Zocher

Lucasbolwerk 21 3512 EJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Zocher

Echt eten

Een fijne plek in hartje Utrecht waar ambacht nog centraal staat. De chef pekelt, maakt zelf chutneys en paté, en serveert vlees dat de hele nacht staat te sudderen. Pronkstuk is de poussin, bereid in de rotisserie. Zo sappig, zo lekker en van de allerbeste kwaliteit. Waanzinnig!

Meer informatie over restaurant Zocher

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijke avond gehad bij Zocher. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service. We komen hier graag nog eens terug!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier afgelopen weekend met mijn vriendin gegeten en was eigenlijk een beetje teleurgesteld met het eten & drinken. De sfeer is uitstekend, erg sfeervol ingericht en bediening is uitermate attent en vriendelijk.

Twee (verschillende) glazen wijn besteld en beide keren vermoedde ik dat de fles langer dan een dag open was. Ook het hoofdgerecht van zowel mijn vriendin als ik was net niet, mijn secreto iberico had vrij veel stukken vet en mijn vriendins coq au vin was gewoon wat saai.

Dus beetje teleurgesteld eigenlijk, was beetje niveau van een goed eetcafe maar het restaurant presenteert zich wel als beter. Maar misschien hadden we net pech. De sfeer & bediening waren dusdanig positief dat ik het nog wel een keer ga proberen.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was ontzettend goed. Ik ga er zeker nog eens naar toe!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service! Het was wat rustig, maar aangezien het een woensdagavond was, was dat niet heel opmerkelijk. De cote de boeuf en coq au vin zijn beiden zeker aan te raden!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Beetje (voor mij net té) traditionele keuken, knus restaurant, geweldig aardige attente bediening. Jammer dat er in zo'n klein restaurant zo'n grote groep werd toegelaten, ondanks dat ze niet extreem veel herrie maakten trouwens. Maar dat past niet, en is storend. Uiteindelijk betaalden we €50 pp, voor 2,5 gangen, waarbij 1 van ons alleen maar een spaatje dronk; dan is t wel duur, in vergelijking met sommige andere restaurants. Maar alles bij elkaar, aardige tent.
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Boven verwachting.
Mathijs G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gastvrij en (h)eerlijk eten.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een leuke plek met heel prettige en meedenkende bediening. Heerlijk gegeten en gedronken in een fijne sfeer.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten, goede wijn en top bediening!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardig restaurant, helaas door de vogelgriep was het heerlijke kipje even van de kaart verdwenen.
Het eten was zeer naar genoegen. En de bediening is vriendelijk.
Winston W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten.
Wat een hartelijk ontvangst en wij hebben genoten van het eten en de persoonlijke aandacht van de bediening.
Wij komen zeker terug.

Groet Elise Wunnink
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Altijd fijn bij zocher. Een rustige avond maar dat mocht de pret niet drukken. No nonsens, lekker eten, goede sfeer en heerlijke wijnen. Echt genieten!
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met 2 personen gegeten bij Zocher. Vooraf kreeftsoep en zalm met heilbot. Kreeftsoep viel wat tegen, wel lekker maar wat weinig. Zalm en heilbot was beter. Hoofdgerecht 2 x een kippetje. 1x provencale en 1x portugees/pittig. Mooie kip. De bijgerechten waren echter wat magertjes. 1 klein bakje aardappeltjes voor 2 personen. Bij de kip wederom klein bakje appelmoes en klein beetje bonne femme. Als nagerecht kaasplankje. Met de nadruk op je. 4 kleine stukjes smakelijke kaas met stroop en bijlages.
Al met al niet slecht gegeten maar gezien de prijs, die toch heel behoorlijk is, waren de porties aan de kleine kant. De wijn bij de gerechten was heerlijk en de bediening prima. Er staan wel wat veel tafeltjes in ern relatief kleine ruimte.
mark V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ben hier 2 jaar geleden al eens geweest, nu met groep vrienden voor de tweede keer, maar wat was het weer goed. Zelden zo'n mals stukje vlees gegeten in zo'n gezellige ambiance.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Echt een avond uit.
Heerlijk gegeten en de service door de bediening grandioos .
Heerlijke wijn geproefd de Bernadus chardonnay een aanrader .
De kleine wijnproeverij was heel bezonder .
Komen snel weer terug
Jelle1960 V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
eind november met een kleine groep in restaurant Zocher gegeten. Dat is zeer goed bevallen. Hartelijke ontvangst, prima gerechten en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding van de wijn. We komen zeker nog eens terug.
Lisa G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldige ontvangst, heerlijk eten en een fijne ambiance. Kortom een aanrader voor een heerlijk avondje uit! Twijfel niet!!!
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dit is absoluut een verborgen parel in Utrecht. Uitstekend eten, fantastische wijnen, hoffelijke bediening. Gisteravond verse gerookte zalm gesmuld met als hoofdgerecht een hemelse heilbot. Flesje Gruner Veltliner gedeeld. Voor 2 rond de 100 euro gegeten, gedronken, genoten. Let op, het is een intieme plek waar je op tijd moet reserveren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisteren voor het eerst bij Zocher gegeten en dat beviel goed. Hartelijke ontvangst en meteen een glas wijn op tafel. Het Chef's menu was zeer goed van smaak en de aangeboden wijnen pasten er goed bij. Een aanrader!