Zocher

Lucasbolwerk 21 3512 EJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Zocher

Echt eten

Een fijne plek in hartje Utrecht waar ambacht nog centraal staat. De chef pekelt, maakt zelf chutneys en paté, en serveert vlees dat de hele nacht staat te sudderen. Pronkstuk is de poussin, bereid in de rotisserie. Zo sappig, zo lekker en van de allerbeste kwaliteit. Waanzinnig!

Meer informatie over restaurant Zocher

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima prijs-kwaliteit en korte wachttijd ivm een voorstelling in de stadsschouwburg.
Karen A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
maudkeller K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een paar x per jaar eten we bij Zocher. Tot op heden nog nooit teleurgesteld geweest. Een zaak waar we graag komen. Zeer aan te bevelen.
Iva H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijke gegeten, goede sfeer. Flinke zeetong. Bitterkoekjesmousse was overheerlijk!
Collega's waren goed te spreken over mijn restaurantkeus
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig klein restaurant, persoonlijke benadering. Eten was lekker. Niet héel bijzonder, maar wel goed.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tussen al dat gewauwel van al die mensen die menen overal verstand van te hebben en restaurants op elk schlemielig puntje de maat te kunnen nemen, nemen wij de gelegenheid te baat om even te vermelden dat dit restaurant wat ons betreft fantastisch is qua eten, drinken, sfeer en bediening. Wij hopen hier nog heel vaak te komen.
Hanneke en Dick
Oliver L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gemoedelijk restaurant, vriendelijke bediening en lekkere gerechten en wijnen. Voor herhaling vatbaar.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijke avond gehad bij Zocher. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service. We komen hier graag nog eens terug!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier afgelopen weekend met mijn vriendin gegeten en was eigenlijk een beetje teleurgesteld met het eten & drinken. De sfeer is uitstekend, erg sfeervol ingericht en bediening is uitermate attent en vriendelijk.

Twee (verschillende) glazen wijn besteld en beide keren vermoedde ik dat de fles langer dan een dag open was. Ook het hoofdgerecht van zowel mijn vriendin als ik was net niet, mijn secreto iberico had vrij veel stukken vet en mijn vriendins coq au vin was gewoon wat saai.

Dus beetje teleurgesteld eigenlijk, was beetje niveau van een goed eetcafe maar het restaurant presenteert zich wel als beter. Maar misschien hadden we net pech. De sfeer & bediening waren dusdanig positief dat ik het nog wel een keer ga proberen.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was ontzettend goed. Ik ga er zeker nog eens naar toe!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service! Het was wat rustig, maar aangezien het een woensdagavond was, was dat niet heel opmerkelijk. De cote de boeuf en coq au vin zijn beiden zeker aan te raden!
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Beetje (voor mij net té) traditionele keuken, knus restaurant, geweldig aardige attente bediening. Jammer dat er in zo'n klein restaurant zo'n grote groep werd toegelaten, ondanks dat ze niet extreem veel herrie maakten trouwens. Maar dat past niet, en is storend. Uiteindelijk betaalden we €50 pp, voor 2,5 gangen, waarbij 1 van ons alleen maar een spaatje dronk; dan is t wel duur, in vergelijking met sommige andere restaurants. Maar alles bij elkaar, aardige tent.
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Boven verwachting.
Mathijs G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gastvrij en (h)eerlijk eten.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Wat een leuke plek met heel prettige en meedenkende bediening. Heerlijk gegeten en gedronken in een fijne sfeer.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker gegeten, goede wijn en top bediening!
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Aardig restaurant, helaas door de vogelgriep was het heerlijke kipje even van de kaart verdwenen.
Het eten was zeer naar genoegen. En de bediening is vriendelijk.
Winston W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Voor de eerste keer hier gegeten.
Wat een hartelijk ontvangst en wij hebben genoten van het eten en de persoonlijke aandacht van de bediening.
Wij komen zeker terug.

Groet Elise Wunnink