Zon en Zand

Zeekant 53 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant Zon en Zand

Zon en zand, meer heb je toch niet nodig voor een geslaagde dag? Alhoewel, een lekker drankje en een smakelijke maaltijd de finishing touch zijn. In Hoek van Holland heb je dit allemaal op één adres. Bij restaurant Zon en Zand, gelegen direct aan het strand. Op het terras bieden de loungebanken je een comfortabel welkom en binnen is de sfeer ook zeer aangenaam. Met zonnige gerechten en kleurige cocktails op het menu, heb je hier de tijd van je leven.

Meer informatie over restaurant Zon en Zand

Dagelijks 09.00 - 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Zon en Zand

ed-wil .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij waren er op een winderige oktober avond. Het was aangenaam warm. De ober was een vriendelijke jongeman. Wij maakte gebruik van het AH menu. Er stond tomatensoep op het menu, maar de ober bood aan dat we ook een carpaccio konden bestellen. Smaakte uitstekend. De scholfilet werd gefileerd en smaakte prima. Het toetje dame blanche maakte het menu af.
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hadden geen haast deze avond en vonden het eten mbt het opdienen met de juiste tussenpozen geserveerd worden.
Zodoende hebben wij bij wachttijd " lang" ingevuld, maar niet als negatief, maar als positief.
Maartje Z.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De entourage is gezellig en intiem. Alhoewel het buiten 14 graden was, was het binnen heerlijk warm door de warmtelampen. We hebben heerlijk gegeten van een eenvoudig maar smakelijk menu. De porties zijn ook voor grote eters ruim.
Verder is de bediening is snel en accuraat. Zon en zand behoort tot de categorie "betere strandtent".
k K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk.
Helaas opkomende damp dus geen zon in de zee zien zakken, maar daar kan niemand iets aan doen!!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten komen zeker nog een keer teru
natasja V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Het was goed eten en gezellig vertoeven op de banken. Vooral de vis was heerlijk!
marjanne C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Zeer aan te bevelen, alles is er goed geregeld, fijn personeel, goed eten, en een fijne sfeer.
Wij geven het een dikke 9+
Aletta J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Leuke strandtent. Schitterende avond , we werden nog getrakteerd op een mooie zonsondergang Eten was heerlijk, ook het vegetarisch gerecht was prima geregeld. . Vriendelijke bediening.
Daiëlle T.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk plekje op het strand, met een haard erbij (buiten); vlotte, flexibele en vriendelijke bediening. Het eten was niet bijzonder, maar gewoon goed.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk ingerichte strandtent, sfeervol. Zeer vriendelijke, behulpzame en persoonlijke bediending. Aanrader!
Inez S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
In mei geweest erg smakelijk, goede bediening en gezellig vandaar dat we nu terug gekomen zijn. Viel nu tegen wat betreft bediening die kort en bot overkwam. Glaasje water voor medicijn vragen is al een probleem.
Cremebrullee .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zon en zand ligt op strand van Hoek van Holland. Heerlijk gegeten met uitzicht over zee. Leuke bediening. Helemaal goed.
Ad H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima gegeten, verse groenten voldoende aanwezig. Mooi stuk vis en goed bereid.
Logistiek zou wat beter kunnen maar met mooi weer ook niet onoverkomelijk,
Nanne P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het eten was echt uit de kunst maar er was een groot probleem met het personele bestand vandaag op vaderdag. De wachttijd was echt absurd lang. Daarbij was de bestelling dan onvolledig en moesten we weer erg lang wachten. Hopelijk voor het personeel was dit alleen vandaag,er was veel stress onderling.
Iteke V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Extreem lang op eten moeten wachten: 1.45u ! In de salade zaten niet alle ingrediënten zoals op de kaart. ' ijs' met kersen : ijs was volledig gesmolten.... ook op toetje uur moeten wachten.
Geen enkel woord van excuus. Aangegeven dat we niet tevreden waren, geen compensatie gekregen. Konden alles volledig betalen.
Gaan we nooit meer heen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras aan het strand! Gelukkig waren er behalve lounge banken ook normale tafels om aan te eten.
Bediening was attent en leuk, de grappen gingen over en weer.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
goed gegeten, vriendelijke bediening, kwaliteitsverhouding goed. zon er bij helemaal blij.
Viola V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wat een heerlijke plek Zon en Zand. We zijn er deze week 2 keer geweest. 1 keer met regen...zit je heerlijk binnen en de 2e keer met zon dus op het terras buiten.
Heerlijk gegeten, zeer flexibel in als je iets anders wil, vriendelijke bediening...kortom......
Zon en Zand.......Zalig!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Mijn favoriete strandtent in HvH. Toevallig leren kennen door er een (Dudok) taartje te gaan eten en daarna nog vaak terug gekomen voor een drankje of om te eten. Zowel buiten als binnen is het fijn zitten en de sfeer en bediening is aller prettigst. En last but not least het menu is afwisselend en de geprobeerde gerechten erg lekker!!
Kenny R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heel gezellige standtent met attent personeel - er is voldoende oprechte aandacht. Binnen is het leuk aangekleed, met voldoende zitruimte zonder last te hebben van anderen. Buiten is het een lounge opstelling, waar je wel wat ongelukkig vol in de wind kan komen te zitten. Ook hebben ze binnen terraswarmers hangen, die wel heel erg warm zijn.

Voor het eten hadden we een brede variatie van gegrilde vlees en vis. De bereiding was van de meeste gerechten goed, nog rood waar verwacht. De spare ribs kwamen goed van het bot, maar hadden iets van een marinade of saus kunnen gebruiken. De eend en ossehaas waren nog wat stevig, waarschijnlijk door de kwaliteit van het vlees. De smaak was wel goed, net zo van de ribeye. De vis was beter bereid en goed zacht.

Zaken als water van het huis en een drankje achteraf maakte het geheel toch mooi af. Een positieve ervaring om toch eens terug te komen.