ZoetWater

Meer informatie over restaurant ZoetWater

Maandag t/m donderdag 17.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• Doorlopende service , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant ZoetWater

Rob C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten en service gericht personeel.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een bakje met frites is wel erg weinig voor 3 personen. Ook de garnituur was erg mager. Overigens werd op verzoek wel een extra bakje frites nagebracht. Het nagerecht dat op het menu stond werd niet geserveerd. Het werd zelfs niet verteld dat het een ander nagerecht was geworden. Dit was wel erg onprofessioneel. Dat de gast zelf aangeeft dat het niet is wat was besteld is erg slordig. Overigens werd dit wel goed gemaakt met de eindafrekening. Maar een aanbeveling naar familie, vrienden en bekenden zal niet plaats vinden.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten. Je waant dan gewoon in het buitenland tijdens een vakantie. Kwaliteit van het eten was super.
Anthon G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vinden 2 personen niet interessant, lang op de kaart moeten wachten, geen uitleg over het menu, matig eten vanwege matige kogel biefstuk en een te klein stukje ossenhaas .
Matig dessert en zeer matige bediening, die blijkbaar met andere dingen bezig was dan met ons.
Gaan hier niet meer terug .
Jammer want wij waren toch een avondje uit.
vriens S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Bij binnenkomst wordt gevraagd of we broodjes willen. Vier piepkleine broodjes (4 personen) voor € 5,50...
Het voorgerecht met gedeelde gerechten is gewoon oplichterij, E. 11,75 per persoon: 2 slokken soep, 1 partje carpaccio, 1 stukje paling (2,5cm), 1 sushi rijst rolletje gebakken (kan daardoor niet proeven of het vers is).....
Bij het afrekenen aangegeven maar daar wordt niet op ingegaan (pure desinteresse en geldklopperij..)
Frietjes in zgn. metalen mandjes, half gevuld en bijna keihard....... groente, halve kriel, 1 partje champignon.......
Al met al een grote teleurstelling, zonde van je tijd en geld... Bij 10 sterren, 2 sterren voor dit restaurant.......
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Mijn man is een grote eter en vond de hoofdmaaltijd porties erg klein ook houd hij niet zo van sterke smaken en vond hij de tomatensoep te sterk ,mijn maaltijd was heerlijk asperges met zal al zou het wel iets aangekleder kunnen bv ei of roomsaus of gek kriel erbij
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Prachtige locatie. Inrichting terras komt niet overeen met de locatie, mag wel wat comfortabeler en sjieker. Ondanks dat t niet heel druk was, erg lang moeten wachten op het eten. Eten was wèl oké daarentegen.
Alie T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Onaangename verrassing met voorgerecht. Samen delen plank 11,50 euro. Blijkt achteraf p.p te zijn ; staat niet op kaart vermeld.. bij afrekeningen gemeld, maar dame hield vol dat dit 2 x 11,50 was. Belachelijk voor een voorgerecht. Wij voelen ons gefopt.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voorgerecht en toetje subliem, hoofdgerecht goed. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat liep de bediening heel vlot. Leuk contact met de eigenaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
uitstekend eten, erg onervaren bediening, duurde allemaal erg lang, zit half uur met lege borden, muziek was redelijk, inrichting erg koel.
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel slecht gegeten. Had een Nieuwkoopse Hamburger besteld, well done, was gewoon rauw, mijn vrouw bestelde paling met toast voor €13,50, gewoon twee stukjes paling op een cracker zonder enige opsmuk . Toen we dit melden was het antwoord alleen: jammer. Komen er dan ook nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellig restaurant, mooi gelegen bij de Nieuwkoopse plassen. Eten wordt redelijk snel opgediend, diverse groenten combinatie.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben erg lekker gegeten.Leuke bediening!De aankleding zag er super leuk en gezellig uit!En als kers op de taart kreeg ik ook nog een mooie roos mee naar huis.Voor een doordeweekse avond super verrast!
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ik zou wat gordijnen bij de ramen ophangen dan klinkt het niet zo hol. Je kon de gesprekken woordelijk verstaan van de andere tafeltjes. De inrichting vond ik wel heel gezellig.
mereldezoveelste .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals altijd was het eten heerlijk bij Zoetwater. De porties zijn wel wat gekrompen de laatste tijd, dat is wel jammer. Hoewel ten opzichte van andere restaurants de porties normaal zijn denk ik. Ik heb een glutenvrij dieet, voorheen was zoetwater 100% glutenvrij, maar je merkt dat het accent verschoven is. Je kunt er nog steeds glutenvrij eten, maar wel in overleg. Jammer dat we de eigenaar nooit meer zien. Personeel ok, hoewel het allemaal wat vlotter mag...
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Sfeervolle plek aan de Nieuwkoopse plas. Hartelijke ontvangst met vlotte bediening. Mooi opgemaakte borden met zeer smakelijke gerechten uit een overzichtelijke kaart. Een restaurant om terug te komen.
JM D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima gegeten! Aanrader.
MIP T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prijs /kwaliteit..sorry echt erbarmelijk!
Voorheen best aardig maar met de nieuwe menukaart hebben ze de plank echt misgeslagen.
je moet geen dingen beloven op een kaart die je niet waar kan maken. Crispy Duck?....Lachertje
Crispy groenten, dat wel!
Sate....een spiesje voor die prijs??
Liever iets minder investeren in flauwekul producten zoals chili-kroepoek ...
Als je de mensen vraagt of ze alvast iets van eenmandje brood willen moet je ze niet een broodplank voor 6 euro voorzetten met drie smakeloze variaties dip.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Locatie is prima. Verlichting in restaurant niet prettig. Gerechten wel oké maar niet super. Voor mij veroorzaakte het een opgeblazen gevoel en maagzuur. Voorgerecht in een halve fles wat onhandig vanwege de bolle kant van de fles. Bediening oké .
moniek dieke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben hier enige tijd geleden gelunched. Tosti, tomatensoep en een plankje voor 2 personen met diverse voorgerechten. Het was een teleurstelling. Tomatensoep was waterig en niet vers. De tosti was net te hardgeroosterd. En onze plank met diverse voorgerechten was karig voor de prijs van 23,00€. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een plankje besteld voor 2 personen en er gerechten voor 1 persoon op geserveerd worden. Het was zaterdagmiddag en wij waren de enigen in het restaurant. Met deze kwaliteit begrijp ik dat.