Meer informatie over restaurant Zocher

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1
Andries K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hier vroeger wel eens een kippetje gegeten, het was een soort bistro. Nu zijn het net gedekte tafels, professionele bediening, mooie en originele menukaart en een wijnkaart die mijn hart bekoorde. Wij waren wat meer geld kwijt dan de vorige keer maar het was het zeker waard.
Jox B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Super service en heerlijke gerechten. Bediening was snel en attent. Kleine kaart maar
daardoor word de kwaliteit wel gewaarborgd.
R V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker eten: escargots en octopus heerlijk, tartare en zeebaars redelijk (piccalilly ijs bij tartare erg lekker), super lekkere crème brulee. Al met al een leuke uitdagende kaart. Bediening is super: beleefd en aardig. Prettige hulp bij de wijnkeuze. Sfeer is knus, romantisch en gezellig. Locatie is top, tegenover stadsschouwburg.
Marie-José F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
We wisten al van familie en vrienden dat je heerlijk kunt eten bij Zocher en dat de bediening zo vriendelijk is. Allemaal waar. We hebben echt gesmuld en onze gastheer was zeer vriendelijk en correct. Wij komen zeer zeker terug en zullen dit restaurant ook aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen!
Sjaak P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Fijn, knus en informeel restaurant met heerlijke gerechten. Zeker een aanrader.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijke avond gehad en lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
lizzy.kuiters S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Een heerlijke avond, zeker voor herhaling vatbaar! Vanaf binnenkomst al een feestje. Erg goede bediening. Heerlijk eten. Zeker een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima avond gehad. Lekker gegeten, goed verzorgd.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Restaurant met Parijse sfeer, maar Nederlandse (vriendelijke) bediening. Gerechten zijn klassiek en echt. Alle wijnen ook per glas, en echt goed geprijsd. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug.
Marly E.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima gegeten, fijne gerechten en wijn. Het was niet druk voor een zaterdagavond. Daardoor lag het tempo wat hoog: binnen een uur voor- en hoofdgerecht vond ik wat snel. Ook de houten café stoeltjes vind ik eigenlijk niet helemaal passen met het goede eten. Verder prima!
Lars B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Het eten was erg goed. Vooral de service is stukken beter dan bij velen anderen restaurants. Wij komen zeker terug.
reinart K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Een goed frans georienteerd restaurant. Heerlijke, mooi opgemaakte gerechten met een vriendelijke bediening.
Inrichting gezellig en je kunt elkaar verstaan. Kom daar maar eens voor in Utrecht
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
W V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Leuke plek tegenover de Stadsschouwburg.
Heel erg gezellig en persoonlijke bediening.
Eerlijke lekkere keuken.
Absoluut een aanrader
Bertus K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Vriendelijk personeel. 4 gangenmenu was lekker zonder al te veel poespas.
Leuke inrichting alleen de stoelen zijn minder comfortabel.
Ga er zeker nog een keer eten.
robert V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Prima!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Wij hebben hier goed gegeten. Het menu biedt een mooi scala aan gerechten. De kaart biedt variatie te over. De kok durft buiten de lijntjes te kleuren en verrassende gerechten te koken en serveren. Een goede variatie aan wijnen maakt het af. Het is wat ons betreft net voldoende prijs-kwaliteit, c.q. het is relatief aan de prijs.
Renata V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Alweer van de heerlijke gerechten genoten. Hier moet je écht geweest zijn! Bediening is net als het eten helemaal top.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat lekker gegeten bij deze kleine restaurant. Gezellig klein restaurant, persoonlijke benadering. Eten was lekker en de Prijs-kwaliteitverhouding goed.
Stess83 P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We kende het restaurant niet maar we hebben heel fijn gezeten. De sfeer zouden we omschrijven als chique op een hele informele sfeer, De bediening was heel goed, ze hebben heel veel aandacht voor de gasten. Helaas kon ik geen wijn drinken maar ik ben ervan overtuigd dat ze je heel goed advies kunnen geven over allerlei soorten wijn. Kortom, Echt een aanrader!