Zocher

Lucasbolwerk 21 3512 EJ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Zocher

Echt eten

Een fijne plek in hartje Utrecht waar ambacht nog centraal staat. De chef pekelt, maakt zelf chutneys en paté, en serveert vlees dat de hele nacht staat te sudderen. Pronkstuk is de poussin, bereid in de rotisserie. Zo sappig, zo lekker en van de allerbeste kwaliteit. Waanzinnig!

Meer informatie over restaurant Zocher

Dinsdag t/m Zondag vanaf 15:30

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Jelle1960 V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
eind november met een kleine groep in restaurant Zocher gegeten. Dat is zeer goed bevallen. Hartelijke ontvangst, prima gerechten en zeer goede prijs-kwaliteitverhouding van de wijn. We komen zeker nog eens terug.
Lisa G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geweldige ontvangst, heerlijk eten en een fijne ambiance. Kortom een aanrader voor een heerlijk avondje uit! Twijfel niet!!!
Maurice T.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Dit is absoluut een verborgen parel in Utrecht. Uitstekend eten, fantastische wijnen, hoffelijke bediening. Gisteravond verse gerookte zalm gesmuld met als hoofdgerecht een hemelse heilbot. Flesje Gruner Veltliner gedeeld. Voor 2 rond de 100 euro gegeten, gedronken, genoten. Let op, het is een intieme plek waar je op tijd moet reserveren.
John V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gisteren voor het eerst bij Zocher gegeten en dat beviel goed. Hartelijke ontvangst en meteen een glas wijn op tafel. Het Chef's menu was zeer goed van smaak en de aangeboden wijnen pasten er goed bij. Een aanrader!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten ,genoten van het goede gastheerschap.
Het adres voor een avondje genieten .
Een aanrader voor Utrecht we komen hier zeker vaker terug.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik heb hier gister avond gegeten. Een klein sfeervol restaurant met een open keuken. Het personeel was erg vriendelijk en bekwaam. We konden meerdere wijnen proeven voor we een keuze mochten maken. De wijn werd keurig gedecanteerd en werd regelmatig bijgeschonken. Met het dessert konden we ook weer 2 dessert wijnen proeven alvorens een keuze te maken. De kikkerbillen en het kippetje met truffel waren erg smakelijk. Zeker een aanrader!
De tafel van Ghoogveld H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendekheid bediening top! Je mag wijnen proeven voor je een keuze maakt
Bas M.
Zeer lekker eten in een huiskamer-achterige sfeer. Maar wat dit restaurant nog het beste doet is de bediening. Ondanks dat het helemaal vol zat was er veel persoonlijke aandacht van de vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Waren met 5 personen en iedereen was enthousiast over voor- en hoofdgerecht!
De wijn ook aanrader! Bediening attent en vlot. Gezellige sfeer.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Fantastisch! Echt eenaanrader. Klein maar zeer persoonlijk en verzorgd restaurant. Heerlijke gerechten en bijpassende wijnen.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Klein maar zeer verzorgt en intiem restaurant. Persoonlijke aandacht, je voelt je echt heel welkom. Heerlijke gerechten die prachtig zijn opgemaakt. We hebben genoten van de herfst gerechten met heerlijke bijpassende wijn. Een echte aanrader in Utrecht!
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Echt een aanrader! Zeer gastvrij, klein maar daardoor ook intiem en sfeervol. Geweldige kaart en mooi uitgeserveerd. Om nog een keer voor om te rijden! Bedankt!
Aad D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De sfeer was aangenaam en het menu smakelijk.!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een hele fijne gastheer met verstand van lekkere wijntjes én de keuken. Telkens weer een feestje om hier te mogen eten. Aanrader.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg lekker gegeten, goede wijnen. Piccalilly ijs bij de steak tartare was voortreffelijk
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Veel enthousiaster over een restaurant kunnen we niet zijn. Het begon al met de warme ontvangst; een uiterst attente gastheer die ons de verschillende wijnen eerst even liet voorproeven, de hele avond goed in de gaten hield of onze glazen gevuld waren (geen tijd verspilt met oogcontact zoeken met de bediening) en ook oog had voor alle details. Het voorafje van het huis was klassiek en van een uitstekende kwaliteit; een lekker olijfje, een knapperig geroosterd amandeltje en heerlijk brood met gezoute roomboter (een keer geen olijfolie met zout gelukkig!). Vervolgens genoten van de beste kip piri piri in Utrecht. Ook de kok kwam af en toe zijn gezicht laten zien en maakte een zeer betrokken indruk. Zijn kookstijl is misschien niet het meest caloriebewust, maar het smaakt daardoor allemaal des te beter (verrukkelijke huisgemaakte mayonaise!!) Dit niveau van service en kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs is schaars! Wij gaan zeker vaker terugkomen:-)
Daphnevdhof .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een geweldige ervaring. We zijn gegaan voor de kip en deze was onovertreffelijk goed! Groot compliment aan de kok. Sfeervolle zaak waar je zowel zakelijk als privé kan genieten van het eten, de vriendelijke bediening en de specialiteiten van het restaurant.
Franck_030 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Bij Zocher is het heerlijk & eerlijk en daarom is het al 6 jaar onze favoriete buurtbistro. Joost bereidt heerlijke, Franse gerechten, vergezeld van goede wijnen en een keur aan aperitieven en digestieven. Door de kleinschaligheid en goed gastheer(/vrouw)schap is er altijd sprake van kwaliteit en volop aandacht en gastvrijheid. Aanrader!
Yvonnevhh .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Goede bediening en een professionele gastheer in de keuken, heerlijke gerechten. Beter dan verwacht. Gezellige locatie met de terrasjes naast elkaar.
Schrijverhanneke .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Kleine compacte kaart met heerlijk eten! Gezellig en klein ingericht met open keuken. Personeel is erg vriendelijk! Aanrader:)