ZIZO Meppel

Steenwijkerstraatweg 10 7942 HP Meppel Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Meppel

Bijeenkomst of a deux

ZIZO Meppel is ideaal voor gezelschappen en zakelijke bijeenkomsten, maar ook als je in een kleiner gezelschap wil genieten van een gezellige avond, is dit een aanrader! De gepassioneerde koks bereiden de lekkerste gerechten in de open keuken en hierdoor krijg jij de kans om over hun schouder mee te kijken. Een feest voor iedere fijnproever!

Meer informatie over restaurant ZIZO Meppel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant ZIZO Meppel

Alje .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Teleurstelling op teleurstelling...
Met zijn vijven uit eten vanwege een geslaagde en een jarige. Het was rustig in ZiZo (groep van 24 en 4 tafeltjes). Toch duurde het 75 minuten voordat we ons bord eten kregen. Een van ons had gamba's en die bleken vies te ruiken en droog. De ober bood aan om het bord te vervangen. Fijn, maar dat kwam pas toen de rest het gerecht op had. De ober bood ons de koffie na afloop aan. Maar het wachten op het opnemen van die bestelling duurde zo lang, dat we besloten om de afrekening te vragen. Ober bood weer excuses, stelde voor om de eerste drankjes niet in rekening te brengen en ik betaalde de rekening. Direct daarna zie ik dat hij een gerecht teveel in rekening bracht... weer sorry. De ober haalt geld uit de kassa en geeft me 12 euro. Naar buiten gelopen kijkuk nogmaals naar de bon: het had 20 euro moeten zijn. Diepe zucht. We vertrokken, maar stuurden Zizo die avond nog een mail. Vijf dagen later hebben we daar nog geen enkele reactie op gehad. Gemiste kans!
Aaldert E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Zeer donker mistroostig interieur. Lang moeten wachten op de kaart. Heel erg lang moeten wachten op voorgerecht en nog veel langer op hoofdgerecht. Kwaliteit eten redelijk, maar niet bepaald haute cuisine.
Geen aanrader!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij hebben een 3 gangen menu genomen. Voor het voorgerecht kwam er naast een schaaltje met olijfjes, nootjes een gemarineerde amsterdamse uitjes ook nog een plankje met brood en smeersels op tafel. De door ons gekozen voorgerechtenproeverij is een aanrader. Een leuke variatie van smaken en mooi geserveerd.
De hoofdgerechten zijn ruim in portie. De kalfsoester was helaas te droog/taai om te eten, maar dit werd door het restaurant snel en professioneel opgepakt en vervangen door een prachtige gegrilde tournedos die zeer smaakvol was, mijn partner had de kabeljauw die ook goed was.
Als dessert de chocolade droom, voor de echte liefhebber een genot van chocola.
Al met al prima avondje uit eten voor een prima prijs.
Femmy N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mensen met een dieet, worden door de kok persoonlijk bediend!!!!!
Erg prettig en zeer gewaardeerd.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, gezellige inrichting van restaurant en genoeg ruimte tussen de tafels en het eten was smakelijk en mooi opgediend.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, een mooie gelegenheid en lekker rustig geluidsniveau zodat je ongestoord met elkaar kan praten, leuke bediening. We hebben genoten en willen zeker nog weer eens komen eten.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prettige bediening met verstand van zaken. Wij hebben genoten van ons heerlijk 3 gangen diner. Een aanrader om een keer te gaan eten.
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Was erg gezellig.. alles klopte ☺️
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was zeer goed. De bediening leek er alleen veel moeite mee te hebben (niet heel spontaan en kon het tempo niet bijhouden). De spareribs zijn een echte aanrader!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heel leuke gelegenheid om heerlijk uit eten te gaan in Meppel. Sfeervol, verrukkelijke gerechten, wij waren blij verrast.
Misschien als enige tip: meer reklame maken !!
Ada F.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten.
H. W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Op zondagavond in een sfeervolle ambiance heerlijk gegeten. Een menukaart met voldoende keuze en de kwaliteit van het eten was prima. Het personeel is vriendelijk en voorkomend. Kortom een geslaagde avond!
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Altijd heerlijk eten bij Zizo, mooi opgemaakte borden en veel extra dingetjes op de borden erbij die het uitgebreid eten maken.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Echt, heerlijk gegeten. Top bediening. Gastvrij. verse groente, een echte aanrader.
Prijs /kwaliteit mooi in balans.

Koks ????
Jaap-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Vond de sfeer weinig gezellig en het eten niet erg lekker. De service was goed en bereikbaarheid ook (incl. parkeren). Zou er gezien de prijs/kwaliteit geen tweede keer heen gaan.
René D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
zeer sfeervol restaurant het eten is lekker en van goede kwaliteit de bediening is is zeer vriendelijk en gastvrij dus dit restaurant top
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooi bedachte recepten, verrassend en trendy opgemaakt. Lekker.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vanavond met m'n vriendin hier wezen eten en absoluut een dikke aanrader.. ondanks dat t rustig was een heerlijk diner gehad.. het meisje in de bediening was ontzettend gastvrij (behulpzaam en sociaal) en voor deze prijs zeer lekkere gerechten gehad.. Weinig last gehad van de wachttijden, misschien dat we iets vroeger waren dan normaal. Start met een prima aperetief en lekker brood met diverse soorten tapenades e.d. Voorgerechten waren sterwaardig, vlees daarna iet wat aan taaie kant.. nagerecht was minder qua opmaak maar smaakte prima.. prijs/kwaliteit verhouding is gewoon het proberen waard en bediening dik in orde. We komen zeker terug..
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Lekker gegeten, maar bizar lang moeten wachten zonder dat daar door het personeel iets over werd gemeld, om zeven uur aan tafel en dan vijf kwartier moeten wachten op het voorgerecht en vervolgens weer drie kwartier op het hoofdgerecht is ongepast. Misschien was er ziekte of een andere plausibele verklaring, maar meldt het dan even aan tafel. Maar zoals gezegd, met het eten was niets mis, het zag er ook prima uit en de prijs was uitstekend.
pauline B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Donkere ruimte maar veel
plaats en goede muziek.
Aardige bediening alleen te lang wachten op het eten.
Mooie kaart. Behoorlijke kwaliteit.