Over het restaurant Zoetelief

Klassiekers met een creatieve toevoeging

Bij Zoetelief proef je pure passie! Klassiekers krijgen een creatieve, spannende touch van de keukenbrigade. Elk onderdeel op je bord klopt, hier wordt met veel kennis gekookt. De wijnkaart is uitgebreid en biedt maar liefst 25 open wijnen en wel 150 flessen. Zeker het proberen waard.

Meer informatie over restaurant Zoetelief

Maandag t/m vrijdag van 11.00 tot 1.00 uur
zaterdag & zondag van 9.30 tot 1.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras

Jouw recensie over het restaurant Zoetelief

Otmar B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Nette en attente bediening.
Lekker eten met voldoende keus in gerechten.
De hele avond hippe lounge muziek.
Prijs-kwaliteit okay.
Al met al niet heel verfijnd maar gewoon goed.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met name de bediening was top, bij binnenkomst, was bekend wat de wensen waren qua tafel. vlotte niet storende bediening.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gisteren van de high wine genoten...nette uitleg over de wijn...zeer goed eten. Alles vers...mooie presentatie. Vantevoren aangeven dat 1 van ons beide geen vlees eet. Daar werd keurig rekening mee gehouden. Goede sfeer...nette bediening ondanks drukte.
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super gezellig. Wij kwamen in de middag aan en hebben eerst lekker op terras gezeten met een hapje en een drankje. Lekker onder de heaters. Gezellige tent en vriendelijk personeel. Later in de avond heerlijk binnen gegeten top. Eten is met zorg bereid.
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel gezellig restaurant. Lekker gegeten en heel aardige serveersters. Bitterlemon was water (ijsblokjes) met een druppel bitterlemon. Maar toen we dit hadden aangegeven, kregen we een het drankje zoals het hoort te zijn. Huiswijn (Merlot) smaakte erg goed en sroppino was zó lekker!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
we zaten aan hoge tafel, is niet heel erg comfortabel om ''uit te buiken''. stoelen zaten beter dan verwacht. bediending was erg vriendelijk, een ware plus!!!
Michaela H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Mooi restaurant. Goede keuken. Min puntje: bij elke bestelling een andere bediener. We hebben in totaal 4 verschillende personen aan onze tafel gehad, dat is jammer.
Lenette M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
High wine was gezellig en goed.
Service was uitstekend,
Zeer vriendelijk personeel, verzoek om andere plaats was geen probleem en iets langer borrelen werd ook uitstekend opgevangen. Heerlijk genoten!
AnnemarieD D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De high tea was erg lekker, wat we hadden was goed van kwaliteit maar helaas wat weinig. Voor de prijs hadden we wat meer verwacht. Daarna nog maar wat te eten bestelt wat overigens ook erg lekker was. We waren er op zondag en het was erg druk. We zaten op hoge barkrukken aan een kleine tafel. Op zich prima maar geen knus intiem sfeertje.
karin_maas .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Top! Heerlijk eten! Het enige minpuntje was dat we na het serveren van de drankjes erg lang moesten wachten totdat men de gerechten op kwam nemen... We zaten heerlijk te kletsen, maar op een gegeven moment merkte iemand op dat we nog niets besteld hadden en het ondertussen meer dan een half uur later was.
Het restaurant is erg gezellig. We waren met mensen uit het westen van het land die er nog nooit geweest waren en zij vonden het een hele fijne plek met heerlijke eten.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
bij de buren werd verbouwd, daardoor enige geluidoverlast.
gevraagd om een andere tafel, doch deze niet toegewezen.
kimby .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We hebben hier een heerlijke high wine gehad met lekkere hapjes. Personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en weet ook leuk te vertellen over wat ze serveren. Een dikke 10!
H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De High Tea was goed. Het was wel erg druk, waardoor we soms wat langer moesten wachten op ons drankje.
Over heoedt algemeen g
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Eten was heerlijk..bediening was ronduit slécht. Hadden totaal geen overzicht en liepen maar wat rond.
Glas cola terug gegeven met 1/3 deel cola en de rest ijsblokjes
Beste Mike,

Hartelijk dank voor het delen van de recensie. We zouden graag met je in contact komen. Zou je jouw gegevens kunnen mailen naar info@zoetelief.nu?

Alvast bedankt,
Team Zoetelief
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Ik heb met mijn vriendin high tea gedaan een het was in een woord heel slecht
prijs/kwaliteit klopt hier niet Worstenbroodjes waren koud, broodjes zeer slecht belegd, en om het warme water van de thee hebben ,en het was veel te rumoerig
Beste Mirjam,

Allereerst dank voor de feedback. Wat ontzettend vervelend om te horen dat het niet naar wens is geweest.
Zou je wellicht je gegevens kunnen sturen naar info@zoetelief.nu zodat wij verder contact kunnen opnemen?

Alvast bedankt,
Team Zoetelief
charlie K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige sfeer leuk personeel. Op Iens stond een ander menu dan wat ze op de kaart hadden staan. Dit vond ik erg jammer
Leon H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede prijs-kwaliteitsverhouding, verrassend menu, wel vrij rumoerig, maar wat verwacht je in de korte put straat. Wachttijd soms net iets te veel, een personeelslid er bij had het verschil gemaakt denk ik. Maar het was niet irritant.
Tia S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Altijd fijn om in Zoetelief te eten als je in Den Bosch bent! Hartelijke bediening en leuke locatie. Lekkere gerechten (zalm-sashimi! steak tartaar!), die mooi opgediend worden.
ElsBerendsen .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Op het eerste gezicht lijken de gerechten wat aan de prijzige kant. Maar als de gerechten geserveerd worden, blijkt waarom: wat een enorme porties! Wij zaten allemaal na het voorgerecht al vol. De voorgerechtportie had minstens door de helft gemogen. Echt zonde, want de gerechten waren heerlijk, en nu kon driekwart van mijn pasta met kreeft de prullenbak in. Leuke wijnkaart, goede sfeer, correcte bediening. Wij komen zeker terug, maar dan nemen we maar 1 gang.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het eten was heerlijk en het restaurant erg gezellig. We moesten tussen de gerechten lang wachten. Wij zaten wel lekker te kletsen, maar we kregen koffie en thee aangeboden van het huis, vanwege de lange wachttijd, dat vonden wij heel netjes.