Zohej

benthefurst .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Vanessa H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben een gezellige avond gehad. Vriendelijke bediening en eigenaar en heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Bediening was niet optimaal, we moesten erg lang wachten tot er opnieuw gevraagt werd of we wat te drinken wilden hebben, ze waren meer bezig met kletsen dan op de gasten te letten.
Marieke F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. We werden hartelijk onthaalt, het eten is uitmuntend en de kok kwam zelfs een praatje aanknopen. Het personeel is verrassend en van deze tijd (grapje maken en gewoon met je aanspreken). Wij voelden ons thuis en hebben ons buikje rond gegeten. Daarnaast was een leuk pluspunt dat er allerlei bijzondere drankjes geschonken worden. Zo hadden wij een rooibos ijsthee en een san pellegrino bitter lemon. Niet vaak gezien in Nederland. Wij komen hier zeker vaker eten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Perfecte ontvangst. Goede service en zeer klantvriendelijk. Eten was goed tot zeer goed. Wij waren er met de ah actie. Vaak zie je dan een beperkt menu maar hier was het gewoon kiezen wat je lekker vond. Beslist een aanrader. Tip voor de bediening wat al eerder is opgemerkt is om tussendoor nog even te kijken hoe het is met drankjes bij de klanten.
Marilou K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Erg lekker gegeten! Leuke tent. Gezellig! Zeker een aanrader.
De tent ziet er goed en verzorgd uit! Personeel was vriendelijk.
Aany .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Lekker gegeten bij zohej. Prettige bediening, goede burgers en lekkere friet. De tijd tussen de gerechten was goed, zodat je niet het gevoel had dat je je moest haasten. De portie's waren ruim voldoende.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het restaurant is een pijpelaar en ingericht met hoge en lage tafels. Na Kerst volgt verbouwing en uitbreiding met het naast gelegen pand. Personeel is uiterst vriendelijk, attent en oplettend. Naast de kaart ook andere gerechten. De Thaise soep met gamba's was een verrukkelijke starter! De thomahawk steak ook niet op de kaart is een aanrader. De hamburger is groot en zeker niet voor klieine eters! Wij hebben heerlijk gegeten.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, bediening was zeer vriendelijk en attent. Leuke sfeer.
En wat ook belangrijk is, een goede huiswijn. Kortom een aanrader.
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Gisteren bij Zohej in Zwijndrecht gegeten. Wat een positieve verrassing!
We aten bruschetta, zwaardvisfilet en een ribeye steak. Top!
Ik eet noodzakelijk veel 'buiten de deur', maar een ribeye van deze kwaliteit heb ik zelden gegeten: heel rood, geheel warm en super mals. Goede keus van de kok om hier geen saus bij te serveren: het zou afbreuk hebben gedaan aan dit overheerlijke vlees.
Ook mijn echtgenote was heel tevreden met haar zwaardvis, en de bruschetta was heerlijk.
Het personeel bij Zohej is jong, en weet heel veel van het eten en drinken te vertellen. Hun enthousiasme draagt zeker bij tot de kwaliteit van dit restaurant.
De zaak ziet er gezellig uit en is dat ook. Het geluidsniveau is wat aan de hoge kant, maar dat wordt vast beter wanneer de uitbreiding is gerealiseerd.
Zohej is absoluut een aanrader, en we komen er beslist terug!

Greet & Bert Pronk Den Haag
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Lekker gegeten en aardige bediening bij Zohej.
Bediening mag vaker langskomen voor een drankje maar nam wel alle tijd voor een praatje.
Het minpuntje qua aankleding zijn de kussens op de banken. Die zitten vrij hard.
Genoeg keuze qua burgers en ook de carpaccio en indiase soep buiten de kaart smaakten heerlijk!
noniem .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel. Inrichting is op zich leuk alleen mist er toch iets voelt beetje 'koud', misschien door de tegels op de vloer?

Eten was lekker alleen kwam heel snel achter elkaar, stonden na 1,5 uur weer buiten met 3-gangen dat was jammer.

Verder leuke tent en heerlijke burgers!
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor het eerst geweest, hartelijke ontvangst en goede verdere begeleiding, eten zeer goed, tafels met krukjes is even wennen. Hier komen we zeker nog eens terug!
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een heerlijk burger restaurant het was ook 1 van de lekkerste bugers ooit. Het voorgerecht was heerlijk Thaise soep met kip en een carpaccio voor mijn partner . Als nagerecht cheesecake en creme brulee Wat een vriendelijke fijne bediening het was echt een heerlijk uitje . Bedankt Zohej voor de gezellige avond
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was gezellig en eten was lekker, wij zijn met ons 4 heel goede tijd gehad, restaurant was vul en eten was op tijd en service was prima! Zeker komen wij nog mals daar een en adviseren aan iederen!
Rikie R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alleen de planning zou beter kunnen. We hadden gereserveerd, werden gebeld of we een half uur later konden komen, en moesten uiteindelijk nog een half uur wachten voor onze plaats vrij kwam. Bediening is erg vriendelijk, wachttijd werd gecompenseerd door gratis drankjes.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zelfs de kok kwam even vragen hoe het eten was. Hij praatte wel engeks maar dat mag de pret niet drukken.
Fijn dat je uit de hele kaart mag kiezen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg goed bevallen! Erg leuk restaurant met leuk personeel en doordachte smaakcombinaties. Goede burgers en heerlijke voorgerechten.
John M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geen idee vooraf wat wij konden verwachten maar wij werden in ieder geval niet teleurgesteld.
De Thaise soep was verrukkelijk, de rode wijn was top en de rest was gewoon uitstekend.
Leuke ongedwongen sfeer en attentie, leuke bediening.
Wij komen zeker eens terug.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een top avondje gehad in Zohej!
Gezellig en geïnteresseerd personeel. Een vriendelijke jongeman wist veel te vertellen over de verschillende soorten bier die ze aanbieden, erg leuk voor de mannen :) De dames waren ook vriendelijk, gewoon helemaal goed.
Verder buitengewoon lekker gegeten, wat een heerlijk vlees! De kipspies en varkenshaasspies, hmmmmm!! En de mannen waren ook meer dan tevreden over de burgers. De toetjes waren ook helemaal prima, gewoon lekker. Alles op een leuke manier opgediend en een heel fijn sfeertje in het restaurant!
Een erg gezellige avond gehad met vrienden, het was het allemaal dubbel en dwars waard! Zouden zeker nog eens terugkomen!