Zon en Zand

Zeekant 53 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant Zon en Zand

Zon en zand, meer heb je toch niet nodig voor een geslaagde dag? Alhoewel, een lekker drankje en een smakelijke maaltijd de finishing touch zijn. In Hoek van Holland heb je dit allemaal op één adres. Bij restaurant Zon en Zand, gelegen direct aan het strand. Op het terras bieden de loungebanken je een comfortabel welkom en binnen is de sfeer ook zeer aangenaam. Met zonnige gerechten en kleurige cocktails op het menu, heb je hier de tijd van je leven.

Meer informatie over restaurant Zon en Zand

Dagelijks 09.00 - 23.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Bar , Wi-Fi
7,2
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk ingerichte strandtent, sfeervol. Zeer vriendelijke, behulpzame en persoonlijke bediending. Aanrader!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
In mei geweest erg smakelijk, goede bediening en gezellig vandaar dat we nu terug gekomen zijn. Viel nu tegen wat betreft bediening die kort en bot overkwam. Glaasje water voor medicijn vragen is al een probleem.
Cremebrullee .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zon en zand ligt op strand van Hoek van Holland. Heerlijk gegeten met uitzicht over zee. Leuke bediening. Helemaal goed.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima gegeten, verse groenten voldoende aanwezig. Mooi stuk vis en goed bereid.
Logistiek zou wat beter kunnen maar met mooi weer ook niet onoverkomelijk,
Nanne P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was echt uit de kunst maar er was een groot probleem met het personele bestand vandaag op vaderdag. De wachttijd was echt absurd lang. Daarbij was de bestelling dan onvolledig en moesten we weer erg lang wachten. Hopelijk voor het personeel was dit alleen vandaag,er was veel stress onderling.
Iteke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Extreem lang op eten moeten wachten: 1.45u ! In de salade zaten niet alle ingrediënten zoals op de kaart. ' ijs' met kersen : ijs was volledig gesmolten.... ook op toetje uur moeten wachten.
Geen enkel woord van excuus. Aangegeven dat we niet tevreden waren, geen compensatie gekregen. Konden alles volledig betalen.
Gaan we nooit meer heen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras aan het strand! Gelukkig waren er behalve lounge banken ook normale tafels om aan te eten.
Bediening was attent en leuk, de grappen gingen over en weer.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
goed gegeten, vriendelijke bediening, kwaliteitsverhouding goed. zon er bij helemaal blij.
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wat een heerlijke plek Zon en Zand. We zijn er deze week 2 keer geweest. 1 keer met regen...zit je heerlijk binnen en de 2e keer met zon dus op het terras buiten.
Heerlijk gegeten, zeer flexibel in als je iets anders wil, vriendelijke bediening...kortom......
Zon en Zand.......Zalig!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mijn favoriete strandtent in HvH. Toevallig leren kennen door er een (Dudok) taartje te gaan eten en daarna nog vaak terug gekomen voor een drankje of om te eten. Zowel buiten als binnen is het fijn zitten en de sfeer en bediening is aller prettigst. En last but not least het menu is afwisselend en de geprobeerde gerechten erg lekker!!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellige standtent met attent personeel - er is voldoende oprechte aandacht. Binnen is het leuk aangekleed, met voldoende zitruimte zonder last te hebben van anderen. Buiten is het een lounge opstelling, waar je wel wat ongelukkig vol in de wind kan komen te zitten. Ook hebben ze binnen terraswarmers hangen, die wel heel erg warm zijn.

Voor het eten hadden we een brede variatie van gegrilde vlees en vis. De bereiding was van de meeste gerechten goed, nog rood waar verwacht. De spare ribs kwamen goed van het bot, maar hadden iets van een marinade of saus kunnen gebruiken. De eend en ossehaas waren nog wat stevig, waarschijnlijk door de kwaliteit van het vlees. De smaak was wel goed, net zo van de ribeye. De vis was beter bereid en goed zacht.

Zaken als water van het huis en een drankje achteraf maakte het geheel toch mooi af. Een positieve ervaring om toch eens terug te komen.
Raimond F.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Tent op zich is ok, maar we kwamen hier voor het eerst omdat we een Groupon hadden voor een luxe lunch aan zee en met dit eerste prachtige lenteweer van het jaar was het een goed moment om de voucher in te wisselen. Behalve het onwijs lange wachten, viel ons het hetgeen geboden erg erg tegen en was het ook niet smakelijk. Gelukkig dat we een Groupon hadden, want de oorspronkelijke prijs van 25 euro was dit simpel inelkaar gezette mini high tea zonder tea ab-so-luut NIET waard!!! Misschien komen we nog een keer een drankje doen, maar in het eten geloof ik niet als je dit durft aan te bieden aan je klanten. De hele middag was door het lange wachten ook zowat voorbij en omdat het allemaal zo vies tegenviel zijn we ook maar naar huis gegaan in plaats van nog lekker te genieten van de zon. Zo klaar waren we ermee! Vochers zoals Groupon zijn een mooie manier om kennis te maken met nieuwe restaurants, maar hiermee jaag je ons in ieder geval weg.