Over het restaurant Zoetelief

Het allerleukste terras- en restaurantstraatje van ’s-Hertogenbosch, misschien zelfs van heel Nederland, is de Korte Putstraat.

Reserveren op het terras? Dat kan! Voor de lunch is het mogelijk om tot 12.30 uur te reserveren, voor het diner kun je vanaf 17.00 uur tot uiterlijk 18.00 uur op het terras reserveren.

In deze straat vol terrassen en vrolijkheid vind je het gezellige Zoetelief, waar je terecht kunt voor een heerlijke lunch, een fantastische High Tea of een uitgelezen diner. Hierbij kun je ervoor kiezen alleen een hoofdgerecht te nemen, maar ook een compleet verzorgde avond behoort tot de mogelijkheden. Bijzonder is dat Zoetelief een uitgebreid aantal wijnen voor je klaar heeft staan, waardoor er met elk gerecht een uitstekende combinatie te maken is. Kom ook eens proeven van de vernieuwde barbites & barfood kaart. Neem plaats aan de prachtige bar of in een van de verschillende zitjes en geniet van een mooi glas wijn of een vers getapte Peroni. Je kunt er op elk moment van de dag terecht, het Team van Zoetelief verwelkomt je graag.

High wine: Proef 3 diverse wijnen en ondertussen geniet je van lekkere gerechtjes die uitstekend bij de wijn passen. Prijs: €26,50. Vanaf 14.30 uur tot 18.00 uur en vervolgens weer vanaf 21.30 uur te reserveren. Vul bij het maken van de reservering in het opmerkingenveld in dat je de high wine wilt reserveren!

Meer informatie over restaurant Zoetelief

Maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 1.00 uur
zaterdag & zondag van 9.30 tot 2.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig

Jouw recensie over het restaurant Zoetelief

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Lekker gegeten, super vriendelijk en meedenken personeel
ilse D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellig ontbijt. Moesten lang wachten totdat de kok het ontbijt gereed had. Geeft niets. Gezellige sfeer
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellige setting, er was voldoende keus op het ontbijtmenu en het eten zelf was echt heerlijk! We komen zeker terug, voor zowel het eten als de service!
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Prima plek voor een lunch
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
De highwine was niet echt uitgebreid.
Ik heb betere highwines gehad.
Zeker geen vol gevoel na 3 rondes.
Staat bij vermeld dat je 3 exclusieve wijnen geschonken krijgt maar ik zag dat ze een van die wijnen ook als huiswijn schonken, beetje jammer. De smaak van de gerechten waren wel prima!
Lara G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Werden in een vergeethoek gezet. Thee die op was werd na 10 minuten eens opgehaald, duurde een kwartier voor we het terugkregen, na zelf navragen bij de bar. Hapjes matig en niet wat op de site werd beschreven. 3 laagjes etagere, en dat voor 42 euro??
Niet nog eens!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Weinig keuze.
Kwaliteit mag wel wat beter.
Normaal is het echt beter daar.
Quinie P.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gerechten waren zeer beperkt en miste een scone die toch wel bij een high tea hoort.
De tweede pot tea is niet meer gekomen want de dames hadden het te druk met mooi zijn.
Anny B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Lekker gegeten, alles naar wens. Etentje met familie was gereserveerd, jammer dat het zo'n goed weer was en er geen plaats buiten was, binnen was het heel rustig.
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Mijn hoofdgerecht was helaas een beetje koud. Verder heerlijk gegeten.
Janine F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eerst buiten op het terras gezeten, lekkere cocktails gedronken en hapjes gehad. Daarna naar binnen gegaan om te eten. Zowel buiten als binnen liep de bediening goed. Binnen was het gezellig druk. Het eten is super!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een perfecte ambiance !
Frank B.
Vriendelijk attent personeel
Leonoor E.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Op een drukke zaterdagavond was in dit restaurant nog plek. Ontvangst was hartelijk, vriendelijk personeel! Ik had het hoofdgerecht "tom yam chili curry" gekozen. Dit smaakte heerlijk! Het was een lekkere combinatie van gamba's en zalm. De zalm was niet droog, curry vond ik niet pittig (hoeft van mij ook niet). Als toetje kozen we een patisserie. Op een bord laten ze zien wat de mogelijkheden zijn. Alles zag er lekker uit. Zelf koos ik voor een wat langwerpig chocolade gebakje, hierin zat mousse, caramel en ik proefde ook iets zoutigs (a la caramel zeezout). Een aanrader vind ik! Heerlijk gegeten, een restaurant om te onthouden! Sfeer vond ik prettig, ondanks dat veel tafels bezet waren niet rumoerig. Enig klein minpuntje: naast een fles wijn vroegen we om wat water, blijkbaar moet je specifiek om kraanwater vragen, het water kostte €5.
Jurgen D.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Superleuke en gezellige Ambiance...Sfeer was gezellig...service was uitmuntend....eten was heeerlijk en precies genoeg.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De sashimi is het lekkerst. Heerlijk gewoon! Een aanrader dus. Wij vonden allevier de voorgerechten echt stukken beter dan de hoofdgerechten. Ribeye was helaas niet lekker, dunne plak vlees. Staat uitgelicht op de kaart dus dan verwacht je echt n smaakmaker. De burger was ook mwa. Maar dan weer terug naar het voorgerecht steak tartare was genieten!

Verder had ik vooraf gevraagd om een rustige tafel voor vier. Dit via het opmerkingenveld bij Iens. Ik heb zelf last van overprikkeling en bij binnenkomst werd er even gepuzzeld met a4tjes. Komt wat rommelig over. Eerste instantie stonden we er niet op. Daarna toch wel. Even overleg boven of beneden maar toen kregen we beneden achterin een tafel in de hoek van een jongedame. Dat was zo fijn! Bedankt, ik heb echt van de avond kunnen genieten daardoor.
C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vond het niet lekker,en de frietjes waren veel te zout,was misselijk van het eten en me man ook en me schoonmoeder heeft het laten staan
D. D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Wel aardig; Bediening is zeker enthousiast en klantvriendelijk. Gerechten vallen iets tegen qua kwaliteit, net wat ik zeg; wel aardig
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Een fijne plek in de Korte Putstraat. Heerlijke steak tatare en prima zalm en gamba’s met curry. Mooie wijn voor een redelijke prijs.
Joanna V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We vonden eten echt lekker maar te snel achter elkaar, en we vonden lampen net te laag hangen. Voor de rest was alles ok