ZIZO Lounge

Burgemeester van Fenemaplein 2 2042 TA Zandvoort Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 47.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerecht
    • Ontvangst glas bubbels Prosecco met vlierbloesem siroop & rood fruit
      Wagyu carpaccio met wasabi dressing en sesam
      Gyoza Mix van gestoomde & krokante dumplings
      Shared platter (per 2 personen) Edamame bonen, mini loempia & gyoza mix
      Sashimi mix (+€4,55 supplement) 4st zalm& 4st tonijn
  • Hoofdgerechten
    • Gebakken zalm Licht gemarineerd in miso, geserveerd met rijst
      Wagyu steak tartaar Rauwe taraar van het exclusieve wagyurund met truffel, gereserveerd met zoete aardappel Patatjes
      Black tiger knoflook garnalen Gebakken in knoflook teriyaki saus met rijst
      Eventuele extra gang : + € 11,50 p.p supplement, uitbreiden naar 4 gangen sushi 10st
  • Nagerecht
    • Scroppino Citroenijs prosecco en vodka
      Spekkoek met een bolletje ijs
      Vanille ijs

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant ZIZO Lounge

Japanse delicatessen

Sashimi, Hosomaki, Nigiri, Uramaki, Wagyu. Kortom, een kaart die uit zijn voegen barst van de Japanse specialiteiten! Hier droomt elke sushi liefhebber van. De exclusieve wagyu steak vinden de vleesliefhebbers heerlijk. Combineer een dagje uitwaaien op het strand van Zandvoort met een heerlijk diner en laat je door de vriendelijke bediening in de watten leggen. Hier staan de deuren altijd wagenwijd voor je open!

Let op: honden zijn niet welkom bij ZIZO.
(Ze houden hier van honden, maar helaas is niet iedere gast die ze ontvangen ook liefhebber, vandaar dat ze je vragen de hond thuis te laten)

Meer informatie over restaurant ZIZO Lounge

Trein station op 2min lopen
  • Kom je met de auto?
    In verband met de zeewind, ontvangen wij graag onze gasten via de hoofdingang van het Palace hotel
  • : Parkeerplaats

In augustus ook op Maandag geopend
Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant ZIZO Lounge

Nienkevanderlouw .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Goede sushi waar je misschien iets meer voor betaalt dan bij Sumo maar het is het zeker waard. Zo vers gerold, heerlijk!
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Een prachtig restaurant met een mooie inrichting, goede sfeer, vriendelijke snelle bediening, het eten is puur, het smaakt zoals het zou moeten smaken, veel variatie, de prijzen zijn aan de hoge kant maar dat is het zeker waard.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Deze keer hebben we met een Iens actie gegeten bij Zizo. We mochten kiezen uit een 3-gangen keuze-menu en daar zaten wat (voor ons) nieuwe gerechten bij. De gamba's met knoflook waren voortreffelijk, net als de al bekende voor- en nagerechten. Onze complimenten voor de chef('s) die zorgen voor constante kwaliteit. De combinatie met de altijd vriendelijke en snelle bediening stond weer garant voor een heerlijke avond!
Emile V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Ik ben inmiddels groot fan van de Zizo Lounge. Eten is top en de bediening helpt je goed in het samenstellen van het menu.

Eten is een feestje!!
V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Dit staat echt in mijn top favo sushi restaurants! Mijn enige opmerking is dat het er onwijs warm was binnen, verder echt meer dan positief!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
We waren zo dom om na ons hoofdgerecht nogmaals iets te bestellen.. 40 minuten wachten was echt te lang.
De cocktails en het eten waren heerlijk, het duurde helaas iedere keer wel heel erg lang voordat er iets op tafel stond. We zien maar over het hoofd dat de thee-bestelling geen enkele keer de bestelde thee opleverde. De bediening was wel heel vriendelijk.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Gebruik gemaakt van de 50% Iens kortingsactie. Vriendelijk ontvangst met direct een mogelijkheid tot een kijkje in de keuken. Leuke, moderne inrichting. Goede stoelen. De kortingsactie gaf wel een beperking van het menu. Er werd een vast menu gehanteerd. We wilden graag alleen sushi eten en daarop kon het menu worden aangepast. Wel met extra kosten. Het welkomstdrankje en het eten waren prima. Ook de wijn was lekker.
Dankzij de kortingsactie was het betaalbaar. Zonder deze actie zouden we het te duur hebben gevonden.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Alleen jammer dat je in het kleine menu niet iets anders heb zitten dat sushi. Als je iets ander er bij wilt hebben dan ben je meteen veel meer kwijt.
Rutger G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Was weer grote klasse
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Eten was goed. Gebakken avocado was onze enige tegenvaller van de avond. Bediening was vriendelijk soms alleen iets langer moeten wachten op ons eten. Voor de rest was het goed.
Liliane L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heerlijk gegeten, absoluut voor herhaling vatbaar. Bediening vriendelijk en professioneel. Ook in de winter een mooie locatie, warme sfeer. In de zomer prachtig uitzicht op zee.
Miep W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Wederom geweldig gegeten. Het was heerlijk.
Komen absoluut weer terug.
Patricia W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Elke keer dat wij hier dineren is alles top verzorgd. Mijn dochter van 12 hoeft geen sumo meer alleen nog maar sushi bij Zizo. En daar sluiten wij ons bij aan
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk eten, mooie plek, maar waardeloze service en waardeloze cocktails. Zonde
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Heerlijk gegeten en een medewerker die meedenkt over onze wensen en een mooi menu maakte binnen ons budget. Super vriendelijk personeel!
Chennah B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad, mijn dochter was jarig en al het personeel was ervan op de hoogte. Er hingen ballonnen, er werd een verjaardagsmuziekje opgezet tijdens het dessert met vuurwerk. Kortom aandacht voor de gasten was echt zeer goed. Het eten was fantastisch! Dank jullie wel en vooral namens mijn dochter!
Linda A.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Dit is een fantastisch restaurant en tongstrelend. Voor de vegetariërs een topervaring! Keukenpersoneel en bediening, hartelijk bedankt voor jullie kunde en inzet. Complimenten!
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Matig diner van AH actie en geen €47,50 waard. Prosecco aperatief zonder enkele bubbel
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Ik blijf het zeggen, het is een geweldig restaurant ! Kus bedankt voor de fijne avond. Ook in 2019 zullen jullie mij nog vaak zien. Ga zo door !
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018