ZIZO Meppel

Steenwijkerstraatweg 10 7942 HP Meppel Nederland Kaart

Over het restaurant ZIZO Meppel

Bijeenkomst of a deux

ZIZO Meppel is ideaal voor gezelschappen en zakelijke bijeenkomsten, maar ook als je in een kleiner gezelschap wil genieten van een gezellige avond, is dit een aanrader! De gepassioneerde koks bereiden de lekkerste gerechten in de open keuken en hierdoor krijg jij de kans om over hun schouder mee te kijken. Een feest voor iedere fijnproever!

Meer informatie over restaurant ZIZO Meppel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant ZIZO Meppel

Beatrix O.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het eten was heerlijk, wel verwarring over de AH actie, wij dachten dat ze mee deden, maar dat was niet het geval, onduidelijk op de site
Ina D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Sfeer vol restaurant. Vriendelijke benadering. Heerlijk gegeten
B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant! De spareribs precies zoals ze moeten zijn en ook alle andere gerechten waren heerlijk. Goede sfeer, gezellig restaurant om te dineren. Aanrader!
Rosette K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben 50 minuten moeten wachten vanaf voorgerecht tot hoofdgerecht. En onze tafel werd na voorgerecht niet meer bezocht dus ook geen voldoende drank aanbod. Uitleg dat de vis zelf gefileerd moest worden door medewerkster. Na 50 min. Wachten werd de vis geserveerd idd helemaal met graat en al. Ik vroeg om bestek voor het fileren. De medewerker zegt ijskoud dat de vis niet gefileerd hoeft te worden. Hij bracht uiteindelijk toch het fileer bestek. Desert viel tegen. Wij komen niet weer terug.
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Vriendelijk personeel, niet oprdringerig en zonder twijfel het bord bij de juiste persoon neerzetten. Top!
Fam. Bert W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Ondanks dat het erg druk was zijn wij prima geholpen.
Bij de reservering werd keurig aangegeven dat op dit tijdstip het wat drukker is en het dus kan voorkomen dat het even wat langer duurt.
G.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gereserveerd voor etentje met familieleden, hiervoor van te voren gekeken naar de menukaart. Blijkt op de avond van reservering dat de menukaart is gewijzigd. Management komt met een verklaring die voor ons niet echt van belang is maar we moeten het maar met de menukaart doen die nu geldt. Gevolg kosten +/- 25% hoger dan gepland. Ondanks redelijk goede kwaliteit was dit waarschijnlijk de laatste keer dat we bij ZiZo geweest zijn.
Marjon F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
De bediening moest qua vriendelijkheid/hartelijkheid even op gang komen, maar we hebben een heel gezellige avond gehad. Het restaurant heeft een warme uitstraling en de tafels staan ver genoeg uit elkaar om echt privé te kunnen eten. Het eten was ook nog eens heel erg lekker. Wat wil een mens nog meer?!
D. K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Mijn complimenten met betrekking tot de inrichting. Goed verzorgd. De opstelling is lekker royaal, je zit niet bij elkaar op schoot.
Wieke O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
De sfeer was leuk. Het eten was goed, wel hadden we meer verwacht van de prijs die je ervoor betaald. Daarnaast was het personeel vriendelijk, maar moesten we steeds veel te lang wachten tot dat we nieuwe drankjes kregen.
S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Lekker gegeten, prettig sfeer maar wel donkere inrichting.. Gerechten waren goed, helaas was vis te zout en daardoor smakeloos.
B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Was goed eten, vriendelijk personeel, komen zeker weer terug. De zaak ziet er gezellig en fris uit.
Alles klopte wel, eten was goed warm wat ik heeel belangrijk vind.
Aaldert E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Zeer donker mistroostig interieur. Lang moeten wachten op de kaart. Heel erg lang moeten wachten op voorgerecht en nog veel langer op hoofdgerecht. Kwaliteit eten redelijk, maar niet bepaald haute cuisine.
Geen aanrader!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Wij hebben een 3 gangen menu genomen. Voor het voorgerecht kwam er naast een schaaltje met olijfjes, nootjes een gemarineerde amsterdamse uitjes ook nog een plankje met brood en smeersels op tafel. De door ons gekozen voorgerechtenproeverij is een aanrader. Een leuke variatie van smaken en mooi geserveerd.
De hoofdgerechten zijn ruim in portie. De kalfsoester was helaas te droog/taai om te eten, maar dit werd door het restaurant snel en professioneel opgepakt en vervangen door een prachtige gegrilde tournedos die zeer smaakvol was, mijn partner had de kabeljauw die ook goed was.
Als dessert de chocolade droom, voor de echte liefhebber een genot van chocola.
Al met al prima avondje uit eten voor een prima prijs.
Femmy N.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mensen met een dieet, worden door de kok persoonlijk bediend!!!!!
Erg prettig en zeer gewaardeerd.
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vriendelijke bediening, gezellige inrichting van restaurant en genoeg ruimte tussen de tafels en het eten was smakelijk en mooi opgediend.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, een mooie gelegenheid en lekker rustig geluidsniveau zodat je ongestoord met elkaar kan praten, leuke bediening. We hebben genoten en willen zeker nog weer eens komen eten.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prettige bediening met verstand van zaken. Wij hebben genoten van ons heerlijk 3 gangen diner. Een aanrader om een keer te gaan eten.
Renée J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Was erg gezellig.. alles klopte ☺️
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was zeer goed. De bediening leek er alleen veel moeite mee te hebben (niet heel spontaan en kon het tempo niet bijhouden). De spareribs zijn een echte aanrader!