Zohej

Veerplein 12 3331 LE Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zohej

Direct bij de halte van de Waterbus, Veerplein Zwijndrecht
  • : Voor de deur en in de directe omgeving. gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Keuken

Zaterdag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
debbie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
gezellig, goed eten, leuk personeel
mdekruis D.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prima service!
Winnie J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Buiten op terras gezeten, er was veel bedrijvigheid op het pleintje, heel gezellig. Beetje vakantiegevoel hierdoor.
Voor herhaling vatbaar.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Na een makkelijk gemaakte afspraak kregen we een hartelijk welkom en konden we heerlijk buiten aan een tafel voor 2 personen plaats nemen waarna we uitgebreid voorgelicht werden over de kaart van wat er allemaal mogelijk was na onze keuze gemaakt te hebben kregen we een diner wat we nog niet meegemaakt hadden bij deze aktie als wij er een cijfer voor zouden geven kan het alleen maar een 10+ zijn.
sastoop .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Erg lekkere burgers en een mooie bierkaart, super! Wachttijd was echter wat lang, personeel was onderbemand. Desalniettemin een goede sfeer en goed eten, we komen hier zeker terug.
r.vos .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuk ontvangen, sfeer is ontspannen en Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. .............................................................................................................
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten, goede kok en leuke spontane bediening !!!
Vooral de Thaise soep en de bavette waren super.
Komen zeker terug.
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gisteren met vrienden lekker gegeten bij Zohej met de AH actie. Erg leuk dat je alles van de kaart mag kiezen met deze actie. Er zijn veel verschillende biertjes waar je uit kan kiezen, altijd leuk om weer een nieuw lekker biertje uit te proberen!
Els O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in Zohej in het avondzonnetje op het terras! Vooraf had ik in olijfolie met knoflook gebakken gamba's. Een absolute aanrader! Daarna een ribeye die perfect medium gebakken was, Héérlijk vlees, supermals! Een dessert kon er bij mij niet meer in, wel bij mijn tafelgenoot. Hij nam de cheesecake waarvan ik een klein hapje heb geproefd. Echt heel lekker. Wordt door een speciale bakker in Ridderkerk gemaakt, zo vertelde de jongeman die ons bediende. Uiterst vriendelijke en attente bediening trouwens, daar in Zohej.
Een echte aanrader!
lenny V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Al meermaals bij Zohej gegeten, en wederom een succes.
De kaart geeft veel mogelijkheden, maar wij zijn voor de specials gegaan.
Het ontvangst was hartelijk, spontaan, maar ook professioneel.
De wachttijd was precies goed. Niet te gehaast, maar op het juiste moment konden we de bestelling opnemen / ontvingen wij de gerechten.
De specials werden goed uitgelegd.
We hadden de thaise soep (1x kip, 1x garnalen, 1x vegetarisch) en 1x de garnalenspiezen.
Allen waren heerlijk.
Als hoofdgerecht kwamen de T-Bone steak, zalm en burger voorbij, welke ook super waren.
Het nagerecht was ook zeer goed met een mooi ijsje, en kaasplankjes.

Al met al een toptent, met goed eten, vriendelijke bediening, en een kok welke altijd even een kort babbeltje met je komt maken.

Tot snel!
Allard J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
We werden geholpen door een alleraardigste jongeman. Waarschijnlijk was het zijn eerste werkweek, maar met zijn enthousiasme wist hij zich er doorheen te slaan.

We hebben prima gegeten. Het voorgerecht was prima. De patatjes waren helaas niet zo lekker, maar de burger en de mediterraanse spies waren goed. De salade die erbij werd geserveerd was helaas teleurstellend. Het dessert was uitmuntend. Wat een lekker ijs!

Voor de driegangendiner met twee drankjes betaalden we ongeveer 45 euro per persoon. Dit is wel wat aan de hoge kant.
m22el L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke gerechten, smaakvol bereid, ruim voldoende porties, vriendelijke jonge bediening.
Afstapje naar WC ondanks waarschuwingssignaal toch tricky - schuin aflopende plaat misschien optie.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Perfecte avond.
De kok kwam ook regelmatig een praatje maken.
Super service!!
Een echte aanrader en tot een volgende keer!
Lian B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bediening heel leuk en gastvrij,sfeer en inrichting prima,eten lekker!Maar misschien een optie om ook kleinere portie's te serveren.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Middels AH-aktie hier met vier personen (doordeweeks) gegeten. Hier nog niet eerder gegeten, maar vanwege de vele goede recensies nu zelf eens ervaren hoe ZoHej is! Bij binnenkomst werden we in eerste instantie verrast door de entourage, robuuste tafels met hoge krukken op een vloer van stoeptegels. Maar helaas is achterin de sfeer anders en (naar onze mening) niet geheel doorgetrokken. Dus wij waren verheugd op ons plekje voorin! Op hun site geven ze aan de lekkerste steaks en hamburgers te serveren, en daar komen we uiteraard voor! Maar aan de muur hangt ook een bord met “specials” en daar staan veel visgerechten op die niet op de kaart vermeld staan. Ook enkele Thaise gerechten staan erop vermeld, zoals soep en fish cake. Dat concept begrijpen we niet helemaal, daar wij dachten in een bbq-restaurant waren beland en niet in de Thaise keuken! Maar we laten ons er niet door afschrikken en we bestellen als voorgerecht twee maal Thaise soep, beiden met kip en omdat er geen Fish Cake (meer?) is, worden er ook twee maal Avocado & Fresh Prawns besteld. Thaise soep was lekker pittig en kruidig. En hoewel iedereen van ons geproefd heeft, niemand kon de kokosmelk waarnemen terwijl men dat wel had aangegeven! Kennelijk iets mis met onze smaakpapillen? Avocado met garnalen was een soort van torentje met onderin avocado met daarbovenop de garnalen. En beiden omgeven van een saus met mayonaise. Op zich een smakelijk geheel, alleen had het van ons iets minder vet gemogen, (avocado is van zichzelf ook al vettig) en ook de paprikapoeder die er bovenop gestrooid was, was net teveel van het goede en was erg overheersend. Tussendoor werden we steeds vriendelijk te woord gestaan steeds door dezelfde serveerster, en kwam zij ook regelmatig vragen of alles naar wens was en kwam steeds ook de drankbestelling opnemen! Als hoofdgerecht namen we allemaal wat anders, dus konden we proeven van elkaar. Er werd een Rib-eye besteld, een Kloostervarken burger, een Wagu burger en een Surf en Turf burger. Helaas werd er geen Twisterfriet meer geleverd, dus iedereen kreeg er gewone friet bij. Alles werd geserveerd op een plank, zag er wel robuust uit en kwam het concept weer terug. Helaas werd de mayonaise dan wel weer geserveerd in een sushibakje van bamboe, dit begrepen we dan weer niet! De hoofdgerechten waren een hele hap en zeker waar voor hun geld. De Kloostervarken burger, was een burger met buikspek en Pulled Pork. Helaas had men grote verwachtingen van de buikspek en had men gehoopt deze als een krokant stuk vlees gekregen te hebben. Helaas was dit dus niet zo en hoewel het een heel stuk goed vlees was, het smaakte als een gewone speklap. Dat was wel een tegenvaller. Pulled Pork was verder erg goed en mals! Rib Eye was erg mals en was prima medium gebakken! De Turf en Surf burger was ergens ook een teleurstelling, daar er twee grote gamba’s los geserveerd werden en deze niet verwerkt was in het broodje samen met de Black Agnus burger. En de bijgeleverde geroosterde paprika was erg groot en overheerste deze de smaak van de burger. De Wagu burger was prima klaargemaakt en waren daar geen opmerkingen over. En hoewel we aan dit gerecht meer dan voldoende hadden, misten we wel wat garnituur van cowl salade oid. Eigenlijk hadden we geen van allen meer zin in een dessert we waren verzadigd, maar we kozen nu eenmaal voor drie gangen, dus de derde gang werd besteld. We kozen wederom weer allemaal wat anders: kaasplankje, crème brulee, verse munt thee en een dessert met brownie. Kaasplankje werd zonder uitleg geserveerd, dus met z’n vieren kwamen we er uiteindelijk wel uit wat voor kazen het waren. Wel werd de appelstroop en het brood gemist. Daarvoor in de plaatst werd er mosterd geserveerd, beetje misplaatst bij zo’n mooi plankje. Kazen waren prima en lekker zacht, alleen hadden ze wel wat eerder uit de koeling gehaald mogen worden. Dessert van Brownie was een ijscoupe met kruimels van brownie, stracciatella ijs en slagroom met caramel. Jammer dat het in een coupe geserveerd werd, we hadden het graag op een mooi groot bord opgediend gekregen. Nu zat alles flink door elkaar en door de grote hoeveelheid slagroom waren de vele smaken op de achtergrond gekomen. Crème Brulee was een mooi gerechtje, korst van suiker was lekker knapperig en de crème was zacht en goed van smaak. Daar we in tijdnood zaten hebben we geen koffie als afsluiter genomen. Hoewel Zohej hier en daar naar onze mening het concept (qua menu én interieur) iets meer mag doorvoeren, is het beslist een aanwinst voor Zwijndrecht. Wij komen zeker weer eens terug en misschien dan maar eens wat minder kritisch kijken en proeven en gewoonweg genieten!
Raimond H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Goede biertjes, dikke sappige burgers en perfecte steaks! Goede plek om op een vrijdag avond het weekend te starten met vrienden!
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten is echt heel erg goed maar de bediening is hopeloos het duurde het echt lang voordat ze de bestelling op kwamen nemen, en moesten we na een uur vragen of we nog wat te drinken kregen al met al reden voor verbetering
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in "Zohej". Het is een leuk klein, maar zeker sfeervol restaurantje. De bediening was vlot en gaf goede informatie over de speciale gerechten, die niet op de kaart stonden. Verder is er genoeg keuze in voor- hoofd- en nagerechten. Zeker de moeite waard voor een bezoek.