Meer informatie over restaurant Zocher

- Lunch zondag vanaf 13:00

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zocher

Vincent L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellig restaurant, bediening heeft echt aandacht voor haar gasten. En, niet geheel onbelangrijk, er wordt fantastisch gekookt. Voor Utrechters die de Tournedos met Stroganoff-saus van het helaas gesloten instituut Chez Jacqueline maar niet kunnen vergeten, Zocher komt er akelig dicht in de buurt. Wijnen waren ook overheerlijk, een topper voor de stad!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
We hebben in het knusse restaurant heerlijk getafeld met zijn zessen. Zeer gastvrij ontvangst door de gastheer, die ons de hele avond met persoonlijke aandacht en humor heeft bediend. Mooie gerechten, goede porties en geweldige smaken. Een aanrader, wij zullen zeker terugkomen!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Dit restaurant uitgezocht omdat deze bij Iens naar voren kwam als een restaurant waar goed rekening wordt gehouden met lactose intolerantie. De ober gaf inderdaad keurig aan dat het brood met smeersel niet genuttigd kon worden en dat er geen lactosevrij dessert was. Helaas werd er geen alternatief geboden. Een schaaltje olijfolie bij het brood kan toch niet te veel moeite zijn als lactosevrij alternatief voor de smeersels. Omdat er ook geen lactosevrij alternatief voor het dessert was, werd het kopje thee niet op de rekening gezet....
Het eten was overigens prima en het is een gezellig restaurant. Ik zou het zeker aanraden aan mensen zonder intoleranties.
ike V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
een warm ontvangst , gezellige tafel en uitstekend bediend. heerlijk gegeten: kortom een aanrader.
de wijnkaart is van goede kwaliteit en word prima geadviseerd
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Op de site wordt 3 gangen menu aangeboden. In het restaurant blijkt dat niet te bestaan. We voelen ons bedonderd, Het is eens maar nooit meer.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We werden op een hele prettige manier welkom geheten en bediend. Goede sfeer, leuke inrichting, echt een brasserie gevoel. Eten was prima. De prijs-kwaliteit verhouding kan wel net ietsje beter volgens ons.
Vivian F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
De gerechten, wijnen en service zijn prima! maar De afzuiging van keukenlucht moet echt beter. Na afloop stinken je kleren, dat doet wel afbreuk aan alles wat verder prima is.
Eduard O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Klein, gezellig restaurant. Vlotte bediening. Prima menu bestaande uit een uitstekende zalm, een mals stukje van een iberico varken en een kaasplateau toe. Tevens goede wijnen. Gevestigd op een mooie plek in Utrecht.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het verrassingsmenu was geweldig. Heerlijk gegeten en leuke gastheer! Ontspannen sfeer, goede wijnen, zeker voor herhaling vatbaar.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Service zeer hartelijk en attent, niets op aan te merken! Gezellige zaak op een leuk plekje van Utrecht, eten gewoon lekker
Els P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Goede service, fijne entourage, goed advies, kortom alleen maar complimenten
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend gegeten en bijzonder attente service!
ike V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor drie van onze vrienden een eerste bezoek. Tot volle tevredenheid heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en attent. prima kaart en wijnkaart.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Alles was in balans:
de lokatie, de sfeer en het interieur, de gedempte geluiden, de verlichting, de verfijnde gerechten en bovenal de bediening die je nog maar zelden in Nederland treft omdat hier alles uit de kast werd gehaald om het ons als gasten naar de zin te maken. Getuige de gasten die warm onthaald werden met 'fijn u weer te zien, hoe was uw vakantie?' zijn meer gasten het met ons eens en verheugen wij ons nu al op ons volgende bezoek!
Argin W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Zoals altijd superlekker gegeten!
I. B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Op terras aan rustig park met gemoedelijk rumoer van de tentjes er om heen aten we krokante zwezerik met eendenlever op appel met truffeljus....een klassieker waar Bocuse trots op zou zijn geweest. Perfect gegaarde zacht stevige zeeduivel, en aardbeien met basilicum en limoncello, het was perfect. Attente ervaren bediening; dit is ons favoriete adres in Utrecht, graag tot ziens.
Myriam L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Duurde erg lang voordat we de kaart kregen en nog langer tot we konden bestellen. Vis van de dag wat droge rode poon verdween onder niet-passende veel te scherpe tomatensaus. Pluspunt: de kok erkende de kritiek en men bood een kopje koffie van het huis aan.
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Fijne avond gehad met heerlijk eten en goede wijn. En top bediening.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg lekker gegeten en uitermate vriendelijke bediening. De gerechten zijn goed op smaak en de porties meer dan prima.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Klassiek bistro restaurant. Gezellig gegeten op het terras buiten. We hebben allen het verrassingsmenu gegeten. De bediening was attent. Eten kwam vlot door.