Zita Pita

Molendijk 35-37 3262 AH Oud-Beijerland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Zita Pita

Annemiek P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Vandaag een mixgrill besteld, half uurtje voor afhalen gebeld en stipt op tijd stond het klaar.
Heerlijk vlees met echt Griekse smaak en goddelijke lamskoteletten, goeie choriatiki erbij met een flinke plak feta.
Vriendelijke bediening en, dat blijkt, een hele goeie kok.
Superschone keuken, goed georganiseerd, alles netjes in afgesloten bakjes.
Leuk extraatje: allerlei echt Griekse producten en wijnen die je niet zomaar overal in Nederland kan vinden.
Efcharisto poli!
Fijnglutenvrij .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Wij halen hier heel vaak af, want we zijn inmiddels fan geworden van Zita Pita. De service is goed, het eten is altijd goed warm, zelf na 20 min autorijden (we komen vanuit een ander dorp naar Oud-Beijerland voor dit eten) en alle gerechten zijn ontzettend lekker.

De tzatziki is perfect, lekker op smaak met de juiste hoeveelheid knoflook. Het kruidige gehakt is volgens mijn man ook super. De vegetarische maaltijd is ook heerlijk. We krijgen veel en de gerechten wisselen nog eens waardoor ook de vegetariër verschillende dingen kan eten.

Wij willen niet meer zonder Zita Pita, dat mag duidelijk zijn. Ook leuk dat er andere producten te koop zijn zoals olijfolie, olijven, bonen en jam (de aardbeienjam laatst geprobeerd, die is erg goed)
Rosalind38 V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Prima afhaalrestaurant! De keuken is goed georganiseerd, en schoon. Supersnelle service. Je kan hier ook meteen een fles wijn meenemen, of mooie oliën.
Alles wat je hier haalt is zeer smaakvol bereid. Alles wordt keurig in folie en/of thermoboxen verpakt, zodat alles warm en knapperig blijft.
Beslist aan te raden!
Dverschoor .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Perfect afhaalrestaurant. Verkopen ook wijnen, olijfoliën en wat Griekse kruidenierswaren. Het eten is voortreffelijk, de kok werkte vroeger bij het Griekse restaurant aan het Vierwiekenplein.
Wasbeer1 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Super!!!!! Telefonisch voor 5 personen besteld en een half uur later al klaar. Wij vonden het een mooie zaak met een schone en georganiseerde keuken. Het eten was bij thuiskomst nog goed warm en de gerechten waren uitstekend op smaak en het was meer, maar dan ook echt meer, dan genoeg.
ZitaPita bedankt voor een zeer geslaagde avond!!!!
Jjongr .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Dik in orde: Uur van te voren gebeld, vriendelijk geholpen bij het afhalen en het eten was prima! Goed verpakt(het is een afhaalrestaurant), bij thuiskomst was alles nog lekker warm, niet klef en de smaken zoals je gewend bent van een Grieks restaurant. Doen we snel weer eens!
AngeliqueA .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Helaas kan je alleen afhalen, maar jeetje wat is het eten fantastisch ! Daarbij hebben ze, naar ons idee, de beste tzatziki !
Inmiddels al voor de 2e keer besteld en afgehaald, daarbij ook een fles wijn vd zaak meegekregen, en het zal zeker niet de laatste keer zijn.
Ahmehoela .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Minstens één keer in de week halen we hier ons eten. Pannetje is lekker, de smeltkaas is goed, de gehaktballetjes in tomatensaus zijn super! En de service is heel goed! Ik neem overal een bakje champignonsaus bij en de patatjes zijn lekker gekruid!