ZoetWater

Meer informatie over restaurant ZoetWater

Maandag t/m donderdag 17.00 - 22.00 uur
Vrijdag t/m zondag 12.00 - 22.00 uur

• Doorlopende service , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant ZoetWater

Lotte B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Locatie is prima. Verlichting in restaurant niet prettig. Gerechten wel oké maar niet super. Voor mij veroorzaakte het een opgeblazen gevoel en maagzuur. Voorgerecht in een halve fles wat onhandig vanwege de bolle kant van de fles. Bediening oké .
moniek dieke .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij hebben hier enige tijd geleden gelunched. Tosti, tomatensoep en een plankje voor 2 personen met diverse voorgerechten. Het was een teleurstelling. Tomatensoep was waterig en niet vers. De tosti was net te hardgeroosterd. En onze plank met diverse voorgerechten was karig voor de prijs van 23,00€. Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een plankje besteld voor 2 personen en er gerechten voor 1 persoon op geserveerd worden. Het was zaterdagmiddag en wij waren de enigen in het restaurant. Met deze kwaliteit begrijp ik dat.
T S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie plek in Nieuwkoop. Het eten was boven verwachting. We waren met 4 kleine kinderen die super kindermaaltijden hebben gekregen met een leuk cadeautje. Punt van aandacht is de hoge afscheiding van het terras waardoor het niet mogelijk is om al zittend over het water te kijken. Het is redelijk prijzig maar dit het zeer zeker waard!!
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Samen hier de lunch gebruikt, de één saté, de ander brood met kaas en chutneyl beide was zeer smaakvol; tafel naast ons kregen carpaccio, zag er zeer goed uit en smaakte ook heel goed vertelden zij. En dan ook nog het juiste bier van de tap !