Zohej

Veerplein 12 3331 LE Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zohej

Direct bij de halte van de Waterbus, Veerplein Zwijndrecht
  • : Voor de deur en in de directe omgeving. gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Keuken
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Restaurant / Bar
Dinsdag 17:00 - 22:30
Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag 17:00 - 00:00
Zaterdag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Zohej

Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Prima restaurant, jammer dat er dingen op het menu stonden die ze niet verkopen. Ook geen ijsthee in huis. Rond half 7 is het heel rustig
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het is pas uitgebreid. Helaas viel het bij ons tegen. We waren met z'n 4en en hebben 2 uur op ons eten gewacht. Opzich niet echt een groot probleem, want we hadden het gezellig. Als je alleen steeds 30a 40 minuten zonder drinken zit is dat wel jammer. Ook vielen de burgers tegen... ze zijn niet meer zo best vergeleken met hiervoor! Wij wilde graag nog een dessert, maar na het hoofdgerecht is niemand meer bij ons langsgekomen. Contact zoeken met het personeel was ook vrij lastig. Kortom een gemiste kans!
Ivo T.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Topavond. Ongedwongen sfeer en uiterst vriendelijke bediening ondanks topdrukte. Gelukkig uitbreiding zaak op 9 november
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke Lokatie, voor herhaling vatbaar, dankzij die ah kaart kom je ook ergens waar je anders eigenlijk niet naar toe gaat, het was er gezellig druk, goede uitleg over de menu,s op de kaart, eten was heerlijk
pierre V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ondanks dikke fout van Iens, daar de boeking bij Zohej niet was binnengekomen, werden we toch heel netjes ontvangen. Na wat overleg op hoog niveau kregen we toch een tafeltje aangeboden voor 4 personen met de opmerking erbij dat we binnen 2,5 uur klaar dienden te zijn met eten daar er een reservering stond om 20.15.
Zohej had een goed gevulde gerechten kaart met ook nog veel gerechten buiten de kaart om.
Ondanks de lichte tijdsdruk hebben we toch heel erg genoten van de gerechten welke werden opgediend.
Daarom kunnen we iedereen aanbevelen om eens op bezoek te gaan bij het gezellige Zohej.
goedroen_willemstein .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jammer dat ik niet eerder ben geweest een echte aanrader voor jong en oud.
had een AH bon maar dat maakte niets uit ,je werd als een koning behandels . Top en tot snel
verheijden V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik kan niet anders zeggen dan dat we super hebben gegeten bij Zohej! Bediening was zeer attent, inrichting was leuk en het eten was heerlijk! Ik kan niets noemen wat niet naar wens was!
smulpaapjes3 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten, kon echter de cheesecake niet meer op. Spontaan bood de serveerster aan om het mee te geven om thuis op te eten. Vergat bij vertrek het bakje mee te nemen, werden we nagelopen om het alsnog mee te geven. Erg vriendelijk personeel en erg attent! Voor herhaling vatbaar!
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening is heel jong maar was goed. We hebben een heerlijke avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar
SWardenier .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Met een vriendin op een woensdagavond bij Zohej geweest, de lage tafeltjes waren gevuld en we werden vriendeijk ontvangen, de Engels sprekende kok kwam de gerechten zelf brengen en was zeer enthousiast. De thaise soep was heerlijk, geen kleine portie trouwens, verder als hoofdgerecht een heerlijke burger gekozen, ook geen misselijke portie en het diner afgesloten met de creme brulee, die was lekker, alleen voor mij hoeft er geen bolletje ijs en een flinke toef slagroom bij, dat is net to much. Het pand op zich is een pijpelaadje. Geen restaurant voor een intiem romantisch etentje, maar zeker een aanrader om met vrienden te doen.
alex.poortvliet .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Uitermate vriendelijk en servicegericht personeel met kennis van het te serveren menu. De kok weet heel goed waar hij mee bezig is en serveert een uitstekend stuk vlees met een hele goede smaak. Een topper!
Patrick ..
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten zelfs voor mij als stevige eter een behoorlijke hap die hamburger.
Ik hoop voor de eigenaar dat hij snel de uitbreiding erbij krijgt zodat hij geen afspraken meer hoeft te verzetten of te weigeren om voldoende tijd te hebben tussen de afspraken.
Misschien tot ziens.
Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg vriend4lijk personeel. Het eten was goed. De zalm was niet gaar maar werd gelijk teruggenomen. Het werd opnieuw geserveerd . Keurig gedaan. Het was erg rumoerig. We konden elkaar slecht verstaan.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik wist niet wat ik van dit restaurant kon verwachten, maar heb geen spijt dat ik het gekozen heb. Het eten was verrukkelijk en de bediening zeer vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.
denbesten.bouwadvies .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellig restaurant met goed vlees en veel biersoorten. Helemaal TOP.
Hier komen zeker nog een keer als het restaurant is uitgebreid. ( 9 november 2017)
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Als je Comfortabel wil zitten, heeft deze gelegenheid de plank misgeslagen, personeel supervriendelijk.
Het eten werd geserveerd op een houten plank, hygienisch is dit zeker niet. Leuk dat gerechten met verse groeten geserveerd zullen worden en je dan een halve krop sla op je bord krijg.......niet echt professioneel conclusie "het eten is dus matig" en zeker geen 8.6 waard zoals op de site staat vermeld.
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eenvoudig zaak wel lekkere hamburger porties waren zeer aan de ruime kant vlees van een van de gasten was rauw en moest terug leuke tent aardig personeel maar niet echt ons ding
Marines K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant om te gaan eten. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijke glutenvrije bol waar de hamburger tussen werd geserveeerd, zeer smaakvol. En de porties zijn ruim voldoende, ben zelf een grote eter en had moeire het allemaal op te eten. (maar wel gedaan hoor, want het was veel te lekker om iets over te laten).
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijke en goede bediening
Het eten was fantastisch
Naast heerlijke burgers ook andere lekkere gerechten
Gerechten kwamen misschien wat te snel achter elkaar
Zeker voor herhaling vatbaar
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was héérlijk! De kok kwam aan tafel vragen hoe pittig mijn vriend de Thaise soep wilde en of ik ipv olie truffelmayonaise bij de carpaccio wilde want hij dacht dat dat veel lekkerder zou zijn. Super zo'n kok die passie voor zijn vak heeft! Daarnaast een fantastische bediening die ontzettend behulpzaam en vriendelijk zijn. Top restaurant. Hier komen wij zeker vaker terug