ZIZO Meppel

Steenwijkerstraatweg 10 7942 HP Meppel Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Meppel

Bijeenkomst of a deux

ZIZO Meppel is ideaal voor gezelschappen en zakelijke bijeenkomsten, maar ook als je in een kleiner gezelschap wil genieten van een gezellige avond, is dit een aanrader! De gepassioneerde koks bereiden de lekkerste gerechten in de open keuken en hierdoor krijg jij de kans om over hun schouder mee te kijken. Een feest voor iedere fijnproever!

Meer informatie over restaurant ZIZO Meppel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant ZIZO Meppel

W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Heerlijk gegeten en hele goede bediening. De soep voor de kinderen was nogal pittig, maar werd snel vervangen. Na het toetje nog een leuke attentie voor de kinderen (grote puntzak snoep). Daar waren ze erg blij mee. Wij komen zeker terug!
M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heel jammer dat het deze keer zo tegen is gevallen vergeleken bij vorig jaar kerstavond ging het prima!
Nu de tweede kerstdag geweest maar geen succes.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Bij het reserveren zagen wij op de site dat het kerstmenu 37,50 per persoon koste, mooi. Bij het uitreiken van de menu's zagen wij een bedrag van 42.50 staan, de serveerster erover aangesproken maar die wist niet waar wij het over hadden, ook het menu was anders, minder keus. Dit werd door 4 mensen opgemerkt, dus niet een vergissing van 1 persoon, bijzonder......Voorgerecht en tussen gerecht kwamen in een mooi tempo met niet te lange wachttijd er tussen in. Maar toen moesten we anderhalf uur op het hoofdgerecht wachten, toch iets te lang. We waren met 8 mensen waarvan 4 gezegd hadden hoe ze het vlees bereid wilden hebben, helaas werden de borden zo op tafel gekwakt zonder te vragen hoe je het gerecht besteld had, jammer. De smaak was prima trouwens. We kregen als excuus de koffie van het huis, netjes. We komen al jaren kerst vieren bij deze zaak, helaas dit jaar toch wel voor het laatst, waarschijnlijk......
P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
De avond begonnen met een drankje in het zitgedeelte, daarna naar de tafel waar we heerlijk gegeten hebben. Alle bordjes leeg. De vrolijke bediening zorgde er ook voor dat het een geslaagde avond was. Zeker voor herhaling vatbaar.
T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Mooi restaurant, gezellig. Alleen voor 2x gemerkt dat de bediening te wensen over laat. Voordat je menukaarten krijgt, nadat je besteld hebt, duurt het te lang dat men een serveerster er bij moet halen; dit is ons helaas 2x gebeurd.
K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Lekker voorgerecht gehad (verrassingsmenu), hoofdgerecht was relatief wat minder, maar smaken verschillen. Het dessert was redelijk. Ook hier het verrassingsdessert, maar het cakeje was wat klef en de brownie niet heel bijzonder. Mijn vriendinnen hebben verder heerlijk gegeten!
D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ontvangst was goed, personeel vriendelijk.
Wachttijden waren erg lang. Voorgerecht duurde meer dan een uur.
We werden wel geïnformeerd hierover.
Daarna ook weer vrij lang totdat het hoofdgerecht werd opgediend.
Erwin .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Leuk restaurant met goed eten, zeker een aanrader
P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker en genoeg eten. Voldoende keuze. Hoog zittende tafels alleen wat minder praktisch om te eten. Verder gezellig om te zitten.
Beatrix O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was heerlijk, wel verwarring over de AH actie, wij dachten dat ze mee deden, maar dat was niet het geval, onduidelijk op de site
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Sfeer vol restaurant. Vriendelijke benadering. Heerlijk gegeten
B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant! De spareribs precies zoals ze moeten zijn en ook alle andere gerechten waren heerlijk. Goede sfeer, gezellig restaurant om te dineren. Aanrader!
Rosette K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben 50 minuten moeten wachten vanaf voorgerecht tot hoofdgerecht. En onze tafel werd na voorgerecht niet meer bezocht dus ook geen voldoende drank aanbod. Uitleg dat de vis zelf gefileerd moest worden door medewerkster. Na 50 min. Wachten werd de vis geserveerd idd helemaal met graat en al. Ik vroeg om bestek voor het fileren. De medewerker zegt ijskoud dat de vis niet gefileerd hoeft te worden. Hij bracht uiteindelijk toch het fileer bestek. Desert viel tegen. Wij komen niet weer terug.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vriendelijk personeel, niet oprdringerig en zonder twijfel het bord bij de juiste persoon neerzetten. Top!
Fam. Bert W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ondanks dat het erg druk was zijn wij prima geholpen.
Bij de reservering werd keurig aangegeven dat op dit tijdstip het wat drukker is en het dus kan voorkomen dat het even wat langer duurt.
G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gereserveerd voor etentje met familieleden, hiervoor van te voren gekeken naar de menukaart. Blijkt op de avond van reservering dat de menukaart is gewijzigd. Management komt met een verklaring die voor ons niet echt van belang is maar we moeten het maar met de menukaart doen die nu geldt. Gevolg kosten +/- 25% hoger dan gepland. Ondanks redelijk goede kwaliteit was dit waarschijnlijk de laatste keer dat we bij ZiZo geweest zijn.
Marjon F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De bediening moest qua vriendelijkheid/hartelijkheid even op gang komen, maar we hebben een heel gezellige avond gehad. Het restaurant heeft een warme uitstraling en de tafels staan ver genoeg uit elkaar om echt privé te kunnen eten. Het eten was ook nog eens heel erg lekker. Wat wil een mens nog meer?!
D. K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mijn complimenten met betrekking tot de inrichting. Goed verzorgd. De opstelling is lekker royaal, je zit niet bij elkaar op schoot.
Wieke O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De sfeer was leuk. Het eten was goed, wel hadden we meer verwacht van de prijs die je ervoor betaald. Daarnaast was het personeel vriendelijk, maar moesten we steeds veel te lang wachten tot dat we nieuwe drankjes kregen.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten, prettig sfeer maar wel donkere inrichting.. Gerechten waren goed, helaas was vis te zout en daardoor smakeloos.