Zoetelief

Korte Putstraat 10 5211 KP Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Zoetelief

Het allerleukste terras- en restaurantstraatje van ’s-Hertogenbosch, misschien zelfs van heel Nederland, is de Korte Putstraat.

Reserveren op het terras? Dat kan! Voor de lunch is het mogelijk om tot 12.30 uur te reserveren, voor het diner kun je vanaf 17.00 uur tot uiterlijk 18.00 uur op het terras reserveren.

In deze straat vol terrassen en vrolijkheid vind je het gezellige Zoetelief, waar je terecht kunt voor een heerlijke lunch, een fantastische High Tea of een uitgelezen diner. Hierbij kun je ervoor kiezen alleen een hoofdgerecht te nemen, maar ook een compleet verzorgde avond behoort tot de mogelijkheden. Bijzonder is dat Zoetelief een uitgebreid aantal wijnen voor je klaar heeft staan, waardoor er met elk gerecht een uitstekende combinatie te maken is. Kom ook eens proeven van de vernieuwde barbites & barfood kaart. Neem plaats aan de prachtige bar of in een van de verschillende zitjes en geniet van een mooi glas wijn of een vers getapte Peroni. Je kunt er op elk moment van de dag terecht, het Team van Zoetelief verwelkomt je graag.

High wine: Proef 3 diverse wijnen en ondertussen geniet je van lekkere gerechtjes die uitstekend bij de wijn passen. Prijs: €26,50. Vanaf 14.30 uur tot 18.00 uur en vervolgens weer vanaf 21.30 uur te reserveren. Vul bij het maken van de reservering in het opmerkingenveld in dat je de high wine wilt reserveren!

Meer informatie over restaurant Zoetelief

Maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 1.00 uur
zaterdag & zondag van 9.30 tot 2.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig

Jouw recensie over het restaurant Zoetelief

Noor V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top tent!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een super leuk restaurantje met een gezellige sfeer! Een plek om te genieten van lekkere lunch gerechten of een top verzorgde high tea!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Heerlijke high wine! Een echte aanrader!
Desire V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Van een heerlijke High tea genoten samen met een vriendin. De hartige en zoete hapjes waren lekker en het Brabantse worstenbroodje was een leuke afwisseling. Voor de panna cotta mag iets anders verzonnen worden, die vonden wij niet zo smakelijk. Je kon kiezen tussen verse munt of gemberthee, smaakjes thee uit blik waarbij je de verse thee zelf met zandloper kan laten trekken en ook de koffie zat er bij, waardoor mijn vriendin kon afsluiten met een cappuchino. Helaas was de bediening ons het systeem van het vullen van de theepot vergeten uit te leggen (dopje andersom dan weten ze dat het leeg is) en werd er de 2e keer niet goed naar gekeken waardoor we alsnog moesten wachten totdat de bediening onze hand zag. Of het aan de plek lag of dat er veel mensen buiten op het terras weet ik niet, maar daar mag nog wat meer aandacht voor komen.
Lotte .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
High tea gehad bij Zoetelief. Is goed verzorgd en duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is. Drie heerlijke broodjes gehad en andere lekkere gebakjes. De thee was ook lekker. Naar mijn idee was er meer zoetigheid dan hartig, maar er werd mij verteld dat het meer gericht was op de zoete kant.
Fam N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
wat een zonnig en gezellig moment op het terras van Zoetelief met mijn fam. had moeten worden, liep uit op een beschamende actie v e medewerker;cola&icetea werd met ijsblokken totaan rand vh glas gevuld met drankje er al in geserveerd;hierdoor was drinken onmogelijk, (te koud/morsen) dit gaven wij vriendelijk aan: serveerster stelde nieuw drankje voor, zonder ijs: na lang wachten kwam andere collega terug met half gevulde glaasjes die hij onvriendelijk voor ons neerzette om vervolgens een demonstratie (serieus!!) te geven hoeveel ijs/drank zij gebruikten; geen idee waarom, maar dit kwam uitermate vervelend/gastonvriendelijk over daar wij hier niet om gevraagd hadden. Vervolgens hebben wij nog 25m gewacht op ons bittergarnituur (zonder excuus) en deze snel opgegeten om vervolgens een GASTVRIENDELIJK TERRAS op te zoeken... Jammer voor de andere overigens aardige serveersters dat zij zo te kort komen....
M V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Top ervaring, wij hebben de Hightea geprobeerd en was erg lekker!
Binnenkort komen wij een keer dineren bij jullie!

Service was super goed, maar het uiterlijk van het restaurant adembenemend
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het eten was lekker, maar de (lunch) gerechten waren erg klein, zeker voor de prijs. De bediening was top; vriendelijk en snel!
D D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Onlangs zijn wij bij Zoetelief gaan lunchen. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook werd er rekening gehouden met kinderzitjes en een juiste plek voor het neerzetten van de kinderwagens. De service was vlot en de inrichting zeer geslaagd.
Wat wij erg teleurstellend vonden waren de lunchgerechten. Ze zijn redelijk prijzig terwijl de gerechten erg klein zijn, waardoor je het nauwelijks een volwaardige lunch kunt noemen. Daarnaast waren de gerechten ook niet bijzonder smaakvol.
Zoetelief is een ontzettend leuke plek om te borrelen, maar wij zouden de lunch niet adviseren. De prijs-kwaliteitsverhouding ligt erg scheef. Het restaurant naast Zoetelief, Roels (zelfde eigenaren) heeft daarentegen een prima prijs-kwaliteitsverhouding met betere lunch.
Inge O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We hebben met 7 vriendinnen gezellig gezeten, maar vonden de kwaliteit van het eten, zoals temperatuur en gaarheid niet goed. Mijn tarbot was bijvoorbeeld lauw en bijgevoegde roerbakgroente niet voldoende eetbaar/beetgaar. Deze waren zo goed als rauw.
Tevens vonden wij de prijzen, gemiddeld €25 voor een hoofdgerecht zonder verdere garnituur zoals, erg hoog liggen.
De entourage is overigens erg sfeervol, maar bovenstaand vonden we erg jammer en toch wel teleurstellend.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Gezellig, prima service en lekkere fusion kitchen !
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Zeer vriendelijk, goede kwaliteit eten, mooi opgediend, fijne kaart. Ik kom graag vaker terug!
Jadis The Lemon Kitchen .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Mooi restaurant, fijne producten, goede bediening en ook een lekkere borrelkaart met goede wijnen. Van de borrelkaart raad ik de krokante kip en de charcuterie aan.
Nena H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was erg lekker, maar de bediening maakte de ervaring teleurstellend. We hebben zelf tot twee keer toe moeten vragen of de tafel voor onze reservering gereed was, terwijl we er maar 5 minuten eerder waren. We kregen geen uitleg over her arrangement dat we hadden gereserveerd. Door deze onduidelijkheid hebben we zelf drie keer een serveerster bij ons gevraagd. Bijna een uur nadat we zaten kwam het eten. Bij één iemand uit het gezelschap was er nog wat vergeten. Nadat we waren uitgegeten duurde het erg lang voordat er iemand naar onze tafel kwam. Ik zou al met al het eten zeker aanraden, hopend dat de bediening beter is.
Gert C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Redelijk : te duur. Koffie niet inbegrepen, geen vruchtensap. Zoets genoeg, maar onvoldoende brood in verhouding. Een broodmandje zou beter zijn geweest.
A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Drie personen hadden de dure kreeftensoep besteld. Deze werd geserveerd in een plat bord dat niet was voorverwarmd. De schijfjes vis die op het bord lagen waren koud. De soep die er overheen werd gegoten was lekker maar het totaalresultaat was teleurstellend. Het hoofdgerecht, zeebaars, was lekker en werd origineel gepresenteerd. Voorverwarmde borden waren ook daarbij welkom geweest.
Marloesboogaard .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk High wine! Echt een aanrader. Lekker op het gemak genoten van 3 wijnen en bijzondere gerechtjes.

Fijne bediening.
JonkvrouwCarla R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten wel prijzig. Het was lekker weer dus buiten gezeten. Ontvangst kan wel iets hartelijker en het opnemen van het eerste drankje ging moeizaam ook meerdere keren moeten vragen om de menukaart. toen die kwam werd er "medegedeeld": de keuken gaat over vijf minuten open dus u kunt dan pas bestellen, Jammer. Het eten zelf was prima en vers en daar komen we voor.
T. C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Altijd een genot om hier te mogen zitten in het mooiste straatje van Den Bosch. Je waant je in zuid Europa, met zijn charme en hartelijkheid.
De mannen uit de bediening zijn vriendelijk en vakbekwaam en breken het ijs met humor. De dames zijn alert en gezellig. Je voelt je welkom.
Het eten is een feestje op het bord. Heerlijke combinaties en verassende keuzes zoals eendenlever bij je carpaccio en frietjes die versierd zijn met parmezaanse kaas met een truffel mayonaise. Simpel maar verfijnd.
Ook voor de ruime keuze aan wereldse wijnen heb je geen kaart nodig maar kan in overleg met de gastheer die ze moeiteloos weet te benoemen.
Ook de terrasheater boven elke tafel is een groot pluspunt. Wat wil je nog meer.. Behalve zo snel mogelijk weer terug komen? Top!
T. C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018