Zomers

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
Marrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijke Hamburger Classic double cheese gegeten (medium done) Spare ribs waren ook erg lekker. Voor herhaling vatbaar.
Sophias S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Met een bedrijfsfeest hier geweest en de locatie was mooi. Jammergenoeg was het eten echt slecht. Keiharde saté aangekoekte saus en rauwe garnalen. De bediening zag er ook ongeïnteresseerd uit en vermoeid. Jammer echt een gemiste kans voor ze.
Jeanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Ik had voor een groep van 14 mensen gereserveerd. Eten was heel slecht. Sliptongetjes waren zo hard gebakken en zo dun . We hebben na afloop erover ons beklag gedaan. Werd verder niets aan gedaan. Erg jammer. Geen goede reclame. Allemaal zeiden we dat we nooit zouden terugkomen en het ook niemand aan zouden raden. Voor mijzelf ook vervelend want ik had het georganiseerd.
Pieter1982 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Ik kom hier regelmatig. Bediening zeer attent. Eten altijd zeer smakelijk, meestal spareribs of saté met friet. Met een Erdinger witbier erbij. Locatie is super. Gisteren weer gegeten. Voor een beachclub prima eten. Voor redelijke prijzen. En heb ik al gezegd dat de bediening zo vriendelijk is?
WillemBronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
na een vergelijkend onderzoek hebben wij voor Zomers gekozen om een barbeque te geven ter gelegenheid van een familiefeest.
Het eten was erg goed. Zelden zo goede vis en zo goed vlees gegeten.
Voor het dessert was uitgepakt met mooie taarten van banketbakker Wely.
de bediening was zeer attent. Voor kinderen werd het menu zonodig aangepast. En het decor is natuurlijk prachtig, zo aan het strand van Katwijk, met aan de andere kant uitzicht op het witte torentje van de kerk
Dick .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2014
Strandtent zonder veel keus in vis wat je m.i. toch mag verwachten aan zee. De vissoep was ook niet goed gevuld. Veel kleine garnalen maar verder niets.
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Met drie personen buiten geluncht, 1x Dobben-kroketten met frites > ok. En 2x hamburger op brood met frites, de hamburger werd niet doorbakken geserveerd zoals gevraagd, maar na melding werd dit vriendelijk/snel opgelost. Hamburger op broodje was lekker, niet bijzonder. De frites dienden apart bij de hamburger besteld te worden. Prijs te hoog voor het geserveerde. Bediening was attent. Goed uitzicht op de zee! Voldoende ruimte om prettig te zitten buiten, naar keuze in/uit de zon/wind.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Prima entrecote, maar voor die prijs verwacht je meer dan patat en een simpele salade. Een beetje groenten zou geen kwaad kunnen. Vlees was erg goed.

Bediening is ok, maar kan beter.
VrolijkeDisgenoot .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Scheveningen te massaal, Noordwijk gooit hoge ogen naar de titel "would-be-tenten" en te druk daarom hebben wij onze pijlen naar Katwijk gericht. Parkeren goed, strand prettig, mensen vriendelijk en vorig jaar deze strandtent ontdekt. Van sateetje-frieten tot en met een zalige verse vis voor een prima prijs. Goed zicht op het strand de spelende kids