Meer informatie over restaurant Zocher

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Zocher

Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het verrassingsmenu was geweldig. Heerlijk gegeten en leuke gastheer! Ontspannen sfeer, goede wijnen, zeker voor herhaling vatbaar.
Diana N.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Service zeer hartelijk en attent, niets op aan te merken! Gezellige zaak op een leuk plekje van Utrecht, eten gewoon lekker
Els P.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Goede service, fijne entourage, goed advies, kortom alleen maar complimenten
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend gegeten en bijzonder attente service!
ike V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor drie van onze vrienden een eerste bezoek. Tot volle tevredenheid heerlijk gegeten. Bediening zeer vriendelijk en attent. prima kaart en wijnkaart.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Alles was in balans:
de lokatie, de sfeer en het interieur, de gedempte geluiden, de verlichting, de verfijnde gerechten en bovenal de bediening die je nog maar zelden in Nederland treft omdat hier alles uit de kast werd gehaald om het ons als gasten naar de zin te maken. Getuige de gasten die warm onthaald werden met 'fijn u weer te zien, hoe was uw vakantie?' zijn meer gasten het met ons eens en verheugen wij ons nu al op ons volgende bezoek!
Argin W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Zoals altijd superlekker gegeten!
I. B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Op terras aan rustig park met gemoedelijk rumoer van de tentjes er om heen aten we krokante zwezerik met eendenlever op appel met truffeljus....een klassieker waar Bocuse trots op zou zijn geweest. Perfect gegaarde zacht stevige zeeduivel, en aardbeien met basilicum en limoncello, het was perfect. Attente ervaren bediening; dit is ons favoriete adres in Utrecht, graag tot ziens.
Myriam L.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Duurde erg lang voordat we de kaart kregen en nog langer tot we konden bestellen. Vis van de dag wat droge rode poon verdween onder niet-passende veel te scherpe tomatensaus. Pluspunt: de kok erkende de kritiek en men bood een kopje koffie van het huis aan.
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Fijne avond gehad met heerlijk eten en goede wijn. En top bediening.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Erg lekker gegeten en uitermate vriendelijke bediening. De gerechten zijn goed op smaak en de porties meer dan prima.
Steven B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Klassiek bistro restaurant. Gezellig gegeten op het terras buiten. We hebben allen het verrassingsmenu gegeten. De bediening was attent. Eten kwam vlot door.
John K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
aardige man die je echt het gevoel geef gast te zijn. de kaart is niet heel uitgebreid maar de gerechten die wij bestelden waren heerlijk.
Lez B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig gegeten, lekker buiten op het terras. Goede bediening en heerlijk eten. Wat wil je nog meer?
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Prima 3 gangen menu du chef i.v.m. een voorstelling in de schouwburg. Snelle en vlotte bediening.
Top locatie, zeker wanneer je buiten kunt zitten.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Er wordt te veel aangedrongen op een verrassingsmenue . Je neemt geen verrasingsmenue als je naar de schouwburg moet!.
harrie eiland E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wat een gezellig restaurant ,heerlijk eten goede bediening.
Zeer mooi terras .
Binnen zeer mooi in wit opgedekte tafels .
We komen hier zeker terug.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Heerlijke avond gehad. Prima ontvangst, lekker eten met uitstekende wijnen. Prachtig terras, mooi gelegen aan het Zocher-park. Een aanrader voor een lekker avondje uit.
FlorisvanderBurg .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Woensdag in Zocher gegeten met een Servisch gezelschap. Ik had de vissoep en een steak tartare. Verder werden de hollandse garnalencocktail en de varkenswangen van het Ibericozwijn gegeten. Zelfs de zeer kritische Servische vleeseters waren erg onder de indruk. Aardbeien en chocolade na, en zowel witte als rode Friuli maakte het helemaal af. De lekkerste vissoep die ik in jaren gegeten heb. Natuurlijk werd het allemaal nog beter door de perfecte service van Harrie. Wij komen heel snel weer terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Prima gegeten in een prettige en gastvrije ambiance. Mijn tafelvrienden waren lovend en ik kom zeker een keer terug om met mijn vrouw van het eten te genieten. Jan