Zohej

Veerplein 12 3331 LE Zwijndrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zohej

Direct bij de halte van de Waterbus, Veerplein Zwijndrecht
  • : Voor de deur en in de directe omgeving. gratis vanaf 18:00 uur en op donderdag vanaf 20:00 uur.

Keuken

Zaterdag 17:00 - 00:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in "Zohej". Het is een leuk klein, maar zeker sfeervol restaurantje. De bediening was vlot en gaf goede informatie over de speciale gerechten, die niet op de kaart stonden. Verder is er genoeg keuze in voor- hoofd- en nagerechten. Zeker de moeite waard voor een bezoek.
Miranda D.
woot .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Wij zijn nu een paar keer geweest en we hebben steeds prima eten voorgeschoteld gekregen. Over het algemeen is het druk bezet.
Odette E.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Lekker gegeten en gezellig met wat vrienden. Burgers zijn prima. Ze hebben niet veel toetjes en 1 was op, als je dan koffie als toetje neemt is het leuk als ze dit niet rekenen en het als toetje zien zeker als daarna ook nog koffie wordt genomen. Na dit gezegd te hebben is het wel van de rekening gehaald. Koffie is goedkoper dan een toetje dus snap het probleem niet. Had leuk geweest als je daar niet zelf om had hoeven te vragen.
Cathrien K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. goed voor herhaling
Jaqueline W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Naar aanleiding van een boeking via de AH actie kreeg ik enige tijd geleden een opvolg email met daarin de uitnodiging om nogmaals te komen eten en gebruik te maken van dezelfde actie-voorwaarden, maar dan zonder het inleveren van een bon met zegels. Die uitnodiging ging ik graag aan, dus boekte een tafel voor 3. Het ontvangst was prima en alle gerechten smaakten ook heel goed. Onze vriend - mystery shopper voor fastfoodketens - was onder de indruk van de hamburgers daar, een goed teken! Het ging helaas alleen mis bij het afrekenen. Daar werd alles opgezet en ik zag nergens enige AH korting terug. Foutje van de serveerster, ze was vergeten uit te leggen dat het de bedoeling was dat we dan wel alledrie een drie-gangen menu zouden nemen. Gelukkig nam een meer ervaren serveerster het initiatief om dan 1 hoofd en voorgerecht van de rekening te halen, dus dat werd snel en juist opgelost. Het is een leuke tent en ik denk zeker dat we er in de toekomst nog eens langs zullen gaan. Ik kan het in elk geval zeker aanbevelen.
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We hebben genoten! Enthousiaste bediening. Eten was heerlijk!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Leuk en super gezellig restaurant waar je je echt gast voelt! Leuk personeel !! Mijn vriendin was jarig en dat werd niet vergeten bij het dessert :-) Wij komen zeker terug!
Maartje D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk eten in een fijne omgeving!
Ongedwongen sfeer, medewerkers met kennis van zaken, lekkere gerechten naast de kaart, alles mogelijk geen mitsen en maren.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Een beetje te veel.
Vriendelijke bediening en leuke mensen.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten bij zohej
Mooie zaak
Goede bediening
Fijne sfeer
En heerlijk eten
Leuk dat ze uit gaan breiden dik verdiend
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gisteravond hier wezen eten.
Wat een super leuk restaurantje. Het is niet al te groot, maar wel gezellig. Heerlijk gegeten en de bediening... Top. We hadden geen AH aanbieding. Maar kregen toch de korting. Helemaal super. Komen hier zeker een keer terug.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heel goed. Zoals altijd.....
francaenpaul .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed eten, beetje kleine zaak dus zit je wel wat op elkaar maar gelukkig gaan ze uitbreiden. Hier willen we wel vaker terugkomen.
Trudy K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Wij hebben heerlijk genoten bij Zohej van een lekker stukje vlees en een bijpassend glas wijn. Er staat voor iedereen wel iets lekkers op de kaart en de menu's zijn met veel zorg bereid. Het personeel is erg vriendelijk en maakt tijd voor een praatje en een goed wijnadvies. Vind je dit nog niet genoeg, dan is er ook nog een ruime keuze aan feestelijke gintonics. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Vaker hier gegeten. Het was weer geweldig. Je krijgt meer dan genoeg eten voor je geld en het is heel lekker. Zeker een aanrader
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Echt een supergaaf zaakje, je kan het altijd direct merken als het personeel betrokken is. In dit geval is het een familiebedrijf. Dat levert gewoon betere sfeer en service. Het was erg lekker, was mooi geserveerd en de ambiance is echt gaaf. Leuke stijl, goed concept, niet duur en ga op zeker nog eens terug! Wel vaker dan eens want de locatie is ook wel leuk en voor ons nog dichtbij ook :-) Aanrader dus!
Brigitta V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zondag eind van de middag, begin van de avond bij Zohej voor het eerst wezen eten. Dit via de ah-restaurantactie.
We konden gewoon kiezen van de kaart en echt het eten was super lekker.
Ook het personeel heeft het ons prima naar de zin gemaakt, d.m.v. een leuk praatje bij binnenkomst en tijdens onze aanwezigheid.
Ondanks de drukte die later toenam zijn wij aan niets te kort gekomen, drankjes werden op tijd opgenomen en geserveerd, het eten kwam met de juiste tussen pauzes, nee echt een aanrader.
Ook kon je gewoon de keuken in kijken haha als je goed zat ;-) Zelfs kwam op een gegeven moment één van de koks, de kok uit de UK een gezellig praatje maken, kijk hier houden wij van!
Dit alles geeft lekker een ongedwongen sfeer en het personeel weet het je naar de zin te maken.
Ik vind het niet gek dat de zaak ernaast er tzt bij getrokken wordt, zodoende kunnen ze nog meer gasten kwijt die nu helaas geen plaatsje hadden (niet gereserveerde).
Het voorgerecht, naast de kaart van mijzelf was heerlijk, zoals ook het hoofd- en nagerecht, alsmede van mijn partner.
Een aanrader als je van Spaans een beetje bitter biertje houdt, bestel hem .... of er een engeltje over je tong p...t ;-)
Wij gaan zeer zeker nog eens terug!