Zoet of Zout

6,9

Jouw recensie over het restaurant Zoet of Zout

Penelopy D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
10 november daar gedineerd met de familie, 7 personen. De eend, was heerlijk net als de tarbot en zeebaars en de maaltijdsalade. Echter de totaal smakeloze en ongare frietjes bedierven onze pret enigszins. Ook dat het ene kindermenu maar 3 kibbelingetjes als hoofdmenu had. Verder is het erg gezellig, de bedienden erg aardig en ziet het interrieur er gelikt uit. We aten er vaken en hebben altijd overheerlijke fietjes in puntzakken gehad. Nu trieste slappe dingen in een rond bekertje, wellicht ander soort frieten, niet zelfgemaak? Te snel uit het vet? M.i. Voor 245 euro totaal kun je wel goede frietjes erbij geven..
henk D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Wat een bijzondere plek! Aan de dijk N57 en uitkijkend over het Haringvliet, een gigantisch restaurant, onNederlands. Met zeer vrolijke en aardige bediening, uiteraard veel vis en ook andere standaard lekkere happen. Het doet erg denken aan ouderwetse familierestaurants met een moderne twist. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding en vlotte service. Ondanks het slechte weer zit het bomvol, veel klanten uit de omgeving volgens de vriendelijke serveerster.
Het eten is wisselend: mooie porties mosterdsoep (met een stokje kibbeling, leuk!) en keurige vissoep met rouille. Dan mosselen lekker gekookt; echter rare gebakken tarbot: een mooie dikke vis, maar met waterige smaak als gestoofde visstick, en de kleine graatjes langs de kant afgeknipt waardoor er steeds stukjes graat meekwamen. Vreemd.
Daisy S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vriendelijk jong personeel wat echter niet op de hoogte is van hun eigen kaart. Eend was volgens de jonge man een vleessalade en de aardappel truffelsoep (met de dikte van een stevige saus) zou een kerriesoep zijn. De vis en gamba's waren bij beiden droog, de spek ook niet goed gegaard. Erg jammer aangezien het een leuke tent is.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Vandaag hadden wij zin om te lunchen hier, na eerdere bezoeken die ons goed waren bevallen was het deze keer een fikse tegenvaller.
Onze keuze viel op de Sate burger, deze had ik al eens eerder gegeten en was toen uitermate goed bevallen. Deze burger werd geserveerd op een groot wit bord zonder enige poespas, uw frietjes zijn onderweg werd ons verteld, dit duurde nog enkele minuten waardoor we aan een lauwe hap begonnen, ook waren ze de pindasaus en de tauge vergeten, de pindasaus (sate burger toch !!!) kwan halverwege de maaltijd en de tauge hebben we niet meer naar gevraagd. Ook hebben we onze sorbet hebben we uit teleustelling overgeslagen, diep teleurgesteld zijn we vertrokken.
Was het zo druk, nee, of zit het verschil met de vorige keren in een zomer/winter menu ???
Mellinda T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Je kunt er gezellig en lekker eten. Kwaliteit eten erg goed. Het restaurant is erg sfeervol ingericht en de locatie erg mooi.
Debbie F.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Dinsdag 8 Augustus bezoek gebracht aan deze mooi zaak. Jammer genoeg voor ons waren alle plekken in de schaduw bezet, er was nog volop plek in de zon maar daar wilde niemand zitten op deze snikhete dag. We hebben een heerlijk broodje gegeten! Het enige wat wij niet konden begrijpen is dat al deze hardwerkende jongens en meiden met deze tropische temperaturen(35 graden) in een lange broek moeten werken.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Kopje koffie, lekker ijsje met verse aardbeien, biertje alles goed. Aardige bediening en vooral schitterend terras en zaak.
Don L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Na lang wachten kwam een biefstukje met een inferieure strutuur, zonder enige smaak. Ook zout hielp niet. Wordt verkocht als tournedos, maar is het niet. Slappe bleke frietjes. Partner had krabkoekjes, smaakte naar smakeloze droge meelhap. Personeel probeerde nog e.e.a. goed te maken met een dessertje, maar de lol en de lust was er af na zo lang wachten. Gauw afrekenen en wegwezen.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fantasieloos! Het eten was erg matig. Onbegrijpelijk met een vishaven aan de overkant. Mooi restaurant, maar hier geldt echt ga voor de massa! Zalm met korst was te droog, eiwit was er helemaal uit. Korst van kaas was smakeloos. De visspies was beter maar doordat de borden zo heet waren was de saus erbij volledig ‘stuk’ de garnering was bij beide gerechten hetzelfde. Doorgegaarde groenten uit de bak geschept. Kortom geen enkele passie of liefde voor de gerechten. Jammer!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We kwamen met 15 mensen onverwacht binnenvallen geen probleem en heerlijk gegeten en super gezellig komen zeker terug om van de heerlijke maaltijden te geniete n
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Vanavond gegeten in Stellendam met zes personen . De asperges staan hoog op de menu's in deze tijd . Twee van ons namen saté, twee andere de ossenhaaspuntjes met de geniemde asperges, de wrap en een visspies. Allen tevreden over het gebodene. Het uitzicht is prachtig en de kwaliteit gekoppeld aan een prettigere bediening dan bij de start gaf een goed gevoel. De smeersels ook prima. Zal niet ons laatste bezoek zijn.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant aan het water. Je hebt een leuk uitzicht, tenminste als het niet te donker wordt.
Het eten is goed. Geen gekke fratsen en geen onnodige sauzen. De smaak is goed en je krijgt meer dan voldoende. Leuk dat je voor de nagerechten uit meerdere kleine nagerechten kunt kiezen zodat er voor ieder wel iets bij zit.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel gezellig restaurant, goede bediening heerlijke stoelen met gezellige ronde tafel. Wat het eten betreft kan het volgens mij stukken beter zeg niet dat het slecht is maar varkenshaas droog, scampi in knoflook stelt echt niet veelvoor, biefstuk kan beter was het allemaal net niet.
Shariene B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Vanavond met een gezelschap geborreld met kleine hapjes en aansluitend gedineerd. Onze keuze waren gambaspies,surf en turf en saté. Heerlijke smaken en uitstekende kwaliteit. Wij waren zeer te spreken over de bereide warme groentes. Chapeau voor de vriendelijke bediening!!!!!!! Een dik verdiende 10+
nickyrijckaert8 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
mijn goede ervaring van mijn vorige bezoek was geen toeval. Weer heerlijk gegeten. 12-uurtje krijgt hier een andere betekenis! Smullen en nog eens smullen. De bediening is ook charmant en heel hulpvaardig. Ik kom zeker weer terug.
Martin En Tijnie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Vanavond voor het eerst hier gegeten en we zijn er enorm tevreden over.
Bediening was vlot, ruime keuze aan gerechten en ruim voldoende porties. Verse ingrediënten en een sfeervolle inrichting.
Voor ons zeker niet de laatste keer geweest.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het interieur is prachtig het exterieur was niet te beoordelen door de duisternis, maar zal ook mooi zijn. Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig even informeren of er nog wensen waren. Het eten viel eerlijk gezegd wat tegen, de vissoep was dik in orde maar de peren met spek was geen aanrader, erg vet en zout weinig verfijning,. Het was een streekgerecht, ik denk dat de boeren er vroeger voldoende calorieen uit konden halen voor een dag hard werken op het land, maar voor een stedeling met een zittende baan wel erg machtig, de volgende dag nog een vol gevoel in ieder geval. De wijn was lekker overigens.
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lunch met 4 personen en 3 kleine kinderen. Gevraagd of we bij de speelhoek konden zitten en een kinderstoel. Alles zo super geregeld. We komen hier heel vaak en altijd lekker eten en prima bediening!!
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met z’n vijven op vrijdagavond voor de tweede keer dit jaar wezen eten. Gezellige ambiantie, uitgebreide kaart en snelle bediening. Personeel ok, maar niet heel attent. Eten valt - wederom - tegen: Spek met peren maakt als slecht opgewarmde hap (brokken stoofvlees, stripje bacon, slappe puree, bleke smakeloze peertjes) en sommige gamba’s aan de gambaspies (rauw?) wel erg knapperig. Varkenshaas, Saté en Kabeljauw van de anderen niet beoordeeld. Toetjes so so: pannekoekjes van de crèpe Suzette opgewarmd. Misschien keuken niet uitgelegd voor zoveel gasten tegelijk?
The B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gisteren met 6 personen ons 25-jarig jubileum hier gevierd. Allereerst was de sfeer echt geweldig, je merkt gewoon dat je gasten lekker ontspannen en genieten. De kaart biedt veel keuze, wij gingen voor de sate, rog en varkenshaas als keuzes. Personeel was op haar best, geen moment lege glazen en het eten kwam precies in het juiste tempo door. Genieten dus, onvergetelijke avond!