Zoku Amsterdam

Weesperstraat 105, 6th floor 1018 VN Amsterdam Nederland Kaart
31-208112811

Over het restaurant Zoku Amsterdam

Sharing food is the world’s most social activity and Zoku’s founding food and drink philosophy. Skip the small talk with 500 Facebook friends and come grab a beer from the bar or share a meal in our Living Kitchen. You decide: eat together or alone, eat extensively or the express way.

At Zoku we have a strong need for simplicity. Our Living Kitchen is just that: simple and honest food served on long communal tables. Designed to help nourish the body and mind, this means healthy food served fast. Home-grown vegetables and herbs from our rooftop garden provide great flavour for our high-quality, daily changing menu, with organic ingredients, purchased from local suppliers where possible.

Zoku - The Living Kitchen

Breakfast (juice, coffee and tea included) €17,50
Brunch (juice, coffee and tea included) €19,50
Lunchbuffet (juice, coffee & tea included) €19,00
Dinner from €14,00

Meer informatie over restaurant Zoku Amsterdam

Tram 7 or 10
  • Kom je met de auto?
    For parking: Nieuwe Kerkstraat 106, and take a ticket from the machine at the barrier.
  • : Private parking

Breakfast (07:00 - 10:00, Monday to Friday)
Lunch (12:00 - 14:00, Monday to Friday)
Brunch (08:00 - 14:00, only Saturday and Sunday)
Dinner (18:30 - 22:00, every day)

Jouw recensie over het restaurant Zoku Amsterdam

Stefan Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Just perfect............................................................................................................
Nikee R.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Shared-dining concept. Eten is simpel maar lekker, en je gaat er met een vol buikje weg, erg lekkere wijnen. Het restaurant heeft een huiskamer sfeer. Gezellig om een hapje te eten, maar echt uit-eten ben je niet. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Joris L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Lekker, vriendelijk, verzorgd maar wel super sloom.
Z. A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Jammer dat personeel alleen engels spreekt. We zijn toch in Amsterdam nog steeds in Nederland toch? Locatie erg leuk en de ‘eetformule’ heel onpersoonlijk maar kwaliteit van de lunch was goed en vers.
Z. A.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
O.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Eten was mega lekker en de inrichting is ook heel erg sfeervol, het enige nadeel is dat de ruimte erg koud was, heel winderig. We hadden dit ook een aantal keer aangegeven maar helaas bleef het koud. Dit was wel heel bepalend tijdens het eten! Helaas... want het is verder wel een aanrader!
Harm-Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
lekker eten, goed buffet, je kunt eten en drinken wat je wilt. Zeker een aanrader
Titia T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Zoku voelt als een huiskamer. Prachtig ingericht met verschillende zitjes en super aardig personeel. Het restaurant heeft geweldig lekker eten (wij aten het chef's menu en het vegetarische gerecht) en heerlijke wijn voor een zeer, zeer redelijke prijs. Dan tot slot het uitzicht....Indrukwekkend! Ik kom absoluut terug!
Jet H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Te duur voor wat het was. Niet warm en weinig
Heleen M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
gemoedelijke ongedwongen sfeer. Vriendelijke behulpzame bediening en heerlijk gegeten. De zalm werd geserveerd op een puree van avocado en bonen, een verrassende lekkere smaak. Ook de puree en spruitjes erbij is allemaal net even anders dan wat je gewend bent, erg lekker. Het concept van zelfbediening is goed bedacht en geeft een "thuis gevoel".
Heidi T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Erg leuk concept, vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting met vele zitjes, lekker eten, ongedwongen sfeer.
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heel mooi gelegen op de 6e verdieping en mooi uitzicht over amsterdam. Zelf bediening concept ligt mij niet zo.. Het vis ligt aan de matige kant.. Mooie locatie maar geen restaurant voor mij helaas..
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gebruncht op zondag met vriendinnen. Superleuke plek, lekker eten, aardige bediening en een heel fijne, rustige sfeer. Top!
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijke en eerlijke open keuken. Mooie originele combinaties zonder teveel poespas. En fijn is het ook dat niets te zwaar is. Aanrader!
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoku's living kitchen is een fantastische ervaring! De gerechten zijn uniek, gezond en ontzettend lekker. Als het toevallig een warme dag is kan je ook op het dakterras dineren.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Hebben weer heerlijk gegeten bij Zoku!
We hadden een 'Lentil soup' die heerlijk was en daarna het vlees-hoofdgerecht met kip, avocado en mais.
Het vlees was precies gaar en mals, de mais was gaar en nog mooi stevig en verpakt in een mousse van avocado. Aangevuld met sla en kruiden was dit een lichte maaltijd die mooi was opgemaakt op ons bord. Een collega had het vegetarische hoofdgerecht en was ook daarover zéér te spreken.
Het restaurant was volgeboekt. Daardoor kregen we een tafel toebedeeld die maar net voldoende was voor 3 personen, terwijl we ruim vooraf hadden gereserveerd.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijke en eerlijke keuken. Mooie originele combinaties zonder teveel poespas.
Ook Zoku als hotel kan ik van harte aanbevelen. Aanrader!
Ruben N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Goede sfeer, erg vriendelijk personeel. Lunch is erg goed en gezond, avond eten nog beter. Prima plek om ook alleen te eten omdat je plaats kan nemen aan grote tafels.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Een heerlijke plek erbij in Amsyterdam! Op de 6e verdieping bevindt zich het restaurant: een mooi terras, veel glas, uitzicht en een leuk concept! Je bestelt je eten zelf via de Zoku computer, betaalt dat direct, brood pak je zelf, water staat op tafel. Drankjes kun je ook zelf pakken en noteer je op een kaartje. Wil je een fles wijn dan vraag je dat de bediening. De kaart is klein maar het eten is goed! Wij hadden lamskoftes met broccoli, zoet aardappelkroketjes, humish en pitta broodje. Elke week een ander vega, vlees of visgerecht of chef's special van de dag. Ik weet wel waar ik ga zitten als het zonnetje schijnt deze zomer!
M. J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Dit restaurant heeft een self service concept. Je besteld op een scherm op een centrale plek, haalt zelf je drankjes en moet ook zelf afruimen. Persoonlijk mis ik de ouderwetse bediening erg, uit eten is voor mij een traktatie dan hoop ik ook op dat ik in de watten gelegd wordt. Het staat ook niet duidelijk op hun website, ze zouden er goed aan doen gasten hier op voor te bereiden, want anders is het echt een deceptie. Het eten is ongeveer van het betere thuiskok niveau (pitabroodje met niet zelfgemaakte humus en lamsgehaktballetjes) en er is weinig keuze (vlees/vis/vegetarisch),dus ook dit is geen reden om terug te komen. De prijs is wel zoals je in een gewoon restaurant kan verwachten, dus in verhouding erg duur. De locatie is leuk, mooie inrichting en goed uitzicht. Gezien dit niet uniek in Amsterdam is ga ik liever naar 1 van de andere restaurants met een view.