ZoetWater

Meer informatie over restaurant ZoetWater

Maandag t/m donderdag 17.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• Doorlopende service , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant ZoetWater

Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben erg lekker gegeten.Leuke bediening!De aankleding zag er super leuk en gezellig uit!En als kers op de taart kreeg ik ook nog een mooie roos mee naar huis.Voor een doordeweekse avond super verrast!
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Ik zou wat gordijnen bij de ramen ophangen dan klinkt het niet zo hol. Je kon de gesprekken woordelijk verstaan van de andere tafeltjes. De inrichting vond ik wel heel gezellig.
mereldezoveelste .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zoals altijd was het eten heerlijk bij Zoetwater. De porties zijn wel wat gekrompen de laatste tijd, dat is wel jammer. Hoewel ten opzichte van andere restaurants de porties normaal zijn denk ik. Ik heb een glutenvrij dieet, voorheen was zoetwater 100% glutenvrij, maar je merkt dat het accent verschoven is. Je kunt er nog steeds glutenvrij eten, maar wel in overleg. Jammer dat we de eigenaar nooit meer zien. Personeel ok, hoewel het allemaal wat vlotter mag...
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Sfeervolle plek aan de Nieuwkoopse plas. Hartelijke ontvangst met vlotte bediening. Mooi opgemaakte borden met zeer smakelijke gerechten uit een overzichtelijke kaart. Een restaurant om terug te komen.
JM D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima gegeten! Aanrader.
MIP T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prijs /kwaliteit..sorry echt erbarmelijk!
Voorheen best aardig maar met de nieuwe menukaart hebben ze de plank echt misgeslagen.
je moet geen dingen beloven op een kaart die je niet waar kan maken. Crispy Duck?....Lachertje
Crispy groenten, dat wel!
Sate....een spiesje voor die prijs??
Liever iets minder investeren in flauwekul producten zoals chili-kroepoek ...
Als je de mensen vraagt of ze alvast iets van eenmandje brood willen moet je ze niet een broodplank voor 6 euro voorzetten met drie smakeloze variaties dip.
Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Locatie is prima. Verlichting in restaurant niet prettig. Gerechten wel oké maar niet super. Voor mij veroorzaakte het een opgeblazen gevoel en maagzuur. Voorgerecht in een halve fles wat onhandig vanwege de bolle kant van de fles. Bediening oké .
moniek dieke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben hier enige tijd geleden gelunched. Tosti, tomatensoep en een plankje voor 2 personen met diverse voorgerechten. Het was een teleurstelling. Tomatensoep was waterig en niet vers. De tosti was net te hardgeroosterd. En onze plank met diverse voorgerechten was karig voor de prijs van 23,00€. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een plankje besteld voor 2 personen en er gerechten voor 1 persoon op geserveerd worden. Het was zaterdagmiddag en wij waren de enigen in het restaurant. Met deze kwaliteit begrijp ik dat.
T S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie plek in Nieuwkoop. Het eten was boven verwachting. We waren met 4 kleine kinderen die super kindermaaltijden hebben gekregen met een leuk cadeautje. Punt van aandacht is de hoge afscheiding van het terras waardoor het niet mogelijk is om al zittend over het water te kijken. Het is redelijk prijzig maar dit het zeer zeker waard!!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Samen hier de lunch gebruikt, de één saté, de ander brood met kaas en chutneyl beide was zeer smaakvol; tafel naast ons kregen carpaccio, zag er zeer goed uit en smaakte ook heel goed vertelden zij. En dan ook nog het juiste bier van de tap !