ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri en Uramaki. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Trein station op 2min lopen
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Open op zondag , Terras , Wi-Fi
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Super lekkere Sushi! Zelfs mijn vrouw die geen sushifan is vond het echt geweldig!! Wij hoorden dat de 2 chefs 6 jaar lang zijn opgeleid en begeleid in het Sushi vak in Japan! Leuk personeel en smaakvol ingericht. Het restaurant is in een Serre van glas. Met meerdere warmte kanonnen en stralers verwarmen ze het geheel. Bij het raam heb je wel n truitje nodig als het stormt op zee. En wat geduld op drukke avonden. De wijn past perfect bij de Sushi. Super avond beleefd!!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
TWe hebben zaterdag een topavond gehad. We hadden gekozen voor het 4 gangen menu met de meest uiteenlopende hapjes, We hebben heerlijk gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar.
Sonja W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Best Sushi ever!! Leuk personeel! Het was druk dus duurde t lang voor we voorgerecht kregen.
Tafel bij t raam is koud!..
Fokke Jan P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Samen met partner wezen eten bij ZIZO. Wij hebben gekozen voor het 4-gangen ZIZO Addict menu. Bediening was heel vriendelijk en de uitleg bij de gangen was top. Wij hebben genoten en komen graag nog een keer. Vooral de extra genomen moeite voor de laatste cocktail wordt zeer gewaardeerd.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Als afsluiting van de vakantie met mijn jongste dochter heerlijke sushi gegeten.
Lekker vers.
Heerlijk.
Leuke vriendelijke bediening.
Lekkere muziek, je kunt elkaar tenminste verstaan.
Mooi uitzicht.
Echt een aanrader!!
Olav D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
de ambiance viel wat tegen, de bediening was erg aardig maar ondanks dat het niet druk was moest je soms lang wachten. door jengelende kinderen stond ik even op het punt om weg te gaan.. echter: het eten was erg goed! zowel de soep als vooral ook de sushi was boven verwachting. dus gingen we uiteindelijk toch zeker tevreden naar huis. prijs was voor dit eten dan ook toch heel redelijk.
Sienie .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Gekozen voor het kleine menu en dat was meer dan genoeg. Originele sushi's en lekkere shashimi .
Alles was lekker, alleen het nagerecht van lychee ijs vond ik minder.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten!!!
Leuke vriendelijke bediening.
Je zit er lekker met heerlijke muziek.
Echt een aanrader.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijke sushi, vers gemaakt in bijzondere variaties. Super aardige bediening. De serre is een aanwinst. Enig minpunt vond ik de televisie die aanstond in het restaurant-gedeelte waar je binnen komt. Dat doet echt afbreuk aan het geheel!!!
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Het was weer top gisteren met me zoontje ge gegeten was weer erg lekker zoo als altijd goede sushi en surfers gouw weer daar eten grt Michel en symen
kelly.harder .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het eten was heerlijk. We hebben deze keer met de AH actie gegeten. We kozen voor jet 4 gangen diner en dat was echt ruim voldoende. Wil je lekkere sushi eten in een leuke sfeer, dan zeker hier een x gaan eten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Geweldig, kan het niet anders verwoorden. Heerlijke sushi. Supervers, verrassend en heel erg lekker. Ook heerlijke warme hapjes, die net even anders en lekkerder zijn dan bij andere sushi-restaurants. De bediening is vrolijk en energiek. Ze zijn duidelijk toegewijd aan het neerzetten van een goede ervaring voor de gasten. Aanrader, dit restaurant.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Echt super lekker restaurant! Echte aanrader! Hele goede bediening en het eten was heerlijk! Probeer zo snel mogelijk weer te komen!
Margreet N.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij,4 personen ,.waren zeer tevreden.Echt een aanrader
Corjan V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
fantastische sushi. Erg hoge kwaliteit van de kok.Personeel uiterst vriendelijk en bekwaam. erg tevreden met de sfeer het eten en gezelschap :)

een echte aanrader van en sushi liefhebber.
Lana Nina H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prima eten en goede service! Een van de leukste tentjes in Zandvoort voor ons. Het decor binnen is een beetje saai maar de onlangs verbouwde serre is helemaal top.
Sandy R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat hebben we (weer) heerlijk gegeten bij Zizo! Een prachtige plateau sashimi vooraf (voor een kleine meerprijs maar zeer de moeite waard) met daarna een plateau met de heerlijkste Japanse hapjes -- en niet alleen sushi. Je kunt kiezen uit een klein of een uitgebreid menu. Wij hadden aan het kleine menu meer dan genoeg, dus prijs-kwaliteit was ook uitstekend. We gaan zeker terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker snelle en vriendelijke service op een plek waar je het niet zou verwachten: onder de hotelkolos van Zandvoort.
Nick S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Erg lekkere sushi. Je proeft dat het heerlijk vers is en vol van smaak. De inrichting is erg sfeervol en bediening ook erg vriendelijk. Mooi uitzicht op zee. Aan te raden!!
Natasha D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Waanzinnig gegeten! (en ik ben kritisch...) fantastisch bediend - en toen we na de middengang in het 4 gangen menu redelijk vol zaten mochten we gewoon zo lang wachten als we wilden voor de volgende gang. De ambiance is ook gewoon super. Écht een topavond. AANRADER!!! We hadden ons jubileum en daarvoor hadden ze iets heel speciaals en attents gedaan. Bij het weggaan nog een fortune cookie - het zijn van die gekke kleine dingen die de avond compleet maken.