Zohej

Veerplein 12 3331 LE Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zohej

Direct bij de halte van de Waterbus, Veerplein Zwijndrecht
  • : Voor de deur en in de directe omgeving. gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Keuken

Zaterdag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuk en super gezellig restaurant waar je je echt gast voelt! Leuk personeel !! Mijn vriendin was jarig en dat werd niet vergeten bij het dessert :-) Wij komen zeker terug!
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk eten in een fijne omgeving!
Ongedwongen sfeer, medewerkers met kennis van zaken, lekkere gerechten naast de kaart, alles mogelijk geen mitsen en maren.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Een beetje te veel.
Vriendelijke bediening en leuke mensen.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten bij zohej
Mooie zaak
Goede bediening
Fijne sfeer
En heerlijk eten
Leuk dat ze uit gaan breiden dik verdiend
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteravond hier wezen eten.
Wat een super leuk restaurantje. Het is niet al te groot, maar wel gezellig. Heerlijk gegeten en de bediening... Top. We hadden geen AH aanbieding. Maar kregen toch de korting. Helemaal super. Komen hier zeker een keer terug.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heel goed. Zoals altijd.....
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed eten, beetje kleine zaak dus zit je wel wat op elkaar maar gelukkig gaan ze uitbreiden. Hier willen we wel vaker terugkomen.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij hebben heerlijk genoten bij Zohej van een lekker stukje vlees en een bijpassend glas wijn. Er staat voor iedereen wel iets lekkers op de kaart en de menu's zijn met veel zorg bereid. Het personeel is erg vriendelijk en maakt tijd voor een praatje en een goed wijnadvies. Vind je dit nog niet genoeg, dan is er ook nog een ruime keuze aan feestelijke gintonics. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vaker hier gegeten. Het was weer geweldig. Je krijgt meer dan genoeg eten voor je geld en het is heel lekker. Zeker een aanrader
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Echt een supergaaf zaakje, je kan het altijd direct merken als het personeel betrokken is. In dit geval is het een familiebedrijf. Dat levert gewoon betere sfeer en service. Het was erg lekker, was mooi geserveerd en de ambiance is echt gaaf. Leuke stijl, goed concept, niet duur en ga op zeker nog eens terug! Wel vaker dan eens want de locatie is ook wel leuk en voor ons nog dichtbij ook :-) Aanrader dus!
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondag eind van de middag, begin van de avond bij Zohej voor het eerst wezen eten. Dit via de ah-restaurantactie.
We konden gewoon kiezen van de kaart en echt het eten was super lekker.
Ook het personeel heeft het ons prima naar de zin gemaakt, d.m.v. een leuk praatje bij binnenkomst en tijdens onze aanwezigheid.
Ondanks de drukte die later toenam zijn wij aan niets te kort gekomen, drankjes werden op tijd opgenomen en geserveerd, het eten kwam met de juiste tussen pauzes, nee echt een aanrader.
Ook kon je gewoon de keuken in kijken haha als je goed zat ;-) Zelfs kwam op een gegeven moment één van de koks, de kok uit de UK een gezellig praatje maken, kijk hier houden wij van!
Dit alles geeft lekker een ongedwongen sfeer en het personeel weet het je naar de zin te maken.
Ik vind het niet gek dat de zaak ernaast er tzt bij getrokken wordt, zodoende kunnen ze nog meer gasten kwijt die nu helaas geen plaatsje hadden (niet gereserveerde).
Het voorgerecht, naast de kaart van mijzelf was heerlijk, zoals ook het hoofd- en nagerecht, alsmede van mijn partner.
Een aanrader als je van Spaans een beetje bitter biertje houdt, bestel hem .... of er een engeltje over je tong p...t ;-)
Wij gaan zeer zeker nog eens terug!
Aly V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het restaurant is gezellig.Het eten is erg goed en het wordt leuk opgediend.Het personeel is vriendelijk.Kortom: een aanrader!
Arie2011 D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben hier met een AH actie bon gegeten, gezellig personeel, lekker gegeten en we konden gewoon alles van de kaart kiezen!
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een sfeervolle niet te grote zaak.
Een keuken die heerlijke gerechten op tafel krijgt waarvoor een compliment.
En tot slot gezellige bediening door een goed samenwerkend team.
Wij hebben een top avond gehad
brailziri .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
gezellige avond in een levendige ambiance. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
zeker voor herhaling vatbaar.
Zijn erg nieuwsgierig hoe het er na de verbouwing uit zal gaan zien.
Sjanie G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Even lekker samen wezen eten. Werden hartelijk ontvangen en konden kiezen waar we wilden zitten. Werden evt. nog stoelen geruild. Deden echt hun best om een leuk plekje voor ons te vinden en dat terwijl de dag ervoor gereserveerd hadden. Aardige bediening! Specialiteiten werden heel goed uitgelegd en voor mijn man als bierliefhebber was er een ongekende keuze. Ik een lekker glas wijn gedronken. De eigenaar kwam zelfs nog vragen of de temperatuur in het restaurant voor ons ok was. Na een uurtje zat de zaak helemaal vol. Wat heel begrijpelijk is: heerlijk eten en super bediening. Een aanrader dus!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke zaak, hartelijke ontvangst. Goede kwaliteit van producten, maar wel prijzig. Broodje hamburger( wel 200gr) rond de 20 Euro. Wij waren met de ah actie en dan betaal je de goedkoopste gerechten niet.
sandra3107 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Enthousiaste bediening, heerlijk gegeten. Maar de tafel bij het raam is een tochtplek. Gordijn voor de deur hangen zou dit verhelpen. Zeker voor herhaling vatbaar.
lida V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Men verzocht ons drankje verder aan de bar te nuttigen; hoewel er aan de bar geen plaats was! Voor ons reden om nooit meer terug te komen!!!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke bediening die een gezellig gesprekje met je voeren, mooie industriële setting, lekker eten. 38 soorten bier is leuk voor de bierliefhebber.