ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri en Uramaki. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Trein station op 2min lopen
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
9,1
Anton L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Uitstekend verzorgde Japanse kaart. Alles vers bereid en dat proef je. Vriendelijke en klantgerichte bediening. Aan de wandelpromenade en met zeezicht.
Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vier gangen menu gekozen en echt super lekker gegeten!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Even zoeken naar de ingang maar heerlijk gegeten in een goede ambiance.
roos R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
heerlijk vers eten, goede ontvangst, bediening is oprecht vriendelijk en heeft know how van producten en een hele goede snelle service. Kinderstoeltjes aanwezig. Houden rekening met speciale wensen. Juiste temperatuur en mooi uitzicht op het strand.
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten, fijne sfeer en de bediening ontving ons open, was persoonlijk en stond open voor feedback, wij waren alleen maar positief! Wij zochten de ingang vanaf buiten, maar dat werkte niet, je kon het vinden door het Palacehotel in te lopen.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Fijne, hardwerkende mensen in de bediening. Met z'n 2en deden ze de hele vloer en dit deden ze erg goed! Zeer gastvrij. Er werd fijn uitgelegd wat alles was, de sushi was erg lekker!
Met AH bonnen vonden wij de prijs prima te doen, wij kozen voor het uitgebreide menu. Hadden we dit per persoon moeten betalen dan vond ik het aan de dure kant.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met mijn vrouw en drie kinderen ben ik op woensdag 18 jan bij Zizo Sushi Lounge gaan eten. Het erg lekker en goed verzorgd.
Heerlijke Sushi's, lekkere wijn en goede service/bediening.
Gezellige ruimte en we hebben gegeten aan een ronde tafel.
Eten: 9 Service: 8 Decor: 8
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb sinds jaren niet zo heerlijk gegeten als nu bij Zizo!!
Van begin tot einde was top!
Supervers en supervriendelijk!
bobsbreen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heerlijk 3 gangen menu gegeten, ruime keuze aan verse sushi's.
Vriendelijk personeel en prachtig zeezicht met ondergaande zon.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten,
Zeer lekker en goed van smaak gegeten met veel keus.
gezellige sfeer in een leuke ambiance.
Goede service !
fambreem .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch lekker gegeten bij Zizo . Vier gangenmenu met sushi genomen met partner. Door verkeerde planning even moeten wachten op de kaart .Werden keurig netjes verontschuldigingen voor aangeboden door de bediening.Hierna verliep alles op rolletjes.
Het menu was in een woord fantastisch !!! Veel variatie in de sushi, warm en koud. Mooie gerechtjes met veel smaak bereid en duidelijk waarneembare verse vis. Zizo heeft er fans bij gekregen .Wij dus.....
Het gratis viergangenmenu via de Albert Heijn actie was mooi meegenomen en bood ons de gelegenheid kennis te maken met dit restaurant .Ik kan het ten zeerste aanraden om hier eens lekker gaan genieten .Wij komen hier zeker terug.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Super lekkere Sushi! Zelfs mijn vrouw die geen sushifan is vond het echt geweldig!! Wij hoorden dat de 2 chefs 6 jaar lang zijn opgeleid en begeleid in het Sushi vak in Japan! Leuk personeel en smaakvol ingericht. Het restaurant is in een Serre van glas. Met meerdere warmte kanonnen en stralers verwarmen ze het geheel. Bij het raam heb je wel n truitje nodig als het stormt op zee. En wat geduld op drukke avonden. De wijn past perfect bij de Sushi. Super avond beleefd!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
TWe hebben zaterdag een topavond gehad. We hadden gekozen voor het 4 gangen menu met de meest uiteenlopende hapjes, We hebben heerlijk gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Best Sushi ever!! Leuk personeel! Het was druk dus duurde t lang voor we voorgerecht kregen.
Tafel bij t raam is koud!..
Fokke Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Samen met partner wezen eten bij ZIZO. Wij hebben gekozen voor het 4-gangen ZIZO Addict menu. Bediening was heel vriendelijk en de uitleg bij de gangen was top. Wij hebben genoten en komen graag nog een keer. Vooral de extra genomen moeite voor de laatste cocktail wordt zeer gewaardeerd.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Als afsluiting van de vakantie met mijn jongste dochter heerlijke sushi gegeten.
Lekker vers.
Heerlijk.
Leuke vriendelijke bediening.
Lekkere muziek, je kunt elkaar tenminste verstaan.
Mooi uitzicht.
Echt een aanrader!!
Olav D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
de ambiance viel wat tegen, de bediening was erg aardig maar ondanks dat het niet druk was moest je soms lang wachten. door jengelende kinderen stond ik even op het punt om weg te gaan.. echter: het eten was erg goed! zowel de soep als vooral ook de sushi was boven verwachting. dus gingen we uiteindelijk toch zeker tevreden naar huis. prijs was voor dit eten dan ook toch heel redelijk.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gekozen voor het kleine menu en dat was meer dan genoeg. Originele sushi's en lekkere shashimi .
Alles was lekker, alleen het nagerecht van lychee ijs vond ik minder.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten!!!
Leuke vriendelijke bediening.
Je zit er lekker met heerlijke muziek.
Echt een aanrader.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijke sushi, vers gemaakt in bijzondere variaties. Super aardige bediening. De serre is een aanwinst. Enig minpunt vond ik de televisie die aanstond in het restaurant-gedeelte waar je binnen komt. Dat doet echt afbreuk aan het geheel!!!