is deze tent een absolute winnaar. Ik hoop dat ze van de gemeente snel toestemming krijgen de tuin ook bij de lunchroom te mogen betrekken. Ik heb in ieder geval een nieuwe favoriet in Den Haag