Zomertijd

• Terras
7,1
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Buiten op het terras heb je achter het windscherm een perfecte plek.
De huiswijn heeft een prima prijs/ kwaliteitsverhouding. De bediening is voorkomend. Partner kiest voor op de huid gebakken zalm ik kies voor de (aanbevolen) huis burger. De porties zijn meer dan voldoende. Er wordt ook steeds gevraagd of het voldoende is. De zalm is prima voor elkaar. De burger is een flop. Het vlees is uitstekend, de kaas in niet gesmolten, de bacon is slap, nat en blubberig. Jammer dat een in potentie goed gerecht in de keuken zo verknald wordt.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
We komen al jaren bij deze strandtent. De oude lokatie bezat een prima menukaart. Deze geheel vernieuwde locatie is al enkele jaren zeer in trek en heeft een fantastische uitstraling. De kaart is beknopt geworden. Gelukkig zijn momenteel weer de meest gangbare gerechten te verkrijgen. Echter was vandaag dr mening goed verdeeld. Mijn tafelgenoten hebben genoten van hun hoofdgerecht. Ikzelf vond de soep net enkel een tomatensapje met water. Wat extra peper en zout deed wonderen. Mijn hoofdgerecht bestond uit heerlijke satésaus, atjar, erg vis ruikende (zelfgemaakte??) kroepoek en kipsaté. Dat laatste zou het hoogtepunt moeten zijn. Echter zaten er veel harde, glibberige en zelfs vette stukken tussen. Niet wat ik verwacht bij een stokje kipsaté. Service was top. De kleine werd meteen geaccepteerd ookal liep ze wel eens rond... Top service!
TeddyR .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Het was eigenlijk allemaal iets te goed ;). We hebben hier gegeten op een niet zo'n warme zaterdagmiddag, dus het zat niet heel vol. De service was echt super snel. De bestelling werd meteen opgenomen en alles wat we bestelden werd heel snel gebracht. Eigenlijk iets te snel, we hadden het stokbrood nog niet op of ons hoofdgerecht werd gebracht. De serveersters waren rustig, snel, vriendelijk en we hoefden nooit te wachten of naar ze te wenken. Echter leek het door de efficiënte die ze hadden in hun manier van werken wel een beetje kil. Het eten was heerlijk, goed bereid. Ik had de appelpannenkoek, lekker warm. Mijn man had een pizza geitenkaas, die was ook lekker, niet heel royaal belegd, maar goed genoeg. De huisgemaakte appeltaart zag er iets te netjes uit voor huisgemaakt, maar smaakte prima.
Binnen ziet er heel gezellig uit met sfeervolle lampjes en buiten staan heerlijke stoelen en degelijke tafels. Je kunt wat beschut buiten zitten of echt aan het strand.
Heerlijk gegeten, zeker een aanrader.
GerritenAnna .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
De gerechten waren eenvoudig en fantasieloos en daardoor veel te duur, slechte prijs-kwaliteitverhouding! Jammer want de locatie is prima.