Zoetelief

Korte Putstraat 10 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Zoetelief

Het allerleukste terras- en restaurantstraatje van ’s-Hertogenbosch, misschien zelfs van heel Nederland, is de Korte Putstraat.

Reserveren op het terras? Dat kan! Voor de lunch is het mogelijk om tot 12.30 uur te reserveren, voor het diner kun je vanaf 17.00 uur tot uiterlijk 18.00 uur op het terras reserveren.

In deze straat vol terrassen en vrolijkheid vind je het gezellige Zoetelief, waar je terecht kunt voor een heerlijke lunch, een fantastische High Tea of een uitgelezen diner. Hierbij kun je ervoor kiezen alleen een hoofdgerecht te nemen, maar ook een compleet verzorgde avond behoort tot de mogelijkheden. Bijzonder is dat Zoetelief een uitgebreid aantal wijnen voor je klaar heeft staan, waardoor er met elk gerecht een uitstekende combinatie te maken is. Kom ook eens proeven van de vernieuwde barbites & barfood kaart. Neem plaats aan de prachtige bar of in een van de verschillende zitjes en geniet van een mooi glas wijn of een vers getapte Peroni. Je kunt er op elk moment van de dag terecht, het Team van Zoetelief verwelkomt je graag.

High wine: Proef 3 diverse wijnen en ondertussen geniet je van lekkere gerechtjes die uitstekend bij de wijn passen. Prijs: €26,50. Vanaf 14.30 uur tot 18.00 uur en vervolgens weer vanaf 21.30 uur te reserveren. Vul bij het maken van de reservering in het opmerkingenveld in dat je de high wine wilt reserveren!

Meer informatie over restaurant Zoetelief

Maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 1.00 uur
zaterdag & zondag van 9.30 tot 2.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig

Jouw recensie over het restaurant Zoetelief

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
In de kerstvakantie hebben we hier geluncht. Zowel mijn partner en ik kozen voor de Clubsandwich 'Zoetelief' en daarbij dronken we de witte huiswijn, een prima Verdejo. De sandwich was belegd met carpaccio, pata negra en eendenlever. Het geheel werd met een klein schaaltje friet geserveerd. De combinatie klinkt spannend en smaakte ook zo, een uitstekend gelukt gerecht moeten we toegeven. Combineren kan men dus wel bij Zoetelief, dat mag duidelijk zijn. Maar prijzen rekenen, daar zijn ze hier ook aardig goed in. Het is natuurlijk een sandwich met wat duurdere ingrediënten, maar om er nu bijna 20 euro voor te vragen vinden wij net iets te veel van het goede. Natuurlijk houden we rekening met de 'korte putstraatpremie', want het is nu eenmaal een supergezellig straatje in de Brabantse Hoofdstad om uit eten te gaan en daar betaal je ook wat meer voor, maar dan nog... Dus: Een uitstekend adres, maar pas op dat jullie jezelf niet uit de markt prijzen.
Kirsten V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Ik vond de prijzen veel te hoog. Zeker als je bekijkt dat je de we❤️chocolate pas per 2 personen kan bestellen en je dus €29 voor één dessert neerlegt. Kan echt niet.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wederom heerlijk gegeten hier! Fijn dat je hier ook kan ontbijten. Bij de koffie/thee wordt een klein glaasje pannacotta gereserveerd.. heerlijk ????Mooi ingerichte zaak.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Genoten van een gezellige middag met een heerlijke high tea.
Verschillende soorten thee.
Vriendelijke bediening.
Chantal A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gezellig en lekker gegeten
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Gezellige avond met heerlijk eten. De muziek mag iets zachter om goed met elkaar te kunnen praten voor de rest een leuke en gezellige amience
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Voor een lunch bij toeval in deze gezellige straat terecht gekomen. We waren verrast door het interieur van het restaurant en ook de grootte. De thee wordt geserveerd in een klein theepotje. Lunchkaart is veelzijdig, wel enigszins aan de prijs. Club sandwich zalm is een aanrader.
Peterjan J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wederom een heerlijk en gezellig kerstdiner op onze favoriete plek: de ronde tafel! Bediening is erg attent. Fijn dat je a la carte kunt eten met kerst.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijke lunch op tweede kerstdag bij Zoetelief lijkt een traditie te worden. Volgend jaar weer. En tussendoor komen we ook vast weer langs!
Carlos Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Eten dat warm hoorde te zijn werd koud geserveerd
Prijs was er hoog voor wat je kreeg drank was niet wat het hoorde te zijn
Kennis van de producten is niet op peil
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Iets meer evenwicht in zoet en hartig zou fijn zijn, nu erg veel zoet in verhouding tot de 4 hartige hapjes. Filter voor de thee niet in de theepot plaatsen maar ernaaast, er niet van uit gaan dat er 1 smaak thee wordt uitgekozen, maar meerdere smaken kunnen proberen is veel leuker, daarom zijn papieren (afbreekbare) theefilters handiger. Vriendelijk personeel, gezellige ambiance.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Uitgebreid geluncht met collega's, verrassend uitgebreide lunchkaart, goede bediening op een prachtig plekje in den Bosch
Anke O.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Lekker gegeten in gezellig establisement. Bediening is erg vlot.
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Heerlijke high tea. Goede aandacht van de bediening. Werd rekening gehouden met 1 vegetariër. En de restjes kregen we, op verzoek, netjes mee
Eva C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Lekkere hapjes voor de high tea, verschillende hartige en zoete hapjes, al waren de zoete hapjes in de meerderheid. Na het laatste hapje zaten we allebei erg vol! Regelmatig kwam er iemand vragen of alles naar wens was. Goede service!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Vaste klant hier voor borrel, diner en lunch
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima restaurant. Sfeer is goed. Zeer vriendelijk personeel. Kaart is klein maar voldoende. Hoofdgerecht was ok maar niet bijzonder. Prijs voor wat je krijgt aan de hoge kant.
İlke O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goed gegeten, aardige en snelle bediening. Zaterdag een DJ die de avond een extra dimensie gaf.
Wanda D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Prima met kleine kindjes. Alleen had het kindermenu ook gelijk gegeven mogen worden en de kinderen de kleurplaat en evt. kleurtjes. Leuke ronde zitjes
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
We hebben fantastisch gegeten. Men had alleen geen rekening gehouden met de aangegeven wens bij reservering voor een extra rustige tafel. Het was erg rumoerig, de ronde bankjes zijn redelijk krap voor 5 pers en de garderobe was een in een hoekje overvol kapstokken waar alles over elkaar heen gehangen moest worden. Later bleek dat andere kapstokken compleet leeg waren. Het eten en bediening waren echter helemaal top!!!!!!