ZoetWater

Zuideinde 6 2421 AH Nieuwkoop Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant ZoetWater

Woensdag t/m Zondag vanaf 12.00 uur

• Gratis parkeren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant ZoetWater

Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Super lekker gegeten.
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Goede bediening , leuke locatie , eten was zeer goed, leuk opgediend en ook prima van smaak. Alleen karafje water was wat aan de laue kant.
Cora N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
De gerechten waren over het algemeen goed, gebakken paling ( specialiteit van het huis) was ondermaats. Garnering zeer karig.
Dik G.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke omgeving, hebben buiten gegeten op het terras was goed te doen, en kijken er met plezier op terug. wel reserveren anders kan je achter het net vissen
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het was gewoon een heerlijke avond met heel lekker eten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Het door ons bestelde vlees was niet gaar. De porties aan de kleine kant.Al met al een teleurstellende ervaring.
Wij zouden niemand adviseren hier te gaan eten.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Heerlijk eten en service gericht personeel.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een bakje met frites is wel erg weinig voor 3 personen. Ook de garnituur was erg mager. Overigens werd op verzoek wel een extra bakje frites nagebracht. Het nagerecht dat op het menu stond werd niet geserveerd. Het werd zelfs niet verteld dat het een ander nagerecht was geworden. Dit was wel erg onprofessioneel. Dat de gast zelf aangeeft dat het niet is wat was besteld is erg slordig. Overigens werd dit wel goed gemaakt met de eindafrekening. Maar een aanbeveling naar familie, vrienden en bekenden zal niet plaats vinden.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten. Je waant dan gewoon in het buitenland tijdens een vakantie. Kwaliteit van het eten was super.
Anthon G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vinden 2 personen niet interessant, lang op de kaart moeten wachten, geen uitleg over het menu, matig eten vanwege matige kogel biefstuk en een te klein stukje ossenhaas .
Matig dessert en zeer matige bediening, die blijkbaar met andere dingen bezig was dan met ons.
Gaan hier niet meer terug .
Jammer want wij waren toch een avondje uit.
vriens S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Bij binnenkomst wordt gevraagd of we broodjes willen. Vier piepkleine broodjes (4 personen) voor € 5,50...
Het voorgerecht met gedeelde gerechten is gewoon oplichterij, E. 11,75 per persoon: 2 slokken soep, 1 partje carpaccio, 1 stukje paling (2,5cm), 1 sushi rijst rolletje gebakken (kan daardoor niet proeven of het vers is).....
Bij het afrekenen aangegeven maar daar wordt niet op ingegaan (pure desinteresse en geldklopperij..)
Frietjes in zgn. metalen mandjes, half gevuld en bijna keihard....... groente, halve kriel, 1 partje champignon.......
Al met al een grote teleurstelling, zonde van je tijd en geld... Bij 10 sterren, 2 sterren voor dit restaurant.......
Antoinette B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Mijn man is een grote eter en vond de hoofdmaaltijd porties erg klein ook houd hij niet zo van sterke smaken en vond hij de tomatensoep te sterk ,mijn maaltijd was heerlijk asperges met zal al zou het wel iets aangekleder kunnen bv ei of roomsaus of gek kriel erbij
Daisy H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Prachtige locatie. Inrichting terras komt niet overeen met de locatie, mag wel wat comfortabeler en sjieker. Ondanks dat t niet heel druk was, erg lang moeten wachten op het eten. Eten was wèl oké daarentegen.
Alie T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Onaangename verrassing met voorgerecht. Samen delen plank 11,50 euro. Blijkt achteraf p.p te zijn ; staat niet op kaart vermeld.. bij afrekeningen gemeld, maar dame hield vol dat dit 2 x 11,50 was. Belachelijk voor een voorgerecht. Wij voelen ons gefopt.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voorgerecht en toetje subliem, hoofdgerecht goed. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat liep de bediening heel vlot. Leuk contact met de eigenaar.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
uitstekend eten, erg onervaren bediening, duurde allemaal erg lang, zit half uur met lege borden, muziek was redelijk, inrichting erg koel.
Fons D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel slecht gegeten. Had een Nieuwkoopse Hamburger besteld, well done, was gewoon rauw, mijn vrouw bestelde paling met toast voor €13,50, gewoon twee stukjes paling op een cracker zonder enige opsmuk . Toen we dit melden was het antwoord alleen: jammer. Komen er dan ook nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Gezellig restaurant, mooi gelegen bij de Nieuwkoopse plassen. Eten wordt redelijk snel opgediend, diverse groenten combinatie.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben erg lekker gegeten.Leuke bediening!De aankleding zag er super leuk en gezellig uit!En als kers op de taart kreeg ik ook nog een mooie roos mee naar huis.Voor een doordeweekse avond super verrast!
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ik zou wat gordijnen bij de ramen ophangen dan klinkt het niet zo hol. Je kon de gesprekken woordelijk verstaan van de andere tafeltjes. De inrichting vond ik wel heel gezellig.