Zoet of Zout

Haringvlietplein 3 3251 LD Stellendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zoet of Zout

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Lars R.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Restaurant Zoet of Zout is een leuk restaurant op een schitterende locatie aan het Haringvliet. Jammer dat er op het terras wel mieren aanwezig waren die je benen lieten kriebelen. Bij aankomst kozen we een plekje in de schaduw. Vervolgens een kwartier gewacht op de kaart, terwijl latere gasten al wel een kaart hadden! Dit duidelijk laten merken, waarbij bleek dat er sprake was van onderbezetting in bediening en keuken door onverwachte drukte. Na het doorgeven van de bestelling ruim een uur op ons eten gewacht! En daarbij kregen gasten die later hadden besteld eerder hun eten! Prijs/kwaliteit is Zoet of Zout uitstekend: er was goed verschil tussen het duurste en goedkoopste hoofdgerecht, en de smaak was uitstekend! Het nagerecht is uniek te noemen met kleine hapjes naar keuze! Al met al een kwalitatief goed restaurant, maar de service moet echt omhoog! Tip: sluit een gedeelte van het terras.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Mooie locatie..bij reservering ruim van te voren plekje bij raam gevraagd...helaas..bediening liet steekjes vallen..bij eerste drankje geen glas..had het hoofdgerecht al bijna op toen ze met beloofde lepel aankwamen..ook de porties patat die deeluitmaakten van hoofdgerecht werden niet gelijktijdig geserveerd.de kwaliteit van het eten was redelijk,hoewel..in de vissoep mag je wel wat meer vis verwachten
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Dennis024 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Restaurant Zoet of Zout is een prachtig restaurant op een bijzondere locatie. Mooie gerechten en een fijne ambiance. Kom hier zeker nog eens terug.
Ate D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Begin mei hebben wij een lunch gebruikt bij "Zoet en Zout". De inrichting vonden wij modern en open. De bediening is erg vriendelijk. De koffie is lekker, maar wat wij te eten kregen vonden wij bijzonder onder de maat. Wij hadden een warme Focaccia besteld, een dik stukje brood voorzien van Brie met honing en nog wat tomaten saus en wat noten uit de oven. Aanvankelijk zag het er aardig uit, maar...... de brie was slecht een paar zeer dunne plakjes en de smaak van het geheel was zeer matig. In verhouding voor de prijs echt slecht. Voor een kopje koffie dus een prima gelegenheid. Voor lekker eten, gewoon doorrijden dus!
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met z'n vijven hier voor het eerst wezen eten op een zondagavond. Mooie lokatie, Prachtig uitzicht op het Haringvliet en gezellige inrichting en ambiance. Vlotte bediening ondanks drukte. Eten was ok: op zich best lekker, maar borden waren superheet, terwijl het eten erop juist beetje lauw was. Patat bij de pasta was ook beetje raar.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Wij zaten met een groep en hadden precies een tafel voor de hoofdingang hoe kan je nou daar een tafel plaatsen iedere keer deur open / dicht wat een kou kwam daaruit,ook het dessert was erg rommelig geserveerd kan zeker verbeterd worden.
Jolly F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk geluncht! Door de enorme drukte duurde het wat langer maar dit werd door het vriendelijke personeel, met name Jasmijn zeer goed opgelost. Zeker een zaak om vaak terug te komen
H V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Op de heenweg naar een korte vakantie hier gestopt voor een koffiebreak. Daarbij een tompouce genomen. Die bleek uitzonderlijk goed. De ambiance en het uitzicht waren ook heel prettig en daarom besloten op de terugweg hier te dineren.
Werkelijk zeer goed gegeten, vriendelijke bediening, precies genoeg tijd tussen de gangen. De porties zijn relatief groot; leuk voor wie daar van houdt, maar voor ons wel wat erg groot. Het kwam dus mooi uit dat Je kunt kiezen uit kleine desserts waarbij men aangeeft dat 3 stuks een normaal dessert zou zijn. Dat zou voor mij te veel zijn maar de mogelijkheid om toch een klein dessert te nemen als de voorgaande gangen al betrekkelijk copieus zijn geweest, is een uitkomst.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar. De volgende vakantie in Zeeland, Belgische kust of omgeving stoppen we zeker weer bij Zoet & Zout in Stellendam.
Briozeiler .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Prachtige locatie, heel mooi interieur. Bediening was redelijk professioneel hoewel de aandacht verslapte naarmate de gasten verdwenen. De gegrilde groenten bij het vlees slaat nergens op. Absoluut niet gaar. Zo kan ik het ook, stronkje afsnijden en even onder de grill. Voor de rest top. Vooral de shared dining viel bijzonder in de smaak. Al met al voor herhaling vatbaar, zeker ook bij mooi weer op het terras met uitzicht op de Grevelingen.
Deproefjes .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Regelmatig kom ik in Zoet of Zout. Prima zaak met een uitstekende ligging en een prachtig uitzicht. Eerdere bezoeken waren prima. Het zijn geen culinaire hoogstanden, maar de prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het laatste bezoek was echter teleurstellend. Een dame van ons gezelschap bestelde een broodje van de kaart en wilde er liever geen vlees op. Dat was geen probleem. De dame van de bediening kwam echter na een tijdje aan ons tafeltje met de volgende mededeling "Even voor de volgende keer: de broodjes worden 's morgen als klaar gemaakt, dus het was wel erg vervelend om het vlees er af te halen. Voor deze ene keer wilde zij wel een uitzondering maken". Enigszins verbaasd hebben wij hier niet op gereageerd, maar bij nader inzien vind ik het ontzettend onbeleefd en zag ik totaal de toegevoegde waarde van de mededeling niet in. Jammer!
Foke (en Andrea) S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Na een wandeling langs de Grevelingen is het goed toeven in Zoet of Zout!
Als het koud is, lekker warm genieten van het mooie uitzicht met elkaar en daarbij een hapje en een drankje voor een redelijke prijs. Op een zonnige dag in het juiste seizoen kan dat alles buiten op een ruim terras.
Foke (en Andrea) S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Inspirerend uitzicht (het zou nog mooier zijn om direct langs het water te kunnen wandelen!), vlotte en vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit-verhouding en een interieur dat tot ontmoeting stemt.
Kortom: GOED en PRETTIG

Foke Stribos
Dannik .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gisteren voor de 2de keer in 2 weken hier geluncht, eerste keer was al niet top maar de tent heeft wel kans op slagen. Helaas was het gisteren nog slechter, de bestelde salades waren heel karig en dat voor 11,50 en de kwaliteit was ook niet top. Ook het om het kwartier vragen of we nog wat te drinken wilde was er opdringerig. Voorlopig geen Zoet of Zout meer voor ons.
poezenmoeder .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten is duur voor de kwaliteit, veel friet, weinig vlees, geen lekkere knapperige groenten. Ik had spek met peertjes. Het zag er allemaal wat zompig uit maar de smaak was wel lekker. De aardappelpuree was veel te vochtig en papperig. Mijn familie aten respectievelijk, Saté van kippendijen, meer kroepoek dan vlees en geen salade; kippendijen `TANTE DOOR` wat als heerlijk werd ervaren en SURF EN TURF Biefstuk en Gamba’s waar de gamba's zeer smakelijk werden verorbert. Kortom persoonlijk had ik meer verwacht van dit restaurant wat overigens wel een uitstekende witte wijn uit New Zealand schenkt.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Wij wilde gezellig een hapje eten en naar Zoet en Zout gereden. Vorige ervaringen waren redelijk maar nu helaas in de voorruimte terecht gekomen met twee tafel vol met kinderen. Een soort dinner in de ballen bak dus. Eten was matig tot redelijk en de mayo leek wel een soort smeervet. Voor ons iig de laatste keer. Jammer want op zich heeft het zeker potentie. Schijnt heel de week vol te zitten dus zal wel aan ons liggen.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Matig eten,meer kinderen dan volwassenen aanwezig, zet de gezelschappen met kinderen bij elkaar en de mensen zonder kinderen in een andere hoek!! bediening aardig maar onervaren, de vele bakjes die ze hier gebruiken verbergt niet dat het eten gewoonweg slecht is. Laatste keer voor ons
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Bediening was aardig maar wel klunzig, eten was echt niet lekker! En niks tegen kinderen maar het leek hier wel een speeltuin.
C B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wederom niet lekker gegeten, wat ik mis is smaak in de gerechten.
Surf en turf, scampi's smaakloos en lijken wel van rubber te zijn, investeer in een scampi en niet in zo'n diepvriesspies is mijn advies.

Opmaak borden less is more... een stoofpeer past echt niet bij surf en turf
Budd S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met 7 personen hier wezen dineren. Pand is modern, ruime tafels en lekkere stoelen. We verwachtten veel van deze zaak. Het eten was echter niet geweldig. Alles smakeloos. Smaken passen niet bij elkaar (had kabeljauw met zuurvlees en een zoete wortelsaus wat totaal niet bij elkaar smaakt) en het gebruik van kruiden is de kok vreemd. Geen brood bij voorgerecht en bij hoofdgerecht slappe vette patat. Ook werd niet geattendeerd op maaltijdsalades als voorgerecht (gelukkig konden we voor deze personen wel het hoofdgerecht annuleren). Toetjes (kleine toetjes die je samen kan stellen) werden voor heel de groep in het midden van de tafel gezet. Deze waren wel smaakvol, maar ook niet bijzonder. In het algemeen geen aanrader.