Meer informatie over restaurant Zocher

Maandag en dinsdag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,4

Jouw recensie over het restaurant Zocher

FlorisvanderBurg .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Woensdag in Zocher gegeten met een Servisch gezelschap. Ik had de vissoep en een steak tartare. Verder werden de hollandse garnalencocktail en de varkenswangen van het Ibericozwijn gegeten. Zelfs de zeer kritische Servische vleeseters waren erg onder de indruk. Aardbeien en chocolade na, en zowel witte als rode Friuli maakte het helemaal af. De lekkerste vissoep die ik in jaren gegeten heb. Natuurlijk werd het allemaal nog beter door de perfecte service van Harrie. Wij komen heel snel weer terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima gegeten in een prettige en gastvrije ambiance. Mijn tafelvrienden waren lovend en ik kom zeker een keer terug om met mijn vrouw van het eten te genieten. Jan
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De sfeer is niet super. De tafeltjes staan dicht bij elkaar, zodat je letterlijk de gesprekken van de buren kunt volgen. De bediening is best enthousiast en wil graag een wijnkeuze aangeven. De prijs van een glas wijn is aan de stevige kant.
De kwaliteit van het eten is verder prima, alleen is de keuze niet groots.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. De chateaubriand is echt een aanrader. Vriendelijke bediening en gezellig kleinschalig.
Aga N.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Ok eenvoudig eten, maar veel te prijzig voor wat je krijgt. Plastic planten - niet mijn smaak. Super vriendelijke ontvangst.
Bas S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Top restaurant ! Kom hier zeker terug.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en leuke bediening!! Een aanrader.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een top bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel prettige avond gehad, lekker en gezellig gegeten
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Erg goed eten en meer dan vriendelijke bediening. Alleen jammer dat wij niet meer aan tafel ons drankje konden doen na de koffie.....
Antoi E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vooral: heerlijk gegeten, mooie wijnen. Leuke ambiance, goede sfeer, fijne, alerte bediening, Eigenlijk allemaal dik in orde.
Marlieke J.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Leuke plek om te tafelen! Atente bediening.
Herman H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het was jammer genoeg niet erg druk. Met nog een ander stel waren wij de enige gasten. De bediening was zeer vriendelijk en attent, maar omdat het niet druk was kwamen de gerechten in hoog tempo voorbij en dat was wel wat jammer. Het eten was goed, maar dat verwacht je ook wel voor die prijs. Maar 6,50 voor een glaasje wijn vonden we aan de hoge kant.
Marria W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
een warm onthaal, lekker eten en heerlijke wijn. Men hield goed rekening met ons bezoek aan het theater. De volgende keer komen we weer.
Ludo P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
aangename sfeer, lekker, deskundige voorlichting, bij verrassingsmenu lastig een passende wijn te zoeken
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Wederom top gegeten bij chef Joost. Gerechten waren goed op smaak en kwamen redelijk vlot door ondanks de drukte. Goede sfeer en mooie wijnen! Merkte dat iedereen lekker lang bleef natafelen. Dank!
Sandor M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gezellig restaurant met erg goed eten in een prima sfeer. Gerechten zijn met zorg klaargemaakt en worden vervolgens fraai gepresenteerd
Olivier C.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Uitekende prijs/kwaliteit verhouding. Mooie locatie en sfeervolle inrichting.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Buitengewoon gastvrij! We hebben een valentijn menu besteld: carpaccio, zalm, entrecote en chocolade dessert. Alle gerechten waren heerlijk, de zalm was buitengewoon vers, zacht, ronduit uitstekend. Het menu werd aangevuld met een glas wijn per gerecht: kortom - genoten!
marian630 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Het was erg, te rustig in de zaak. Eten was redelijk, maar absoluut niet in verhouding tot de hoge prijs!! Bediening wel erg vriendelijk!