Zocher

Lucasbolwerk 21 3512 EJ Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zocher

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Prima!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij hebben hier goed gegeten. Het menu biedt een mooi scala aan gerechten. De kaart biedt variatie te over. De kok durft buiten de lijntjes te kleuren en verrassende gerechten te koken en serveren. Een goede variatie aan wijnen maakt het af. Het is wat ons betreft net voldoende prijs-kwaliteit, c.q. het is relatief aan de prijs.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Alweer van de heerlijke gerechten genoten. Hier moet je écht geweest zijn! Bediening is net als het eten helemaal top.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat lekker gegeten bij deze kleine restaurant. Gezellig klein restaurant, persoonlijke benadering. Eten was lekker en de Prijs-kwaliteitverhouding goed.
Stess83 P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We kende het restaurant niet maar we hebben heel fijn gezeten. De sfeer zouden we omschrijven als chique op een hele informele sfeer, De bediening was heel goed, ze hebben heel veel aandacht voor de gasten. Helaas kon ik geen wijn drinken maar ik ben ervan overtuigd dat ze je heel goed advies kunnen geven over allerlei soorten wijn. Kortom, Echt een aanrader!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Erg lekker gegeten bij Zocher, ontvangst en service waren optimaal. Ik kan Zocher absoluut aanraden en is zeker voor herhaling vatbaar. De prijzen liggen wel wat hoog, maar de kwaliteit is er ook naar.
paulmb .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en erg plezierige bediening. Prima ambiance. Lekkere wijn per glas. Een goede prijs kwaliteit verhouding.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima prijs-kwaliteit en korte wachttijd ivm een voorstelling in de stadsschouwburg.
Karen A.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Het eten was enorm goed en de bediening uitzonderlijk goed! Ik heb het zelden zo meegemaakt. Zeer persoonlijk en met 2 personen wordt het hele restaurant snel en zeer correct bediend. Ik kom hier snel weer terug!
maudkeller K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Een paar x per jaar eten we bij Zocher. Tot op heden nog nooit teleurgesteld geweest. Een zaak waar we graag komen. Zeer aan te bevelen.
R. A.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We hebben gebruik gemaakt van het dagmenu. Dit was voor ons een pastagerechtje met coquilles. Het laatste was erg verfijnd, de coquilles waren gegrild en nog heerlijk zacht en de dragonsaus was goed van smaak.
Het hoofdgerecht was eendenborstfilet met raz el hanout-saus. De eend was mooi rosé, maar de saus was te zout en te sterk van smaak. Het leek alsof de kok uitgeschoten was met de specerijen. Zonde!
Het nagerecht was bitterkoekjesmousse met sinaasappelijs, gekaramelliseerde amandelen en een groene kletskop van munt. Hiervan vond ik de combinatie bitterkoekjes-sinaasappel-munt niet zo'n gelukkige. Toch was het een aangename afsluiter.

De bediening was vriendelijk en prettig, maar wij kregen pas na lange tijd (drie kwartier!) een kaart omdat de kaarten allemaal in gebruik waren. Het geluidsniveau was te hoog: het leek alsof er in de kleine ruimte teveel tafeltjes waren. Ik kon mijn tafelgenoten slechts met moeite verstaan. Een locatie als Zocher komt beter tot zijn recht in minder rumoer.
Iva H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijke gegeten, goede sfeer. Flinke zeetong. Bitterkoekjesmousse was overheerlijk!
Collega's waren goed te spreken over mijn restaurantkeus
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gezellig klein restaurant, persoonlijke benadering. Eten was lekker. Niet héel bijzonder, maar wel goed.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Tussen al dat gewauwel van al die mensen die menen overal verstand van te hebben en restaurants op elk schlemielig puntje de maat te kunnen nemen, nemen wij de gelegenheid te baat om even te vermelden dat dit restaurant wat ons betreft fantastisch is qua eten, drinken, sfeer en bediening. Wij hopen hier nog heel vaak te komen.
Hanneke en Dick
Oliver L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heel goed gegeten. Zeer attente bediening met perfecte wijnsuggesties. Kom graag weer.
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gemoedelijk restaurant, vriendelijke bediening en lekkere gerechten en wijnen. Voor herhaling vatbaar.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijke avond gehad bij Zocher. Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en goede service. We komen hier graag nog eens terug!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hier afgelopen weekend met mijn vriendin gegeten en was eigenlijk een beetje teleurgesteld met het eten & drinken. De sfeer is uitstekend, erg sfeervol ingericht en bediening is uitermate attent en vriendelijk.

Twee (verschillende) glazen wijn besteld en beide keren vermoedde ik dat de fles langer dan een dag open was. Ook het hoofdgerecht van zowel mijn vriendin als ik was net niet, mijn secreto iberico had vrij veel stukken vet en mijn vriendins coq au vin was gewoon wat saai.

Dus beetje teleurgesteld eigenlijk, was beetje niveau van een goed eetcafe maar het restaurant presenteert zich wel als beter. Maar misschien hadden we net pech. De sfeer & bediening waren dusdanig positief dat ik het nog wel een keer ga proberen.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een geweldig restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was ontzettend goed. Ik ga er zeker nog eens naar toe!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service! Het was wat rustig, maar aangezien het een woensdagavond was, was dat niet heel opmerkelijk. De cote de boeuf en coq au vin zijn beiden zeker aan te raden!