Zoet of Zout

Haringvlietplein 3 3251 LD Stellendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zoet of Zout

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Prachtige locatie, heel mooi interieur. Bediening was redelijk professioneel hoewel de aandacht verslapte naarmate de gasten verdwenen. De gegrilde groenten bij het vlees slaat nergens op. Absoluut niet gaar. Zo kan ik het ook, stronkje afsnijden en even onder de grill. Voor de rest top. Vooral de shared dining viel bijzonder in de smaak. Al met al voor herhaling vatbaar, zeker ook bij mooi weer op het terras met uitzicht op de Grevelingen.
Deproefjes .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Regelmatig kom ik in Zoet of Zout. Prima zaak met een uitstekende ligging en een prachtig uitzicht. Eerdere bezoeken waren prima. Het zijn geen culinaire hoogstanden, maar de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het laatste bezoek was echter teleurstellend. Een dame van ons gezelschap bestelde een broodje van de kaart en wilde er liever geen vlees op. Dat was geen probleem. De dame van de bediening kwam echter na een tijdje aan ons tafeltje met de volgende mededeling "Even voor de volgende keer: de broodjes worden 's morgen als klaar gemaakt, dus het was wel erg vervelend om het vlees er af te halen. Voor deze ene keer wilde zij wel een uitzondering maken". Enigszins verbaasd hebben wij hier niet op gereageerd, maar bij nader inzien vind ik het ontzettend onbeleefd en zag ik totaal de toegevoegde waarde van de mededeling niet in. Jammer!
Foke (en Andrea) S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Na een wandeling langs de Grevelingen is het goed toeven in Zoet of Zout!
Als het koud is, lekker warm genieten van het mooie uitzicht met elkaar en daarbij een hapje en een drankje voor een redelijke prijs. Op een zonnige dag in het juiste seizoen kan dat alles buiten op een ruim terras.
Foke (en Andrea) S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Inspirerend uitzicht (het zou nog mooier zijn om direct langs het water te kunnen wandelen!), vlotte en vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit-verhouding en een interieur dat tot ontmoeting stemt.
Kortom: GOED en PRETTIG

Foke Stribos
Dannik .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gisteren voor de 2de keer in 2 weken hier geluncht, eerste keer was al niet top maar de tent heeft wel kans op slagen. Helaas was het gisteren nog slechter, de bestelde salades waren heel karig en dat voor 11,50 en de kwaliteit was ook niet top. Ook het om het kwartier vragen of we nog wat te drinken wilde was er opdringerig. Voorlopig geen Zoet of Zout meer voor ons.
poezenmoeder .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten is duur voor de kwaliteit, veel friet, weinig vlees, geen lekkere knapperige groenten. Ik had spek met peertjes. Het zag er allemaal wat zompig uit maar de smaak was wel lekker. De aardappelpuree was veel te vochtig en papperig. Mijn familie aten respectievelijk, Saté van kippendijen, meer kroepoek dan vlees en geen salade; kippendijen `TANTE DOOR` wat als heerlijk werd ervaren en SURF EN TURF Biefstuk en Gamba’s waar de gamba's zeer smakelijk werden verorbert. Kortom persoonlijk had ik meer verwacht van dit restaurant wat overigens wel een uitstekende witte wijn uit New Zealand schenkt.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij wilde gezellig een hapje eten en naar Zoet en Zout gereden. Vorige ervaringen waren redelijk maar nu helaas in de voorruimte terecht gekomen met twee tafel vol met kinderen. Een soort dinner in de ballen bak dus. Eten was matig tot redelijk en de mayo leek wel een soort smeervet. Voor ons iig de laatste keer. Jammer want op zich heeft het zeker potentie. Schijnt heel de week vol te zitten dus zal wel aan ons liggen.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Matig eten,meer kinderen dan volwassenen aanwezig, zet de gezelschappen met kinderen bij elkaar en de mensen zonder kinderen in een andere hoek!! bediening aardig maar onervaren, de vele bakjes die ze hier gebruiken verbergt niet dat het eten gewoonweg slecht is. Laatste keer voor ons
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bediening was aardig maar wel klunzig, eten was echt niet lekker! En niks tegen kinderen maar het leek hier wel een speeltuin.
C B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom niet lekker gegeten, wat ik mis is smaak in de gerechten.
Surf en turf, scampi's smaakloos en lijken wel van rubber te zijn, investeer in een scampi en niet in zo'n diepvriesspies is mijn advies.

Opmaak borden less is more... een stoofpeer past echt niet bij surf en turf
Budd S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met 7 personen hier wezen dineren. Pand is modern, ruime tafels en lekkere stoelen. We verwachtten veel van deze zaak. Het eten was echter niet geweldig. Alles smakeloos. Smaken passen niet bij elkaar (had kabeljauw met zuurvlees en een zoete wortelsaus wat totaal niet bij elkaar smaakt) en het gebruik van kruiden is de kok vreemd. Geen brood bij voorgerecht en bij hoofdgerecht slappe vette patat. Ook werd niet geattendeerd op maaltijdsalades als voorgerecht (gelukkig konden we voor deze personen wel het hoofdgerecht annuleren). Toetjes (kleine toetjes die je samen kan stellen) werden voor heel de groep in het midden van de tafel gezet. Deze waren wel smaakvol, maar ook niet bijzonder. In het algemeen geen aanrader.
Renate D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
In de salade met zalm en garnalen en ei zaten geen garnalen en slechts twee plakjes ei. De slablaadjes waren niet aangemaakt. Feitelijk krijg je dus slablaadjes met wat plukken gerookte zalm en twee plakjes ei voor € 16.
Smakeloos.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
26-10-2016 Geluncht. Hebben de menukaart vernieuwd. Lekkere salades en verzorgde gerechten. Het duurt soms wegens drukte wat lang maar is het waard. Morgen weer met vrienden! prettig personeel.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Vandaag hier gelunched. Prima eten, goed gevulde salade en lekker broodje. Bediening mag wat sneller, maar locatie is prachtig. Iets aan de prijs en inderdaad merkwaardig dat er geen stellendamse garnaal op de kaart te vinden is.
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Hier op zondagmiddag geluncht met familie. Super mooie en ruime locatie met zowel binnen als buiten gelegenheid om lekker te zitten, ook met grote tafels voor groepen. De lunchkaart bestond helaas voor een erg groot deel uit gerechten met vlees. De opties vis en vegetarisch hadden wat ruimer gemogen. Gelukkig bleek dat je voor de lunch ook van de dinerkaart kunt bestellen. Wij kozen voor de Dutch Weedburger, waar op zich niet veel aan te verpesten valt. Wel jammer dat deze enkel geserveerd wordt met friet (maakt het meteen een minder gezonde keuze) en je voor de burger met wat friet 15,50 euro betaald. Staat naar mijn mening niet helemaal in verhouding tot een burger die je alleen nog even hoeft op te warmen (dit is namelijk een concept dat kant en klaar voor de horeca geleverd wordt) met wat friet erbij. Desalniettemin een leuke en mooie setting aan het water om met een groep naartoe te gaan.
Ibu .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Vandaag geluncht bij zoet of zout.De salade zoet of zout was smakelijk alleen jammer dat er in deze salade enigszins smakeloze garnalen zijn gebruikt in plaats van de meer voor de hand liggend, stellendamse garnaal. Zeker gezien de Stellendamse visafslag op steenworp afstand van het restaurant gelegen is. Op broodje warm vlees, wat mijn tafelgenoot had,was niets aan te merken. De locatie is natuurlijk schitterend en dat is ook een groot pluspunt. Wat alleen erg jammer is, is dat er op het toch wel vrij grote terras weinig plek met schaduw is. Alleen aan de voorkant staan enkele parasols maar als je aan de kant van het water wil zitten is er geen gelegenheid om in de schaduw te zitten. Het personeel was ook niet al te vriendelijk en liep niet over van enthousiasme. Het is zeker wel een restaurant om nog een keer te bezoeken.
ll ll
Katie A.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben met vier personen gegeten ,het was heerlijk en de bediening vlot en ze waren erg vriendelijk, Alleen als je niet van vis en kip houd is er weinig variatie op de menu lijst! alleen biefstuk , die was wel lekker, heb om champignons en ui gevraagd en dat was geen probleem.
Wat ik jammer vond waren de kleine dessertjes drie voor €7.50 en per stuk €2.75 nu waren er bij ons twee personen die er drie namen en één persoon twee en ze kwamen op twee blaadjes binnen dus zelf uit zoeken wat van wie is , maar helaas zag ik toen ik thuis was dat ze voor al de dessertjes €2.75 gerekend hebben dus houd dat in de gaten. Verder een prachtige locatie voor herhaling vatbaar.
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Industriële stalen doos direct langs het open water met fraai terras en dito uitzicht. Interieur in aparte stijl, netjes en modern waar je van moet houden. Diner redelijk van kwaliteit, ieder bord wordt door een ander personeelslid gebracht waardoor een aanspreekpunt ontbreekt. Er ging het nodige mis en iedereen staat elkaar verbouwereerd aan te kijken. Personeel is druk met elkaar bezig en staat te eten of te drinken, niet helemaal top en aoms wel erg amicaal. Mooie locatie, redelijke kwaliteit en normale hoeveelheden. Een bijzondere vondst is het mini desert maar dat is dan ook wel erg mini. Het bedrijf verdient een aanbeveling maar is het wat betreft de uitvoering nog niet helemaal.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het belangrijkste van een restaurant blijft het eten: maar goed dat ik de recensies niet tevoren had gelezen anders was ik wellicht niet naar binnen gestapt. Zonder hoogstandjes was het gewoon lekker al was het best voor verbetering vatbaar. Bij onze gerechten, waar een aardappelgarnituur al deel van uitmaakte, ook nog het standaard bekertje (niet geweldige) friet serveren bijvoorbeeld was volstrekt overbodig. Maar aan de andere kant: de goed gevulde vissoep was prima van smaak; misschien een beetje groot voor een voorgerecht. Sowieso zijn de porties gericht op grote eters.
De locatie is een belangrijk pluspunt, zelfs al het geen mooi terras-weer is.
Maar bovenal was de organisatie en de bediening heel vriendelijk en vlot, terwijl we in een vrijwel volle zaak zomaar aan kwamen waaien (letterlijk!). Men vroeg ons een ogenblik te wachten, er werd gecheckt hoe het stond met no-shows, er werd wat met tafels geschoven, en voilá: toen was er voor ons ook nog plek. En men had echt genoeg te doen zonder deze aanpassingen, hoor.
Ook aan tafel was de vaste serveerster attent zonder opdringerig te worden.
We gaan graag nog een keer terug om ook nog een keer van het terras genieten, dank jullie wel.
Saskia7828 .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Na een eerdere negatieve ervaring toch maar weer een poging gewaagd. Zoet of Zout Is immers gelegen op een van de mooiste locaties in onze omgeving. Helaas is er nog niet veel veranderd. Shared dining voor vier personen is zeer matig, zeker voor het bedrag van 12,50 pp. Weinig variatie en zeer kleine porties. Slappe friet bij het hoofdgerecht en onervaren personeel. Jammer hoor, alle ingrediënten voor succes lijken toch aanwezig.