Zoet en Hartig

Haarlemmerdijk 158 1013 JK Amsterdam Nederland Kaart
31-207670434

Over restaurant Zoet en Hartig

Glimmende verwennerij

Pas maar op als je aan de lijn doet en je loopt binnen bij Hartig & Zoet: dit is pure verwennerij. Welverdiend na een dagje winkelen in de Haarlemmerstraat. Zelfgemaakte taarten en bonbons uit Limburg liggen glimmend in de vitrine -neem het mee of geniet er gelijk van in het zitgedeelte. Maar er is dus ook hartig! Wat denk je van een broodje Thaise hete kip?

Meer informatie over restaurant Zoet en Hartig

Voordelig
Nikki W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Werkelijkwaar een toptent!
Ik kom hier nou al 2 jaar, maar het verveeld nooit!
Vandaag voor het eerst ook in de avond hier kunnen eten.
Eten is zoals gewoonlijk heerlijk en de taartjes zijn geweldig!
Eigenaren zijn heel lief en klantgericht. Nemen altijd wel even de tijd om gezellig een praatje te maken.
Ik kom hier dolgraag en zou iedereen aanraden om hier ook eens gezellig een taartje te gaan eten!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Leuk plekje a/d Haarlemmerdijk, met lekkere taartjes. Poes Dicky geeft een eigen touch aan deze zaak. Het personeel lijkt soms wat druk met "vaste" gasten, waardoor je als "nieuwkomer" wat langer moet wachten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Als geboren en getogen Limburger is het iedere keer weer thuiskomen bij Zoet&Hartig! De heerlijkste vlaaien uit Zuid Limburg vindt je hier. Samen met een heerlijk kopje koffie is dit een hemels genot. De menukaart heeft voor ieder wat: ontbijt, een lekker broodje, een eiergerecht, een pannenkoek of een tosti ... bij Zoet&Hartig kom je gewoon even tot rust. Het personeel is vriendelijk en attent ... de sandwich brie, het broodje tonijn en de wrap hete kip zijn mijn favorieten!
DeZwarteBaron .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Een klein pareltje in Amsterdam op de Haarlemmerdijk. Je kan hier heerlijk lunchen, een taartje eten of een quiche of meenemen. Thee of koffie erbij en je middag kan niet meer stuk. Heb je nog chocolade nodig of een cadeautje voor iemand, hier kun je dit soort dingen prima vinden! Gewoon doen!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Achterin de zaak wordt je bestelling voor je ogen klaargemaakt. De kok werkt rustig en beheerst en even later wordt met een vriendelijke glimlach je gerecht geserveerd. Het is een lang en smal etablissement, daardoor soms een beetje onhandig. Wat op bord komt smaakt goed! Het is vers, mooie receptuur, de smaken in balans. Sommige gerechten zijn ook wel verrassend, de hete kip bijvoorbeeld was sappig en fris van smaak. Ik heb er nu een paar maal heerlijk geluncht en zal dat wel blijven doen als ik in de buurt ben. Verder verkopen ze er allerlei heerlijkheden zoadat je thuis verder kan smullen.
AWE .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2014
Zoet en hartig is een heerlijke plek voor een eenvoudige maar lekkere lunch. Het broodje tonijnsalade is een echte aanrader. En dan zo'n lekkere bonbon bij de koffie als toetje. Mmmm