zo zoet&zout

Duinstraat 1 2584 AV Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant zo zoet&zout

Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Heerlijk restaurantje voor de lunch. Ze bezorgen ook. Lekker nonchalant en gezellig. Houten tafeltjes, ook buiten op de stoep. Heerlijk brood en veel lekker beleg. Ook allerlei drankjes. Ik had uitperst citroen met water en munt. Erg dorstlessend. De clubsandwich is ook een aanrader.
Echt iets om regelmatig terug te keren voor de lunch.
Sarah197 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vroeger kwam ik hier heel vaak dus toen ik laatst weer een aan een tafeltje schoof bij Zo, dacht ik te weten wat ik kon verwachten. Helaas. Er was van alles "op" (en dat werd niet vantevoren gemeld, maar tot twee keer toe als het gerecht al besteld was), het duurde heel lang en de bediening was erg chagrijnig en stond bij een ander tafeltje te "zeuren" dat het zo warm was. Enorme teleurstelling.
Proever19780 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Afgelopen week lekker geluncht op dit mooie plekje in scheveningen. Super lekker terras waar je heerlijk in het zonnetje kunt zitten. Goede degelijke service en de broodjes zijn prima. Wij hadden de makreel en de blt. Fijne lunchroom.
Avolmuller .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Ik ga hier regelmatig lunchen. Heerlijke broodjes, salades, soepen en zelfgemaakte cake of taart. Duidelijk onze favoriet! Dus echt een aanrader!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Een van mijn favoriete lunchrooms!
Je kunt hier heerlijke verse en eerlijke producten krijgen. Zoals de clubsandwich ZO of klassiek. Altijd goed! En de huisgemaakte taarten en cakes zijn ook erg lekker. Bediening is vriendelijk en snel, ook een terras voor lekker weer.