Zoet&Zout

Nieuwstraat 40 5611 DB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zoet&Zout

Marc .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben hier op het terras gezeten, heerlijk in het zonnetje. Ik nam een cappuccino en mijn vriendin een chocolademelk met slagroom. Ik nam daar een tosti bij en mijn vriendin een bananensoes. Cappuccino had een heerlijke volle en stevige schuimkraag. Tosti smaakte goed. Met twee grote schijven ananas erop. Chocolademelk en de bananensoes waren ook heerlijk. Daarna nam mijn vriendin nog een latte macchiato en ik een kloosterkoffie. Eveneens zalig! Vriendelijk personeel ook. Ja top!
Ineke V .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik koos voor de kroketten, 2 stuks, op brood, mijn dochter broodje hete kip. Op het laatste viel niets aan te merken. Gewoon goed. Van de kroketten had ik een beetje spijt. De vulling was een compacte, vrij droge, massa en lauw. Van de beloofde honing-mosterd saus had men zo weinig in een bakje gedaan dat het net genoeg was voor 1 kroket. De bediening was, zoals we gewend zijn, vlot en attent ondanks de enorme drukte.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Prima geluncht in dit restaurant. Het half eentje verraste me positief, meer als voldoende, afwisselend en prima van smaak. Ondanks het mooie weer zaten we binnen, en werden er binnen prima bedient. Personeel vriendelijk en vrolijk!
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
De bediening is ontzettend slecht! De dame die mij bediende was ontzettend onaardig en vreselijk hautain. Er kon geen vriendelijk woord of glimlach vanaf. Daarnaast staat het personeel voortdurend keihard te praten en te lachen rond het barretje waar de glazen potten met koekjes, melk en suiker staan. Dáár was ze wél in staat om te lachen en vriendelijk te doen. Hun site belooft een glimlach maar komt dit zeker NIET na!!
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Hier heb ik een schnitzel gegeten met wat frites n een salade. Het was allemaal prima niet bijzonder maar ook niet slecht. Goede locatie om mensen te kijken.
Eetfan25 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Afgelopen donderdag hier heerlijk op het terras gelunched. Mijn vriend had een hamburger met frietjes, super lekker, alleen net teveel ui. Ik had de boerentosti, wat een heerlijkheid! Verrast door alle lekkere groentes!
Ook mochten wij meteen doorschuiven onder de terras warmer toen mensen naast ons weg gingen. Top en super gezellig!!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Hier een lekker drankje gedaan op het terras wat qua ligging top is. Je kijkt midden op het marktplein uit waarbij je lang kan zitten en mensen kun kijken. Cola en cappuccino waren goed qua kwaliteit en leuk gepresenteerd. Ook wat lekkere zoete hapjes erbij genomen (koekjes) qua kwaliteit ook goed en vers.

AKorsten .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Wij hadden hier al eerder gegeten (tot tevredenheid.)
Dit was nu helaas niet het geval !
Een schnitzel met een afmeting van 20 cm doorsnee ! smaak : redelijk.
Salade : van alles in een glas ! gepropt zonder veel smaak.
Frites : eigenlijk veel te weinig , maar de enorme afmeting van de schnitzel moest dit compenseren
Presentatie : moet beter kunnen
Hoeveelheden van menu zijn niet in verhouding
Volgende keer in Eindhoven zeker ergens anders !
AIG .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Beslist geen aanrader. Ondanks dat er slechts 5 mensen op het terras zaten en het binnen leeg was heb ik een half uur gewacht op mijn bestelling. Toen ik het kreeg was het niet wat ik besteld had. Het zou meteen geregeld worden. Vervolgens kreeg ik een bord met salade van twee dagen geleden erop, uitgedroogde sla en een verrimpelde droge komkommer.
Ik kreeg ook geen bestek maar de bediening was alweer verdwenen.
Uiteindelijk heb ik alleen de koffie betaald.
Zowel degene die mij bediende als de baas, die erbij was gehaald, hebben helemaal niets gezegd over de klacht die ik over het eten had.
Jeroen_d .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Heerlijk luchrestaurant waar je voor een nette prijs een heerlijke lunch voorgeschoteld krijgt. De bediening is snel en correct.
Het is een gezellige locatie in hartje Eindhoven.
Aanraders zijn de salade hete kip en de vissalade.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2012
Speciaal als ik in Eindhoven ben gaan we naar it restaurant,voor de heerlike tosti ham/kaas/champignons en gebakken ei,die zijn werkelijk lekker.
Ook is de bediening vriedelijk.
Het is er ook altijd druk.