Zoet&Zout

Nieuwstraat 40 5611 DB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zoet&Zout

6,5
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Zoet&Zout

Lene K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Zeker geen aanrader. Kleine tafeltjes, we werden met 5 personen aan een tafel voor 4 gepropt. De glazen pasten er nauwelijks meer bij toen het eten op tafel kwam. De keuze op de kaart was erg beperkt, echt het standaard werk, Sateh, Schnitzel en Spareribs.
Wij hadden oa de prei taart met salade (meer deeg dan vulling en een belabberde salade). De Spareribs en de Sateh waren goed.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vandaag Heerlijk geluncht een salade met geitenkaas en nootjes heerlijke dressing, de huiswijn was voortreffelijk. Fijne bediening, vriendelijk en alles perfect verzorgd, we hebben genoten van de warme Brabantse gastvrijheid! Is zeker een aanrader we komen zeker terug.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben hier op het terras gezeten, heerlijk in het zonnetje. Ik nam een cappuccino en mijn vriendin een chocolademelk met slagroom. Ik nam daar een tosti bij en mijn vriendin een bananensoes. Cappuccino had een heerlijke volle en stevige schuimkraag. Tosti smaakte goed. Met twee grote schijven ananas erop. Chocolademelk en de bananensoes waren ook heerlijk. Daarna nam mijn vriendin nog een latte macchiato en ik een kloosterkoffie. Eveneens zalig! Vriendelijk personeel ook. Ja top!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Ik koos voor de kroketten, 2 stuks, op brood, mijn dochter broodje hete kip. Op het laatste viel niets aan te merken. Gewoon goed. Van de kroketten had ik een beetje spijt. De vulling was een compacte, vrij droge, massa en lauw. Van de beloofde honing-mosterd saus had men zo weinig in een bakje gedaan dat het net genoeg was voor 1 kroket. De bediening was, zoals we gewend zijn, vlot en attent ondanks de enorme drukte.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Prima geluncht in dit restaurant. Het half eentje verraste me positief, meer als voldoende, afwisselend en prima van smaak. Ondanks het mooie weer zaten we binnen, en werden er binnen prima bedient. Personeel vriendelijk en vrolijk!
Soetri G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
De bediening is ontzettend slecht! De dame die mij bediende was ontzettend onaardig en vreselijk hautain. Er kon geen vriendelijk woord of glimlach vanaf. Daarnaast staat het personeel voortdurend keihard te praten en te lachen rond het barretje waar de glazen potten met koekjes, melk en suiker staan. Dáár was ze wél in staat om te lachen en vriendelijk te doen. Hun site belooft een glimlach maar komt dit zeker NIET na!!
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Hier heb ik een schnitzel gegeten met wat frites n een salade. Het was allemaal prima niet bijzonder maar ook niet slecht. Goede locatie om mensen te kijken.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Hier een lekker drankje gedaan op het terras wat qua ligging top is. Je kijkt midden op het marktplein uit waarbij je lang kan zitten en mensen kun kijken. Cola en cappuccino waren goed qua kwaliteit en leuk gepresenteerd. Ook wat lekkere zoete hapjes erbij genomen (koekjes) qua kwaliteit ook goed en vers.

Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Heerlijk luchrestaurant waar je voor een nette prijs een heerlijke lunch voorgeschoteld krijgt. De bediening is snel en correct.
Het is een gezellige locatie in hartje Eindhoven.
Aanraders zijn de salade hete kip en de vissalade.