Meer informatie over restaurant Zocher

Donderdag t/m Dinsdag vanaf 17:00
Woensdag gesloten

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Zocher

aad V.
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
In tijden niet zo'n goede Côte de boeuf gegeten. De bediening was zeer attent en adviseerde daar een mooie Chileense Carmenere bij. Het was gezellig druk wat ons heeft doen besluiten om lekker te blijven hangen om na het dessert en de bijpassende dessertwijn nog een paar lekkere borrels te nemen. Heerlijke avond gehad!!!
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
In tijden niet zo'n goede Côte de boeuf gegeten. De bediening was zeer attent en adviseerde daar een mooie Chileense Carmenere bij. Het was gezellig druk wat ons heeft doen besluiten om lekker te blijven hangen om het dessert met bijpassende dessertwijn nog een paar lekkere borrels te nemen. Fantastische avond!!!
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het was onze eerste kennismaking met het restaurant. Een heerlijke plek, voortreffelijk gegeten en bediening kan niet beter!! TOP
Nelleke M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De opstelling met tafels in het restaurant is rommelig geworden. Het eten is goed, maar in verhouding te duur. Een voorgerecht van gesneden vleeswaren voor 11 euro en een gebakken tong voor 37 euro vinden we echt te duur.
Joanna16 V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met vrienden gegeten en 2 van de 4 hadden een bijpassend wijnmenu, wat de desbetreffenden goed bevallen is.
Aan de prijs, maar wel bijzonder. 3 gangen menu voor 2 personen, en 4 gangen voor de andere 2. Bij gewone trek is 3 gangen ruim voldoende.
Zeer vriendelijke gastheer aan tafel
I. B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Na rondgang tussen alle torens, schuren, fabrieken weer eens gezellig in een restaurant dineren. We wilden voor het drie gangen menu, na enige overtuiging van de bediening laten we ons verrassen. Verrast werden we zeker, vooraf springrol met zalm, leek me te simpel maar smaken waren geweldig, fris, knapperig, heerlijke dressing, top.
Als hoofd hertenbout met truffeljus, zo moet het zijn... lichte truffelsmaak heerlijk rose hertje, heerlijk en ruime portie om nog wat hapjes te nemen en de smaken goed te ontdekken.
Als dessert een grand dessert, geen losse dingen naast elkaar, maar delen die samen meer zijn als geheel. top.
Geen nadruk op omgeving of liflafjes op je bord gewoon een heerlijk diner, bediening ervaren en gastvrij.
Peper H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijke avond gehad. De bediening was vriendelijk en betrokken, maar de kok was de ster van de avond: fantastisch gegeten!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Het was zo'n zondagavond voor een uitgebreid diner met mooie wijnen; gelukt!!
Wij lieten ons lot helemaal over aan de chefkok (denk de eigenaar). Goed overleg wat de wensen waren en daarna perfectie ! Er wordt eerlijk gekookt met niet te veel poespas. Producten zijn van top kwaliteit. Gastheer was lekker druk met de wijnen. De afsluiter werd een prachtige Montes M. De week is goed begonnen!
Philip P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Mooie kaart en leuk verrassingsmenu. Wijnen zijn erg goed en passen mooi bij de gerechten. Sfeer is gemoedelijk en bediening attent en correct. In vergelijking met andere restaurants in Utrecht een positieve uitspringer. Seizoensproducten en kwaliteits ingredieenten. Heerlijk relaxed eten.
Maud N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was geweldig! We werden heel warm ontvangen, en die persoonlijke aandacht is de hele avond gebleven. Het eten was erg lekker en ook het wijn advies erbij was fijn. We komen hier zeker terug!
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Zocher, 4 gangen menu genomen, tussen gerecht was zeer de moeite waard! Goede bijpassende wijnen, whisky wordt uit de hand geschonken, wij werden er vrolijk van. Toetje was ietwat gewoontjes vergeleken met al het lekkers van ervoor. Al met al aanrader voor een gezellige avond.
Maartje L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een zeer gezellige avond gehad. Het drie gangen menu was verassend lekker. De gastheer zeer vriendelijk en liet verschilldnde wijn soorten proeven. Erg leuk, zeker voor iemand die net wijn drinkt.
Laurens O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk fijn en keurig geholpen
tom L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Erg goed eten, prima persoonlijke service
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Mijn broer en ik hadden iets te vieren. Wij kozen daarom voor het uitgebreide 4 gangenmenu van de Chef met bijpassende wijnen. Over het eten en de wijnen kan ik heel duidelijk zijn. Het was afwisselend, verrassend en heerlijk. Wij hadden ons niet beter kunnen wensen. Wij werden zowel door de Chef als de heer die ons bediende in de watten gelegd. Het was een heerlijke ervaring. Wij kennen Zocher al langer en het blijft een heel goed restaurant. Wij komen hier graag. Tot een volgende keer!
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Woensdag 11 oktober met z'n vieren heerlijk gedineerd.
Creatieve doch eenvoudige smaakvolle voorgerechten. Heerlijke zeetong, netjes aan tafel gefilleerd , prachtige kabeljauw , en een Stroganoff; top!!. Heerlijke wijnen. (Menetou, Primitivo en als klapper bij de naborrel Montes M!) Gastheer gaat elegant langs de tafels. De chef is helemaal in zijn element. Aanrader! Reserveren is wel handig :)
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker eten, goed verzorgd en met aandacht bediend. Ik vraag me wel af waarom we op een donderdagavond daar maar met 2 stellen in een verder leeg restaurant zaten? Wellicht de prijs/kwaliteit wat uit balans?
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Sfeervol, super gastvrij en bovenal heerlijk genieten van de Franse keuken.
Co D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prachtige wijn erbij en heel zorgvuldige en vriendelijke bediening