Zoen aan Zee

Meer informatie over restaurant Zoen aan Zee

• Terras
Anoesjka D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Na 40 minuten wachten, ondanks het herhaaldelijk geroep en gezwaai nog steeds niet geholpen te zijn heb ik de moed opgegeven en ben ik vertrokken. Als het restaurant de doordeweekse 'drukte' in het laagseizoen al niet aan kan, zou ik hier in de zomer uit de buurt blijven. Eten heb ik niet kunnen proeven dus ook geen geldige score. Voor een camping restaurant is het decor aardig aangekleed.
Jolanda1958 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
De locatie is prima, centraal op camping de Lakens. Helaas is het eten beneden peil. Wel veel, maar gewoon niet goed, geen waar voor je geld. De bediening is sympathiek maar mist duidelijk training. Eens maar nooit weer dus. Zonde van je avond.
Caroline G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Met moederdag hier gegeten met onze moeders, na een welkom onthaal en een uurtje borrelen bij de gezellige haard hebben we heerlijk genoten van het eten. Tijdens de borrel even kortgesloten met de chef of er een mogelijkheid was tot een speciaal toetje voor onze moeders, uiteraard was dit goed. Na afloop van het hoofdgerecht kwam dan ook een geweldige vuurwerkschaal tevoorschijn met prachtig opgemaakte desserts van de kaart. In chocoladeletters stond geschreven: Bedankt Mam!, het was prachtig en daarnaast ook heerlijk! We hebben hier al vaker gegeten en elke keer was het prima. Aanrader om na een flinke strandwandeling neer te ploffen!