ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri en Uramaki. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Let op: honden zijn niet welkom bij ZIZO.

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Trein station op 2min lopen
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Engels gesproken , Frans gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
9,1
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Echt super lekker gegeten . Je proeft gewoon dat het vers is. En dat je dan wat langer moet wachten is het meer dan waard. Je bent echt gezellig uit eten .
Ilmatar M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was erg goed!
De service was erg traag. De sushi wordt op bestelling gemaakt en dat dat iets langer duurt dat is geen probleem maar dat je steeds moet vragen of je de kaart kan krijgen, of je nog wat te drinken krijgen, waar vervolgens je drinken blijft... heb mijn partner moeten overhalen om te blijven en niet naar huis te gaan en te laten bezorgen.
Volgende keer lekker thuis wijn open trekken en thuis eten of op het bankje op de boulevard.
Note: het was niet druk bij binnenkomst na reservering, het liep al niet vanaf het begin.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker gegeten. Zeer gastvrije bediening. Heel relaxed. Kom zeker nog een keer terug.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima gegeten. Goeie kwaliteit en plezierige service
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. De lekkerste sushi die ik ken. Goede bediening en leuke ambiance. Een absolute aanrader!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
goede service, goede kwaliteit en erg lekker! magnifieke uitzicht...
Iris N.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige bediening.
Aanrader is het 4 gangen menu Zizo Addict.
D V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, niet te veel, maar precies goed! Het was wel heel rustig in de zaak deze avond. Ben beniewd hoe het is al het wel vol zit. Maar echt lekker, verse sushi!
Terence D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Goede atmosfeer, aardig personeel, sushi was goed. Enige echte minpunt is dat het allemaal zo lang duurde ondanks dat het niet echt druk was.
Anton L.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Uitstekend verzorgde Japanse kaart. Alles vers bereid en dat proef je. Vriendelijke en klantgerichte bediening. Aan de wandelpromenade en met zeezicht.
Pauline L.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Vier gangen menu gekozen en echt super lekker gegeten!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Even zoeken naar de ingang maar heerlijk gegeten in een goede ambiance.
roos R.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
heerlijk vers eten, goede ontvangst, bediening is oprecht vriendelijk en heeft know how van producten en een hele goede snelle service. Kinderstoeltjes aanwezig. Houden rekening met speciale wensen. Juiste temperatuur en mooi uitzicht op het strand.
Romy K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg lekker gegeten, fijne sfeer en de bediening ontving ons open, was persoonlijk en stond open voor feedback, wij waren alleen maar positief! Wij zochten de ingang vanaf buiten, maar dat werkte niet, je kon het vinden door het Palacehotel in te lopen.
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Fijne, hardwerkende mensen in de bediening. Met z'n 2en deden ze de hele vloer en dit deden ze erg goed! Zeer gastvrij. Er werd fijn uitgelegd wat alles was, de sushi was erg lekker!
Met AH bonnen vonden wij de prijs prima te doen, wij kozen voor het uitgebreide menu. Hadden we dit per persoon moeten betalen dan vond ik het aan de dure kant.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Met mijn vrouw en drie kinderen ben ik op woensdag 18 jan bij Zizo Sushi Lounge gaan eten. Het erg lekker en goed verzorgd.
Heerlijke Sushi's, lekkere wijn en goede service/bediening.
Gezellige ruimte en we hebben gegeten aan een ronde tafel.
Eten: 9 Service: 8 Decor: 8
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Ik heb sinds jaren niet zo heerlijk gegeten als nu bij Zizo!!
Van begin tot einde was top!
Supervers en supervriendelijk!
bobsbreen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
heerlijk 3 gangen menu gegeten, ruime keuze aan verse sushi's.
Vriendelijk personeel en prachtig zeezicht met ondergaande zon.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten,
Zeer lekker en goed van smaak gegeten met veel keus.
gezellige sfeer in een leuke ambiance.
Goede service !
fambreem .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Fantastisch lekker gegeten bij Zizo . Vier gangenmenu met sushi genomen met partner. Door verkeerde planning even moeten wachten op de kaart .Werden keurig netjes verontschuldigingen voor aangeboden door de bediening.Hierna verliep alles op rolletjes.
Het menu was in een woord fantastisch !!! Veel variatie in de sushi, warm en koud. Mooie gerechtjes met veel smaak bereid en duidelijk waarneembare verse vis. Zizo heeft er fans bij gekregen .Wij dus.....
Het gratis viergangenmenu via de Albert Heijn actie was mooi meegenomen en bood ons de gelegenheid kennis te maken met dit restaurant .Ik kan het ten zeerste aanraden om hier eens lekker gaan genieten .Wij komen hier zeker terug.