Zohej

Meer informatie over restaurant Zohej

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Voor het eerst geweest, hartelijke ontvangst en goede verdere begeleiding, eten zeer goed, tafels met krukjes is even wennen. Hier komen we zeker nog eens terug!
Jetpriester .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een heerlijk burger restaurant het was ook 1 van de lekkerste bugers ooit. Het voorgerecht was heerlijk Thaise soep met kip en een carpaccio voor mijn partner . Als nagerecht cheesecake en creme brulee Wat een vriendelijke fijne bediening het was echt een heerlijk uitje . Bedankt Zohej voor de gezellige avond
Irina T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was gezellig en eten was lekker, wij zijn met ons 4 heel goede tijd gehad, restaurant was vul en eten was op tijd en service was prima! Zeker komen wij nog mals daar een en adviseren aan iederen!
Rikie R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten, alleen de planning zou beter kunnen. We hadden gereserveerd, werden gebeld of we een half uur later konden komen, en moesten uiteindelijk nog een half uur wachten voor onze plaats vrij kwam. Bediening is erg vriendelijk, wachttijd werd gecompenseerd door gratis drankjes.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Zelfs de kok kwam even vragen hoe het eten was. Hij praatte wel engeks maar dat mag de pret niet drukken.
Fijn dat je uit de hele kaart mag kiezen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Erg goed bevallen! Erg leuk restaurant met leuk personeel en doordachte smaakcombinaties. Goede burgers en heerlijke voorgerechten.
John M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Geen idee vooraf wat wij konden verwachten maar wij werden in ieder geval niet teleurgesteld.
De Thaise soep was verrukkelijk, de rode wijn was top en de rest was gewoon uitstekend.
Leuke ongedwongen sfeer en attentie, leuke bediening.
Wij komen zeker eens terug.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een top avondje gehad in Zohej!
Gezellig en geïnteresseerd personeel. Een vriendelijke jongeman wist veel te vertellen over de verschillende soorten bier die ze aanbieden, erg leuk voor de mannen :) De dames waren ook vriendelijk, gewoon helemaal goed.
Verder buitengewoon lekker gegeten, wat een heerlijk vlees! De kipspies en varkenshaasspies, hmmmmm!! En de mannen waren ook meer dan tevreden over de burgers. De toetjes waren ook helemaal prima, gewoon lekker. Alles op een leuke manier opgediend en een heel fijn sfeertje in het restaurant!
Een erg gezellige avond gehad met vrienden, het was het allemaal dubbel en dwars waard! Zouden zeker nog eens terugkomen!
Odette E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, mannen hadden een Tomahawk en waren daar zeer over te spreken. De dames een burger en die was prima. Snap alleen niet waarom ook hier een 0.7 liter 6 euro moet kosten, maar goed daar blijf ik mij over verbazen. Nog een tip: als je naar het toilet gaat moet je door van die plastic flappen heen lopen, dat vind ik niet fris en kan vast anders.
Tonnie C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Toen we kwamen was er geen plek. We moesten ergens staande wachten midden in het restaurant. Erg ongemakkelijk.
We waren met z'n 5en. Voorgerecht was goed. Hoofdgerecht was bij 1 van ons wat aangebrand.
Nagerecht waren ze vergeten kregen we pas na 45minuten.
Nickie1966 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zoals vorige keer weer heerlijk gegeten bij Zohej. Weer een ontzettend leuke ontvangst. Duidelijke uitleg over de extra gerechten die niet op de kaart stonden. Prettige sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader !!!!
HildeK0607 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Via de AH-dineractie hebben we hier een 3-gangenmenu genomen. De gerechten werden erg snel geserveerd, wat wel fijn was, aangezien we maar kort de tijd hadden om te eten. Bediening was erg oplettend en vriendelijk.

Vooraf carpaccio en als hoofdgerecht de Zohej-burger genomen: beiden zeker aan te raden. Als nagerecht hadden we de huisgemaakte crème brulêe. Hiervan was de suikerlaag nog niet voldoende gebrand, maar verder smaakte ook dat gerecht zeer goed!

Door de open inrichting is het helaas wel wat rumoerig. Wel erg leuk dat je het gehele restaurant inclusief de keuken kan bekijken op deze manier.
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Na een prettig ontvangst, mochten we plaatsnemen aan de normale tafels. Dit is een verbetering aangezien ze het aantal normale (t.o.v. de hoge) tafels hebben vergroot.
Bij het verzoek voor een special bier, werd ik verzocht mee te lopen, aangezien ze er 38 (!) hadden.
Na een kort gesprek met de kok (vanuit de open keuken) hebben we gekozen voor onze voorgerechten (carpaccio en garnalen met avocado. Beiden waren zeer goed.
Hierna hebben we de special gekozen; Lamsrack en Tomahawk.
De lamsrack was zeer mals, evenals de tomahawk. De geserveerde wijn paste ook goed bij het eten.
Als toetje hadden we de cheesecake en gefrituurde garnalen. Dat laatste zorgde voor een grijns op het gezicht van de keuken, aangezien ze dit niet gewend waren.

Afsluitend met een hartelijk "tot ziens" durf ik met zekerheid te zeggen dat we snel weer komen!

Thanks to the chef and all the employees!
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Alternatief restaurant. Er wordt opgediend op plankjes i.p.v. op borden. Een deel van het meubilair bestaat uit hoge tafeltjes waar aan hoge barkrukken staan. Op het menu staan o.a. hamburgers en steaks.

Beoordeling van de maaltijd:
Voorgerecht: Bruschetta drie toastjes op een plank. Goed van smaak.
Hoofdgerecht: Hamburger de luxe De hamburger is ca. 15 cm. hoog en wordt, met frites en mayonaisse, op een plankje opgediend. De smaak is goed. De hamburger is echter moeilijk te verorberen door de hoogte en het onderliggende plankje.
Nagerecht: Vanilleijs. Ditmaal op een bord opgediend. Veel ijs en erg lekker.
Het restaurant was behoorlijk druk maar niet hinderlijk. Bediening was attent. De hoge barkrukken waren niet geriefelijk.
Gabrielle B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Kwaliteit van het eten was top.
Oplettendheid van de bediening is nog wel voor verbetering vatbaar. Tafeltjes erg dicht op elkaar en dat voelt onprettig.
An05 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Het eten: advocado- en geitenkaassalade, kipspies en runderbeefburger, creme bulee en brownie waren erg lekker. De service was uitstekend, de meiden kwamen enthousiast over. De kaart was uitgebreid om te kiezen. De opdienning van de gerechten zag er ook goed uit. Wij komen zeker hier nog een keer eten!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prima gegeten. Leuke gerechten op kaart en krijtbord. Vriendelijk personeel. Ook de amuse was heerlijk! Wijn ook lekker en de rode wijn werd geschonken in mooie glazen.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het was alweer enige tijd geleden dat wij hier waren. Er heeft een aanpassing plaatsgevonden zodat er wat meer tafels zijn gekomen met stoelen in de plaats van tafels met krukken. Mijn gewoonte met een jonkie te beginnen heb ik moeten aanpassen naar een wodka als start , want de fles was leeg. Mijn vrouw schakelde hier van wijn over naar een speciaalbier n.m. Sint Bernardus ( feitelijk de betaalbare vervanger voor Westvleteren), dit type bier werd te koud uitgeserveerd , zoals veel voorkomt en wat dat betreft zijn wij verwende bierdrinkers.
We begonnen beide met een goed smakende tomatensoep.
Mijn vrouw koos voor de tonijn-burger terwijl ik me liet verrassen met een hangende spies Mediterraan , die ik liet begeleiden door Mahou van het vat , omdat een minder vaak getapt bier op dat moment mijn voorkeur heeft.
Als dessert werd het ijs , met aansluitend koffie en thee. De bediening was prettig mede ook door de humor van
" hallo hallo " en de inzet van haar collega's. De keukenbrigade heeft ook zijn best.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Zeer goed restaurant. Vriendelijk personeel, denkt met je mee en geeft goede adviezen/tips. Breed bierassortiment. Prijzen zijn wel hoog als je aan het eind van de avond op je rekening kijkt. Wij hebben met de AH actie gegeten en aan het eind van de avond moesten we alsnog €50 bij betalen. Maar dat is het zeker waard, prima kwaliteit eten. Kleine gelegenheid en die avond (vrijdag) ook vol. Zonder reservatie kan het voorkomen dat je even moet wachten op een tafeltje, maar vaak is dat snel opgelost. Hoge tafels en krukken (waar wij zaten). Na wat tijd begint dat toch wat ongemakkelijk te worden.
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Afgelopen vrijdag uit eten geweest bij Zohej. In dit gedeelte van Zwijndrecht zitten wel meer leuke en lekkere tentjes en ik kwam na reservering erachter dat ook Zohej zich in dit gedeelte (bij het water, tegenover Dordrecht) bevond. Parkeren is na 6 uur gratis, dus altijd erg fijn. Zohej is een steak restaurant met veel verschillende hamburgers op de kaart. Vooraf kozen wij de (zeer pittige) Thaise soep - wel heel lekker als je eenmaal de pittigheid gewend bent - en als hoofdgerecht had ik de hamburger met varkensspek en pulled pork en mijn vriendin de Angus beef burger met truffelsaus. Het zijn echt grote hamburgers en de smaak is prima. De bijgeleverde frietjes waren nogal slap dus die lieten we beide links liggen. Verder geen aanvullende groenten. Het personeel is jong, op zich geen probleem, maar niet altijd even oplettend wanneer wij klaar waren met een gang, de kaart nog in wilden zien of iets te drinken wilden. Daar ligt een verbeterpuntje. Verder prima kwaliteit, leuke inrichting en erg druk (er stonden steeds mensen te wachten op een plekje). Zeker leuk om eens te bezoeken maar doe dat dan met vrienden en niet met je date want erg veel privacy heb je niet aangezien tafels dicht bij elkaar staan.