ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri en Uramaki. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Let op: honden zijn niet welkom bij ZIZO.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Trein station op 2min lopen
  • Kom je met de auto?
    In verband met de zeewind, ontvangen wij graag onze gasten via de hoofdingang van het Palace hotel
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Anke L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Masha V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Verassend lekker gegeten en goede service.
Yana T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker maar niet zo veel keuze van sushi
En geen potjes van Japanse thee.
Dat is jammer
De rest was goed
Ik denk dat ik nog langs kom
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Absolute aanrader. Gisterenavond naar Zizo geweest met mijn zoon. Wij hadden de wagyu cappaccio, wagyu steak en dessert besteld samen met loempia's met pekingeend, gyoza en yakitori. Alle gerechten waren zeer de moeite waard, door onze gastvrouw Romy werden we zeer vriendelijk en professioneel geholpen, gerechten werden vlot maar niet te snel achter elkaar gebracht. De rekening bedroeg € 110 incl. drank voor 2 personen. Gezien de kwaliteit van het geboden voedsel en service is dit zeker niet te veel. Hier komen wij zeker terug!!
Declan B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Service was razendsnel. Eten uitstekend, Wagyu steak is een aanrader! Vriendelijk personeel en leuke serveersters. Tijdens de zonsondergang is het nog eens dubbel genieten. Voor herhaling vatbaar. 9/10
Noor B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten, restaurant met goede sfeer en ondanks alle drukte een prima service!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super eten, goede bediening, gezellig, mooi uitzicht. Zeer goed op alle fronten.
Een aanrader voor wie van sushi's houdt, maar ook ander Japans eten mogelijk
El K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Dit is de place to be!!
Mijn lievelings restaurant in zandvoort. Het eten is hier echt heerlijk!!!! Met dikke uitroeptekens!!
De bediening helemaal super. Vriendelijk en behulpzaam.
Prachtig aan de boulevard met uitzicht op het strand.
Kortom, hier MOET je heen????
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij ZIZO. Perfecte bediening, met veel aandacht voor ons. Zeer smakelijke gerechtjes en betaalbaar. Een echte aanrader op superlocatie
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Enigzins teleurstellend dat de geselcteerde wijn niet voldoende gekoeld was. De vervangende Verdejo was wel in orde. Ook jammer dat er teveel in rekening werd gebracht voor het water.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel erg aangenaam verrast door dit restaurant.! Eten was echt top, sushi kwalitatief heel goed en in verhouding met de prijs. De service ook heel prettig, de ober voelde goed aan waar wij behoefte aan hadden. Wijn vond ik niet koud genoeg, was snel verholpen met een ijsklontje. Wij komen zeker terug als wij weer in Zandvoort zijn! Kleine tip: laat jullie menukaart een keer controleren door iemand met veel oog voor detail: er zitten teveel inconsistenties in wat betreft schuin- en dikgedrukt etc, makkelijk op te lossen!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed rekening gehouden met glutenvrij
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De Beste sushi in town, tot volgende keer!
sandra P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
wanneer je echt lekkere Sushi wilt eten in een top omgeving, ga dan absoluut hier eten. The best in Town
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Als ""ervaringsdeskundig" Veel naar Japan geweest....uitstekende sushi maki en nigiri zijn een uitdaging voor de zintuigen met dito prima bediening en zeer schappelijke prijzen is dit restaurant een must als je in Zandvoort bent.....echt een aanrader!!
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Zondag gegeten , heerlijk! Met het uitzicht over de zee, vlotte bediening , en overheerlijke sushi, wat wil je nog meer!
Jade R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Amazing food
T V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke sushi. Het duurt even voor je het krijgt, maar is het wachten meer dan waard.
Heerlijke plek om te zitten en bij mooi weer waan je je aan de Spaanse boulevard.
Nina K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijk eten met gezellige en zorgzame bediening. Keer op keer een topervaring
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten. Echt verse vis en 4-gangen menu was gevarieerd en precies genoeg. Vriendelijke bediening met goede uitleg over de gerechten. Minpuntje: Glas wijn mag wel wat royaler ingeschonken worden. Een aanrader!