ZIZO Meppel

Steenwijkerstraatweg 10 7942 HP Meppel Nederland Kaart

Over restaurant ZIZO Meppel

Bijeenkomst of a deux

ZIZO Meppel is ideaal voor gezelschappen en zakelijke bijeenkomsten, maar ook als je in een kleiner gezelschap wil genieten van een gezellige avond, is dit een aanrader! De gepassioneerde koks bereiden de lekkerste gerechten in de open keuken en hierdoor krijg jij de kans om over hun schouder mee te kijken. Een feest voor iedere fijnproever!

Meer informatie over restaurant ZIZO Meppel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening is super. De enige (kleine) minpuntjes waren dat de groenten en risotto iets minder ver doorgekookt hadden mogen worden. Toen het echt druk was en er meer bediening rond liep wet vaker dezelfde vraag (voor drinken, nagerecht etc) gesteld. Zizo is zeker voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten: driegangendiner met een aangekleed kopje koffie toe. Welkom met wat nootjes en olijven en bij het voorgerecht divers stokbrood met lekkere boter e.d. Hoofdgerecht een pracht van een tournedos. Heel veel garnituur, veel meer dan nodig. Dessert was heerlijk, maar te veel verschillende onderdelen waardoor het wat rommelig overkwam. Medewerkers hadden moeite met de dessertwijn, die veel minder zoet was dan de kaart suggereerde. Entree was wat verwarrend: we kwamen bij een feest uit met een hoop lawaai. Bleek dat we de andere deur moesten hebben. Maar verder een mooie ambiance. Medewerkers hebben persoonlijke aandacht voor de gasten.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gezellig gezeten. 1 minpuntje de rugleuning van de stoelen zijn niet zo fijn.
Annievanhulle3 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij waren heel tevreden over het eten ,de bediening was super vriendelijk en vlot .
Voor ons mocht het wat minder donker zijn ,anders wel heel gezellig
InekeHH .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Zizo. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht (zalm met asperges) was uitstekend van smaak.
De bediening wat vriendelijk, attent en kundig. Het restaurant is sfeervol ingericht. Je zit niet heel dicht op elkaar, dat is prettig.
Aad54 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
we gaan regelmatig uit eten. Niet meer bij ZIZO. Meer dan een half uur wachten op het voorgerecht. Daarna werd het 1 uur en een kwartier wachten op het hoofdgerecht. Ongekend. Wanneer je daar naar vraagt of iets van zegt kan er geen sorry of excuus af. Alleen uitleg dat iedereen tegelijk besteld dus.... Tja wat verwacht je dan in een restaurant. Menig bezoeker kwam van zijn stoel om te kijken en te vragen of het eten er een keer aankwam. Het eten ziet er goed uit maar is karig. Vragen, omdat het al zo lang duren of alles naar wens is of je nog iets erbij wilde, was er niet meer bij.
Een erg katerig gevoel overgehouden aan een avondje uit eten bij ZIZO. Een bijzondere schandelijke vertoning, die kennelijk bij ZIZO de gewoonste zaak van de wereld is. De hele bediening en koks wisten dat het zo gebeurde.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Mijn vrouw en ik hebben samen onze verjaardag geviert in de kleine zaal bij ZIZO.
We hadden van te voren met de eigenaar onze wensen besproken en hij voelde ons perfect aan. Er was een gastvrij ontvangst en er werd een heerlijk buffert voor ons neergezet wat zeer gevarieerd was. De hele avond zorgde de bediening voor het drinken waarvoor we een vaste prijs hadden afgesproken. We hebben de avond afgesloten met koffie en lekkers.

Erg plezierig dat de eigenaar af en toe even binnen liep om te zien en horen of alles naar wens was. We hebben deze avond "het leven" gevierd en dat was dankzij ZIZO een groot feest.
We hebben een top avond gehad, met top bediening op een top locatie, zij laten je beleven wat gastvrijheid betekent.
Drenthrobin .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
De gerechten waren erg lekker, ook de hoeveelheden erg fijn. Zelf vond ik het concept met live-cooking erg leuk om te zien. Je ziet namelijk echt hoe de Kok je gerecht aan het bereiden is. Daarnaast was er ook een leuke hoek voor de kinderen. die hebben zich ook erg vermaakt!
May-Lynn V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
ZIZO ziet er van binnen leuk uit en erg groot dus geschikt voor groepen. Maar verder valt het toch wat tegen.

Als men aankomt is er niemand in de hal om je te begroeten, dit gebeurd pas in het restaurant zelf. Hier is op zich niet zoveel mis mee, maar gastvrij is anders. Het livecooking van de kok valt ook tegen, hij komt wat onzeker over en maakt veel fouten. Qua eten was het ook tegenvallend er is genoeg vlees en viskeuze (middelmatige kwaliteit, soms slecht gebakken, te rauw, of aangebrand), maar qua groentegerechten vond ik het karig (slechts 2). Bijgerechten waren niet lekker, de saladebar en de soep weer wel. Het feit dat je bij elk gerecht een bolletje couscous kreeg en veel van dezelfde sauzen was ook misplaatst.

Kwaliteit is niet goed, de hoeveelheid wel.