ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri en Uramaki. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

• Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij,4 personen ,.waren zeer tevreden.Echt een aanrader
Corjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
fantastische sushi. Erg hoge kwaliteit van de kok.Personeel uiterst vriendelijk en bekwaam. erg tevreden met de sfeer het eten en gezelschap :)

een echte aanrader van en sushi liefhebber.
Lana Nina H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima eten en goede service! Een van de leukste tentjes in Zandvoort voor ons. Het decor binnen is een beetje saai maar de onlangs verbouwde serre is helemaal top.
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat hebben we (weer) heerlijk gegeten bij Zizo! Een prachtige plateau sashimi vooraf (voor een kleine meerprijs maar zeer de moeite waard) met daarna een plateau met de heerlijkste Japanse hapjes -- en niet alleen sushi. Je kunt kiezen uit een klein of een uitgebreid menu. Wij hadden aan het kleine menu meer dan genoeg, dus prijs-kwaliteit was ook uitstekend. We gaan zeker terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker snelle en vriendelijke service op een plek waar je het niet zou verwachten: onder de hotelkolos van Zandvoort.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg lekkere sushi. Je proeft dat het heerlijk vers is en vol van smaak. De inrichting is erg sfeervol en bediening ook erg vriendelijk. Mooi uitzicht op zee. Aan te raden!!
Natasha D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Waanzinnig gegeten! (en ik ben kritisch...) fantastisch bediend - en toen we na de middengang in het 4 gangen menu redelijk vol zaten mochten we gewoon zo lang wachten als we wilden voor de volgende gang. De ambiance is ook gewoon super. Écht een topavond. AANRADER!!! We hadden ons jubileum en daarvoor hadden ze iets heel speciaals en attents gedaan. Bij het weggaan nog een fortune cookie - het zijn van die gekke kleine dingen die de avond compleet maken.
Jvanommeren .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Buitengewoon goede sushi. Als je een echte sushi liefhebber bent moet je het echt proberen. De warme hapjes hebben wij niet uitgeprobeerd maar daar kwamen we ook niet voor.
Voor de rest vonden wij de cocktails ook zeker een aanrader en de bediening erg vriendelijk.
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten afgelopen week bij de zizo lounge! Veel keus in sushi en het was ook nog eens erg lekker! Goede bediening en gezellige sfeer was er in het restaurant. Ik kom heel snel weer terug hier!!
Melanie S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De nadruk op dat je gebruikt maakt van de AH actie vond ik jammer. Eten duurde erg lang. Sushi was heerlijk en vers. Warme gerechten simpel en niet erg smaakvol. Porties van 3 vond ik gek als je een menu voor 2 hebt. Personeel erg vriendelijk!
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Hier wezen eten met ouders en zus.

Het eten:
Sushi was van degelijke kwaliteit maar de teppenyaki gerechtjes waren niet zelf gemaakt en smaakte ook niet goed.

Service:
Aardige jongeman die ons hielp, zo aardig dat hij constant maar langskwam met flauwe grapjes en ongemakkelijke nederigheid.

Het decor:
Lijkt alsof het niet compleet is afgemaakt. Had ook de indruk dat dit voorheen niet als restaurant gepland was.
J R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Nav AH bon hier gereserveerd.
Prijstechnisch lijkt er wel een beetje creatief met de 2 voor 1 aanbieding te zijn omgegaan. De prijs voor het AH menu klopt niet tov de kaart, waardoor je gevoelsmatig duur uit bent.

Belangrijker de smaak:
Sushirollen zijn goed, vers en smaakvol.

De overige hapjes/gangen kun je beter vermijden. Simpel kant en klaar/vet/gefrituurd. Niks zelf bereid.
Als borrelhapjes misschien acceptabel, maar als onderdeel van een maaltijd onder de maat.
Jammer.

Service aanvankelijk goed, maar uiteindelijk erg traag. 2 uur voor 4 gangen, waarbij buitenom de sushirollen alles kant en klaar is, is te lang.

Wij zullen niet snel terugkeren, hooguit voor take away sushirollen op een dagje strand.
Aimee_96 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten met de ah actie! Vriendelijk personeel en super lekkere sushi. Decor mag wel wat gezelliger. Verder is het zeker een aamrader.
Wendie R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zeer verse en smaakvolle sushi, sashimi en andere gerechten zoals yakitori, tempura, wakame salade. Aardig personeel en zicht op zee.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening , top locatie !! Sake was niet zo warm werd onmiddellijk opgelost naar tevredenheid !!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten
Was de moeite waard!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
23-10-2016 gegeten met vrienden: Goede ontvangst en heel vriendelijk personeel, waren hier met de AH actie en hebben echt heel goed gegeten. Voldoende variatie en van hele goede kwaliteit. Alles werd prima uitgelegd wat voor verschillende sushi werden opgediend. In een woord geweldig, kan het iedereen aanraden!
Meintje B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk personeel lekker eten. De muziek stond wat hard maar toen we dat zeiden ging de muziek gelijk zachter. Wij hebben er heerlijk en gezellig gegeten kortom een aanrader! We hebben gekozen voor de kleine porties van de AH aktie van 13.95 p.p. en dat was voor ons meer dan voldoende. Je kunt altijd nog bijbestellen..
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Altijd gezellig en heerlijk eten. Lieve en leuke eigenaresse en personeel. Sinds een paar maanden hebben ze ook een groot overdekt terras aan de boulevard.
Maaikelijntje .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Via de AH-actie hier gegeten. We waren met z'n vieren en namen het viergangendiner . Vooraf misosoep of sojabonen, erg lekker. Toen een enorme schaal met diverse sushi, als derde gang een enorme schaal met warme hapjes en als vierde de uitgebreide dessertschaal. Allemaal mooie vormgeving en lekker. De bediening was zeer vriendelijk en er was tijd voor een praatje en grapje tussendoor.