ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri en Uramaki. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Let op: honden zijn niet welkom bij ZIZO.

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Enigzins teleurstellend dat de geselcteerde wijn niet voldoende gekoeld was. De vervangende Verdejo was wel in orde. Ook jammer dat er teveel in rekening werd gebracht voor het water.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel erg aangenaam verrast door dit restaurant.! Eten was echt top, sushi kwalitatief heel goed en in verhouding met de prijs. De service ook heel prettig, de ober voelde goed aan waar wij behoefte aan hadden. Wijn vond ik niet koud genoeg, was snel verholpen met een ijsklontje. Wij komen zeker terug als wij weer in Zandvoort zijn! Kleine tip: laat jullie menukaart een keer controleren door iemand met veel oog voor detail: er zitten teveel inconsistenties in wat betreft schuin- en dikgedrukt etc, makkelijk op te lossen!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed rekening gehouden met glutenvrij
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De Beste sushi in town, tot volgende keer!
sandra P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
wanneer je echt lekkere Sushi wilt eten in een top omgeving, ga dan absoluut hier eten. The best in Town
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Als ""ervaringsdeskundig" Veel naar Japan geweest....uitstekende sushi maki en nigiri zijn een uitdaging voor de zintuigen met dito prima bediening en zeer schappelijke prijzen is dit restaurant een must als je in Zandvoort bent.....echt een aanrader!!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Zondag gegeten , heerlijk! Met het uitzicht over de zee, vlotte bediening , en overheerlijke sushi, wat wil je nog meer!
Jade R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Amazing food
T V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke sushi. Het duurt even voor je het krijgt, maar is het wachten meer dan waard.
Heerlijke plek om te zitten en bij mooi weer waan je je aan de Spaanse boulevard.
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk eten met gezellige en zorgzame bediening. Keer op keer een topervaring
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten. Echt verse vis en 4-gangen menu was gevarieerd en precies genoeg. Vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten. Minpuntje: Glas wijn mag wel wat royaler ingeschonken worden. Een aanrader!
Marion M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten daar hoor top gewoon
Bernard M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Ik ben verslagen door ZIZO. Mijn vooroordeel jegens sushi's is in één klap weggevaagd. Mooie smaken. Authentiek en kleurrijk. Wat een geweldige kwaliteit en wat een prima service! Hoe houdt men de kwaliteit hoog? Bij navraag bleek dit door het gebruik van verse ingrediënten en door a la minute te werken. De sushi's worden bereid terwijl je heerlijk aan je drankje zit te genieten van het mooie uitzicht. Prachtige zeegezichten, gezelligheid troef. Ik wil meer, ik kom terug. En dan die heerlijke Japanse biertjes. Ik mis ze nu al. Verder nog; uitgebreide variatie sushi's, verzorgde medewerkers en informele ontvangst. Daar wordt ik warm en gelukkig van.
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Iets teveel roomkaas of mayo door de sushi. Heel vriendelijk personeel. Lang wachten. Beetje verlopen inrichting en omgeving in verval.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Echt super lekker gegeten . Je proeft gewoon dat het vers is. En dat je dan wat langer moet wachten is het meer dan waard. Je bent echt gezellig uit eten .
Ilmatar M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Het eten was erg goed!
De service was erg traag. De sushi wordt op bestelling gemaakt en dat dat iets langer duurt dat is geen probleem maar dat je steeds moet vragen of je de kaart kan krijgen, of je nog wat te drinken krijgen, waar vervolgens je drinken blijft... heb mijn partner moeten overhalen om te blijven en niet naar huis te gaan en te laten bezorgen.
Volgende keer lekker thuis wijn open trekken en thuis eten of op het bankje op de boulevard.
Note: het was niet druk bij binnenkomst na reservering, het liep al niet vanaf het begin.
Erica D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Erg lekker gegeten. Zeer gastvrije bediening. Heel relaxed. Kom zeker nog een keer terug.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Prima gegeten. Goeie kwaliteit en plezierige service
Desiree G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. De lekkerste sushi die ik ken. Goede bediening en leuke ambiance. Een absolute aanrader!