Zoet & Zalig

Spieringstraat 1 2801 Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zoet & Zalig

Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
Wat een leuke zaak op een bijzonder plekje in Gouda. In het oude weeshuis! Gezellige inrichting en lekker veel ruimte tussen de tafeltjes. De zoet/hartig high tea was op zich prima, met een lekker vers tomaten/paprika soepje. Ondanks dat het niet zo druk was, moesten wij helaas zelf om extra theewater vragen. Dat zou ik als tip willen geven: kom tussendoor even informeren of alles naar wens is. Verder prima met zelfgemaakte taart en koek. Bij een high tea hoort voor mij ook een scone, die miste ik helaas!
Denise D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Leuke inrichting, vriendelijk personeel. Zoete/hartige high tea besteld.

De vulling in het bladerdeedhapje was erg droog. De zelfgemaakte kip kerrie salade enigszins smakeloos. De kip zelf was niet op smaak gekomen. De broodjes leken simpele afbakbroodjes. Eenmaal afgekoeld uit de oven smaken die altijd minder.

De zoete gerechten prima. Wel erg zoet en machtig.

Voor herhaling vatbaar voor koffie/thee en iets lekkers. Qua prijs/kwaliteit high tea niet zo snel op herhaling.
MarjoleindB .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Mooie locatie, maar goed om te weten dat je de high tea moet reserveren! Staat nergens op de kaart of op de site. Lijkt me wel een verbeterpuntje. Ook viel het erg tegen dat we vanaf 14.00 uur al geen verse munt thee meer konden krijgen (de munt was op). Mooiste was nog wel dat we aan het einde van de middag bij de kassa moesten betalen en zelf moesten opnoemen wat we hadden gehad. Lijkt me voor het bedrijf niet zo verstandig.
Verder was het broodje en de taart prima.
Reijersen .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Een bijzondere locatie en redelijk gezellig. Vriendelijke bediening. De prijs-kwaliteit verhouding was matig. Een paar zoete hapjes voor 12,50 pp. Ik had van te voren doorgegeven dat ik niet houd van chocolade en kreeg dus een een hapje minder! We zullen er rekening mee houden, houdt dus in dat je minder krijgt! Het kleine puntje appeltaart leek niet zelfgemaakt en de scones waren erg hard en droog. We moesten ook zelf om een tweede potje thee vragen. Eenmalig voor mij dus, teleurstellend!
Sonja I.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Vorige week met een aantal vriendinnen de high tea hartig besteld. In de lunchroom is een apart gedeelte met grote tafel voor de high tea. Erg gezellig ingericht (jammer van het kopieerapparaat) en de zelfgemaakte zoetigheid en hartigheid waren erg lekker.Het is een leuke wat verstopte locatie op binnenplein van de openbare bibliotheek waar je ook nog eens heerlijk kan lezen of computeren. Ook geven ze workshops en kan je er je kinderfeestje geven. Een aanrader!