Zoet of Zout

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Zoet of Zout

Mellinda T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Je kunt er gezellig en lekker eten. Kwaliteit eten erg goed. Het restaurant is erg sfeervol ingericht en de locatie erg mooi.
DS65 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Dinsdag 8 Augustus bezoek gebracht aan deze mooi zaak. Jammer genoeg voor ons waren alle plekken in de schaduw bezet, er was nog volop plek in de zon maar daar wilde niemand zitten op deze snikhete dag. We hebben een heerlijk broodje gegeten! Het enige wat wij niet konden begrijpen is dat al deze hardwerkende jongens en meiden met deze tropische temperaturen(35 graden) in een lange broek moeten werken.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Kopje koffie, lekker ijsje met verse aardbeien, biertje alles goed. Aardige bediening en vooral schitterend terras en zaak.
Don L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Na lang wachten kwam een biefstukje met een inferieure strutuur, zonder enige smaak. Ook zout hielp niet. Wordt verkocht als tournedos, maar is het niet. Slappe bleke frietjes. Partner had krabkoekjes, smaakte naar smakeloze droge meelhap. Personeel probeerde nog e.e.a. goed te maken met een dessertje, maar de lol en de lust was er af na zo lang wachten. Gauw afrekenen en wegwezen.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fantasieloos! Het eten was erg matig. Onbegrijpelijk met een vishaven aan de overkant. Mooi restaurant, maar hier geldt echt ga voor de massa! Zalm met korst was te droog, eiwit was er helemaal uit. Korst van kaas was smakeloos. De visspies was beter maar doordat de borden zo heet waren was de saus erbij volledig ‘stuk’ de garnering was bij beide gerechten hetzelfde. Doorgegaarde groenten uit de bak geschept. Kortom geen enkele passie of liefde voor de gerechten. Jammer!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We kwamen met 15 mensen onverwacht binnenvallen geen probleem en heerlijk gegeten en super gezellig komen zeker terug om van de heerlijke maaltijden te geniete n
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Vanavond gegeten in Stellendam met zes personen . De asperges staan hoog op de menu's in deze tijd . Twee van ons namen saté, twee andere de ossenhaaspuntjes met de geniemde asperges, de wrap en een visspies. Allen tevreden over het gebodene. Het uitzicht is prachtig en de kwaliteit gekoppeld aan een prettigere bediening dan bij de start gaf een goed gevoel. De smeersels ook prima. Zal niet ons laatste bezoek zijn.
Matthijs S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant aan het water. Je hebt een leuk uitzicht, tenminste als het niet te donker wordt.
Het eten is goed. Geen gekke fratsen en geen onnodige sauzen. De smaak is goed en je krijgt meer dan voldoende. Leuk dat je voor de nagerechten uit meerdere kleine nagerechten kunt kiezen zodat er voor ieder wel iets bij zit.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel gezellig restaurant, goede bediening heerlijke stoelen met gezellige ronde tafel. Wat het eten betreft kan het volgens mij stukken beter zeg niet dat het slecht is maar varkenshaas droog, scampi in knoflook stelt echt niet veelvoor, biefstuk kan beter was het allemaal net niet.
Shariene B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Vanavond met een gezelschap geborreld met kleine hapjes en aansluitend gedineerd. Onze keuze waren gambaspies,surf en turf en saté. Heerlijke smaken en uitstekende kwaliteit. Wij waren zeer te spreken over de bereide warme groentes. Chapeau voor de vriendelijke bediening!!!!!!! Een dik verdiende 10+
nickyrijckaert8 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
mijn goede ervaring van mijn vorige bezoek was geen toeval. Weer heerlijk gegeten. 12-uurtje krijgt hier een andere betekenis! Smullen en nog eens smullen. De bediening is ook charmant en heel hulpvaardig. Ik kom zeker weer terug.
Martin En Tijnie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
Vanavond voor het eerst hier gegeten en we zijn er enorm tevreden over.
Bediening was vlot, ruime keuze aan gerechten en ruim voldoende porties. Verse ingrediënten en een sfeervolle inrichting.
Voor ons zeker niet de laatste keer geweest.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het interieur is prachtig het exterieur was niet te beoordelen door de duisternis, maar zal ook mooi zijn. Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en kwam regelmatig even informeren of er nog wensen waren. Het eten viel eerlijk gezegd wat tegen, de vissoep was dik in orde maar de peren met spek was geen aanrader, erg vet en zout weinig verfijning,. Het was een streekgerecht, ik denk dat de boeren er vroeger voldoende calorieen uit konden halen voor een dag hard werken op het land, maar voor een stedeling met een zittende baan wel erg machtig, de volgende dag nog een vol gevoel in ieder geval. De wijn was lekker overigens.
Petra N.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Lunch met 4 personen en 3 kleine kinderen. Gevraagd of we bij de speelhoek konden zitten en een kinderstoel. Alles zo super geregeld. We komen hier heel vaak en altijd lekker eten en prima bediening!!
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met z’n vijven op vrijdagavond voor de tweede keer dit jaar wezen eten. Gezellige ambiantie, uitgebreide kaart en snelle bediening. Personeel ok, maar niet heel attent. Eten valt - wederom - tegen: Spek met peren maakt als slecht opgewarmde hap (brokken stoofvlees, stripje bacon, slappe puree, bleke smakeloze peertjes) en sommige gamba’s aan de gambaspies (rauw?) wel erg knapperig. Varkenshaas, Saté en Kabeljauw van de anderen niet beoordeeld. Toetjes so so: pannekoekjes van de crèpe Suzette opgewarmd. Misschien keuken niet uitgelegd voor zoveel gasten tegelijk?
The B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gisteren met 6 personen ons 25-jarig jubileum hier gevierd. Allereerst was de sfeer echt geweldig, je merkt gewoon dat je gasten lekker ontspannen en genieten. De kaart biedt veel keuze, wij gingen voor de sate, rog en varkenshaas als keuzes. Personeel was op haar best, geen moment lege glazen en het eten kwam precies in het juiste tempo door. Genieten dus, onvergetelijke avond!
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Was vandaag een erg mooie dag, daardoor erg druk. Half uur op ons drankjes moeten wachten! En als je vroeg waar t bleef, kreeg je als antwoord dat het zo druk is! Geen excuus. Buiten zat het helemaal vol, maar binnen bij langerna niet! Uur op ons eten gewacht.... na een tijdje kregen andere mensen te horen dat de keuken gesloten was! Dit is echt absurd en dit kan toch niet! Alleen omdat personeel het niet aan kan sluiten ze de boel! Nee mij zie je niet meer! En dan in verhouding met de prijs een dure bedoeling!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten met een groep van 25-man is altijd lastig......hier niet! Perfecte ontvangst warm welkom en direct opname van drankjes welke binnen 5 minuten werden uitgeserveerd. Daarbij vers gebakken brood met boter voor de eerste trek. Hierna een plateau met allerlei lekkere kleine voorgerechtjes warm én koud. Vers en goed bereid. Ook een goede timing, de hele tafel tegelijk aan het voorgerecht. Zo ook met het hoofdgerecht. Ik wil keuken én bediening van Zoet of Zout wederom een groot compliment maken! Hier kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aan nemen. Chapeau en naast een dikke aanbeveling komen wij hier beslist graag terug! Robert en Gon van Oerle
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
varkensvleesgerecht en visspiesgerecht waren uitstekend, echter de mosselpannetjes waren een aanfluiting,
mosselen waren van zeer slechte kwaliteit en de pannetjes waren opgevuld met lege schelpen.
Jammer want voor € 21,00 kan best een redelijk pannetje mosselen geserveerd worden,en wanneer er geen
kwaliteit in huis is verkoop je beter nee.
We zullen door deze ervaring niet wegblijven want wij vermoeden dat dit incidenteel was.
D. Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goede producten excellente service en bediening. Compliment aan gastheer Brian die je heel spontaan en met een vriendelijke glimlach je een echte gast laat zijn.