ZIZO Sushi Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri, Uramaki, Wagyu. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. De exclusieve wagyu steak vinden de vleesliefhebbers heerlijk. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Let op: honden zijn niet welkom bij ZIZO.
(Ze houden hier van honden, maar helaas is niet iedere gast die ze ontvangen ook liefhebber, vandaar dat ze je vragen de hond thuis te laten)

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant ZIZO Sushi Lounge

Trein station op 2min lopen
  • Kom je met de auto?
    In verband met de zeewind, ontvangen wij graag onze gasten via de hoofdingang van het Palace hotel
  • : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant ZIZO Sushi Lounge

Luuk W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geweldig plekje om lekker te eten! De bediening is vriendelijk en de keuken snel. Dit maakt dat je niet te lang hoeft te wachten op het eten. Ze hebben een uitgebreide kaart met verschillende gerecht. Kortom heerlijk!
Cockjes T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Zizo lounge is zeker een van de beste sushi restaurants waar ik ooit heb gegeten. Super lekker eten, ik kom hier het liefst elke week. Ook de Service is super en de inrichting is mooi en erg gezellig. Zeker een aanrader.
Marc G.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
rtyuioplkjhgfdxcvbn,;lkjhgfdrtyuiokjhgfdxcvbn,;ertyuikjhgfdxcvbn,;lkjhgfdxcvbn,;lkjhgertyuk,nbvxwxcvbn,kjhgfdsxcvbnjhgfdcvbn,jhgf
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Erg lekker gegeten en leuke bediening. Al met al een erg goed restaurant! Echt een aanrader voor iedereen! Kom zeker snel weer langs.
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super lekker gegeten en wat een goede bediening. Zo jammer dat ik in Etten-Leur woon, maar als we hier zijn komen we zeker weer terug!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten! Het eten was echt heel erg goed! Ook de service was geweldig. Zeker een aanrader en ik kom zeker terug!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Erg lekker gegeten, naast sushi ook lekkere surf en turf en carpaccio.Oosterse biertjes en goede sfeer maken het helemaal af. Muziek mag een tikje zachter, maar verder niets op aan te merken!
Anke L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Gezellig en goed bereikbaar restaurant, zijn vriendelijk ontvangen en het eten was gevarieerd en heerlijk echt een aanrader.
Frank G.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Verassend lekker gegeten en goede service.
Yana T.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Lekker maar niet zo veel keuze van sushi
En geen potjes van Japanse thee.
Dat is jammer
De rest was goed
Ik denk dat ik nog langs kom
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Absolute aanrader. Gisterenavond naar Zizo geweest met mijn zoon. Wij hadden de wagyu cappaccio, wagyu steak en dessert besteld samen met loempia's met pekingeend, gyoza en yakitori. Alle gerechten waren zeer de moeite waard, door onze gastvrouw Romy werden we zeer vriendelijk en professioneel geholpen, gerechten werden vlot maar niet te snel achter elkaar gebracht. De rekening bedroeg € 110 incl. drank voor 2 personen. Gezien de kwaliteit van het geboden voedsel en service is dit zeker niet te veel. Hier komen wij zeker terug!!
Declan B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Service was razendsnel. Eten uitstekend, Wagyu steak is een aanrader! Vriendelijk personeel en leuke serveersters. Tijdens de zonsondergang is het nog eens dubbel genieten. Voor herhaling vatbaar. 9/10
Noor B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Heerlijk gegeten, restaurant met goede sfeer en ondanks alle drukte een prima service!
Sylvia L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Super eten, goede bediening, gezellig, mooi uitzicht. Zeer goed op alle fronten.
Een aanrader voor wie van sushi's houdt, maar ook ander Japans eten mogelijk
El K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Dit is de place to be!!
Mijn lievelings restaurant in zandvoort. Het eten is hier echt heerlijk!!!! Met dikke uitroeptekens!!
De bediening helemaal super. Vriendelijk en behulpzaam.
Prachtig aan de boulevard met uitzicht op het strand.
Kortom, hier MOET je heen????
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij ZIZO. Perfecte bediening, met veel aandacht voor ons. Zeer smakelijke gerechtjes en betaalbaar. Een echte aanrader op superlocatie
Berry S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Enigzins teleurstellend dat de geselcteerde wijn niet voldoende gekoeld was. De vervangende Verdejo was wel in orde. Ook jammer dat er teveel in rekening werd gebracht voor het water.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heel erg aangenaam verrast door dit restaurant.! Eten was echt top, sushi kwalitatief heel goed en in verhouding met de prijs. De service ook heel prettig, de ober voelde goed aan waar wij behoefte aan hadden. Wijn vond ik niet koud genoeg, was snel verholpen met een ijsklontje. Wij komen zeker terug als wij weer in Zandvoort zijn! Kleine tip: laat jullie menukaart een keer controleren door iemand met veel oog voor detail: er zitten teveel inconsistenties in wat betreft schuin- en dikgedrukt etc, makkelijk op te lossen!
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed rekening gehouden met glutenvrij
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
De Beste sushi in town, tot volgende keer!