Zohej

Speciale deals

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Zohej

Direct bij de halte van de Waterbus, Veerplein Zwijndrecht
  • : Voor de deur en in de directe omgeving. gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Keuken
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

Restaurant / Bar
Dinsdag 17:00 - 22:30
Woensdag 17:00 - 22:30
Donderdag 17:00 - 23:00
Vrijdag 17:00 - 00:00
Zaterdag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Zohej

Nellie S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Erg vriend4lijk personeel. Het eten was goed. De zalm was niet gaar maar werd gelijk teruggenomen. Het werd opnieuw geserveerd . Keurig gedaan. Het was erg rumoerig. We konden elkaar slecht verstaan.
Riet S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik wist niet wat ik van dit restaurant kon verwachten, maar heb geen spijt dat ik het gekozen heb. Het eten was verrukkelijk en de bediening zeer vriendelijk. Ik kom hier zeker terug.
denbesten.bouwadvies .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellig restaurant met goed vlees en veel biersoorten. Helemaal TOP.
Hier komen zeker nog een keer als het restaurant is uitgebreid. ( 9 november 2017)
Arianne V.
dini V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Eenvoudig zaak wel lekkere hamburger porties waren zeer aan de ruime kant vlees van een van de gasten was rauw en moest terug leuke tent aardig personeel maar niet echt ons ding
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Zeer vriendelijke en goede bediening
Het eten was fantastisch
Naast heerlijke burgers ook andere lekkere gerechten
Gerechten kwamen misschien wat te snel achter elkaar
Zeker voor herhaling vatbaar
Marines K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima restaurant om te gaan eten. Vriendelijke en attente bediening. Heerlijke glutenvrije bol waar de hamburger tussen werd geserveeerd, zeer smaakvol. En de porties zijn ruim voldoende, ben zelf een grote eter en had moeire het allemaal op te eten. (maar wel gedaan hoor, want het was veel te lekker om iets over te laten).
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Het eten was héérlijk! De kok kwam aan tafel vragen hoe pittig mijn vriend de Thaise soep wilde en of ik ipv olie truffelmayonaise bij de carpaccio wilde want hij dacht dat dat veel lekkerder zou zijn. Super zo'n kok die passie voor zijn vak heeft! Daarnaast een fantastische bediening die ontzettend behulpzaam en vriendelijk zijn. Top restaurant. Hier komen wij zeker vaker terug
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Dorien E.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We zijn een jaar geleden eerder bij Zohej wezen eten. We waren toen super enthousiast, waren heel goed geholpen en hadden heerlijk gegeten. Met die gedachte zijn we afgelopen week ook naar Zohej gegaan. Jammer genoeg viel het nu wat tegen. Het voorgerecht, de carpaccio die in ons geheugen zat als 'super lekker', was nu niet 'super lekker' maar eigenlijk een beetje gewoontjes en saai. De burgers, als hoofdgerecht, zagen er super uit. Bij de eerste hap keken we elkaar aan, de burgers waren op een kleine beetje temperatuur na, gewoon koud. Ze zijn terug het vuur op gegaan en 5 minuten later kregen we warme burgers (met inmiddels wel koud geworden frietjes). Een van de eigenaren merkte dit op en kwam met zijn prachtige Engelse tongval zijn excuses aanbieden en daarbij een drankje van het huis. Wij namen de excuses en het drankje dankvol aan en aten onze warme burgers op. We sloten af met een dessert. De opmaak van mijn dessert was uiterst bijzonder te noemen. Brownie in stukjes in een ijscoupe glas met een bol ijs eronder en een enorme berg slagroom... zou niet mijn invulling zijn van een brownie dessert. Maar oke. De brownie bleek hard, stug en droog te zijn. Jammer, maar die heb ik dus laten staan. Dat drankje van het huis maakte de droge brownie wat minder vervelend. In de auto terug naar huis concludeerde we wel dat we een jaar geleden lekkerder hadden gegeten dan nu.
Ma V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima gegeten, ook glutenvrij/vleesloos. Zaak gaat verbouwen, dat zal prettiger zijn omdat dan de hoge barkrukken en -stoelen verdwijnen. Die zitten niet comfortabel. Hoop dat de sfeer en kwaliteit van het eten hetzelfde blijft. Geweldige en betrokken kok.
Hulsbosch .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Ik had vooraf gebeld of de hond mee mocht komen en dat was geen enkel probleem. We wisten van een vorig bezoek al dat het eten heel goed was en ook nu zijn we daarin niet teleurgesteld.
Zeker voor herhaling vatbaar.
g.vandieen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Bediening was net als tijdens vorig bezoek niet scherp en attent. In de keuken wordt hard gewerkt en inzet getoond. De bediening stond regelmatig te beppen in het hoekje achter de bar waar de PC staat en kan dan de zaak niet overzien. Daardoor geen oogcontact met klanten waardoor het moeite kosten de aandacht te trekken om bv. drankjes te kunnen bestellen.
Winnie J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
gezellig druk, wel wat luide klanten maar niet echt hinderlijk, we konden elkaar nog wel verstaan. Aardige bediening en goed geïnformeerd. Reden om terug te komen. Eten was heerlijk.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was een sfeervolle avond het eten en de bediening was perfect, kan het iedereen aanraden, wij gaan zeker nog een keer terug.
Leonde B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hadden er meer van verwacht. De deur mocht niet dicht ivm geen airco en hebben toen ander tafeltje gekregen. Een aantal gerechten waren op. Personeel was onervaren, moeten daardoor regelmatig langer wachten op de kaart ed. Thee was niet warm en nieuwe thee duurde een eeuwigheid en de verse munt werd met lange stelen in de thee gebracht.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima gedineerd in leuke sfeer. De kwaliteit is prima en het vlees is heerlijk, maar voor de dames in het gezelschap aan de te grote kant. We komen zeker nog eens terug.
tondekoning07 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben er gegeten met AH bonnen maar konden kiezen uit de gehele kaart plus een aantal "specials".
De geserveerde gerechten waren prima qua smaak, temperatuur en hoeveelheid.
Een bezoek is zeker de moeite waard. We hebben er verrukkelijk gegeten.
Wieneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Wij hebben weer heerlijk gegeten,en komen zeker weer terug.
Ga zo door!
Elise N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
geen stoelen maar barkrukken zonder leuning. weinig comfort.
eten was op zich prima. bediening was ook goed.
konden kiezen uit de hele kaart!! (groot pluspunt)
lekker toetje op, cheesecake.
zou hier door de barkrukken niet zo snel terug gaan